Kijk dan ook op je whatsapp.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Dus hier zit de KLB incrowd te SC-en. Foei.
Hij is Sheba-Bitch?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Kun je een dansje voor me doen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jeej jongens, de die-hard hardcore pauper is ook gearriveerd.
Feestje![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:
hoink heeft aber toch gepijpt op solex feestje lol
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergayquote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow [ afbeelding ], die hard FRIENDZONE hier.
Ach ja Hugh scoort genoeg chicks.
Mijn vader vond hem niet goed genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom ben je niet verder gegaan met hoink
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toy Story 3 kijken met vriendin. Dan mag ik niet Fokken.
Ja als maagd ben ik ervan overtuigd dat je geen vriendschap kan sluiten met een vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
Dat was het al toen jij de OP plaatste.quote:
Geen zorgen, we taggen je niet ik herhaal NIET in de facebook foto's.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dacht jij is date of zo? Ik ga mee, omdat ik moeilijk met m'n matties naar JT kan gaan. #forevergay
Oh liefje.. Zal ik je maar nemen dan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was eens afgedankt soort van... Is dat ook geldig?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Geen zorgen, we taggen je niet ik herhaal NIET in de facebook foto's.
Jij gaat toch ook naar JT? Kun jij Hugh niet meenemen?quote:
gooi je kut open danquote:
je ex niet tochquote:
Wil*quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef wickedmen het volgende:
Wie wilt er btw in de WhatsApp groep, altijd kk gezellig daar.
DM je nummer maar.
ja man.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Heeft SG haar vriend eerst Titta lopen neuken, ja?
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanterenquote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Users maken het topic he zeelant... Wanneer mag ik in jou whatsapp lijst?
is er rell aan de gaan invitequote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef wickedmen het volgende:
Wie wilt er btw in de WhatsApp groep, altijd kk gezellig daar.
DM je nummer maar.
wejoo, geschoold door supergirl.quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanteren
Wat een baas he 2 vriendinnen neuken, terwijl ik alle verhalen heb gehoord en het eigenlijk gewoon een beperkte mongool is met een voorliefde voor mannen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Schijnbaar niet kapot genoeg.quote:
Spitsvondige opmerking Haan.quote:
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |