Nee ik ben een kloon van jouquote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Krijg je als je een kloon van Braddie bent
hee hsg-bomberquote:
IK ZIE HEM NIET.quote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!
quote:Op maandag 4 november 2013 22:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Users maken het topic he zeelant... Wanneer mag ik in jou whatsapp lijst?
WAJOOOOOOOOOOOW SHIT IS AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 november 2013 22:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodra je bezittelijke voornaamwoorden goed leert hanteren
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof jij er überhaupt iets over weet
Dat was voordat ze elkaar kendequote:Op maandag 4 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Heeft SG haar vriend eerst Titta lopen neuken, ja?
tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof jij er überhaupt iets over weet
Ik snap hem serieus nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho mensen daar is de voorzet! Wie kopt hem in??! Wie??!!
Wilde net zeggen, zo'n prestatie is dat nou ook weer niet hequote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een baas he 2 vriendinnen neuken, terwijl ik alle verhalen heb gehoord en het eigenlijk gewoon een beperkte mongool is met een voorliefde voor mannen.
Nou ja 2 foksters neuken is ook niet zo baas, realiseer ik me nu.
iik ga er verder niet op in hier in dit topic. als je de waarheid wilt horen kun je altijd DM'enquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tuurlijk
jij bent in contact gekomen met hem via titta lol
en titta heeft zelf ook gezegd
Ik denk het idd.quote:Op maandag 4 november 2013 22:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, zo'n prestatie is dat nou ook weer niet he. Hoe bedoel je, voorliefde voor mannen? Je denkt dat hij homo is?
heeft ie een dikke penis die vriend van SG?quote:
Wat voor soort bewijs dan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk het idd.
Daar is zoveel in-direct bewijs voor dat het wel moet maar ja denk dan eerder aan bi seksualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |