Als een vrouw een BMI van over de 30 heeft kan je er vanuit gaan dat het geen slanke den is en dat het niet door spieren komt.quote:
Ja, maar je komt dus meer gespierde mannen dan vrouwen tegen. Hun BMI zal ook vaak aangeven dat ze te zwaar zijn. Niet echt vergelijkbaar dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als een vrouw een BMI van over de 30 heeft kan je er vanuit gaan dat het geen slanke den is en dat het niet door spieren komt.![]()
BMI zegt niet alles maar geeft wel een indicatie.
En dan nog, is het percentage bij de Nederlandse vrouwen lager.
Ja, de gemiddelde dikke Ingrid is getrouwd met een afgetrainde, strakke Henkquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar je komt dus meer gespierde mannen dan vrouwen tegen. Hun BMI zal ook vaak aangeven dat ze te zwaar zijn. Niet echt vergelijkbaar dus
Neh, maar dit kom je bijvoorbeeld bij vrouwen niet tegen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde dikke Ingrid is getrouwd met een afgetrainde, strakke Henk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder mannen is dit ook wel een uitzondering, maar er zijn er genoeg die doordat ze trainen overgewicht/obesitas hebben volgens die BMI-meting
Als ik over straat loop en om me heen kijk dan zie ik van dat soort er bij lange na niet genoeg om echt veel invloed op het gemiddelde te hebben. Bierbuiken en onderkinnen daarentegen zijn bijna standaard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar dit kom je bijvoorbeeld bij vrouwen niet tegen:
[ afbeelding ]
Onder mannen is dit ook wel een uitzondering, maar er zijn er genoeg die doordat ze trainen een obesitas-BMI hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:35 schreef Pharkus het volgende:
Als een tempel? Waarin iedere pelgrim of priester welkom is? Bah
Het hoeft ook niet per se duidelijk zichtbaar te zijn. Mijn lengte is 1,87 en mijn standaardgewicht is 90kg (BMI 25,7). Dat woog ik toen ik 16 was en in normale mate sportte etc. Vanaf mijn 16e ben ik vaker gaan trainen en woog ik binnen vrij korte tijd 100 (BMI 28,6). Vanaf 101 kg zou ik 'officieel' obesitas hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Als ik over straat loop en om me heen kijk dan zie ik van dat soort er bij lange na niet genoeg om echt veel invloed op het gemiddelde te hebben. Bierbuiken en onderkinnen daarentegen zijn bijna standaard.
the fuck?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen mod?
wutquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godver Donniequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vragen, vragen, gelukkig zijn Frank, Marie en Mortax hier om de boel in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze hebben wel bruine tepels en een bruine gleufquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef niels0 het volgende:
Terechte klacht maar gelukkig geen last van. Ik val op aziatische meiden en die verzorgen zich doorgaans beter. Zijn veel meer met hun uiterlijk bezig.
Wel een roze binnenvoering.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ze hebben wel bruine tepels en een bruine gleuf![]()
Onder de 5% is alleen mogelijk in een concentratiekamp of een hoop hulpmddelen. Allebei de opties zijn niet heel gezond voor je, ook niet als man.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Waar, in de spiegel?
Ik ben niet dik en zei helemaal niet dat dikke vrouwen mooi zijn, ik zei alleen dat het nog redelijk kán staan. Afhankelijk van of het naar borsten/billen gaat (mooi), of meer naar de buik (lelijk). Bij mannen gaat het sowieso naar de buik (lelijk). Bovendien horen vrouwen een beetje (!) vet te hebben, anders worden ze niet meer ongesteld. Bij mannen kan dat percentage naar onder de 5%, zonder dat het ongezond voor ze is. En al komen mannen minder snel aan en staat het lelijker, toch zijn er meer te dik! Da's toch jammer?
Die 5% was een beetje arbitrair ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Onder de 5% is alleen mogelijk in een concentratiekamp of een hoop hulpmddelen. Allebei de opties zijn niet heel gezond voor je, ook niet als man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |