Waar, in de spiegel?quote:
WAAROM SCHREEUWEN WEquote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Hangwang het volgende:
[..]
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOEN
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.quote:
WEET JE WAAR JE KEEL LEKKER VAN GAAT VOELEN....??quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Hangwang het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.
SCHERPE DINGEN FAGquote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
WEET JE WAAR JE KEEL LEKKER VAN GAAT VOELEN....??
PAARSGEPUNTE JA..quote:
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN WAAR MOET DIT HEENquote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Hangwang het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MET JE MELK OP DE MARKT STA EN IK HET GEWOON FIJN VIND OM TE SCHREEUWEN. GAAT JE KEEL ZO LEKKER VAN VOELEN.
dan word je toch m8et ongesgeldquote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Ik ben niet dik en zei helemaal niet dat dikke vrouwen mooi zijn, ik zei alleen dat het nog redelijk kán staan. Afhankelijk van of het naar borsten/billen gaat (mooi), of meer naar de buik (lelijk). Bij mannen gaat het sowieso naar de buik (lelijk). Bovendien horen vrouwen een beetje (!) vet te hebben, anders worden ze niet meer ongesteld. Bij mannen kan dat percentage naar onder de 5%, zonder dat het ongezond voor ze is. En al komen mannen minder snel aan en staat het lelijker, toch zijn er meer te dik! Da's toch jammer?
FIXED..quote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN, WAT MOET DAAR IN?
ik vind dikke vrouwen juist geen porum trouwens. Dikke mannen is lelijk en slecht maar toch nog steeds zijn dikke vrouwen erger.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Ik ben niet dik en zei helemaal niet dat dikke vrouwen mooi zijn, ik zei alleen dat het nog redelijk kán staan. Afhankelijk van of het naar borsten/billen gaat (mooi), of meer naar de buik (lelijk). Bij mannen gaat het sowieso naar de buik (lelijk). Bovendien horen vrouwen een beetje (!) vet te hebben, anders worden ze niet meer ongesteld. Bij mannen kan dat percentage naar onder de 5%, zonder dat het ongezond voor ze is. En al komen mannen minder snel aan en staat het lelijker, toch zijn er meer te dik! Da's toch jammer?
WIE ZEGT DAT IK EEN VROUW BENquote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
DEZE VROUW GEDRAAGT ZICH ECHT ALS EEN MAN WAAR MOET DIT HEEN
DAT STAAT ER EN IK GELOOF DAT DUS IS HET NIET WAAR DAN?!quote:
JA EN JIJ BENT EEN EEND ZEKERquote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
DAT STAAT ER EN IK GELOOF DAT DUS IS HET NIET WAAR DAN?!
JA KWAAK KWAAKquote:
Dat staat hier toch, alleen dat het wel van het Engelse woord voor kip af komt en niet van chica zoals jij beweert. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zo te zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Jonge mannen bedoelen er gewoon meisje mee, geen kip.
overgewicht is een relatief begripquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:04 schreef snakelady het volgende:
Zolang 53% van de mannen overgewicht heeft tegenover 44% van de vrouwen, moeten mannen gewoon niet zo zeiken en meer kritisch naar hun eigen geslacht kijken.
Weet je zeker dat we een voorbeeld aan de Poolse dames moeten nemen?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
verder kan ik het niets dan eens bij met de klacht....
Wat dat betreft kan je beter vrouwen uit polen/het Oostblok hebben. Die snappen iig dat alleen hun uiterlijk er toe doet in deze wereld.
Nederlandse chicks die denken dat ze hun uiterlijk kunnen laten verslonzen omdat ze een diploma hebben![]()
Als man kan je prima dik zijn, zolang je maar genoeg verdient.
Was weinig van te zien toen ik er was...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we een voorbeeld aan de Poolse dames moeten nemen?![]()
Een op de vijf Poolse kinderen tussen 11 en 15 jaar hebben overgewicht, hetzelfde als in Nederland dus.
En als we dan gaan kijken naar de volwassen vrouwen.
BMI 25-29,9
Nederlandse vrouwen 28,5 Poolse vrouwen 28,4
BMI ≥30
Nederlandse vrouwen 10,1 Poolse vrouwen 23,8
Natuurlijk valt je dat meer op, je kijkt kritischer naar vrouwen als naar mannem, wat logisch is omdat je een vrouw je bed in wil krijgen en een man niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
overgewicht is een relatief begrip
ik zie vaker moddervette vrouwen dan mannen (maar het kan ook dat ze me meer opvallen:
Dan heb je waarschijnlijk met een roze bril op gekeken, de cijfers spreken voor zich.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Was weinig van te zien toen ik er was...
post es pic van hoe het wel moet in S&G / KPD danquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk valt je dat meer op, je kijkt kritischer naar vrouwen als naar mannem, wat logisch is omdat je een vrouw je bed in wil krijgen en een man niet.
Nope.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
post es pic van hoe het wel moet in S&G / KPD dan
BMI zegt dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk met een roze bril op gekeken, de cijfers spreken voor zich.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |