door een scooter te kopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:50 schreef -Buttercup het volgende:
Hoe kom je in 2 weken 10 kg aan??
ga naar een middelbare school en tel de dikkies en tel de scootersquote:Op donderdag 26 december 2013 02:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan nog steeds geen 10 kg lijkt me
dit jaquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Op zich wel terecht. "Meid neem nog een gebakje, je hebt het verdiend. En mannen houden van vlees he, haha ik neem er ook nog 1"
ik mag er wel een maar hoef er geenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:55 schreef Maxbet het volgende:
TS mag geen scooter van paps en mams
dan heb ik liever een minder lekkere polsbewegingquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ze krijgen wel een lekkere stevige polsbeweging door die scooter.
ik ben een keer op een verjaardag geweest met allemaal van dit soort huismoedersquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Mortaxx het volgende:En mannen houden van vlees he, haha ik neem er ook nog 1"
Ik kom nooit bij middelbare scholen in de buurt, maar ik snap dat het hebben van een scooter ipv een fiets geen goed doet aan je gewicht.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef blow... het volgende:
[..]
ga naar een middelbare school en tel de dikkies en tel de scooters
hou maar zo want op scholen valt n8et veel moois te zienquote:Op donderdag 26 december 2013 03:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij middelbare scholen in de buurt, maar ik snap dat het hebben van een scooter ipv een fiets geen goed doet aan je gewicht.
Had ik vanavond,quote:Op donderdag 26 december 2013 03:02 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ben een keer op een verjaardag geweest met allemaal van dit soort huismoeders
ik ben na en half uur ergeren weggegaan
Ik ben toch niet zo geďnteresseerd in 16 jarige jochies, hoe mooi ze ook mogen zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef blow... het volgende:
[..]
hou maar zo want op scholen valt n8et veel moois te zien
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef vera166 het volgende:
Is wel een terechte klacht maar... Pics van je eigen lichaam
hihi mijn nagels zijn heul veel groterquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jou wel eens in US dus hoef niets terug hoor, maar toch bedankt voor het aanbod.
Aah nee Wielem viend ik goorquote:Op donderdag 26 december 2013 03:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hihi mijn nagels zijn heul veel groter
Oké prinsesquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mooi?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.
Wat is er mis met vrouwen gewoon "een lekker wijf" te noemen
Of lichtekooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.
Nederland is het meest rijke taalgebied in de wereld, uniek. Er gaat niets boven de Nederlandse taal.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shit man ik werd geilquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jou wel eens in US dus hoef niets terug hoor, maar toch bedankt voor het aanbod.
Helaas voor jou is het vaak omgekeerd en neuken mannen die chick zeggen het meestquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
is dat onderzocht.?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het vaak omgekeerd en neuken mannen die chick zeggen het meest
Maar ik prefereer ook bitch/bitches
waarna ze toch weer dikker worden dan ze al waren....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef thom_05 het volgende:
Misschien kopen ietwat gezete dames en scooter. Een beetje het verhaal van kip en ei.
deze manquote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
verder kan ik het niets dan eens bij met de klacht....
Wat dat betreft kan je beter vrouwen uit polen/het Oostblok hebben. Die snappen iig dat alleen hun uiterlijk er toe doet in deze wereld.
Nederlandse chicks die denken dat ze hun uiterlijk kunnen laten verslonzen omdat ze een diploma hebben![]()
Als man kan je prima dik zijn, zolang je maar genoeg verdient.
ja oke ik erger me sws aan lelijke/dikke/onverzorgde mensen maar toch net iets meer als dat meiden zijn, maar je hebt wel gelijk idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:53 schreef Robophatt het volgende:
Redelijk terechte klacht, maar dat geldt niet alleen voor vrouwen. Dik zijn lijkt inmiddels de standaard.
lelijk kun je idd niets aan doen maar als je lelijk wordt door verslonzing dan wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
lelijk kan diegene niks aan doen, derhalve onterechte klacht
(inb4 deviezeman is lelijk, ik ben mad lekker)
Sowieso mannen.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Dat is waarschijnlijk een sportokkie inclusief petje die alle meisje wil neuken die hij kanquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mwoah man kan inderdaad ieeets meer hebben wat dat betreft, maar dan nog vind ik het belangrijk om voor je lichaam te zorgen. Betekent niet dat iedere man flink afgetraind moet zijn, maar iemand die ongezond leeft ziet er altijd zo grauw en viezig uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ja oke ik erger me sws aan lelijke/dikke/onverzorgde mensen maar toch net iets meer als dat meiden zijn, maar je hebt wel gelijk idd.
mensen die roken zien er ook zo uit. Doe gewoon niet mensen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah man kan inderdaad ieeets meer hebben wat dat betreft, maar dan nog vind ik het belangrijk om voor je lichaam te zorgen. Betekent niet dat iedere man flink afgetraind moet zijn, maar iemand die ongezond leeft ziet er altijd zo grauw en viezig uit.
Hoi chickquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Ts is te arm voor een scooterquote:Op donderdag 26 december 2013 02:59 schreef blow... het volgende:
[..]
ik mag er wel een maar hoef er geen
Waarom dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Foto's van jouw lichaam veer koekepeerquote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef vera166 het volgende:
Is wel een terechte klacht maar... Pics van je eigen lichaam
Idd neem dan een schakelbrommer.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Idd neem dan een schakelbrommer.
Laatst zei opa tegen me ''Jel, die nieuwe scooters dat is toch een beetje voor homo's?''Heerlijk subtiel altijd, die opa.
Tja, nog altijd beter dan jezelf als 24-jarige beter te moeten voelen omdat een pubertje ook nog maagd isquote:
Uhhhhhhhhh ja, ik ben idd 24 en maagd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, nog altijd beter dan jezelf als 24-jarige beter te moeten voelen omdat een pubertje ook nog maagd is
Kloon of white pink knight van Guus_Geluk7 gespot.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
24 en gay zijn en constant kloons aanmaken
't Is eerder gewoon dat niemand je mag.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kloon of white pink knight van Guus_Geluk7 gespot.
Jouw opaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Idd neem dan een schakelbrommer.
Laatst zei opa tegen me ''Jel, die nieuwe scooters dat is toch een beetje voor homo's?''Heerlijk subtiel altijd, die opa.
Weird ik heb dat idee juist altijd bij jou, maar als jij het zegt zal het vast kloppen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
't Is eerder gewoon dat niemand je mag.

Even op Rozzje inloggen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef wickedmen het volgende:
ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen dan om op 16 jarige maagdjes babysitten.
Dat bewijst maar weer dat jij een achterlijke mongool bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Weird ik heb dat idee juist altijd bij jou
Uiteraard.quote:maar als jij het zegt zal het vast kloppen.
Die 'hosselpoging' gaat toch wel mislukken.quote:Als je me effe excuseert, ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen dan om op 16 jarige maagdjes babysitten.
En tyfuslelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh ja, ik ben idd 24 en maagd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Foto's van jouw lichaam veer koekepeer
Hahahahahaha dat laatste was een nuttige toevoeging, ik schrok al. Vera/veer is een heerlijke naam om mee te rijmenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:10 schreef vera166 het volgende:
[..]hahaha je klinkt als mijn vader. Alleen het laatste gedeelte van je post dan
Door een netto surplus van 90.000 kcal.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:50 schreef -Buttercup het volgende:
Hoe kom je in 2 weken 10 kg aan??
het lukt sommigen tochquote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Door een netto surplus van 90.000 kcal.
Dan doe je goed je best in 2 weken. Waren die chicks eerst wielrenner ofzo?
Je zet ze dagelijks op de weegschaal?quote:
Jij beweert dus dat ze dagelijks pak em beet 8500 kcal eten?quote:
jaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zet ze dagelijks op de weegschaal?
jaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij beweert dus dat ze dagelijks pak em beet 8500 kcal eten?
Vera de Peraquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat laatste was een nuttige toevoeging, ik schrok al. Vera/veer is een heerlijke naam om mee te rijmen
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Begrijpelijk, begrijpelijk.
Meer!!! Meerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gaan langzaam omhoog
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Meer!!! Meermooie foto hoorrrr
Dat komt het niet. Een chick(en) is gewoon Engels voor kip. Nu is chicken meer gewoon kip in het algemeen en chick specifiek de hen en niet de haan.quote:
Met chick word een mensen meisje bedoeldquote:Op donderdag 26 december 2013 15:57 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat komt het niet. Een chick(en) is gewoon Engels voor kip. Nu is chicken meer gewoon kip in het algemeen en chick specifiek de hen en niet de haan.
Een hen is een vrouwelijke kip, of een kuikentje. En hier worden vrouwen door sommige oudere mannen ook nog wel eens kippetjes genoemd...quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Met chick word een mensen meisje bedoeld![]()
Niet een kip![]()
Het komt van het Spaanse woord voor meisje: chica.
Jonge mannen bedoelen er gewoon meisje mee, geen kip.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Een hen is een vrouwelijke kip, of een kuikentje. En hier worden vrouwen door sommige oudere mannen ook nog wel eens kippetjes genoemd...
chick (n.) mid-14c., shortening of chicken (n.), extended to human offspring (often in alliterative pairing chick and child) and thence used as a term of endearment. As slang for "young woman" it is first recorded 1927 (in "Elmer Gantry"), supposedly from U.S. black slang. In British use in this sense by c.1940; popularized by Beatniks late 1950s. Chicken in this sense is from 1711. Sometimes c.1600-1900 chicken was taken as a plural, chick as a singular (cf. child/children) for the domestic fowl.
Jij bent vrouw dus zowiezo ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Lavander het volgende:
Ik heb een scooter, maar helemaal niks aangekomen. Wat nu TS? Moet ik me nu wel of niet aangesproken voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent vrouw dus zowiezo ja.
Niet elke vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf slank en eet wat ik wil. Ennn ik ben lang niet de enige.
No offence voor je voet ey mattie.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoezo kan zij niet geil worden van mijn voet? Jij weet voeten blijkbaar niet te waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
No offence voor je voet ey mattie. [ afbeelding ][ afbeelding ] Ies cker geen lelyke voet mijn vriend!
Stelde je een vraag dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja fucking grappg maar een fatsoenlijk antwoord heb je niet
Kan je de vrouwen niet meer van je af slaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik post nooit meer pics, wat een drama.
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stelde je een vraag dan?Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou een top-user!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder niet
Dit dus..... mannen die vrouwen als.lustobject zien ;/quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Daar maak je nou echt een denkfout. Als een man een beetje vet heeft staat dat meestal nog niet eens zo heel raar terwijl het bij vrouwen (twintigers en ook van middelbare leeftijd) dit al veel mee opvalt en een lichaam al snel buiten proportie raakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dezelfde klacht, en dat terwijl er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen. En bij vrouwen kán het tenminste nog op een goede plek komen (bijvoorbeeld tieten). Dikke mannen.
Feminist(e) gespot.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Trek t je niet aan lieffiequote:Op donderdag 26 december 2013 20:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder niet
Dikkie gespotquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dezelfde klacht, en dat terwijl er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen. En bij vrouwen kán het tenminste nog op een goede plek komen (bijvoorbeeld tieten). Dikke mannen.
Vrouwen zijn lustobjecten, dit is algemeen bekend en nogal een cruciaal ding voor onze voortplanting enzo. Alleen vrouwen willen nogal eens het recht (proberen) toe te eigenen wanneer een man een vrouw als lustobject mag zien en wanneer niet. Dit omdat vrouwen tegenwoordig denken dat ze gelijkwaardig zijn aan de man (quote:Op donderdag 26 december 2013 20:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus..... mannen die vrouwen als.lustobject zien ;/
stalkerquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is überhaupt niets nieuws voor mij, eend112.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je de vrouwen niet meer van je af slaan?
Mannen met een speklaag zien er ook niet uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Daar maak je nou echt een denkfout. Als een man een beetje vet heeft staat dat meestal nog niet eens zo heel raar terwijl het bij vrouwen (twintigers en ook van middelbare leeftijd) dit al veel mee opvalt en een lichaam al snel buiten proportie raakt.
Daarbij: hangende yoghurtzakken![]()
IK HEB LIEVER SCHERPE DINGEN IN DIT TOPIC. GEEN VOETEN. IK VIND DAT ECHT RARE DINGEN, T IS MAAR GOED DAT IEDEREEN SCHOENEN DRAAGT.quote:
WAAROM BEN JE ZO RAAR EN WAAROM SCHREEUW JEquote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef Hangwang het volgende:
[..]
IK HEB LIEVER SCHERPE DINGEN IN DIT TOPIC. GEEN VOETEN. IK VIND DAT ECHT RARE DINGEN, T IS MAAR GOED DAT IEDEREEN SCHOENEN DRAAGT.
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOENquote:Op donderdag 26 december 2013 21:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE ZO RAAR EN WAAROM SCHREEUW JE
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Hangwang het volgende:
[..]
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOEN
Precies dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
lees dat dat de klacht is.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Precies dit.
Bovendien, een mooi lichaam is 1 ding. Je lichaam verzorgen is een 2de. En dat tweede vind ik net wat belangrijker dan het eerste. Vrouwen die een prachtig lichaam hebben mogen ontvangen dankzij de genen maar dat doorgaande levensweg lopen te verpauperen is sowieso een no-go. In mijn ogen is dat dan ook een deel intelligentie die ontbreekt.
je defensive reactie zegt het alquote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jeetje ik kijk wel eens in US, wat erg dan ben je meteen een stalker natuurlijk.
Mongool
Detective & psycholoog, hulde hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je defensive reactie zegt het al
Waar, in de spiegel?quote:
WAAROM SCHREEUWEN WEquote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Hangwang het volgende:
[..]
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOEN
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.quote:
WEET JE WAAR JE KEEL LEKKER VAN GAAT VOELEN....??quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Hangwang het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.
SCHERPE DINGEN FAGquote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
WEET JE WAAR JE KEEL LEKKER VAN GAAT VOELEN....??
PAARSGEPUNTE JA..quote:
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN WAAR MOET DIT HEENquote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Hangwang het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.
dan word je toch m8et ongesgeldquote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Ik ben niet dik en zei helemaal niet dat dikke vrouwen mooi zijn, ik zei alleen dat het nog redelijk kán staan. Afhankelijk van of het naar borsten/billen gaat (mooi), of meer naar de buik (lelijk). Bij mannen gaat het sowieso naar de buik (lelijk). Bovendien horen vrouwen een beetje (!) vet te hebben, anders worden ze niet meer ongesteld. Bij mannen kan dat percentage naar onder de 5%, zonder dat het ongezond voor ze is. En al komen mannen minder snel aan en staat het lelijker, toch zijn er meer te dik! Da's toch jammer?
FIXED..quote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN, WAT MOET DAAR IN?
ik vind dikke vrouwen juist geen porum trouwens. Dikke mannen is lelijk en slecht maar toch nog steeds zijn dikke vrouwen erger.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Ik ben niet dik en zei helemaal niet dat dikke vrouwen mooi zijn, ik zei alleen dat het nog redelijk kán staan. Afhankelijk van of het naar borsten/billen gaat (mooi), of meer naar de buik (lelijk). Bij mannen gaat het sowieso naar de buik (lelijk). Bovendien horen vrouwen een beetje (!) vet te hebben, anders worden ze niet meer ongesteld. Bij mannen kan dat percentage naar onder de 5%, zonder dat het ongezond voor ze is. En al komen mannen minder snel aan en staat het lelijker, toch zijn er meer te dik! Da's toch jammer?
WIE ZEGT DAT IK EEN VROUW BENquote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN WAAR MOET DIT HEEN
DAT STAAT ER EN IK GELOOF DAT DUS IS HET NIET WAAR DAN?!quote:
JA EN JIJ BENT EEN EEND ZEKERquote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
DAT STAAT ER EN IK GELOOF DAT DUS IS HET NIET WAAR DAN?!
JA KWAAK KWAAKquote:
Dat staat hier toch, alleen dat het wel van het Engelse woord voor kip af komt en niet van chica zoals jij beweert. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zo te zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Jonge mannen bedoelen er gewoon meisje mee, geen kip.
overgewicht is een relatief begripquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:04 schreef snakelady het volgende:
Zolang 53% van de mannen overgewicht heeft tegenover 44% van de vrouwen, moeten mannen gewoon niet zo zeiken en meer kritisch naar hun eigen geslacht kijken.
Weet je zeker dat we een voorbeeld aan de Poolse dames moeten nemen?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
verder kan ik het niets dan eens bij met de klacht....
Wat dat betreft kan je beter vrouwen uit polen/het Oostblok hebben. Die snappen iig dat alleen hun uiterlijk er toe doet in deze wereld.
Nederlandse chicks die denken dat ze hun uiterlijk kunnen laten verslonzen omdat ze een diploma hebben![]()
Als man kan je prima dik zijn, zolang je maar genoeg verdient.
Was weinig van te zien toen ik er was...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we een voorbeeld aan de Poolse dames moeten nemen?![]()
Een op de vijf Poolse kinderen tussen 11 en 15 jaar hebben overgewicht, hetzelfde als in Nederland dus.
En als we dan gaan kijken naar de volwassen vrouwen.
BMI 25-29,9
Nederlandse vrouwen 28,5 Poolse vrouwen 28,4
BMI ≥30
Nederlandse vrouwen 10,1 Poolse vrouwen 23,8
Natuurlijk valt je dat meer op, je kijkt kritischer naar vrouwen als naar mannem, wat logisch is omdat je een vrouw je bed in wil krijgen en een man niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
overgewicht is een relatief begrip
ik zie vaker moddervette vrouwen dan mannen (maar het kan ook dat ze me meer opvallen:
Dan heb je waarschijnlijk met een roze bril op gekeken, de cijfers spreken voor zich.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Was weinig van te zien toen ik er was...
post es pic van hoe het wel moet in S&G / KPD danquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk valt je dat meer op, je kijkt kritischer naar vrouwen als naar mannem, wat logisch is omdat je een vrouw je bed in wil krijgen en een man niet.
Nope.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
post es pic van hoe het wel moet in S&G / KPD dan
BMI zegt dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk met een roze bril op gekeken, de cijfers spreken voor zich.
Als een vrouw een BMI van over de 30 heeft kan je er vanuit gaan dat het geen slanke den is en dat het niet door spieren komt.quote:
Ja, maar je komt dus meer gespierde mannen dan vrouwen tegen. Hun BMI zal ook vaak aangeven dat ze te zwaar zijn. Niet echt vergelijkbaar dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als een vrouw een BMI van over de 30 heeft kan je er vanuit gaan dat het geen slanke den is en dat het niet door spieren komt.![]()
BMI zegt niet alles maar geeft wel een indicatie.
En dan nog, is het percentage bij de Nederlandse vrouwen lager.
Ja, de gemiddelde dikke Ingrid is getrouwd met een afgetrainde, strakke Henkquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar je komt dus meer gespierde mannen dan vrouwen tegen. Hun BMI zal ook vaak aangeven dat ze te zwaar zijn. Niet echt vergelijkbaar dus
Neh, maar dit kom je bijvoorbeeld bij vrouwen niet tegen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde dikke Ingrid is getrouwd met een afgetrainde, strakke Henk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder mannen is dit ook wel een uitzondering, maar er zijn er genoeg die doordat ze trainen overgewicht/obesitas hebben volgens die BMI-meting
Als ik over straat loop en om me heen kijk dan zie ik van dat soort er bij lange na niet genoeg om echt veel invloed op het gemiddelde te hebben. Bierbuiken en onderkinnen daarentegen zijn bijna standaard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar dit kom je bijvoorbeeld bij vrouwen niet tegen:
[ afbeelding ]
Onder mannen is dit ook wel een uitzondering, maar er zijn er genoeg die doordat ze trainen een obesitas-BMI hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:35 schreef Pharkus het volgende:
Als een tempel? Waarin iedere pelgrim of priester welkom is? Bah
Het hoeft ook niet per se duidelijk zichtbaar te zijn. Mijn lengte is 1,87 en mijn standaardgewicht is 90kg (BMI 25,7). Dat woog ik toen ik 16 was en in normale mate sportte etc. Vanaf mijn 16e ben ik vaker gaan trainen en woog ik binnen vrij korte tijd 100 (BMI 28,6). Vanaf 101 kg zou ik 'officieel' obesitas hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Als ik over straat loop en om me heen kijk dan zie ik van dat soort er bij lange na niet genoeg om echt veel invloed op het gemiddelde te hebben. Bierbuiken en onderkinnen daarentegen zijn bijna standaard.
the fuck?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen mod?
wutquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godver Donniequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vragen, vragen, gelukkig zijn Frank, Marie en Mortax hier om de boel in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze hebben wel bruine tepels en een bruine gleufquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef niels0 het volgende:
Terechte klacht maar gelukkig geen last van. Ik val op aziatische meiden en die verzorgen zich doorgaans beter. Zijn veel meer met hun uiterlijk bezig.
Wel een roze binnenvoering.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ze hebben wel bruine tepels en een bruine gleuf![]()
Onder de 5% is alleen mogelijk in een concentratiekamp of een hoop hulpmddelen. Allebei de opties zijn niet heel gezond voor je, ook niet als man.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Die 5% was een beetje arbitrair ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Onder de 5% is alleen mogelijk in een concentratiekamp of een hoop hulpmddelen. Allebei de opties zijn niet heel gezond voor je, ook niet als man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |