Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLBquote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zonde wel, misschien moeten we heel het forum naar KPD verplaatsen
oh ja kut, ik vraag wel of een of andere homo 't wil doenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso niet doen, want dan zie je die shit zelf ook
je hebt dm gr.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLB
Haha denkt erno ons even te vertellen dat we weg moeten uit KLB. Goed verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLB
Ga ergens anders trollen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
3 dagen - 961 postsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
Heb ze live gezien, maar denk dat dit nummer wel een mooie is. Denk ook dat de tekst erin wel goed is voor jullie kinders.
Don't say nothing.![]()
Waarom?quote:
The Rootsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
Heb ze live gezien, maar denk dat dit nummer wel een mooie is. Denk ook dat de tekst erin wel goed is voor jullie kinders.
Don't say nothing.![]()
Was mooi om ze live te zien.quote:
Wel veel bazenposts, deze user is wel een aanwinst voor het forum.quote:
Aight, dan mag hetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel veel bazenposts, deze user is wel een aanwinst voor het forum.
Ik weet volgens mij wie het isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Erno kan niet tegen halfnaakte vrouwen.quote:
Weet niet wat een bazenpost is, maar eigenlijk wil ik vooral mensen in r en p adviseren. Het is daar erg stil dus zit ik dan ook maar een beetje hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, ik weet zeker wie het isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet niet wat een bazenpost is, maar eigenlijk wil ik vooral mensen in r en p adviseren. Het is daar erg stil dus zit ik dan ook maar een beetje hier.
Ik begrijp maar niet waarom je hier mee blijft zeulen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Erno-BE het volgende:
Nee, maar welke user had het beste topic? Niet jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |