door een scooter te kopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:50 schreef -Buttercup het volgende:
Hoe kom je in 2 weken 10 kg aan??
ga naar een middelbare school en tel de dikkies en tel de scootersquote:Op donderdag 26 december 2013 02:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan nog steeds geen 10 kg lijkt me
dit jaquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Op zich wel terecht. "Meid neem nog een gebakje, je hebt het verdiend. En mannen houden van vlees he, haha ik neem er ook nog 1"
ik mag er wel een maar hoef er geenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:55 schreef Maxbet het volgende:
TS mag geen scooter van paps en mams
dan heb ik liever een minder lekkere polsbewegingquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ze krijgen wel een lekkere stevige polsbeweging door die scooter.
ik ben een keer op een verjaardag geweest met allemaal van dit soort huismoedersquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Mortaxx het volgende:En mannen houden van vlees he, haha ik neem er ook nog 1"
Ik kom nooit bij middelbare scholen in de buurt, maar ik snap dat het hebben van een scooter ipv een fiets geen goed doet aan je gewicht.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef blow... het volgende:
[..]
ga naar een middelbare school en tel de dikkies en tel de scooters
hou maar zo want op scholen valt n8et veel moois te zienquote:Op donderdag 26 december 2013 03:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij middelbare scholen in de buurt, maar ik snap dat het hebben van een scooter ipv een fiets geen goed doet aan je gewicht.
Had ik vanavond,quote:Op donderdag 26 december 2013 03:02 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ben een keer op een verjaardag geweest met allemaal van dit soort huismoeders
ik ben na en half uur ergeren weggegaan
Ik ben toch niet zo geïnteresseerd in 16 jarige jochies, hoe mooi ze ook mogen zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef blow... het volgende:
[..]
hou maar zo want op scholen valt n8et veel moois te zien
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef vera166 het volgende:
Is wel een terechte klacht maar... Pics van je eigen lichaam
hihi mijn nagels zijn heul veel groterquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jou wel eens in US dus hoef niets terug hoor, maar toch bedankt voor het aanbod.
Aah nee Wielem viend ik goorquote:Op donderdag 26 december 2013 03:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hihi mijn nagels zijn heul veel groter
Oké prinsesquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mooi?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.
Wat is er mis met vrouwen gewoon "een lekker wijf" te noemen
Of lichtekooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, onze mooie Nederlandse taal wordt helemaal verdrongen door dat Engels.
Nederland is het meest rijke taalgebied in de wereld, uniek. Er gaat niets boven de Nederlandse taal.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shit man ik werd geilquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jou wel eens in US dus hoef niets terug hoor, maar toch bedankt voor het aanbod.
Helaas voor jou is het vaak omgekeerd en neuken mannen die chick zeggen het meestquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
is dat onderzocht.?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het vaak omgekeerd en neuken mannen die chick zeggen het meest
Maar ik prefereer ook bitch/bitches
waarna ze toch weer dikker worden dan ze al waren....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef thom_05 het volgende:
Misschien kopen ietwat gezete dames en scooter. Een beetje het verhaal van kip en ei.
deze manquote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
verder kan ik het niets dan eens bij met de klacht....
Wat dat betreft kan je beter vrouwen uit polen/het Oostblok hebben. Die snappen iig dat alleen hun uiterlijk er toe doet in deze wereld.
Nederlandse chicks die denken dat ze hun uiterlijk kunnen laten verslonzen omdat ze een diploma hebben![]()
Als man kan je prima dik zijn, zolang je maar genoeg verdient.
ja oke ik erger me sws aan lelijke/dikke/onverzorgde mensen maar toch net iets meer als dat meiden zijn, maar je hebt wel gelijk idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:53 schreef Robophatt het volgende:
Redelijk terechte klacht, maar dat geldt niet alleen voor vrouwen. Dik zijn lijkt inmiddels de standaard.
lelijk kun je idd niets aan doen maar als je lelijk wordt door verslonzing dan wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
lelijk kan diegene niks aan doen, derhalve onterechte klacht
(inb4 deviezeman is lelijk, ik ben mad lekker)
Sowieso mannen.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |