groetjes van hugh_myron terug.quote:
Niet in de WhatsApp groep zitten en elke dag de kanslozen afkraken, van drama genieten of paupers helpen.quote:
Neequote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nieuwe vlees pics willen we zien, anders niet.
Oh haha daar kan ik wel een boekje over open doen.quote:
Wow, ben voor het eerst me je eens.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Favo FOK!kers tong80, Nikonlover, pussycatdoll, rozzje, supergirl en misschien jij
ik voel voor duizenden frikiquote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dank voor de liefde mensen... Al voel.ik het niet van.iedereen in dit topic.
Precies.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man.
O
Wacht
Nikonlover
Moet weg
Hehehehehquote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow, ben voor het eerst me je eens.
Ik zie dat je weer ambities hebtquote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ga meet organiseren liefdesorgie volgend schooljaar bij mij op kamers
Heee kanslozen afkraken vind ik ook leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet in de WhatsApp groep zitten en elke dag de kanslozen afkraken, van drama genieten of paupers helpen.
Ik denk dat mijn vriend ook mee gaat aangezien hij de tickets heeft gehaald.quote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Binnenkort jij en hem, JT concert hoorde ik.
Aandachtshoertje.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb jou voor altijd in mijn [ afbeelding ]gesloten. [ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend ook mee gaat aangezien hij de tickets heeft gehaald.
Waarom sluit jij je niet aan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier zit de KLB incrowd te SC-en. Foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |