Pics?quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef haan33 het volgende:
rwina in de groepschat, mensen willen elkaar voor de trein gooien
Even hypothetisch gezien, wat als het een fok!kend afdankertje is?quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef JuBoy het volgende:
Dus we kunnen hieruit opmaken dat foksters niet fokkers willen daten (overigens heel terecht), maar wel genoegen nemen met afdankertjes? Verklaart meteen wat ze doen op fok
Is het niet allang kinderbedtijd geweest?quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toy Story 3 kijken met vriendin. Dan mag ik niet Fokken.
Nee, haantje faalt gewoon met zijn haantjesgedrag.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef deadprez het volgende:
waarom braddie in de tt, is hij terug?
Ik zei net al dat ik het erover wilde hebben maar niemand reageerdequote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wie zich hier aangesproken voelen door die term, die term schijnt hier namelijk nogal wat los te maken.
Missie geslaagd.
De term afdankertjes? Indien ja, dan was het dus een lokkertje waar ik goed op hapte. Maar zulke shit kan ik niet waarderen man. Je laat me af gaan hier op fok.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wie zich hier aangesproken voelen door die term, die term schijnt hier namelijk nogal wat los te maken.
Missie geslaagd.
Beter, wat voor functie?quote:
Wat is deze ???quote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef MissSpain het volgende:
GODVERDOMME PUSSYCATDOLL WAT EEN KLOTE MONGOOL BEN JE OOK
Dat is natuurkundig gezien onmogelijk en zal een tweede big bang veroorzaken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Even hypothetisch gezien, wat als het een fok!kend afdankertje is?
Jij leert kkr laat wtfquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef Aber2.0 het volgende:
Nou mensen ik ga leren, wens me sterkte.
Ik wens jou een dode accu toe.quote:
Oh, dat heb ik dan ook gemist, misschien heeft niemand het gezien?quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik zei net al dat ik het erover wilde hebben maar niemand reageerde![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Dat lijkt me wel iets voor dima inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |