Ik heb jouw ping alquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgen
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.quote:
Hij is al helemaal kapot, ik zit nu niet op telefoonquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.
Nou he doe eens normaal joh.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gooi je telefoon in een labiele bui toch gewoon kapot tegen de muur.
Hihahoquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Nou he doe eens normaal joh.
Dat is toch zonde van de phone? Beter gooit ze zichzelf tegen de muur.
ik heb die van jou ook al geruild, je levert veel opquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb jouw ping al
Wie wil ruilen? Ik zoek nog ping van aber en ntm.
Ja sinds een maand of twee. Heb alleen niet echt een schema dus ik doe anderhalf uur een beetje van vanallesquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben jij nog begonnen met sporten trouwens?
Voor wat?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik moet aangeven hoeveel bruto ik minimaal wil verdienen wtf ;s wat is juiste bedrag, moet ook niet te weinig zijn natuurlijk =/ amnders denken ze witvoetje
Dat mag alleen als het van de rommelmarkt is gekocht en de verkoper er bij staat.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb die van jou ook al geruild, je levert veel op
Gewoon minimumloon plus euro als het echt pauperwerk is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik moet aangeven hoeveel bruto ik minimaal wil verdienen wtf ;s wat is juiste bedrag, moet ook niet te weinig zijn natuurlijk =/ amnders denken ze witvoetje
Lol, doe gewoon SS.quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ja sinds een maand of twee. Heb alleen niet echt een schema dus ik doe anderhalf uur een beetje van vanalles
Dan hetgeen waar jij nu op zit kapot gooien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hij is al helemaal kapot, ik zit nu niet op telefoon
Ik weet niet hoe het met haar gewicht zit maar menig FOK!ster gooit zichzelf door de muur heen zonder er een schram aan over te houden.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
Toch zeker wel voor minstens drie andere fokkers?
23 jaar en horeca ... 9 euro per uur denk ik ongeveer?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Hugh, ik heb mijn collega bijna gehosseldquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]![]()
Toch zeker wel voor minstens drie andere fokkers?
ja zoiets 8.53 is minimumquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
23 jaar en horeca ... 9 euro per uur denk ik ongeveer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |