Maar waarom mag een user wel kuttopics maken van jou, maar mogen er geen kutposts in geplaatst worden? Als het gewoon een normaal topic is wordt er nauwelijks gebashed.quote:
De user wordt gebashed omdat hij slechte topics maakt en hij maakt er niet 1 nee hij maakt er 3 per dag. Op een gegeven moment is het geduld van de mensen ook op. En uiteindelijk gaan veel mensen zo'n user bashen omdat hij toch niets bij kan dragen. Ga eens in een ander forum hangen R&P ga serieuze adviezen geven en mensen helpen. Dat is veel mooier dan hier ruzie zoeken.quote:
Met ham erin zijn ze ook lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
Wat KLB totaal verneukt zijn users die op alle topics van een bepaalde user haatreacties moeten plaatsen, aangezien ze die user niet aanstaan. Deze topics zijn binnen de korste keren naar de klote tot grote frustratie vam de TopicStarter. Als je eem bepaalde user niet aanstaat, lees zijn topics dan niet em ga dan al helemaal niet reageren.
quote:
Ja, dat was inderdaad een goed topic. Jammer dat hij het niet bij dat topic heeft gelaten.quote:En Roadtrip maakt ook kwaliteitstopics zie gevolgen feestje
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom mag een user wel kuttopics maken van jou, maar mogen er geen kutposts in geplaatst worden? Als het gewoon een normaal topic is wordt er nauwelijks gebashed.
Jij bent echt een vermoeiende user, weet je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.
En ook met hun uitlokkende postsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Heb een paar topics gemaakt de reacties zijn niet je van het. Maar het valt reuze mee ik krijg niet de reacties die roadtrip of suikergirl krijgt. Getuigd toch van dat het wel kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.
Doe normaal man.quote:
Haha, waarom zou ikquote:
Doe zelf eens normaalquote:
Heb nog niet met haar aan de stok gehad. Ze heeft wel een topic van mij gesloten zonder een reden te geven aan mij, maar dat hoeft hier blijkbaar niet. Geen probleem man veeg het zand van je schouders en ga door.quote:
Heeft ze ooit een slotje gezet op een van je topics of wat is deze?quote:
quote:
Rutte en Wilders in tha housequote:
hehehquote:
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent echt een vermoeiende user, weet je dat?
Nou, log uit en kom niet meer terug. Dan heb je geen last meer van dit stelletje kneuzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.
Ze misbruikt haar positie als moderatorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb nog niet met haar aan de stok gehad. Ze heeft wel een topic van mij gesloten zonder een reden te geven aan mij, maar dat hoeft hier blijkbaar niet. Geen probleem man veeg het zand van je schouders en ga door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |