Dat is waarschijnlijk een sportokkie inclusief petje die alle meisje wil neuken die hij kanquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Mannen die chick zeggen zouden eeuwig maagd moeten blijven.
Mwoah man kan inderdaad ieeets meer hebben wat dat betreft, maar dan nog vind ik het belangrijk om voor je lichaam te zorgen. Betekent niet dat iedere man flink afgetraind moet zijn, maar iemand die ongezond leeft ziet er altijd zo grauw en viezig uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ja oke ik erger me sws aan lelijke/dikke/onverzorgde mensen maar toch net iets meer als dat meiden zijn, maar je hebt wel gelijk idd.
mensen die roken zien er ook zo uit. Doe gewoon niet mensen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah man kan inderdaad ieeets meer hebben wat dat betreft, maar dan nog vind ik het belangrijk om voor je lichaam te zorgen. Betekent niet dat iedere man flink afgetraind moet zijn, maar iemand die ongezond leeft ziet er altijd zo grauw en viezig uit.
Hoi chickquote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Ts is te arm voor een scooterquote:Op donderdag 26 december 2013 02:59 schreef blow... het volgende:
[..]
ik mag er wel een maar hoef er geen
Waarom dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Marie30 het volgende:
Foto's van jouw lichaam veer koekepeerquote:Op donderdag 26 december 2013 03:04 schreef vera166 het volgende:
Is wel een terechte klacht maar... Pics van je eigen lichaam
Idd neem dan een schakelbrommer.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Idd neem dan een schakelbrommer.
Laatst zei opa tegen me ''Jel, die nieuwe scooters dat is toch een beetje voor homo's?''Heerlijk subtiel altijd, die opa.
Tja, nog altijd beter dan jezelf als 24-jarige beter te moeten voelen omdat een pubertje ook nog maagd isquote:
Uhhhhhhhhh ja, ik ben idd 24 en maagd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, nog altijd beter dan jezelf als 24-jarige beter te moeten voelen omdat een pubertje ook nog maagd is
Kloon of white pink knight van Guus_Geluk7 gespot.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
24 en gay zijn en constant kloons aanmaken
't Is eerder gewoon dat niemand je mag.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kloon of white pink knight van Guus_Geluk7 gespot.
Jouw opaquote:Op donderdag 26 december 2013 12:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Idd neem dan een schakelbrommer.
Laatst zei opa tegen me ''Jel, die nieuwe scooters dat is toch een beetje voor homo's?''Heerlijk subtiel altijd, die opa.
Weird ik heb dat idee juist altijd bij jou, maar als jij het zegt zal het vast kloppen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
't Is eerder gewoon dat niemand je mag.

Even op Rozzje inloggen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef wickedmen het volgende:
ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen dan om op 16 jarige maagdjes babysitten.
Dat bewijst maar weer dat jij een achterlijke mongool bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef wickedmen het volgende:
Weird ik heb dat idee juist altijd bij jou
Uiteraard.quote:maar als jij het zegt zal het vast kloppen.
Die 'hosselpoging' gaat toch wel mislukken.quote:Als je me effe excuseert, ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen dan om op 16 jarige maagdjes babysitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |