Dat komt het niet. Een chick(en) is gewoon Engels voor kip. Nu is chicken meer gewoon kip in het algemeen en chick specifiek de hen en niet de haan.quote:
Met chick word een mensen meisje bedoeldquote:Op donderdag 26 december 2013 15:57 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat komt het niet. Een chick(en) is gewoon Engels voor kip. Nu is chicken meer gewoon kip in het algemeen en chick specifiek de hen en niet de haan.
Een hen is een vrouwelijke kip, of een kuikentje. En hier worden vrouwen door sommige oudere mannen ook nog wel eens kippetjes genoemd...quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Met chick word een mensen meisje bedoeld![]()
Niet een kip![]()
Het komt van het Spaanse woord voor meisje: chica.
Jonge mannen bedoelen er gewoon meisje mee, geen kip.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Een hen is een vrouwelijke kip, of een kuikentje. En hier worden vrouwen door sommige oudere mannen ook nog wel eens kippetjes genoemd...
chick (n.) mid-14c., shortening of chicken (n.), extended to human offspring (often in alliterative pairing chick and child) and thence used as a term of endearment. As slang for "young woman" it is first recorded 1927 (in "Elmer Gantry"), supposedly from U.S. black slang. In British use in this sense by c.1940; popularized by Beatniks late 1950s. Chicken in this sense is from 1711. Sometimes c.1600-1900 chicken was taken as a plural, chick as a singular (cf. child/children) for the domestic fowl.
Jij bent vrouw dus zowiezo ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Lavander het volgende:
Ik heb een scooter, maar helemaal niks aangekomen. Wat nu TS? Moet ik me nu wel of niet aangesproken voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent vrouw dus zowiezo ja.
Niet elke vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf slank en eet wat ik wil. Ennn ik ben lang niet de enige.
No offence voor je voet ey mattie.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoezo kan zij niet geil worden van mijn voet? Jij weet voeten blijkbaar niet te waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
No offence voor je voet ey mattie. [ afbeelding ][ afbeelding ] Ies cker geen lelyke voet mijn vriend!
Stelde je een vraag dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja fucking grappg maar een fatsoenlijk antwoord heb je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je de vrouwen niet meer van je af slaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik post nooit meer pics, wat een drama.
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stelde je een vraag dan?Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou een top-user!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder niet
Dit dus..... mannen die vrouwen als.lustobject zien ;/quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |