Kijk dan ook op je whatsapp.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier zit de KLB incrowd te SC-en. Foei.
Hij is Sheba-Bitch?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Kun je een dansje voor me doen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoink heeft aber toch gepijpt op solex feestje lol
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergayquote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow [ afbeelding ], die hard FRIENDZONE hier.
Ach ja Hugh scoort genoeg chicks.
Mijn vader vond hem niet goed genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom ben je niet verder gegaan met hoink
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toy Story 3 kijken met vriendin. Dan mag ik niet Fokken.
Ja als maagd ben ik ervan overtuigd dat je geen vriendschap kan sluiten met een vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
Dat was het al toen jij de OP plaatste.quote:
Geen zorgen, we taggen je niet ik herhaal NIET in de facebook foto's.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |