quote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ADIL VAL DOOD KRIJG EEN KOGEL DOOR JE KOP, SPRING VOOR EEN TREIN, NEEM EEN OVERDODIS DOE GEWOON IETS.![]()
Ok, ok, jij wint.quote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al lang. Guus, wat doe je hier nog?
gewoon pingen met bbm dan ben je lekker anoniem.quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Hoe kan je naam veranderen in whatsapp dan?
Maar ik heb geen ping schatjequote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gewoon pingen met bbm dan ben je lekker anoniem.
Ja heb ik, nu nog mensen toevoegenquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
He nou heb je alle spanning en sensatie gemistquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee SYTYCD.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef madeliefff het volgende:
P.s. Barbie op tv bij RTL late night , ze ziet er voor t eerst eens wat beter uit, donkerdere blonde kleur. T werd tijd.
Jij dus ook.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
dit topic en alle users die er posten______
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgenquote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
He nou heb je alle spanning en sensatie gemist
Kan je ff paar pings geven ik verveel mequote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
BBM DOET NIET OP MIJN GALAXY S2
mn neefje hosselt alelmaal meisjes van insta die hun ping erop hebben [ afbeelding ]
Over supergirls vriend die het al eerder met titta heeft gedaan, een aantal users die kansloos om aandacht huilen, een fittie in de groepsapp en guus_geluk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef deadprez het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over? kan iemand een samenvatting van deel 1 geven of was het toen ook al sc
Nee in het topic.quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op WA ? Ik ben trendsetter toch? Mensen zullen vanzelf volgen
Nog 10%quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Over supergirls vriend die het al eerder met titta heeft gedaan, een aantal users die kansloos om aandacht huilen, een fittie in de groepsapp en guus_geluk.
Ben jij nog begonnen met sporten trouwens?quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja idd het bloedt nogal dood hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |