Daar maak je nou echt een denkfout. Als een man een beetje vet heeft staat dat meestal nog niet eens zo heel raar terwijl het bij vrouwen (twintigers en ook van middelbare leeftijd) dit al veel mee opvalt en een lichaam al snel buiten proportie raakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dezelfde klacht, en dat terwijl er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen. En bij vrouwen kán het tenminste nog op een goede plek komen (bijvoorbeeld tieten). Dikke mannen.
Feminist(e) gespot.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
Trek t je niet aan lieffiequote:Op donderdag 26 december 2013 20:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op jouw post. Er hoeft geen vraag gesteld te worden om beantwoord te worden. Maar je bent autistisch dus geeft verder niet
Dikkie gespotquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dezelfde klacht, en dat terwijl er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen. En bij vrouwen kán het tenminste nog op een goede plek komen (bijvoorbeeld tieten). Dikke mannen.
Vrouwen zijn lustobjecten, dit is algemeen bekend en nogal een cruciaal ding voor onze voortplanting enzo. Alleen vrouwen willen nogal eens het recht (proberen) toe te eigenen wanneer een man een vrouw als lustobject mag zien en wanneer niet. Dit omdat vrouwen tegenwoordig denken dat ze gelijkwaardig zijn aan de man (quote:Op donderdag 26 december 2013 20:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus..... mannen die vrouwen als.lustobject zien ;/
stalkerquote:Op donderdag 26 december 2013 03:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zie jou wel eens in US dus hoef niets terug hoor, maar toch bedankt voor het aanbod.
Dat is überhaupt niets nieuws voor mij, eend112.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je de vrouwen niet meer van je af slaan?
Mannen met een speklaag zien er ook niet uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Daar maak je nou echt een denkfout. Als een man een beetje vet heeft staat dat meestal nog niet eens zo heel raar terwijl het bij vrouwen (twintigers en ook van middelbare leeftijd) dit al veel mee opvalt en een lichaam al snel buiten proportie raakt.
Daarbij: hangende yoghurtzakken![]()
IK HEB LIEVER SCHERPE DINGEN IN DIT TOPIC. GEEN VOETEN. IK VIND DAT ECHT RARE DINGEN, T IS MAAR GOED DAT IEDEREEN SCHOENEN DRAAGT.quote:
WAAROM BEN JE ZO RAAR EN WAAROM SCHREEUW JEquote:Op donderdag 26 december 2013 20:47 schreef Hangwang het volgende:
[..]
IK HEB LIEVER SCHERPE DINGEN IN DIT TOPIC. GEEN VOETEN. IK VIND DAT ECHT RARE DINGEN, T IS MAAR GOED DAT IEDEREEN SCHOENEN DRAAGT.
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOENquote:Op donderdag 26 december 2013 21:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE ZO RAAR EN WAAROM SCHREEUW JE
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Hangwang het volgende:
[..]
NIETS MIS MET CAPITAL LOCK, VERDER ZIT IK GEWOON RUSTIG ACHTER MIJN LAPTOPJE OP MIJN ANTIEKE KUTSTOEL FILMS TE KIJKEN. VRIJ NORMAAL VOOR MIJN DOEN
Precies dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
lees dat dat de klacht is.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Precies dit.
Bovendien, een mooi lichaam is 1 ding. Je lichaam verzorgen is een 2de. En dat tweede vind ik net wat belangrijker dan het eerste. Vrouwen die een prachtig lichaam hebben mogen ontvangen dankzij de genen maar dat doorgaande levensweg lopen te verpauperen is sowieso een no-go. In mijn ogen is dat dan ook een deel intelligentie die ontbreekt.
je defensive reactie zegt het alquote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jeetje ik kijk wel eens in US, wat erg dan ben je meteen een stalker natuurlijk.
Mongool
Detective & psycholoog, hulde hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je defensive reactie zegt het al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |