Neeeeee Susteren nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Braddie weg
Nikon&Susteren te gaan.
Niet in de whatsappgroep zittenquote:
wie ben jij dan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mag ik wel blijven mensen..?
Vooruit dan maar weer.quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb jou voor altijd in mijnquote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
groetjes van hugh_myron terug.quote:
Niet in de WhatsApp groep zitten en elke dag de kanslozen afkraken, van drama genieten of paupers helpen.quote:
Neequote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nieuwe vlees pics willen we zien, anders niet.
Oh haha daar kan ik wel een boekje over open doen.quote:
Wow, ben voor het eerst me je eens.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Favo FOK!kers tong80, Nikonlover, pussycatdoll, rozzje, supergirl en misschien jij
ik voel voor duizenden frikiquote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dank voor de liefde mensen... Al voel.ik het niet van.iedereen in dit topic.
Precies.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man.
O
Wacht
Nikonlover
Moet weg
Hehehehehquote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow, ben voor het eerst me je eens.
Ik zie dat je weer ambities hebtquote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ga meet organiseren liefdesorgie volgend schooljaar bij mij op kamers
Heee kanslozen afkraken vind ik ook leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet in de WhatsApp groep zitten en elke dag de kanslozen afkraken, van drama genieten of paupers helpen.
Ik denk dat mijn vriend ook mee gaat aangezien hij de tickets heeft gehaald.quote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Binnenkort jij en hem, JT concert hoorde ik.
Aandachtshoertje.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb jou voor altijd in mijn [ afbeelding ]gesloten. [ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend ook mee gaat aangezien hij de tickets heeft gehaald.
Waarom sluit jij je niet aan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier zit de KLB incrowd te SC-en. Foei.
Kijk dan ook op je whatsapp.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier zit de KLB incrowd te SC-en. Foei.
Hij is Sheba-Bitch?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Kun je een dansje voor me doen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoink heeft aber toch gepijpt op solex feestje lol
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergayquote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow [ afbeelding ], die hard FRIENDZONE hier.
Ach ja Hugh scoort genoeg chicks.
Mijn vader vond hem niet goed genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom ben je niet verder gegaan met hoink
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toy Story 3 kijken met vriendin. Dan mag ik niet Fokken.
Ja als maagd ben ik ervan overtuigd dat je geen vriendschap kan sluiten met een vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
Dat was het al toen jij de OP plaatste.quote:
Geen zorgen, we taggen je niet ik herhaal NIET in de facebook foto's.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
Oh liefje.. Zal ik je maar nemen dan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was eens afgedankt soort van... Is dat ook geldig?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Geen zorgen, we taggen je niet ik herhaal NIET in de facebook foto's.
Jij gaat toch ook naar JT? Kun jij Hugh niet meenemen?quote:
gooi je kut open danquote:
je ex niet tochquote:
Wil*quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef wickedmen het volgende:
Wie wilt er btw in de WhatsApp groep, altijd kk gezellig daar.
DM je nummer maar.
ja man.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Heeft SG haar vriend eerst Titta lopen neuken, ja?
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanterenquote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Users maken het topic he zeelant... Wanneer mag ik in jou whatsapp lijst?
is er rell aan de gaan invitequote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef wickedmen het volgende:
Wie wilt er btw in de WhatsApp groep, altijd kk gezellig daar.
DM je nummer maar.
wejoo, geschoold door supergirl.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanteren
Wat een baas he 2 vriendinnen neuken, terwijl ik alle verhalen heb gehoord en het eigenlijk gewoon een beperkte mongool is met een voorliefde voor mannen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Schijnbaar niet kapot genoeg.quote:
Spitsvondige opmerking Haan.quote:
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Nee ik ben een kloon van jouquote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Krijg je als je een kloon van Braddie bent
hee hsg-bomberquote:
IK ZIE HEM NIET.quote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!
quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Users maken het topic he zeelant... Wanneer mag ik in jou whatsapp lijst?
WAJOOOOOOOOOOOW SHIT IS AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanteren
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof jij er überhaupt iets over weet
Dat was voordat ze elkaar kendequote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof jij er überhaupt iets over weet
Ik snap hem serieus nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!
Wilde net zeggen, zo'n prestatie is dat nou ook weer niet hequote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een baas he 2 vriendinnen neuken, terwijl ik alle verhalen heb gehoord en het eigenlijk gewoon een beperkte mongool is met een voorliefde voor mannen.
Nou ja 2 foksters neuken is ook niet zo baas, realiseer ik me nu.
iik ga er verder niet op in hier in dit topic. als je de waarheid wilt horen kun je altijd DM'enquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tuurlijk
jij bent in contact gekomen met hem via titta lol
en titta heeft zelf ook gezegd
Ik denk het idd.quote:Op maandag 4 november 2013 22:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, zo'n prestatie is dat nou ook weer niet he. Hoe bedoel je, voorliefde voor mannen? Je denkt dat hij homo is?
heeft ie een dikke penis die vriend van SG?quote:
Wat voor soort bewijs dan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk het idd.
Daar is zoveel in-direct bewijs voor dat het wel moet maar ja denk dan eerder aan bi seksualiteit.
in after titta.quote:
NET OP TIJD BINNEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet zeker dat mensen weer gaan huilen in de groepschat door dit.
Kom je mij naar bed brengenquote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Rozzje je moet al lang gaan slapen
quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Seks is voor batties, liefde voor bazen.
skatje wat is je pingquote:
Gvd ik wil er inquote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef haan33 het volgende:
rwina in de groepschat, mensen willen elkaar voor de trein gooien
dm ff naar hughquote:
Ik wil gewoon kijken wie zich hier aangesproken voelen door die term, die term schijnt hier namelijk nogal wat los te maken.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Braddie weg
MissSpain, Nikon&Susteren te gaan.
Pics?quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef haan33 het volgende:
rwina in de groepschat, mensen willen elkaar voor de trein gooien
Even hypothetisch gezien, wat als het een fok!kend afdankertje is?quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef JuBoy het volgende:
Dus we kunnen hieruit opmaken dat foksters niet fokkers willen daten (overigens heel terecht), maar wel genoegen nemen met afdankertjes? Verklaart meteen wat ze doen op fok
Is het niet allang kinderbedtijd geweest?quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toy Story 3 kijken met vriendin. Dan mag ik niet Fokken.
Nee, haantje faalt gewoon met zijn haantjesgedrag.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef deadprez het volgende:
waarom braddie in de tt, is hij terug?
Ik zei net al dat ik het erover wilde hebben maar niemand reageerdequote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wie zich hier aangesproken voelen door die term, die term schijnt hier namelijk nogal wat los te maken.
Missie geslaagd.
De term afdankertjes? Indien ja, dan was het dus een lokkertje waar ik goed op hapte. Maar zulke shit kan ik niet waarderen man. Je laat me af gaan hier op fok.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wie zich hier aangesproken voelen door die term, die term schijnt hier namelijk nogal wat los te maken.
Missie geslaagd.
Beter, wat voor functie?quote:
Wat is deze ???quote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef MissSpain het volgende:
GODVERDOMME PUSSYCATDOLL WAT EEN KLOTE MONGOOL BEN JE OOK
Dat is natuurkundig gezien onmogelijk en zal een tweede big bang veroorzaken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Even hypothetisch gezien, wat als het een fok!kend afdankertje is?
Jij leert kkr laat wtfquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef Aber2.0 het volgende:
Nou mensen ik ga leren, wens me sterkte.
Ik wens jou een dode accu toe.quote:
Oh, dat heb ik dan ook gemist, misschien heeft niemand het gezien?quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik zei net al dat ik het erover wilde hebben maar niemand reageerde![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Dat lijkt me wel iets voor dima inderdaad.quote:
sryquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De term afdankertjes? Indien ja, dan was het dus een lokkertje waar ik goed op hapte. Maar zulke shit kan ik niet waarderen man. Je laat me af gaan hier op fok.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik moet tot 02.30 wakker blijven om de deur open te doen.quote:
Te laat, ik doe niet aan sorry. Daar heb je god voor. Laat ik je niet tegen komen.quote:
Zal je altijd zien. Jammer.quote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wens jou een dode accu toe.
[..]
Oh, dat heb ik dan ook gemist, misschien heeft niemand het gezien?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Mijn messen zijn 24/7 geslepen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te laat, ik doe niet aan sorry. Daar heb je god voor. Laat ik je niet tegen komen.
Al lang. Guus, wat doe je hier nog?quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het niet allang kinderbedtijd geweest?
lol iksdeeiksdeequote:
krijg jij thuis geen aandacht ofzo?quote:
Neequote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
krijg jij thuis geen aandacht ofzo?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze kortsluiting krijgt en elektrische schok wanneer ze in oplader steekt
Account instellingenquote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Hoe kan je naam veranderen in whatsapp dan?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ADIL VAL DOOD KRIJG EEN KOGEL DOOR JE KOP, SPRING VOOR EEN TREIN, NEEM EEN OVERDODIS DOE GEWOON IETS.![]()
Ok, ok, jij wint.quote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al lang. Guus, wat doe je hier nog?
gewoon pingen met bbm dan ben je lekker anoniem.quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Maar ik heb geen ping schatjequote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon pingen met bbm dan ben je lekker anoniem.
Ja heb ik, nu nog mensen toevoegenquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
He nou heb je alle spanning en sensatie gemistquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee SYTYCD.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef madeliefff het volgende:
P.s. Barbie op tv bij RTL late night , ze ziet er voor t eerst eens wat beter uit, donkerdere blonde kleur. T werd tijd.
Jij dus ook.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
dit topic en alle users die er posten______
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgenquote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
He nou heb je alle spanning en sensatie gemist
Kan je ff paar pings geven ik verveel mequote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
BBM DOET NIET OP MIJN GALAXY S2
mn neefje hosselt alelmaal meisjes van insta die hun ping erop hebben [ afbeelding ]
Over supergirls vriend die het al eerder met titta heeft gedaan, een aantal users die kansloos om aandacht huilen, een fittie in de groepsapp en guus_geluk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef deadprez het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over? kan iemand een samenvatting van deel 1 geven of was het toen ook al sc
Nee in het topic.quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgen
Nog 10%quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Over supergirls vriend die het al eerder met titta heeft gedaan, een aantal users die kansloos om aandacht huilen, een fittie in de groepsapp en guus_geluk.
Ben jij nog begonnen met sporten trouwens?quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja idd het bloedt nogal dood hier
Ik heb jouw ping alquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgen
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.quote:
Hij is al helemaal kapot, ik zit nu niet op telefoonquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.
Nou he doe eens normaal joh.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.
Hihahoquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Nou he doe eens normaal joh.
Dat is toch zonde van de phone? Beter gooit ze zichzelf tegen de muur.
ik heb die van jou ook al geruild, je levert veel opquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb jouw ping al
Wie wil ruilen? Ik zoek nog ping van aber en ntm.
Ja sinds een maand of twee. Heb alleen niet echt een schema dus ik doe anderhalf uur een beetje van vanallesquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben jij nog begonnen met sporten trouwens?
Voor wat?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik moet aangeven hoeveel bruto ik minimaal wil verdienen wtf ;s wat is juiste bedrag, moet ook niet te weinig zijn natuurlijk =/ amnders denken ze witvoetje
Dat mag alleen als het van de rommelmarkt is gekocht en de verkoper er bij staat.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb die van jou ook al geruild, je levert veel op
Gewoon minimumloon plus euro als het echt pauperwerk is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik moet aangeven hoeveel bruto ik minimaal wil verdienen wtf ;s wat is juiste bedrag, moet ook niet te weinig zijn natuurlijk =/ amnders denken ze witvoetje
Lol, doe gewoon SS.quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ja sinds een maand of twee. Heb alleen niet echt een schema dus ik doe anderhalf uur een beetje van vanalles
Dan hetgeen waar jij nu op zit kapot gooien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hij is al helemaal kapot, ik zit nu niet op telefoon
Ik weet niet hoe het met haar gewicht zit maar menig FOK!ster gooit zichzelf door de muur heen zonder er een schram aan over te houden.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
Toch zeker wel voor minstens drie andere fokkers?
23 jaar en horeca ... 9 euro per uur denk ik ongeveer?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Hugh, ik heb mijn collega bijna gehosseldquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
Toch zeker wel voor minstens drie andere fokkers?
ja zoiets 8.53 is minimumquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
23 jaar en horeca ... 9 euro per uur denk ik ongeveer??
Ligt aan de functiequote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
23 jaar en horeca ... 9 euro per uur denk ik ongeveer??
Collega's, altijd goede keusquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh, ik heb mijn collega bijna gehosseld
'Omdat ze op FOK! zeggen dat het triest is dat ik nog bij mijn ouders woon en geen werk heb.'quote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
mensen wat moet ik hier in vullen
gewoon beginnen met geachte??
[..]
ja zoiets 8.53 is minimum
Schijten doe ik ook niet op zijn bureau.quote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wijs man gaf mij advies, schijt nooit waar je eet..
Die 8 ga je morgen niet halen niet..quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Schijten doe ik ook niet op zijn bureau.
Net alsof zusters een eigen bureau hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Schijten doe ik ook niet op zijn bureau.
RAWRquote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
@ Adil
hahahah die screenshot van die app is wel mooi he
ik als ik boos ben
Waarom was je boos?quote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
@ Adil
hahahah die screenshot van die app is wel mooi he
ik als ik boos ben
Noem je mij nou verdorie wéér zuster?quote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net alsof zusters een eigen bureau hebben.
:-)quote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Noem je mij nou verdorie wéér zuster?
Zuster is het beroep dat zij uitoefent, niet haar bijnaam.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik hou van jou hoor!!!!!!!!!want jij bent net zon faler als ik
ik was boos omdat prive gegevens van mij openbaar werden gemaaktquote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]geef dan antwoord op mijn vraag verdomme
Nou het is toch wat.quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik was boos omdat prive gegevens van mij openbaar werden gemaakt
madelieff ook nogquote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef Aber2.0 het volgende:
Nou zo te zien zit ik hier nog met alleen SG en chroesthjlofv
Je bent eindelijk anti nikonlover?quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man.
O
Wacht
Nikonlover
Moet weg
Die heb je waarschijnlijk zelf gedeeld met mensen, dan gebeurt dat nu eenmaal.quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik was boos omdat prive gegevens van mij openbaar werden gemaakt
kehbaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |