Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?
Ik ben gloednieuw hier. Met wie werk ik dan samen mensen doen nog wel redelijk normaal tegen mij. Nu heb ik hier wel een account gehad vroeger maar daar was ik nauwelijks actief op.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.
Of zij dat doet kan ik niet beoordelen maar er is altijd iemand die zijn of haar macht misbruikt. Maar daar moet je je dan niets van aan trekken zand van je schouders slaan en doorgaan zoals ik eerder al zei.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze misbruikt haar positie als moderator
Misschien zou dat een teken zijn dat zelfs het beheer jullie dodelijk irritant vindt... Of komt dat niet binnen bij jou?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.
Tupacquote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?
Ik vind het wel prettig dat vriendjespolitiekgebeuren. Omdat de mods weten wat mn andere account is mag ik met deze ook meerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nog nooit wat van dat vriendjespolitiek gemerktquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig dat vriendjespolitiekgebeuren. Omdat de mods weten wat mn andere account is mag ik met deze ook meer
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, log uit en kom niet meer terug. Dan heb je geen last meer van dit stelletje kneuzen.
3 VOLLE TOPICS OMG IK GA HVN BELLEN WAT EEN PRESTATIE!!!!!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)
Ik open amper topics. Mijn Fukushima topic liep trouwens wel goed hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
3 VOLLE TOPICS OMG IK GA HVN BELLEN WAT EEN PRESTATIE!!!!!!!!
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer welquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
Sinds er geen tieten meer mogen worden gepost is het bergafwaarts gegaan.
Toch is het niet hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer wel
En B&H toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer wel
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zou dat een teken zijn dat zelfs het beheer jullie dodelijk irritant vindt... Of komt dat niet binnen bij jou?
Ja in een BH mogen ook tieten.quote:
Dat betekent niet dat het niet irritant is. O wacht, troll....quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.
Dat was wel interessant ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik open amper topics. Mijn Fukushima topic liep trouwens wel goed hoor.
Nee, maar het kan wel een irritatiefactor zijn, zeker als het steeds inhoudelijk knudde is.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.
Goh, de KLB en andere subfora (behalve KPD en KLD) moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom zijn tieten niet toegestaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
Sinds er geen tieten meer mogen worden gepost is het bergafwaarts gegaan.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |