abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:37:09 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085111
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 05-01-2014 01:05:51 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:40:03 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085263
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135087191
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

quote:
Beste douche-eendje

Je ontvangt deze mail als deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma. Aankomende week AH Snoepgroente
met 25% korting. Lekker en gezond het jaar in!

AH Snoepgroente met 25% korting
Keuze uit diverse varianten in beker en emmer
• Geldig van 6 t/m 12 januari 2014
• Geldig in AH-winkels in Nederland en bij online bestellingen via ah.nl, uitgezonderd AH to go.
• Deze Exclusieve Deal kun je verzilveren door het laten scannen van je geactiveerde, persoonlijke Bonuskaart aan de kassa. Je hoeft deze email dus niet uit te printen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:32:18 #4
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_135087940
Wist niet eens wat snoepgroente was tot ik het googelde. Ken het uiteraard wel, wist echter niet dat het zo genoemd werd.
pi_135088226
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
My salvation lies in your love..
pi_135088493
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
pi_135088549
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
pi_135089117
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
pi_135089451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
Dank je wel O+ Wat een lieve reacties allemaal :)
pi_135091370
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
You can do it *O* en ik ga voor datzelfde doel!
pi_135091423
Deze week niks bijgehouden nog eigenlijk, benieuwd wat de weegschaal doet dinsdag. Op zich eet ik prima geloof ik. Ben benieuwd.
pi_135091564
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

quote:
Als deelnemer van het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn blijf je profiteren van extra voordelen die Albert Heijn te bieden heeft. We moeten je nog beter leren kennen, daarom is het nu nog een algemene aanbieding. Je zult merken dat binnenkort de Exclusieve Deals persoonlijker worden. Over 2 weken hebben we weer een extra aanbieding voor je. Houd je mailbox daarom goed in de gaten.
  zondag 5 januari 2014 @ 07:40:20 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135094432
ik heb nog zo'n oude bonus kaart :o
komtvast ook wel weer goed..

mijn doel is om 1 januari 2015 nog steeds onder de 80 kilo te zitten :)
(daar moet ik wel nog eerst naar toe en dat zal zo'n 5/6/7 kilo (niet dezelfde weegschaal hier op werk :) )
zijn nog :P )
gister wel weer wezen sporten dus lekker bezig en ik merk dat mn lichaam er beter op reageert dan de eerste keer sporten ( na 3 weken niks doen ivm rug ) ben benieuwd naar de spierpijn morgen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_135094540
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
pi_135094638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
Heb je sneakers met demping? Bijvoorbeeld asics of Nike air (ik weet niet hoe zacht die laatste daadwerkelijk zijn).
Ik zou in ieder geval absoluut niet op all stars of vans gaan rennen als je blessures wilt voorkomen
pi_135094656
Of heb je niet toevallig nog gymschoenen liggen van de middelbare school of binnenschoenen die eigenlijk voor de sportschool bedoeld waren?
Anders zou ik kijken of je iets kan lenen.
  zondag 5 januari 2014 @ 09:05:37 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135094684
:W net wakker en nu alweer achterlijk moe :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 09:06:18 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135094687
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

die had ik ook :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135094791
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Gewoon kopen, heb je motivatie om er in ieder geval echt mee door te gaan. Na 3 keer zul je het namelijk nog steeds niet leuk vinden. Het is pas leuk als je verschil gaat merken.
pi_135094974
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
pi_135095028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Je hebt gelijk. Het loopt bij mij vaak fout op het plannen! Ga zo al een planning maken voor morgen. Morgen ook weer voor het eerst in tijden sporten. Ik ga denk ik ook gelijk sochtends (ligt er aan of ik opgeroepen wordt of ik moet werken), want als ik savonds pas ga heb ik geen zin meer als ik heel de dag thuis ben geweest!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135095050
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
pi_135095058
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

[..]

Dat stond er bij mij ook. Ik ga morgen wel wat snoepgroente halen, denk dat dat voor nu wel even goed werkt.
pi_135095059
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?
pi_135095154
Ok ik ga alvast mijn plan voor morgen hier typen. In het geval dat ik niet hoef te werken:

O: 40gr havermout met 250ml amandelmelk en wat kaneel
S: Ongeveer anderhalf uur sporten.
L: omelet van 2 eieren met champignons, prei en wat ham. 150 gr. Kwark met diepvriesfruit.
T: ongeveer 6 olijfjes en wat tomaatjes.
D: Lasagnette met een salade.
T: augurkje met een plakje boterhammenworst

Wanneer ik wel moet werken dan gaat het sporten naar de avond. En gaat mijn avond-t niet door. Die verschuift dan naar de ochtend. Als ik het lijstje bekijk is het misschien wat laag in kcals. Maar ik denk dat het wel genoeg moet zijn.
pi_135095184
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?
Ja met wat kaneel. Dan vind ik het het lekkerst. De amandelmelk maakt het al wat zoetig namelijk!
Ik vind fruit bij havermout alleen lekker als ik overnight oats maak!
pi_135095209
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja met wat kaneel. Dan vind ik het het lekkerst. De amandelmelk maakt het al wat zoetig namelijk!
Ik vind fruit bij havermout alleen lekker als ik overnight oats maak!
En amandelmelk is nog gunstig qua kcal ook. Dat ga ik ook eens proberen!
pi_135095369
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

En amandelmelk is nog gunstig qua kcal ook. Dat ga ik ook eens proberen!
Ja daarom ;) het is echt win-win want met gewone melk deed ik er altijd nog honing bij, maar dat is nu niet nodig!
  zondag 5 januari 2014 @ 10:42:26 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135095631
Jum! Ontbijten met kwark met wat havermout, blauwe bessen, chiazaad en een klein handje goji bessen! :9 Echt superlekker. :Y
  zondag 5 januari 2014 @ 11:09:36 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135095999
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
goji bessen!
Goji bessen, vers of droog? En waar haal ik die? AH?
  zondag 5 januari 2014 @ 11:22:46 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135096200
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok ik ga alvast mijn plan voor morgen hier typen. In het geval dat ik niet hoef te werken:

O: 40gr havermout met 250ml amandelmelk en wat kaneel
S: Ongeveer anderhalf uur sporten.
L: omelet van 2 eieren met champignons, prei en wat ham. 150 gr. Kwark met diepvriesfruit.
T: ongeveer 6 olijfjes en wat tomaatjes.
D: Lasagnette met een salade.
T: augurkje met een plakje boterhammenworst

Wanneer ik wel moet werken dan gaat het sporten naar de avond. En gaat mijn avond-t niet door. Die verschuift dan naar de ochtend. Als ik het lijstje bekijk is het misschien wat laag in kcals. Maar ik denk dat het wel genoeg moet zijn.
Je lijstje is zeker niet slecht. Ik zou zelf eerder de tomaten en olijven bij de lunch eten en dan de kwark als tussendoortje, maar dat maakt aan het eind van de dag in de kcals niks uit natuurlijk. Hoeveel fruit eet je bij je kwark? Als dat niet zo veel is, kun je misschien je avond-t vervangen door een lekkere appel met kaneel uit de magnetron ofzo? Of je plakje boterhamworst vervangen door rookvlees ofzo? Qua kcals denk ik dat je aan de lage kant zit, maar dat hangt ervan af hoe je je lasagnette maakt...

Hier staan twee bakblikken chocoladekersenbrownies in de oven. Vriendlief is morgen jarig en wil graag trakteren. Ik mag er straks best eentje, maar de rest gaat morgen mooi mee naar z'n werk :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:36:51 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135096471
Lijstje

O: Niks :') Was om 10:45 bed uit, ga zo lunchen dus verwerk het ontbijt wel in de lunch :+
L : Magere kwark, magere yoghurt, muesli. 4x spelt, 1x pindakaas, 1x runderrookvlees, 1x kalkoenfilet 1x 20+ smeerkaas
S : Misschien ff cardio. Ben gesloopt dus ff kijken
T : 2x Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
T : Bakkie kwark
D : Bloemkool, biefstuk, aardappelen, jus, griekse yoghurt.
T : Smoothie
T2 : Kwark met muesli
T3 : Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
pi_135096479
Mmm, ook Nike airs heb ik niet. Punt is dat ik eigenlijk sowieso echt nieuwe gympen nodig heb, en daar heb ik eigenlijk al geen geld voor. En dan is hardloopschoenen dus ook beetje probleem. Ga wel ff rondvragen bij m'n vrienden maar alle dames in m'n omgeving met maat 40 zijn voor zo ver ik weet niet zo sportief, dus denk dat ik niet zomaar een paar kan lenen.

Ik had me vanmorgen verslapen, dus mijn overnight oats staan nog in de koelkast. Heb in de tram roggebroodje met kaas gegeten, en net in m'n vroege pauze een omeletje van 3 eieren met ham, tomaat, komkommer en uitjes (de joys van werken in een lunchroom!). En dan zo in 2e pauze kan ik kiezen tussen roggebroodje of ook zelf meegebrachte Griekse yoghurt. En ik was wel op tijd op mijn werk, terwijl ik wakker werd 5 minuten voor ik weg moest (zo blij dat ik gister al onder de douche was geweest)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:58:21 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135096903
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goji bessen, vers of droog? En waar haal ik die? AH?
Droog. Had er al vaker over gelezen en zag ze gisteren toevallig liggen op de markt. Ik vind ze erg lekker en ze zijn supergezond las ik.
De natuurwinkel zal ze wel hebben, maar mss zou je ook een notenzaak kunnen proberen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135097168
Hier geen gewichtsdoelstelling dit jaar. Behalve dan dat het omlaag moet.
De enige doelstelling die er is (en die niet SMART is) is mijn rug rustig houden :)

En nu snel naar de sportschool, anders heb ik weer tijd te kort :X
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 5 januari 2014 @ 13:28:09 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135099244
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Goji bessen
http://www.detuinen.nl/su(...)nen-goji-bessen.html die? Waar smaken ze naar?

En 1 zakje? Dat je nog geen 10 moet eten :P

Ik sla vandaag het sporten over. Ik kan amper mijn ogen open houden :{
  zondag 5 januari 2014 @ 14:23:38 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135101398
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

http://www.detuinen.nl/su(...)nen-goji-bessen.html die? Waar smaken ze naar?

En 1 zakje? Dat je nog geen 10 moet eten :P

Ik sla vandaag het sporten over. Ik kan amper mijn ogen open houden :{
:Y
Vlgs een site houdt het het midden tussen frambozen en kersen en ik geloof dat dat de lading wel dekt. Beetje zoet, maar met een tikkie zuur erdoorheen.

Trusten!

Mijn lijstje voor vandaag

O: kwark m havermout, blauwe bessen, goji bessen en chia
L: 2 speltboterhammen m ossenworst
T: rauwkost m tonijn (op water) en een lik yoghonaise
D: Vegan quinoa sweet potato chili
pi_135101529
1200Kcal verbrand met rennen vandaag. Daar mag wel een pizza in straks :9 wel met spelt, uiteraard.

Lijstje:

O: 2 vers gebakken speltpannenkoeken met wat kaas en ham (niet meegebakken)
S: 15.5km hardlopen
L: wat flinke sneden meergranenbrood met hummus, melk (2 mokken)
T: wrap met zalm en wat roomkaas en spinazie
D: verse speltpizza, halve met gorgonzola en rode ui, halve met paprika, ham en geitenkaas

:9
Ja doei.
pi_135102205
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Zeester het volgende:
Mmm, ook Nike airs heb ik niet. Punt is dat ik eigenlijk sowieso echt nieuwe gympen nodig heb, en daar heb ik eigenlijk al geen geld voor. En dan is hardloopschoenen dus ook beetje probleem. Ga wel ff rondvragen bij m'n vrienden maar alle dames in m'n omgeving met maat 40 zijn voor zo ver ik weet niet zo sportief, dus denk dat ik niet zomaar een paar kan lenen.

Ik had me vanmorgen verslapen, dus mijn overnight oats staan nog in de koelkast. Heb in de tram roggebroodje met kaas gegeten, en net in m'n vroege pauze een omeletje van 3 eieren met ham, tomaat, komkommer en uitjes (de joys van werken in een lunchroom!). En dan zo in 2e pauze kan ik kiezen tussen roggebroodje of ook zelf meegebrachte Griekse yoghurt. En ik was wel op tijd op mijn werk, terwijl ik wakker werd 5 minuten voor ik weg moest (zo blij dat ik gister al onder de douche was geweest)
Ik kan zo een paar naar je opsturen. Mag je de verzendkosten die ik maak overmaken naar een doel van mijn keuze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135102640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan zo een paar naar je opsturen. Mag je de verzendkosten die ik maak overmaken naar een doel van mijn keuze.
:D O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135102685
Zeuw :9 net overgestapt naar een andere sportschool (hier aan het einde van de straat, SCORE!). Die is net geopend en zo nieuw en modern dat ik nu al zin heb om te gaan sporten en zwemmen daar :')

Ik zat hiervoor bij FitforFree dus wel een flinke stap omhoog :')
pi_135102695
Ik heb twee kippenpoten in de koelkast liggen. Heeft iemand een lekker recept voor iets wat morgen goed op te warmen is?
pi_135102821
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je dat meent doe ik verzendkosten + een tientje! Jullie zijn lief!
pi_135102886
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Als je dat meent doe ik verzendkosten + een tientje! Jullie zijn lief!
Meen ik, heb sneakers over, zijn me net te klein en liggen al maanden in de kast. Doe maar lekker verzendkosten en stop het tientje in je hardloopschoenenfonds :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:06:26 #45
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135103082
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zeuw :9 net overgestapt naar een andere sportschool (hier aan het einde van de straat, SCORE!). Die is net geopend en zo nieuw en modern dat ik nu al zin heb om te gaan sporten en zwemmen daar :')

Ik zat hiervoor bij FitforFree dus wel een flinke stap omhoog :')
Unf O+

Ongesteldheids- en feestdagenkilo's lijken mee te vallen, dus gewoon weer verder nu. Doel voor komend jaar is tien kilo zakken, dus naar 75. Het snaaien van de afgelopen tijd wordt weer even verbannen naar enkel in het weekend, zelfde geldt voor biertjes.

En straks misschien nog een rondje wandelen, morgen hardlopen en dinsdag naar de sportschool. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 januari 2014 @ 15:07:17 #46
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135103119
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meen ik, heb sneakers over, zijn me net te klein en liggen al maanden in de kast. Doe maar lekker verzendkosten en stop het tientje in je hardloopschoenenfonds :)
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135103219
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ow nieuwe sneakers, ik dacht hardloopschoenen ;). Het 'ik heb nieuwe sneakers nodig-ding' is ijdeltuiterij, heb nog heel veel schoenen die prima zijn hoor! Alleen geen hippe gympies ;). Dus als je iemand die ze echt nódig heeft er blij mee kunt maken mag dat ook!
pi_135103269
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ow nieuwe sneakers, ik dacht hardloopschoenen ;). Het 'ik heb nieuwe sneakers nodig-ding' is ijdeltuiterij, heb nog heel veel schoenen die prima zijn hoor! Alleen geen hippe gympies ;). Dus als je iemand die ze echt nódig heeft er blij mee kunt maken mag dat ook!
Kind ze liggen al een half jaar stof te happen en in de weg onderin de kast, dus als je ze hebben wil mag je ze hebben :Y
pi_135104340
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Unf O+

Ongesteldheids- en feestdagenkilo's lijken mee te vallen, dus gewoon weer verder nu. Doel voor komend jaar is tien kilo zakken, dus naar 75. Het snaaien van de afgelopen tijd wordt weer even verbannen naar enkel in het weekend, zelfde geldt voor biertjes.

En straks misschien nog een rondje wandelen, morgen hardlopen en dinsdag naar de sportschool. :9
IJs O+

Jij bent ook echt onwijs goed bezig zeg _O_
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 15:55:24 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135105266
Pheebs, je bent een schatje, weet je dat :Y

Zo, ik heb zojuist bij Blanche Dael (geweldig winkeltje hier in Maastricht, koffiebranderij enzo) drie verschillende soorten losse thee gehaald. Alledrie lijkend op Earl Grey, mijn lievelingsthee en ook een heel leuk thee-ei. Met de gedachte dat ik dan lekker een grote mok thee drink 's avonds ipv het glas wijn wat er meestal wel staat. En dan twee dagen in de week wel dat glas wijn :)
pi_135106394
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Droog. Had er al vaker over gelezen en zag ze gisteren toevallig liggen op de markt. Ik vind ze erg lekker en ze zijn supergezond las ik.
De natuurwinkel zal ze wel hebben, maar mss zou je ook een notenzaak kunnen proberen.

SPOILER
Ik zat ook eens te kijken, maar ik vond zo'n klein zakje toch echt veel te duur. :@
pi_135106784
Bij de notenboer hebben ze ook wel vaak goji-bessen, en vaak stukken goedkoper dan in van die kleine zakjes. Het is trouwens een ietwat giftige bes, uit de nachtschadefamilie. Ik zou niet aanraden om er heel veel van te eten. Zeker niet voor wie gevoelig is voor nachtschades.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_135107152
Myreala jij woont ook in Rotterdam toch? Er staat een mannetje op markt op de blaak op zaterdag die al dat soort dingen verkoopt!
pi_135107666
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Myreala jij woont ook in Rotterdam toch? Er staat een mannetje op markt op de blaak op zaterdag die al dat soort dingen verkoopt!
Ja klopt! Voor een betere prijs? :@
pi_135107745
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja klopt! Voor een betere prijs? :@
yes! Het is een kraam met noten en (verse) kruiden en gedroogd fruit enzo, als je van de metro afkomt heb je eerst dat hele kleine stukje markt, daar moet je voorbij, dan de trappetjes af en dan het meest linkse rijtje, een beetje voorbij het midden van de rij. Een arabische man, die de hele tijd frans kwebbelt, met zijn twee zoontjes die elkaar onderling de hele tijd af staan te zeiken :D. Heel leuk kraampje, altijd druk ook!

Nog niet spotgoedkoop, maar goedkoper!
  zondag 5 januari 2014 @ 17:05:59 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135107847
Crap, mijn brownies willen niet gaar worden... een beetje klef hoort, maar vloeibaar :(
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135109666
Maar als het gaat om schoenen achterin de kast, dan heb ik er ook nog wel wat om weg te geven! Maar stuur maar een foto, wie weet is het precies wat ik zoek!
pi_135109693
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:
Crap, mijn brownies willen niet gaar worden... een beetje klef hoort, maar vloeibaar :(
Het is een teken!
Ja doei.
pi_135110003
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

yes! Het is een kraam met noten en (verse) kruiden en gedroogd fruit enzo, als je van de metro afkomt heb je eerst dat hele kleine stukje markt, daar moet je voorbij, dan de trappetjes af en dan het meest linkse rijtje, een beetje voorbij het midden van de rij. Een arabische man, die de hele tijd frans kwebbelt, met zijn twee zoontjes die elkaar onderling de hele tijd af staan te zeiken :D. Heel leuk kraampje, altijd druk ook!

Nog niet spotgoedkoop, maar goedkoper!
Tof, als ik eens op de markt ben zal ik hem opzoeken. :7
pi_135111839
Volgens mij heb ik vandaag best een redelijke dag gehad.

O: 40gr havermout, 250ml melk, 20gr pindakaas en 1 banaan.
L: 4 cracotte crackers, 2 kipfilet en 2 slankie smeerkaas.
T: 100 ml 0% vanille yoghurt, 15gr allbran chocolate crunch.
A: 75 gram pasta, spinazie sausje.

Vandaag had ik even een weeg-tik. Ga ik vaker doen, want je neemt toch zonder dat je het door hebt veel te veel. Zeker met dingen als havermout en pasta. Ongekookt lijkt het zo weinig.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:01:21 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135112770
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:

Vandaag had ik even een weeg-tik. Ga ik vaker doen, want je neemt toch zonder dat je het door hebt veel te veel. Zeker met dingen als havermout en pasta. Ongekookt lijkt het zo weinig.
Ik vind vier cracottes geen complete lunch en 100 ml yoghurt is ook niet veel. Wat zit er in je pastasaus?
  zondag 5 januari 2014 @ 19:08:07 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135113058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is een teken!
Dat de collega's van vriendlief geen traktatie mogen?
pi_135113079
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat de collega's van vriendlief geen traktatie mogen?
Ja! Mandarijntjes uitdelen O+
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 19:09:56 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135113158
Pasta is een van de weinige dingen die ik eigenlijk altijd afweeg...

Ik heb net genoten van een berg snijboontjes, gegrilde varkenshaassaté, zelfgemaakte satesaus en zelfgesneden frietjes. Het was goddelijk :9~
  zondag 5 januari 2014 @ 19:14:17 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135113367
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:

Nu is het wel heel weinig hoor.
Zelfs van de wegens crash-hoeveelheden totaal verguisde Sonja B mag je iig 125 gr rijst, pasta of aardappels. ;) (75 gram ongekookt. ;) )
pi_135113372
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind vier cracottes geen complete lunch en 100 ml yoghurt is ook niet veel. Wat zit er in je pastasaus?
Spinazie en kruiden eigenlijk vooral.

Normaal maak ik het graag met kip, spek, pijnboompitjes, champignons. Dat soort dingen. :9 Maar nu voor bij de vis van m'n vriend maar een beetje neutraler gehouden.
pi_135113441
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nu is het wel heel weinig hoor.
Zelfs van de wegens crash-hoeveelheden totaal verguisde Sonja B mag je iig 125 gr rijst, pasta of aardappels. ;)
Ik heb het als droge pasta gewogen. Het was echt een normale portie, 125 lijkt me erg veel. Misschien is dat als het gekookt is?
pi_135113588
75 gram pasta is hier ook een eenpersoonsportie. Wel ongekookt gewogen ook :)
Ja doei.
pi_135113619
Oeh, ik heb een personal coach B-). Een zwaar afgetrainde jonge god gaat mij vertellen hoe 2014 het jaar wordt waarin ik een sexbom word.

Alleen jammer dat hij m'n "haha, lekker cliché he, een dik meisje zo na oud en nieuw in de sportschool"-garpje veel te serieus nam :').
pi_135113822
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hier geen gewichtsdoelstelling dit jaar. Behalve dan dat het omlaag moet.
De enige doelstelling die er is (en die niet SMART is) is mijn rug rustig houden :)

En nu snel naar de sportschool, anders heb ik weer tijd te kort :X
Mijn doelstelling voor dit jaar is eigenlijk 60 kilo, dus 13 er af.
pi_135114028
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, ik heb een personal coach B-). Een zwaar afgetrainde jonge god gaat mij vertellen hoe 2014 het jaar wordt waarin ik een sexbom word.

Alleen jammer dat hij m'n "haha, lekker cliché he, een dik meisje zo na oud en nieuw in de sportschool"-garpje veel te serieus nam :').
Pics *O*
pi_135114933
Ik had ondanks verslapen een goed dagje!

O: 1 roggebroodje met 1 plakje 30+
L1: omelet van 3 eieren met 2 plakjes ham, met wat tomaat, komkommer en rode ui
L2: bakje optimel griekse yoghurt (niet echt een groot succes), 1 roggebroodje hummus
T: half plakje roggebrood met 1 plakje 30+, 1 zuurtje uit de snoeppot op werk, 5 lychees
D: roerbakwok met tartaar/rijst/ketjap/heel veel groen
T: blikje cola light, nog een paar lychees en een kiwi

Zou je overnight oats ook na 2 overnights kunnen eten? Wegens verslapen staan ze nu nog in de koelkast, zo zonde om weg te gooien.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:45:48 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135115188
Bohhhhh, ik zit VOL :o 600gr bloemkool is best wat :D Maar mijn biefstuk, die was geniaal perfect van binnen :o
pi_135115366
Jullie hebben mij overigens inspiratie gegeven. Morgen ga ik zelf bagels maken. O+

En ik heb de Nike run app geïnstalleerd. Morgen begin ik. :D Ik ga het gewoon doen, ookal voel ik me zwaar ongemakkelijk als mensen me zien lopen. Het lijkt me zo lekker om een beetje te kunnen hardlopen en te merken dat ik het steeds langer ga volhouden. Vandaag ook een stukje geprobeerd, ik zal veel tussendoor moeten lopen in het begin.

Daarbij is even buiten lopen ook wel lekker. Als ik het nu niet doe dan komt er niets van, want als het warm is val ik flauw. :')
pi_135115749
Ik word door m'n collega's gepeerpressured om de 10 km te lopen tijdens de Rotterdamse marathon :'). Ik zie het zelf nog niet gebeuren (m'n max is 4, vooralsnog...) maar ik ga het als doel opgeven bij de personal coachknul.
pi_135115936
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word door m'n collega's gepeerpressured om de 10 km te lopen tijdens de Rotterdamse marathon :'). Ik zie het zelf nog niet gebeuren (m'n max is 4, vooralsnog...) maar ik ga het als doel opgeven bij de personal coachknul.
Ik wil ook onwijs graag aan een marathon meedoen. Dat is mijn doel. O+ Ik vond 5k alleen al zoveel klinken. :@ :D Ik ben nu al moe als ik dat rustig loop. :')
pi_135116685
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil ook onwijs graag aan een marathon meedoen. Dat is mijn doel. O+ Ik vond 5k alleen al zoveel klinken. :@ :D Ik ben nu al moe als ik dat rustig loop. :')
Dit. Een half uur non-stop kunnen rennen zou ik echt ultiem vinden. :@ O+
  zondag 5 januari 2014 @ 20:14:55 #78
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135116859
Hardlopen. O+ Morgen weer, vandaag hebben we het bij anderhalf uur wandelen gehouden. *O* (voornamelijk omdat ik mijn schoenen niet hier heb. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 januari 2014 @ 20:20:35 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135117135
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Qwea het volgende:
Bohhhhh, ik zit VOL :o 600gr bloemkool is best wat :D Maar mijn biefstuk, die was geniaal perfect van binnen :o
is dat alles? 600 gr of 1200 gr. bloemkool.. dat maakt niet zoveeel uit. Maagvulling
  zondag 5 januari 2014 @ 20:44:09 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135118532
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb het als droge pasta gewogen. Het was echt een normale portie, 125 lijkt me erg veel. Misschien is dat als het gekookt is?
Ik had mijn post aangepast ook, idd zegt zij 75 gr droog gewogen. Ik dacht dat je 75 gr gekookt bedoelde. ;) my bad.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:03:09 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135119870
Jezus :') mijn vriend eet een bakje heksenkaas met 1.5e zak bugels, fucking 1500! Kcal _O- en hij komt geen gram aan :')
  zondag 5 januari 2014 @ 21:03:42 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135119904
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

is dat alles? 600 gr of 1200 gr. bloemkool.. dat maakt niet zoveeel uit. Maagvulling
Que?
pi_135119982
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef Qwea het volgende:
Jezus :') mijn vriend eet een bakje heksenkaas met 1.5e zak bugels, fucking 1500! Kcal _O- en hij komt geen gram aan :')
Bugles. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_135120051
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Que?
Jij kan geen 600gr bloemkool gegeten. Je zou niet afwegen. o|O
  zondag 5 januari 2014 @ 21:15:08 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135120700
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jij kan geen 600gr bloemkool gegeten. Je zou niet afwegen. o|O
Correctie, ik zou geen kcal tellen :P
  zondag 5 januari 2014 @ 21:15:21 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135120715
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bugles. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
+1
pi_135120956
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Correctie, ik zou geen kcal tellen :P
Jaja. Vast. Doe niet Q :*
pi_135123223
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je lijstje is zeker niet slecht. Ik zou zelf eerder de tomaten en olijven bij de lunch eten en dan de kwark als tussendoortje, maar dat maakt aan het eind van de dag in de kcals niks uit natuurlijk. Hoeveel fruit eet je bij je kwark? Als dat niet zo veel is, kun je misschien je avond-t vervangen door een lekkere appel met kaneel uit de magnetron ofzo? Of je plakje boterhamworst vervangen door rookvlees ofzo? Qua kcals denk ik dat je aan de lage kant zit, maar dat hangt ervan af hoe je je lasagnette maakt...

Hier staan twee bakblikken chocoladekersenbrownies in de oven. Vriendlief is morgen jarig en wil graag trakteren. Ik mag er straks best eentje, maar de rest gaat morgen mooi mee naar z'n werk :)
Ik wil niet teveel fruit in mijn kwark doen, wil daar trouwens nog wel chiazaad en lijnzaak in doen! Was ik vergeten in het lijstje te zetten. Dus de appel is wel een goede idee. Is ook wel erg lekker op de bank met een bakje thee!
De lasagnette is 700kcals ongeveer (meer als een gemiddelde maaltijd), daar had ik dus de rest van het lijstje al wel rekening meegehouden. Ik laat de augurk met worst zitten en ga voor de appel!

Ga ook een thermoskan kopen, zodat ik weet hoeveel ik drink en ik moet 2 kannen thee/water van mezelf drinken op een dag!

Zit nu aan mijn laatste glas cola voor de komende tijd! Even van genieten..

Heb ook een weekplanning gemaakt wat betreft het avond eten:

Ma: Lasagnette
Di: Hutspot (zonder vlees)
Wo: Hutspot (zonder vlees, opgebakken)
Do: Kom linzensoep met een naanbroodje
Vr: Flink bord wokgroente met kip, zonder KH.
Za: Lekkere salade, voor vriendlief een broodje erbij, voor mij zonder KH.
Zo: Lekker gevulde paprika's, zonder KH.

[ Bericht 9% gewijzigd door J0ycie88 op 05-01-2014 22:00:22 ]
pi_135124312
O: overnight oats met volle yoghurt, havervlokken, banaan en scheutje agavesiroop
T: appel, zuurdesemboterham met gekookt ei
L: overgebleven aubergine lasagne van vandaag
T: rauwkost, kommetje pompoensoeps
D: sperziebonen, rijst met uitjes
T: yoghurt met 0,5 granaatappel

Planning voor morgen, beweging is werken (8uur staan) en fietsen naar t werk (7 km).
  maandag 6 januari 2014 @ 08:39:42 #90
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135135198
Goooooeiemorgen!

Ik heb alle brownies netjes in stukken aan vriendlief meegegeven en een klein stukje in mijn eigen broodtrommel gestopt. Is een heel beschaafde portie, cm of 2 vierkant.

Het is in ieder geval weer lijstjestijd, dus ik ga maar weer eens opschrijven wat ik op de planning heb vandaag.

O: 2 pistoletjes. 1/2 plak 30+kaas, komkommer, lv smeerkaas.
T: Stukje lv brownie.
L: 2 pistoletjes met 1/2 plak 30+kaas, 3 schijven komkommer en veel sla.
T: IJsbergsla, komkommer, beetje dressing.
D: Vriendlief's lievelingseten, hij is immers jarig: Pasta met lv roomkaas, bladspinazie en zalm.
T: Misschien wat yoghurt of kwark, maar gok ik dat ik behoorlijk vol zit.

Vanavond vioolles, maar eerlijk is eerlijk, ik heb bij lange na niet genoeg geoefend. Ben benieuwd hoe het zal gaan...
pi_135135323
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:39 schreef Tink89 het volgende:
Goooooeiemorgen!

Ik heb alle brownies netjes in stukken aan vriendlief meegegeven en een klein stukje in mijn eigen broodtrommel gestopt. Is een heel beschaafde portie, cm of 2 vierkant.

Het is in ieder geval weer lijstjestijd, dus ik ga maar weer eens opschrijven wat ik op de planning heb vandaag.

O: 2 pistoletjes. 1/2 plak 30+kaas, komkommer, lv smeerkaas.
T: Stukje lv brownie.
L: 2 pistoletjes met 1/2 plak 30+kaas, 3 schijven komkommer en veel sla.
T: IJsbergsla, komkommer, beetje dressing.
D: Vriendlief's lievelingseten, hij is immers jarig: Pasta met lv roomkaas, bladspinazie en zalm.
T: Misschien wat yoghurt of kwark, maar gok ik dat ik behoorlijk vol zit.

Vanavond vioolles, maar eerlijk is eerlijk, ik heb bij lange na niet genoeg geoefend. Ben benieuwd hoe het zal gaan...
Ik weet dat ik vooral een lurker ben, dus hopelijk vind je mijn reactie niet erg.

Ding is, dat ik vroeger van bovenstaande lijstjes juist aan kwam. Het zijn echt verschrikkelijk veel koolhydraten. Is het een idee om, op een dag dat je een stukje brownie en pasta eet, minstens twee pistoletjes met iets anders te vervangen? Bijvoorbeeld een dikke salade of een soep als lunch? En in de ochtend 1 pistoletje met een ei er bij?
  maandag 6 januari 2014 @ 08:57:25 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135135389
Mogguh!

Lijstje

O: speltbroodje, 20+ kaas, volkoren beschuitje, 20+ smeerkaas, bakje kwark met muesli.
S: Krachttraining een uur en 30 min cardio.
L: 4x spelt, runderrookvlees, kalkoenfilet, pindakaas, 20+ smeerkaas, bak kwark.
T: 2x volkoren beschuit.
D: of 4x spelt met 20+ smeerkaas en paprika e.d onder de grill of spitskool, aardappelen, varkenshaas, griekse yoghurt en jus.
T: indien D geen spelt was, 2x spelt onder de grill met bovenstaande vandaan. Anders 2x volkoren beschuit met 20+ smeerkaas.
T2: smoothie
T3: kwark
  maandag 6 januari 2014 @ 08:58:06 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135135398
Mij lijstje v vandaag:
O: roggebrood m kaas, croissantje

En dan de rest van de dag (vegetarisch) vliegtuigvoer. :+
Ik heb iig 2 appels bij me als tussendoortjes. :s)
  Boks-Chick maandag 6 januari 2014 @ 09:04:20 #94
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135135466
Mogguh! :W

Gisteren weer circuittraining gedaan. Ging niet zo lekker, ik had veel te weinig gedronken (stom stom stom) waardoor ik, met mijn miniscule longinhoud, continue direct verzuurde en mijn spieren opblies. Toch redelijk 1:15u getraind. Sprinten op de fiets, touwen, jumpsquats, kettlebell en knietjes.
Alleen net ff op een lager pitje.
Vandaag rust, morgen weer circuit/krachttrainen

En als de planning het toe blijft staan: woensdag en vrijdag boksen, zaterdag 2u bokslesgeven én zelf circuit/krachttraining. En dan ben ik hopelijk zondag -2kg :P

(in de OP staat 111kg, maar ben 113 door de zondigweken van december O-))
lolwut
pi_135135502
Kettlebells, daar ga ik misschien vrijdag een lesje volgen. Goede kracht/core training als aanvulling op hardlopen naar het schijnt. Ben benieuwd! :)
Ja doei.
pi_135135711
Ik heb nog nooit zo normaal en veel gegeten terwijl ik in een afvalmood zit. En toch gaat het afvallen eigenlijk nog erg snel. De eerste kilo's zeker na een enorme vreetperiode gaan natuurlijk altijd wat sneller, maar als ik uiteindelijk op 1.5 kilo per week door kan blijven gaan, dan vind ik het meer dan prima.

Ik ga hardlopen volgens de Nike running app. Vandaag is dat gewoon 3km door wandelen. En morgen pas hardlopen, wel meteen 2.5km. Met tussenstukjes lopen natuurlijk. Ik heb er echt zin in. Het zou een 8 weekse training voor de 5k moeten zijn, ben erg benieuwd of dat me zou lukken. Ga mijn best doen. En zelfs als ik tussendoor een hoop moet lopen, ik heb in ieder geval de beweging weer te pakken.

Ik ben helemaal niet van het sporten, maar hardlopen kijk ik nu echt naar uit. Gewoon buiten lopen en mijn hoofd leeg maken lijkt me gewoon al heerlijk.
pi_135135734
Come to the dark side!
Ja doei.
  Boks-Chick maandag 6 januari 2014 @ 09:29:47 #98
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135135822
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kettlebells, daar ga ik misschien vrijdag een lesje volgen. Goede kracht/core training als aanvulling op hardlopen naar het schijnt. Ben benieuwd! :)
Leuk! *O*

Ik doe er verschillende oefeningen mee, meestal de 2- en 1-armige swing en zagen.
lolwut
  Boks-Chick maandag 6 januari 2014 @ 09:30:31 #99
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135135829
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit zo normaal en veel gegeten terwijl ik in een afvalmood zit. En toch gaat het afvallen eigenlijk nog erg snel. De eerste kilo's zeker na een enorme vreetperiode gaan natuurlijk altijd wat sneller, maar als ik uiteindelijk op 1.5 kilo per week door kan blijven gaan, dan vind ik het meer dan prima.

Ik ga hardlopen volgens de Nike running app. Vandaag is dat gewoon 3km door wandelen. En morgen pas hardlopen, wel meteen 2.5km. Met tussenstukjes lopen natuurlijk. Ik heb er echt zin in. Het zou een 8 weekse training voor de 5k moeten zijn, ben erg benieuwd of dat me zou lukken. Ga mijn best doen. En zelfs als ik tussendoor een hoop moet lopen, ik heb in ieder geval de beweging weer te pakken.

Ik ben helemaal niet van het sporten, maar hardlopen kijk ik nu echt naar uit. Gewoon buiten lopen en mijn hoofd leeg maken lijkt me gewoon al heerlijk.
Heel veel succes, je kan het *O*
lolwut
pi_135135884
quote:

^O^
  maandag 6 januari 2014 @ 09:35:40 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135135913
quote:

Ik was ook nooit van het fitnessen / hardlopen. Jaren lang wel lopen voetballen vroegah... maar nu kijk ik echt elke keer uit naar een training.

Ik vond laatst deze en het is true story!

Helemaal kapot gaan O+ En dan als je klaar bent vet shinen B-)
pi_135136081
Goeiemorgen!

Ik zit lekker aan mijn mok thee en havermout. Vannacht een butnacht gehad, en niet zo heel veel uurtjes geslapen. Vanmorgen om half 8 de wekker omdat ik vanaf dan gebeld kan worden om te werken. Ben nog niet gebeld, dus nu maar ontbijten.. Sportkleren aandoen na het ontbijt en dan naar de sportschool. Zo rond een uurtje of 11 beginnen met sporten :)

Dat vind ik dus het enige nadeel aan oproep kracht zijn. Maar goed ik zal het er mee moeten doen, en zo zal het eruit blijven zien..

Nog een keer mijn planning hier neertypen voor mezelf:

O: 200 ml amandel melk met 30 gram havermout (was 250 met 40 g maar een deel is er overeheen gekookt in de magnetron :( )
T: Klein plakje gerookte zalm
S: Uur sporten
L: Omelet van 2 eieren met flink wat groente.
T: Bakje kwark met diepvriesfruit, chia zaad en lijnzaad.
T: Wat olijfjes
D: Lasagnette (portie aan 700 kcal)
T: Een warm appeltje met kaneel (a la Tink) met een koffie verkeerd. (100 ml melk met een zoetje)

[ Bericht 2% gewijzigd door J0ycie88 op 06-01-2014 11:35:02 ]
pi_135136811
Havermout met appel, koekkruiden en extra kaneel. _O_

Extreem vullend, ik eet appel, wat ik normaal niet lust. En het is nog best lekker ook. O+
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 10:29:01 #104
5428 crew  miss_sly
pi_135136948
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik was ook nooit van het fitnessen / hardlopen. Jaren lang wel lopen voetballen vroegah... maar nu kijk ik echt elke keer uit naar een training.

Ik vond laatst deze en het is true story!

[ afbeelding ]

Helemaal kapot gaan O+ En dan als je klaar bent vet shinen B-)
Haha, ja echt!

Ik vind het wel tof om te merken hoe snel ik herstel tegenwoordig van fysieke inspanning. Inderdaad echt helemaal dood gaan, en dan een minuut later is mijn hartslag weer goed en als ik thuiskom van de sportschool ben ik al helemaal niet meer dood, maar heel erg levend *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 januari 2014 @ 10:55:14 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135137526
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Haha, ja echt!

Ik vind het wel tof om te merken hoe snel ik herstel tegenwoordig van fysieke inspanning. Inderdaad echt helemaal dood gaan, en dan een minuut later is mijn hartslag weer goed en als ik thuiskom van de sportschool ben ik al helemaal niet meer dood, maar heel erg levend *O*
Ik ben constant dood. Moet mezelf echt pushen. Sta nu ook op de crosstrainer terwijl ik amper het kan opbrengen om de trap op te lopen :') maar goed, doorgaan en push it to the limit :Y
pi_135137581
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef Myraela het volgende:
Havermout met appel, koekkruiden en extra kaneel. _O_

Extreem vullend, ik eet appel, wat ik normaal niet lust. En het is nog best lekker ook. O+
Oe, die ga ik van de week maken. Ik doe nu havermout met melk, 2tl suiker en diepvrieskersen en kijk daar echt naar uit 's ochtends :').

Het speltbrood van de AH is overigens erg lekker, kwam ik vandaag achter!

Verder doet m'n heup echt moeilijk, waar ik een beetje bang van word. Het is precies dezelfde pijn als waarvoor ik geopereerd ben en 8 weken met krukken heb gelopen. Dat terwijl ik de afgelopen dagen maar heel weinig heb bewogen, dus ik besluit maar dat het daardoor komt en beter gaat als ik het los loop. Ofzo.
pi_135137749
Ik was eerst 1,5 kilo aangekomen en gisteravond !! was ik alweer die 1,5 kilo afgevallen + een kilo extra omg! Ik eet de laatste paar dagen ook niet extreem veel want veel werken + ik ben half ziek aan het worden, blegh. Het plan was dus ook om vanavond weer hard te gaan lopen na 2 weken, maar ik denk dat er dat nog niet in zit en dat het wandelen wordt. Ik kon gister nog niet eens een blad met 3 drankjes vasthouden, dat voelde als 20 kilo. ;(
pi_135137854
Mijn nieuwe jurkjes van COS zijn binnen. MAATJE M _O_ O+ :D *O*

Vrolijk!
pi_135138003
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was eerst 1,5 kilo aangekomen en gisteravond !! was ik alweer die 1,5 kilo afgevallen + een kilo extra omg! Ik eet de laatste paar dagen ook niet extreem veel want veel werken + ik ben half ziek aan het worden, blegh. Het plan was dus ook om vanavond weer hard te gaan lopen na 2 weken, maar ik denk dat er dat nog niet in zit en dat het wandelen wordt. Ik kon gister nog niet eens een blad met 3 drankjes vasthouden, dat voelde als 20 kilo. ;(
Beterschap!

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:08 schreef friekin_ het volgende:

Vrolijk!
NICE! En Pics.
pi_135138039
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beterschap!

[..]

NICE! En Pics.
Ik heb de meest slechte cameraphone ooooooit. Maar ze komen, beloofd. HAPPY!
  maandag 6 januari 2014 @ 12:02:39 #111
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135139558
:W

Ik lees nog steeds mee maar ben niet zo'n trouwe poster. :@

2013 was een goed jaar! 17kg afgevallen; dit jaar staan de laatste 10-15 op de planning. Ik heb er alle vertrouwen in; mijn knop is helemaal om, al maanden dus, en het sporten en goed eten gaat als vanzelf. Over 3kg heb ik een gezond BMI. O+

Ik heb recent dus ook de overnight oats ontdekt dankzij dit topic en ben echt heel erg fan inmiddels. Dank jullie voor het delen! *O*
A grand adventure has begun.
pi_135140161
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Keshet het volgende:

2013 was een goed jaar! 17kg afgevallen; dit jaar staan de laatste 10-15 op de planning. Ik heb er alle vertrouwen in; mijn knop is helemaal om, al maanden dus, en het sporten en goed eten gaat als vanzelf. Over 3kg heb ik een gezond BMI. O+

Ik heb recent dus ook de overnight oats ontdekt dankzij dit topic en ben echt heel erg fan inmiddels. Dank jullie voor het delen! *O*
Netjes! *O*
  maandag 6 januari 2014 @ 12:27:08 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135140340
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik vooral een lurker ben, dus hopelijk vind je mijn reactie niet erg.

Ding is, dat ik vroeger van bovenstaande lijstjes juist aan kwam. Het zijn echt verschrikkelijk veel koolhydraten. Is het een idee om, op een dag dat je een stukje brownie en pasta eet, minstens twee pistoletjes met iets anders te vervangen? Bijvoorbeeld een dikke salade of een soep als lunch? En in de ochtend 1 pistoletje met een ei er bij?
Bedankt voor je input. Natuurlijk vind ik dat niet erg!

Ik heb absoluut geen moeite met koolhydraten en hou enorm van brood. Ik ben al 47 kilo kwijt en eet altijd een boterham of 8 per dag. Vandaag dus pistoletjes en pasta, omdat vriendlief jarig is. Dat is geen excuus hoor, maar wel een verklaring. De afgelopen dagen heb ik vaak ontbeten met kwark, wentelteefjes zonder suiker of yoghurt met fruit, dus ik vind het niet zo'n probleem. Zolang ik door de week heen maar voldoende variatie heb, mag er best een dagje uitschieter tussen zitten. Overigens eet ik wel al mijn koolhydraten met eiwitten, zoals 30+kaas, smeerkaas, roomkaas of kwark ofzo, waardoor mijn bloedsuikerspiegel niet heel hard omhoog gaat.

Ik heb btw op mijn werk geen koelkast of magnetron, dus warm/gekoeld eten is geen optie voor de lunch.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:57 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!

Lijstje

O: speltbroodje, 20+ kaas, volkoren beschuitje, 20+ smeerkaas, bakje kwark met muesli.
S: Krachttraining een uur en 30 min cardio.
L: 4x spelt, runderrookvlees, kalkoenfilet, pindakaas, 20+ smeerkaas, bak kwark.
T: 2x volkoren beschuit.
D: of 4x spelt met 20+ smeerkaas en paprika e.d onder de grill of spitskool, aardappelen, varkenshaas, griekse yoghurt en jus.
T: indien D geen spelt was, 2x spelt onder de grill met bovenstaande vandaan. Anders 2x volkoren beschuit met 20+ smeerkaas.
T2: smoothie
T3: kwark
Je gaat flink sporten, maar het lijkt me best veel. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel een bak kwark of een smoothie is en welke hoeveelheden je aanhoudt bij je avondeten.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Keshet het volgende:

Je hebt over 3 kilo een gezond gewicht, maar wilt nog 15 kilo afvallen?
  maandag 6 januari 2014 @ 12:31:09 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135140445
Ja? Met nog 10kg eraf vanaf nu is mijn bmi 23. Die 5 extra zijn bonus/speling. Er zijn ook vrouwen die langer zijn dan gemiddeld he. ;)

Maar, 15 is niet het streven; ik gok dat ik dan te skinny ben. Tussen de 10 en 15 kilo is mooi; dan heb ik wat speelruimte ook nog.
A grand adventure has begun.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:33:26 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135140516
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:08 schreef friekin_ het volgende:

Vrolijk!
:D HOI MEDE MAAT M'ER!
pi_135140559
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

* DancingPhoebe sluit zich aan bij de *O*
  maandag 6 januari 2014 @ 12:37:34 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135140638
B-)

Fysio komt langswaggelen "Zo mevrouw Q, netjes, je begint al aardig wat spieren te ontwikkelen!"

B-)

*O*
  maandag 6 januari 2014 @ 12:37:46 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135140643
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*
  maandag 6 januari 2014 @ 12:40:08 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135140725
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef Tink89 het volgende:

Je gaat flink sporten, maar het lijkt me best veel. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel een bak kwark of een smoothie is en welke hoeveelheden je aanhoudt bij je avondeten.

Ik bedenk 's ochtends altijd de meest coole lijstje, in de praktijk komt er helaas niet zo veel van :P

Wat het is geworden tot nu toe :

O : 250gr kwark, yoghurt, muesli.
L : 150gr kwark, 4x spelt, pindakaas, 20+ kaas, runderrookvlees en kalkoenfilet.

D wordt gewoon groente hoorde ik net :P
pi_135140877
:o. Ik heb me ingeschreven voor de 10 km tijdens de marathon :o.
pi_135140913
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
^O^
Ja doei.
pi_135140929
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

quote:

[..]

Woehoe!

Mijn lijstje:

O= appel, 2 volkorenbr met kipfilet, thee
T = 2 mandarijnen
L = 2 volkbr met kaas & rucola
T = Cracker en opkikker
D = Pastinaak & zoete aardappel uit oven, slavink
T = walnoten
  maandag 6 januari 2014 @ 12:54:40 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135141131
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135141943
quote:

1.5 kilo per week is elke dag 1500 kcal (grofweg) minder eten en/of meer verbranden. Dat is best veel. Een crashdieet lijkt mij niet handig op de lange termijn. Het voelt natuurlijk lekker om snel resultaat te zien, dat wel.
pi_135142031
Zo! Eerste mentale overwinning binnen dit jaar!

Ik ben mijn lunch vergeten (gelukkig wel mijn worteltjes bij) en ook bijna geen geld bij.
1 broodje gekocht (toen was ik blut haha). Staat er opeens een grote doos appelflapen als traktatie. van die heerlijke van de bakker

maar ik heb ze braaf laten staan!
Whoehoe!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135142224
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

1.5 kilo per week is elke dag 1500 kcal (grofweg) minder eten en/of meer verbranden. Dat is best veel. Een crashdieet lijkt mij niet handig op de lange termijn. Het voelt natuurlijk lekker om snel resultaat te zien, dat wel.
Ik had tijdens mijn traject een paar weken van 2 kilo. Maar de week erna 0.3, zonder mijn eetpatroon te wijzigen. Soms heeft het lichaam ook gewoon kuren volgens mij.
pi_135142298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik eenmaal meer ben afgevallen dan snap ik dat het langzamer gaat. Maar op dit moment denk ik dat 1.5 kilo een reëel tempo is. Mijn behoefte is bijna 2300 kcal, ik kom met mijn eten nog niet aan de 1500. Als ik meer eet dan dat raak ik een beetje in de war. Ik probeer daar wel aan te komen, want ik denk dat 1500 gewoon een prima basis is om alles binnen te krijgen dat je binnen moet krijgen. En de rest dan met beweging eraf werken.
pi_135142493
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik eenmaal meer ben afgevallen dan snap ik dat het langzamer gaat. Maar op dit moment denk ik dat 1.5 kilo een reëel tempo is. Mijn behoefte is bijna 2300 kcal, ik kom met mijn eten nog niet aan de 1500. Als ik meer eet dan dat raak ik een beetje in de war. Ik probeer daar wel aan te komen, want ik denk dat 1500 gewoon een prima basis is om alles binnen te krijgen dat je binnen moet krijgen. En de rest dan met beweging eraf werken.
De eerste 2 weken zal het wel moeten lukken, daarna zal het langzamer gaan. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik had tijdens mijn traject een paar weken van 2 kilo. Maar de week erna 0.3, zonder mijn eetpatroon te wijzigen. Soms heeft het lichaam ook gewoon kuren volgens mij.
Schommelingen in de vochtbalans van het lichaam etc. Zou kunnen, maar ik hoop alleen dat het niet ontmoedigd wanneer die 1.5 per week niet gehaald wordt. Aangezien dat dus best veel is. :)
pi_135142525
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De eerste 2 weken zal het wel moeten lukken, daarna zal het langzamer gaan. :Y

[..]

Schommelingen in de vochtbalans van het lichaam etc. Zou kunnen, maar ik hoop alleen dat het niet ontmoedigd wanneer die 1.5 per week niet gehaald wordt. Aangezien dat dus best veel is. :)
Kan inderdaad. Ik heb een gemiddelde van 0.9 per week als ik nu terugkijk.
pi_135142621
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
eerste 2 weken zal het wel moeten lukken, daarna zal het langzamer gaan. :Y
Maar die eerste twee weken blijf ik gewoon meetellen. Ik zit in 4 dagen nu op 3 kilo eraf, dus dat geeft me al wat marge. :D

Overigens net 4.3 km gelopen. O+ Iets van 10km per uur, 340 kcal verbrand. yay. Morgen 2.4km waar ik echt moet proberen te gaan hardlopen. Dat gaat nog zwaar worden. :')

Ik vind het wel heerlijk. Met de juiste muziekjes word ik ook echt enthousiast. O+
pi_135142641
Ik wil ook een maat m!
pi_135142761
Ik kon pas geleden voor het eerst sinds jaren een maat M aan (werkkleding). _O_
pi_135142850
Dat is echt de ideale maat vind ik. O+
Ook mijn doel dit jaar. Tenminste.. Ik denk dat ik over 15 kilo wel in die maat pas
pi_135142894
Het gebeurde bij mij totaal onverwacht eigenlijk.. Meestal zitten mijn curves (Dikke F cup jetsers) in de weg _O-
pi_135143013
Ik wil ook een maat M. O+
pi_135143545
Ik kan inmiddels ook een M aan ondanks zelfde cup jetsers als friekin :D en mn labjas ook al een paar keer aan maat aan moeten laten passen in het kledingsysteem O+
  maandag 6 januari 2014 @ 14:12:20 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135143948
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Het gebeurde bij mij totaal onverwacht eigenlijk.. Meestal zitten mijn curves (Dikke F cup jetsers) in de weg _O-
Dit dus.... Inmiddels een keurige omtrek van 70, maar gigajetsers, waardoor M het bovenom echt niet wordt.

Edit: ik bedenk net dat het vest dat ik gisteren kocht en vandaag aan heb, gewoon wel een M is 8)7
  maandag 6 januari 2014 @ 14:22:55 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135144340
Hoe zitten de maat M'ers op broek maat? 27/28 hier aan jeans maat en sportbroek is maat S
pi_135144385
quote:

[..]

Ik ook *O*
pi_135144545
Ik kwam gisteravond in een ohmijngodmntietengaanleeglopenbui terecht. Maar goed, eerst maar eens afvallen. Vandaag ziet m'n kop er wel erg opgeblazen uit. Zal wel door een tekort aan slaap komen.

Lijstje:
O: havermout, 2tl suiker, 100 gram kersen
T: 2 sneetjes speltbrood met boter en kaas
L: 2 sneetjes speltbrood, 1 kipkerrie (blegh, dat koop ik gewoon niet meer), 1 jam, salade van rucola, tomaatjes, 6 olijven en 5 minimozzarellaballetjes.
D: snijbonen, rijst, ietsmetkip
T: kwark met granaatappelpitjes.

Ik ga weer een pot D'light jam halen, want ik word en beetje treurig an m'n beleg.
pi_135144557
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Qwea het volgende:
Hoe zitten de maat M'ers op broek maat? 27/28 hier aan jeans maat en sportbroek is maat S
Broek maat 42.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:30:36 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135144648
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik ga weer een pot D'light jam halen, want ik word en beetje treurig an m'n beleg.
Kak, mijn smeerkaas is op :o Ik moet nog halen :')

Ooh en dat van je tieten, been there, done that ;(
pi_135144656
Maten zijn altijd zo kut. Heb broeken maat 36, maat 40, truitjes maat S en maat 42... dus geen idee welke maat ik nou uiteindelijk heb. Had een sportjasje besteld, uiteindelijk voor een 14 (42) gegaan omdat mijn schouders mega-breed zijn, zit dat ding nog best heel ruim, en zeker om m'n taille had hij 1 of 2 maten kleiner gekund.

Maten :r Zelfs cm-omschrijvingen kloppen 9 van de 10 keer niet ;(

Maar *O* voor M's *O*
Ja doei.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:33:41 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135144787
quote:
Jeansmaat zou een 32 moeten zijn nu. Heb een 33 en die is eigenlijk iets te groot nu.

Alles op de reet ftw. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135145044
Mn kleinste broek is een slim fit maat 29 die momenteel als baggy door het leven gaat. Heb m al in 28 gepast, toen zat het weer normaal.
pi_135145280
Zo net een uurtje gesport.. Ging niet helemaal van harte. Heel erg bij in de bal van mijn voet, dus echt hard er tegenaan kon ik niet. Maar ik wilde toch gaan en daar ben ik al best trots op.

Nu net een roerei gemaakt (de omelet mislukte) van 2 eieren met tauge, prei en champignons. Alleen heb nog geen verzadigd gevoel. Maar goed ik moet er natuurlijk ook weer aan wennen om kleinere porties te eten.

Verder heb ik nog wat spullen in huis gehaald voor tussendoortjes. Tomaatjes, komkommer, tonijn, rode ui, mozzarella en feta. Zodat ik voor tussendoor ook een kleine salade kan maken! Verder nog appels gehaald. En ben moeiteloos langs de chocolade en koeken gelopen.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:46:17 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135145334
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Mn kleinste broek is een slim fit maat 29 die momenteel als baggy door het leven gaat. Heb m al in 28 gepast, toen zat het weer normaal.
_O_ Damn girl, you're smokin'
pi_135146050
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_ Damn girl, you're smokin'
ik koop pas een nieuwe als het in 27 past :+
ik had trouwens nog nooit een broek kleiner dan maat 30 gekocht :') dat lengtemaat 30 voor mij soms te lang is zegt ook wel genoeg btw.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:01 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135146103
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

ik had trouwens nog nooit een broek kleiner dan maat 30 gekocht :') dat lengtemaat 30 voor mij soms te lang is zegt ook wel genoeg btw.
Ukje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 januari 2014 @ 15:16:25 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135146504
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

_O-

Ik kan 28 ook inwisselen voor 27. Maar ik wacht nog even, blijf broeken kopen :( Ik heb lengte maat 34 :P
pi_135146647
Hallo allemaal :W

Ik kom ook weer eens een kijkje nemen hier. Wil voor de bruiloft in juli nog wat kilo's kwijt en heb me voorgenomen dit te doen door vaker te wandelen en elke dag te koken (we kiezen vaak voor de foute hap :P ). Heb in ieder geval al veel spul in huis gehaald om te wokken én ik wil proberen iedere dag een half uurtje op de loopband of touwtje te springen.

Lijstje van vandaag:
O: Volkoren cornflakes met halfvolle melk
T: Broodje met komkommerspread
L: magere yoghurt, appeltje, kaneel
T: kopje koffie
D: bij mijn schoonmoeder dus verrassing
Verder drink ik veel water, thee en spa&mint

Ik weet niet of dit wat weinig is dus ik ben nog op zoek naar een geschikt T'tje voor tussen de L en D
pi_135147007
Ik heb broekmaat 29/30 en soms ook wel 32 (hangt echt van de broek af), maar mijn waistmaat is vaak groter dan daadwerkelijk nodig is omdat ik hem anders niet over mijn benen krijg (hurray voor dikke benen :D)
pi_135147013
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles op de reet ftw. :')
Bwehehe herkenbaar. :')
pi_135147346
Bij mij is echt mn buik de probleem zone. Ik hou het liever op mn reet vast!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:37:15 #155
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135147457
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook niet heel problematisch verder, maar het is wel duidelijk een achtergebleven gebied. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135147465
quote:
Dat dus.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:43:50 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135147816
bij mij moet er overal iets af..
anders ben ik uit verhouding :P
pi_135147956
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:

Overigens net 4.3 km gelopen. O+ Iets van 10km per uur, 340 kcal verbrand. yay. Morgen 2.4km waar ik echt moet proberen te gaan hardlopen. Dat gaat nog zwaar worden. :')
Met 10 km/uur loop je hard, hoor! Dat tempo ongetraind 4,3 km volhouden is geweldig knap.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_135148051
Je hebt gewandeld met 10km/uur? Er ligt een snelwandelcarrière voor je in't verschiet!
Ja doei.
pi_135148090
quote:
Maat 30 en op mijn ideaalgewicht straks 29; lager kom ik niet door m'n relatief brede heupen. Het hangt er wel echt vanaf wat voor broek ik heb. Alle stugge broeken zoals spijkerbroeken heb ik wel in deze maat nodig. Een sportbroek kan ik kleiner hebben.

En lengtemaat ook 34, want ik heb relatief lange benen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:09:57 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135149052
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt gewandeld met 10km/uur? Er ligt een snelwandelcarrière voor je in't verschiet!
Dat :P Ik loop bij 7,6 al hard.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:10:30 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135149081
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb broekmaat 29/30 en soms ook wel 32 (hangt echt van de broek af), maar mijn waistmaat is vaak groter dan daadwerkelijk nodig is omdat ik hem anders niet over mijn benen krijg (hurray voor dikke benen :D)
Had ik vroeger ook, had vroeger ook altijd de binnekant van de benen in jeans stuk. Nu schuren ze niet meer tegen elkaar aan *O*
pi_135149240
quote:
Billen, heupen, dijen hier. Complete ramp met broeken dus. Buik is nu best wel plat.
pi_135149396
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat heel extreem? Want misschien heeft mijn app het gewoon fout. :') Maar heb wel flink doorgelopen. Een pace van 10. Zoiets zei die. Werd hoger naarmate ik langer liep, ik ging langzamer. Dus terwijl ik er zo over na denk kunnen dat nooit km/u geweest zijn. :') Wat betekend het dan?

Denk dat ik morgen nog het meeste moeite ga hebben om rustig te gaan lopen. Want als ik andere hardlopers zie gaan ze eigenlijk maar zelden snel, ik heb de neiging om echt te gaan rennen zegmaar.
pi_135149440
Pace is het waarschijnlijk: min/mijl of min/km.

Als het 10 was, dan was het wrsch 10min/km, wat neerkomt op 6km uur :) wat op zich een lekker doorstapt tempo is voor wandelen ;)
Ja doei.
pi_135149492
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Pace is het waarschijnlijk: min/mijl of min/km.

Als het 10 was, dan was het wrsch 10min/km, wat neerkomt op 6km uur :) wat op zich een lekker doorstapt tempo is voor wandelen ;)
Oohhh. :@ :D Ik snap het.
pi_135149662
Als je morgen met je app gaat lopen en je huidige snelheid weer laat geven op 't scherm, probeer dan je stukjes te doen met een pace van 6min/km. Dat is (wel) 10km/uur en een fatsoenlijke beginnerspace over het algemeen. De een rent wat sneller, de ander wat langzamer. Maar daar op proberen te mikken en van daaruit werken is wel een goeie denk ik. Zoiets in de gaten houden weerhoudt je van te snel gaan wat uiteindelijk je op kan gaan breken, zeker als je vermoedt dat je in je enthousiasme wat te snel kunt gaan lopen ;)

En dan niet continu op je telefoon kijken, maar in het begin even zien of je dat tempo loopt, eventueel halverwege nog even kijken of je 't juiste tempo hebt vastgehouden. Zo leer je ook een beetje tempo's herkennen en voel je op den duur vanzelf of je rond je juiste tempo zit met je hardloopstukjes.
Ja doei.
pi_135149852
Ik zal kijken of die dat weergeeft. Nu schreeuwde die het gewoon bij elke kilometer. En een hele kilometer zal ik niet redden denk ik zonder te lopen.
pi_135151315
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bedankt voor je input. Natuurlijk vind ik dat niet erg!

Ik heb absoluut geen moeite met koolhydraten en hou enorm van brood. Ik ben al 47 kilo kwijt en eet altijd een boterham of 8 per dag. Vandaag dus pistoletjes en pasta, omdat vriendlief jarig is. Dat is geen excuus hoor, maar wel een verklaring. De afgelopen dagen heb ik vaak ontbeten met kwark, wentelteefjes zonder suiker of yoghurt met fruit, dus ik vind het niet zo'n probleem. Zolang ik door de week heen maar voldoende variatie heb, mag er best een dagje uitschieter tussen zitten. Overigens eet ik wel al mijn koolhydraten met eiwitten, zoals 30+kaas, smeerkaas, roomkaas of kwark ofzo, waardoor mijn bloedsuikerspiegel niet heel hard omhoog gaat.

Ik heb btw op mijn werk geen koelkast of magnetron, dus warm/gekoeld eten is geen optie voor de lunch.

Ok, het viel me gewoon even op in dit lijstje. Als het niet vaak gebeurt zal het idd niet zo'n effect hebben, hoewel ik denk dat brood vooral vullend is en niet zo veel voedingsstoffen heeft. Ieder zijn manier. En zo veel afvallen blijft knap ^O^

Ik kan zelf ook niet warm/ koud zetten/ maken op het werk. Lang leve de termosfles en built tas *O*
pi_135151964
Wat vinden jullie..

Ik kom vandaag aan 1318 kcal. Maar mijn dagelijkse behoefte logt op minstens 1890..

Moet ik wat extra eten. Of zou het geen kwaad kunnen om nu wat minder te eten zodat ik mijn lijf even laat wemmen aan minder eten. Ik zit er erg van over in dubio.
pi_135152039
1318 is wel extreem weinig. Ik heb daar zelf nooit zo veel moeite mee, maar echt goed is het niet.

Heb je honger of trek? Heb je iets gezonds en lekkers in huis waar je mee kunt aanvullen?
  maandag 6 januari 2014 @ 17:19:18 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152049
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat vinden jullie..

Ik kom vandaag aan 1318 kcal. Maar mijn dagelijkse behoefte logt op minstens 1890..

Moet ik wat extra eten. Of zou het geen kwaad kunnen om nu wat minder te eten zodat ik mijn lijf even laat wemmen aan minder eten. Ik zit er erg van over in dubio.
Ik zou gewoon lekker wat extra's nemen. Wel gezonde dingen. Neem een banaan, of 2.
pi_135152142
Ok, dan ga ik mijn kwark verdubbelen en neem ik nog wat olijfjes extra. Kom ik in ieder geval boven de 1500 kcal.

Is ook wel beter heb tenslotte vandaag ook gesport.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:21:52 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152164
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:

Is ook wel beter heb tenslotte vandaag ook gesport.
Dan is het helemaal debiel weinig. Dan vind ik 1500 ook nog te weinig.
pi_135152207
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan is het helemaal debiel weinig. Dan vind ik 1500 ook nog te weinig.
Dit.

Al moet ik zelf ook nog even snel wat in m'n bakkes stoppen :')
Ja doei.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:23:41 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152238
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit.

Al moet ik zelf ook nog even snel wat in m'n bakkes stoppen :')
}:| Go eat something, woman!
pi_135152282
Ik vind het zo lastig nu ik minder KH wil eten om dan dat tekort aan te vullen. Maar komt goed, ik ga eens even mijn lijstje aanvullen.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:27:46 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152426
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het zo lastig nu ik minder KH wil eten om dan dat tekort aan te vullen. Maar komt goed, ik ga eens even mijn lijstje aanvullen.
Je zal wel moeten....

Heb je een reden om minder KH te eten? Neem anders 2 gekookte eieren sowieso erbij. 0 KH, wel eiwitten, en weer +- 140 kcal
pi_135152508
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

}:| Go eat something, woman!
Ja, zit vastgeroest achter de laptop te schrijven..

Rolletje ham met roomkaas en een grote hand walnoten :9 nomnom

Lijstje komt daarmee op:

O: 2 dikke plakken meergranenbrood met hummus
L: 2 dikke plakken brood met daarop 2 scrambled eggs met wat melk, een lading spinazie, wat knoflook en ik denk nog geen 20 gram brie
T: rolletje ham met roomkaas, hand walnoten
D: half kippetje met daarbij pompoen en wat aardappeltjes uit de oven

Geen sport vandaag, even rust na 3 dagen achtereen hardlopen.
Ja doei.
pi_135152612
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je zal wel moeten....

Heb je een reden om minder KH te eten? Neem anders 2 gekookte eieren sowieso erbij. 0 KH, wel eiwitten, en weer +- 140 kcal
De reden dat ik wil gaan minderen met KH is dat ik het idee heb dat ik daar heel gevoel voor ben en ik het idee heb dat ik wanneer ik mijn KH eet ik ook minder trek/hongergevoel heb.

Ik stop niet helemaal met KH hoor :)
pi_135152635
KH kan ik echt blijven eten, zonder dat er ooit een gevoel van genoeg/verzadiging optreed, dus dat is wel een logische gedachtengang :)
  maandag 6 januari 2014 @ 17:33:36 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152639
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, zit vastgeroest achter de laptop te schrijven..

Rolletje ham met roomkaas en een grote hand walnoten :9 nomnom

Lijstje komt daarmee op:

O: 2 dikke plakken meergranenbrood met hummus
L: 2 dikke plakken brood met daarop 2 scrambled eggs met wat melk, een lading spinazie, wat knoflook en ik denk nog geen 20 gram brie
T: rolletje ham met roomkaas, hand walnoten
D: half kippetje met daarbij pompoen en wat aardappeltjes uit de oven

Geen sport vandaag, even rust na 3 dagen achtereen hardlopen.
Walnoten :9

Net lijstje :Y

Mijn definitief lijstje :

O: Kwark, yoghurt, muesli
S: 1.5u sportschool
L: 4x spelt, pindakaas, 20+smeerkaas, runderrookvlees, kalkoenfilet
T: 2 volkoren beschuit 20+ smeerkaas
T2 : Halve paprika :9
D: Spitskool, varkenshaas met sambal :9 , aardapelen, jus, 0% vet griekse yoghurt
T : Big ass bak kwark (300gr :9 ) met ananas en een kiwi of 2 mandarijnen en muesli
T2: 2 volkorenbeschuitjes met 20+ smeerkaas :9
pi_135152758
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
KH kan ik echt blijven eten, zonder dat er ooit een gevoel van genoeg/verzadiging optreed, dus dat is wel een logische gedachtengang :)
Dit dus. Verder wil ik ook eiwitten en KH scheiden bij mij avond eten :)

Dit omdat ik weet dat dit voor mij vrij goed werktr in eerdere pogingen.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:41:52 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135152938
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De reden dat ik wil gaan minderen met KH is dat ik het idee heb dat ik daar heel gevoel voor ben en ik het idee heb dat ik wanneer ik mijn KH eet ik ook minder trek/hongergevoel heb.

Ik stop niet helemaal met KH hoor :)
Aaah, oke. Maar ondanks dat je minder KH gaat eten, wel zorgen dat je genoeg binnen krijgt hoor. Zeker als je hebt gesport.
pi_135153172
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aaah, oke. Maar ondanks dat je minder KH gaat eten, wel zorgen dat je genoeg binnen krijgt hoor. Zeker als je hebt gesport.
Ik zit nu aan 2 warme appeltjes als toetje! Gaat goedkomen :)
pi_135153571
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Audreyoot het volgende:

Ik kom ook weer eens een kijkje nemen hier. Wil voor de bruiloft in juli nog wat kilo's kwijt en heb me voorgenomen dit te doen door vaker te wandelen en elke dag te koken (we kiezen vaak voor de foute hap :P ). Heb in ieder geval al veel spul in huis gehaald om te wokken én ik wil proberen iedere dag een half uurtje op de loopband of touwtje te springen.

Lijstje van vandaag:

Ik weet niet of dit wat weinig is dus ik ben nog op zoek naar een geschikt T'tje voor tussen de L en D
Welkom! *O*

En het is denk ik wel wat aan de weinige kant. Ik heb er verder niet zoveel verstand van dus de tips kun je beter aan anderen vragen. :)
pi_135153663
quote:

Lijstje van vandaag:

Ik denk ook dat dit wel vrij weinig is. Ligt ook aan de hoeveelheden.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:07:09 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135153880
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zit nu aan 2 warme appeltjes als toetje! Gaat goedkomen :)
*O*
  maandag 6 januari 2014 @ 18:08:39 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135153935
quote:

Lijstje van vandaag:

Ik vind lunchen met magere yoghurt en een appel geen lunch. Al zou je 300gr magere yoghurt nemen, dan zit je op 99kcal,84 voor een appel. Afgerond 200kcal.

Ik vind je lijstje in het algemeen wat weinig :)
pi_135154698
Ik kan het met de bagels niet zo goed inschatten, maar volgens mij heb ik vandaag best veel gegeten. Ook niet geheel volgens de planning, want geen tussendoortjes maar wel nog een extra bagel toen ze net uit de oven kwamen.

O: 40gr havermout, 250ml melk, 1 appel.
L: 4 cracottes, kipfilet en slankie smeerkaas.
T: 1 bagel, klein beetje houmous.
A: 1 bagel, geitenkaas, veldsla, tomaat en pijnboompitjes.

Misschien straks nog wel een beetje yoghurt.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:04:25 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135156251
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Broek maat 42.
38 of 40. Maar ik ben bovenom zwaarder. Mijn benen en kont zijn prima :) buik is het probleem :( Lengtemaat 30 of 32.

quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind lunchen met magere yoghurt en een appel geen lunch. Al zou je 300gr magere yoghurt nemen, dan zit je op 99kcal,84 voor een appel. Afgerond 200kcal.

Eensch. Neem anders eens lekkere dikke griekse yoghurt of halfvolle yoghurt ofzo. Als je dan evenveel eet, krijg je meer voedingsstoffen binnen. Wil je dat niet? Voeg dan eens wat noten aan je yoghurt toe... Dat gaat snel in kcals en is hartstikke gezond :)
pi_135156815
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

38 of 40. Maar ik ben bovenom zwaarder. Mijn benen en kont zijn prima :) buik is het probleem :( Lengtemaat 30 of 32.

[..]

Eensch. Neem anders eens lekkere dikke griekse yoghurt of halfvolle yoghurt ofzo. Als je dan evenveel eet, krijg je meer voedingsstoffen binnen. Wil je dat niet? Voeg dan eens wat noten aan je yoghurt toe... Dat gaat snel in kcals en is hartstikke gezond :)
Dat ben ik vanmiddag vergeten mee te nemen bij de AH. Noten!

Zouden ongezouten pinda's ook onder de gezonde noten vallen?
  maandag 6 januari 2014 @ 19:36:58 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135158112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat ben ik vanmiddag vergeten mee te nemen bij de AH. Noten!

Zouden ongezouten pinda's ook onder de gezonde noten vallen?
Officieel is een pinda niet eens een noot. :P

En wat ik me meen te herinneren zijn ze niet echt briljant als keuze, maar iemand die ze daadwerkelijk eet kan daar vast meer over vertellen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135158614
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Officieel is een pinda niet eens een noot. :P

En wat ik me meen te herinneren zijn ze niet echt briljant als keuze, maar iemand die ze daadwerkelijk eet kan daar vast meer over vertellen. :+
Naja een vriendin zei dat dat haar geadviseerd was. En ik was van mening van niet. Dus nu ben ik wel benieuwd...
  maandag 6 januari 2014 @ 19:50:38 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135159112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja een vriendin zei dat dat haar geadviseerd was. En ik was van mening van niet. Dus nu ben ik wel benieuwd...
Mja, ik heb me er nooit zo heel erg in verdiept, want m'n darmen trekken geen noten of peulvruchten, maar ze zijn van nature sowieso vrij vet, laat staan wat er na verdere bewerking nog mee gebeurt. Dan lijken pinda's in de dop me nog de beste keuze. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 januari 2014 @ 19:52:13 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_135159223
Wat hebben jullie allemaal al kleine maatjes gekregen! ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_135159570
Ik hev broekmaat 32/34. Puur vanwege mijn heupen, waar ik nu op het bot zit. Heb nooit een kleinere maat gehad daar. Typische zandloper. Ik ben er blij mee.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:11:54 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135160480
}:| Loei irritant :') 600gr spitskool, varkenshaas, griekse yoghurt, aardappelen, en een halve fucking paprika verder zit ik met een honger die ik niet gestilt krijg. Hoe dan? :')
  maandag 6 januari 2014 @ 20:12:22 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135160512
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
:Y Heb boven nog een mt 38 van jeans liggen :X
pi_135160568
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y Heb boven nog een mt 38 van jeans liggen :X
Maat 38 jeans? Bestaat dat.
pi_135160606
Ik heb al voorwerk gedaan voor morgen!

Aardappels staan al geschild op het fornuis!
Hoef ik morgen alleen de uien en wortel nog maar te doen!
  maandag 6 januari 2014 @ 20:17:57 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135160819
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maat 38 jeans? Bestaat dat.
:Y Staat er echt in :Y

Hmm, er staat " achter. Is het dan 38" ? Ja he? Dus mt 46?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:26:05 #203
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135161370
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja hoor, ik heb ook wel eens 40" gehad. en bij de mannen gaan ze nog groter...
Kwak
pi_135162053
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

46 valt nog wel mee.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:37:45 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135162091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

46 valt nog wel mee.
Valt nog wel mee zegt ze :')
pi_135162232
Afgelopen week bij mijn vriend geslapen.. kom ik thuis, heeft mijn moeder allemaal gezonde dingen voor me gehaald O+

Alleen die 400 gram kip voor vanavond was wat overdreven :')
pi_135162346
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kreeg eerder dingen geadviseerd als amandelen, hazelnoten etc. Minder vet, als je daar 15 gram van hebt gegeten heb je echt wel genoeg gehad etc.

Toen ik in de supermarkt moest bedenken wat ik ging eten vandaag (huuu onvoorbereid :P normaal weet ik al wat ik ga eten) bedacht ik mij dat ik nog zoete aardappel in huis had. Dus ik at de heerlijke vegan quinoa chili met zoete aardappel :9
pi_135162378
Ik had vanavond spruitjes stamppot met een klein beetje spekkies. Was echt zo lekker! Sowieso hou ik echt heel erg van spruitjes. Morgen ga ik denk ik weer eens iets uit 15 minute meals maken, want heb denk ik wel zin in koken/wat lekkers.

Hier trouwens nog steeds maat 44 qua broek (in damesmaten, ik heb echt nog nooit een jeans in een jeansmaat gekocht), maar dat is voor mijn doen al best goed. Bovenmaat is inmiddels 40, ook daar ben ik blij mee, want dat betekent dat ik qua jurkjes in 40 pas = leuke kleren! Ik denk niet dat het realistisch is om onder maat 40 te komen qua broek met mijn bouw, en ik denk dat als ik stop met afvallen waar ik dat nu van plan ben ik net in 42 pas. Maar dat vind ik ok, ik hou wel van m'n curves.
pi_135162433
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Valt nog wel mee zegt ze :')
Dat was mijn beginmaat :+ Het kan veul erger.
pi_135162492
Ik heb nu van die oude kleding waar ik in verzuip. Maat 44 is dan ook niet gemaakt voor 1.63 :N
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 21:16:37 #211
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135163994
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maat 50 hier :') Maar daar ga ik verandering in brengen. Hoi!

Er zitten hier meer die het via weightwatchers doen toch? Doen jullie ook de cursus? Hoe zit het daarbij qua leeftijden? Ik ben namelijk 22 en zit niet te wachten op alleen maar middelbare vrouwen, eigenlijk :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135164288
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Meke het volgende:

[..]

Er zitten hier meer die het via weightwatchers doen toch? Doen jullie ook de cursus? Hoe zit het daarbij qua leeftijden? Ik ben namelijk 22 en zit niet te wachten op alleen maar middelbare vrouwen, eigenlijk :@
Zeester zit ook bij WW, die kan je er vast meer over vertellen!
  maandag 6 januari 2014 @ 22:06:44 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135166848
Mijn lijstje kan aangevuld worden met handjes pepernoten, liga evergreen, sultana yofruit en een ontbijt koek _O-
pi_135167151
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstje kan aangevuld worden met handjes pepernoten, liga evergreen, sultana yofruit en een ontbijt koek _O-
Kleine vreetbui?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:16:04 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135167491
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kleine vreetbui?
Ja :') en nog steeds gewoon gierende honger/trek :') Ik lig maar in bed :Y)
pi_135168401
Ik doe WW met cursus. Ik vind de cursus ook wel echt het grootste voordeel van WW, je redt het zelf ook wel als je jezelf gewoon goed voorlicht om af te vallen, maar de peer-pressure van elke week die cursus helpt mij goed. En het is best leuk, stiekem.

Ik zit zelf in A'dam, en het is een heel gemengd publiek. Dikke dames, dunne dames, oud/jong, alles door elkaar. Heel laagdrempelig enzo.
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 22:57:53 #217
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135169828
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Zeester het volgende:
Ik doe WW met cursus. Ik vind de cursus ook wel echt het grootste voordeel van WW, je redt het zelf ook wel als je jezelf gewoon goed voorlicht om af te vallen, maar de peer-pressure van elke week die cursus helpt mij goed. En het is best leuk, stiekem.

Ik zit zelf in A'dam, en het is een heel gemengd publiek. Dikke dames, dunne dames, oud/jong, alles door elkaar. Heel laagdrempelig enzo.
Thanks! Heb me inmiddels ingeschreven *O* Er zijn hier binnen een straal van 2 km drie verschillende cursussen, dus kan altijd nog switchen als het toch niet bevalt. :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135171871
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat het erger kan wil toch niet zeggen dat t niet teveel is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135174547
Ik ben om 20.30 uur naar bed gegaan want nacht ervoor maar 2 uurtjes geslapen. Word wakker, "zo, lekker nachtje, goed uitgeslapen ook. Hm, tis nog donker maar vooruit, laat ik gewoon een rondje gaan hardlopen, is een goed begin van de dag. "

Blijkt het goddomme nog 00.30 uur te zijn :'). Ik dacht eerst even dat ik meer dan 24 uur had geslapen :').
pi_135174834
Toch maar niet gaan lopen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135178225
125.7 vanochtend *O*
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:05:57 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135178247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
:Y Knap hoor!

Hoewel ik inmiddels nog een derde dieet-afval-dinges-topic overweeg 'for real fatties' ofzo. :@
pi_135178631
Ik baal een beetje, ik heb in beide onderbenen aan de voorkant pijn nu. Weet niet precies hoe of wat, maar ik denk dat het verstandiger is om vandaag niet te gaan lopen. Laat staan te gaan hardlopen.

Denk dat het komt omdat ik op verkeerde schoenen heb gelopen. Ik heb alleen op het moment helemaal geen geld om goede hardloopschoenen te kopen.
pi_135178705
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoewel ik inmiddels nog een derde dieet-afval-dinges-topic overweeg 'for real fatties hotties' ofzo. :@
Nergens voor nodig, een nieuw topic :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:07 schreef Myraela het volgende:
Ik baal een beetje, ik heb in beide onderbenen aan de voorkant pijn nu. Weet niet precies hoe of wat, maar ik denk dat het verstandiger is om vandaag niet te gaan lopen. Laat staan te gaan hardlopen.

Denk dat het komt omdat ik op verkeerde schoenen heb gelopen. Ik heb alleen op het moment helemaal geen geld om goede hardloopschoenen te kopen.
Je had gisteren een soort snelwandelen gedaan wat voor velen geloof ik al een tempo hardlopen is; als je lichaam dat niet gewend is kan er zeker wel spierpijn/pijn onstaan. Vooral als de demping van je schoenen ook niet optimaal is. Hardlopen is nou eenmaal gewoon zeer belastend voor je benen, voornamelijk knieën. Normaal moet zoiets wel binnen 24 uur wegtrekken aan pijn.

Ik zit al weer een tijdje op een plateau en ik kom er maar niet vanaf. Gedoe :r

O: overnight oats met een banaan.
T: fruit
L: 3 stuks volkoren desembrood met smeerkaas, rauwkost
T: fruit, rijstwafel
D: Vegan Quinoa Chili met zoete aardappel
S: Bootcamp
T: Magere kwark met een schep whey erdoor.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:16:08 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135178713
quote:

[..]

Hoewel ik inmiddels nog een derde dieet-afval-dinges-topic overweeg 'for real fatties' ofzo. :@
voor mensen met een BMI van boven de 30?? 35?? 40??
waar ligt die grens dan?? :o
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:28:28 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135178846
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nou ja, weet je, ik voel wel een beetje wat BE bedoelt. Ik zit hier met een BMI van richting de 50, kledingmaat 54 en dan is t helemaal niet zo leuk om mensen te zien omvallen van verbazing bij jeansmaat 38" (waar mn linkerbeen tegenwoordig misschien in past) of als iemand dan streng gaat roepen dat het dan wel je beginmaat kan zijn maar nog steeds veel te veel is (thanks, ik hoop het over een jaar of wat weer te kunnen dragen).

Ik weet wel dat er bij bijna iedereen hier begrip voor is dat sommige mensen van echt heel ver moeten komen, maar er lopen inmiddels ook echt wel veel dames rond die gewoon slank zijn, en om de sfeer blijven posten. Ik vind dat echt prima, maar het moet niet zo zijn dat de echte dikkies het gevoel krijgen dat ze te dik zijn voor het topic. Héél soms heb ik dat wel, dat ik niet durf te zeggen wat voor maat ik heb of hoe zwaar ik ben. Omdat ik t gevoel heb dat zelfs in dit topic ik dan een freak ben :@
Kwak
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:31:48 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135178887
Het goede nieuws: vriendje gaat ook mee sporten voortaan, dus dat is wat gezelliger dan steeds alleen. Ik ga nu wel hoor, maar niet vaak genoeg, en te vaak lonkt de bank met een lekker warm vriendje om tegenaan te hangen en kletsen meer dan de sportschool.

lijstje planning vandaag (vrije dag, maar veel nakijkwerk en vanmiddag een vergadering):
O- cornflakes (droog) met een calciumtablet ;)
T- appel
L- restje tomatensoep met ballen (zelfgemaakt) en evt twee boterhammen erbij (afh. van hoeveel soep het is)
T- rauwkost met een lepel oliedressing en een handje noten
D- moeten nog boodschappen doen, maar ik denk vanavond zelfgemaakte volkorenwraps met gestoofd rundvlees en geroerbakte groente.
T- mandarijntje
Kwak
pi_135178937
Ik bedoelde dat totaal niet met mijn "Bestaat jeans maat 38 echt?" post. Ik ken gewoon alleen de 32/34, 33/34 en 34/32 of whatever maten. En dacht dus dat 34 de grootste breedte maat was qua jeans.

Sorry als het verkeerd overkwam.

Ik zit er overigens over te denken om deze schoenen te bestellen. Ze zijn van 140 euro naar 50 afgeprijsd. :9~

dinsdag 7 januari 2014 @ 08:36:18 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135178938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, weet je, ik voel wel een beetje wat BE bedoelt. Ik zit hier met een BMI van richting de 50, kledingmaat 54 en dan is t helemaal niet zo leuk om mensen te zien omvallen van verbazing bij jeansmaat 38" (waar mn linkerbeen tegenwoordig misschien in past) of als iemand dan streng gaat roepen dat het dan wel je beginmaat kan zijn maar nog steeds veel te veel is (thanks, ik hoop het over een jaar of wat weer te kunnen dragen).

Ik weet wel dat er bij bijna iedereen hier begrip voor is dat sommige mensen van echt heel ver moeten komen, maar er lopen inmiddels ook echt wel veel dames rond die gewoon slank zijn, en om de sfeer blijven posten. Ik vind dat echt prima, maar het moet niet zo zijn dat de echte dikkies het gevoel krijgen dat ze te dik zijn voor het topic. Héél soms heb ik dat wel, dat ik niet durf te zeggen wat voor maat ik heb of hoe zwaar ik ben. Omdat ik t gevoel heb dat zelfs in dit topic ik dan een freak ben :@
ohh ik snap je gevoel wel hoor.. terwijl ik ergens tussen maatje 44 en 42 (toch stiekem nog XL) zweef gaan er mensen het hebben over damesmaat 38 of maatje M.. en IK vind dat af en toe al irritant en frustrerend.. ik kan me heeeel goed voorstellen dat mensen die een grotere maat echt zoiets hebben van : "wtf?!?! luxe problemen!! "
aan de andere kant lijkt het me ook fijn om te kunnen delen hoe goed het gaat, en om te zien dat anderen het ook voor elkaar krijgen om 50 kilo af te vallen ( en respect!! )

geen idee waarom de slanke fatties niet naar slank doorgaan overigens :) al is het hier gewoon erg gezellig en ik ben ook een gewoonte dier en naar andere topcis gaan.. huuu!! :P :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:38:29 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135178961
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohh ik snap je gevoel wel hoor.. terwijl ik ergens tussen maatje 44 en 42 zweef gaan er mensen het hebben over maat 38.. en IK vind dat af en toe al irritant en frustrerend.. ik kan me heeeel goed voorstellen dat mensen die een grotere maat echt zoiets hebben van : "wtf?!?! luxe problemen!! "
aan de andere kant lijkt het me ook fijn om te kunnen delen hoe goed het gaat, en om te zien dat anderen het ook voor elkaar krijgen om 50 kilo af te vallen ( en respect!! )

geen idee waarom de slanke fatties niet naar slank doorgaan overigens :) al is het hier gewoon erg gezellig en ik ben ook een gewoonte dier en naar andere topcis gaan.. huuu!! :P :)
van mij hoeven ze niet weg hoor, en inspiratie is het zeker :Y
Kwak
pi_135179206
Grappig dat het hier nu over gaat, want toevallig dacht ik van de week door een paar opmerkingen hier "oooh dus daarom zijn er nou twee topics" omdat ook wel even door mijn hoofd schoot dat sommige verschillen wel groot zijn, niet zo zeer in gewicht, maar in fase waar je in zit of dingen die in de fase wel of totaaaal niet relevant zijn... En dat dat dus soms niet echt lekker bij elkaar aansluit.
pi_135179236
Slank, Dieet en Obesitas voor Beginners.

Ofzo.

En dan korten we dat af tot 'OB', wat mensen doet denken aan 'tampons', en dan kunnen alle rellen daarheen.

Ik vind het een plan.
Ja doei.
pi_135179289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
Het goede nieuws: vriendje gaat ook mee sporten voortaan, dus dat is wat gezelliger dan steeds alleen. Ik ga nu wel hoor, maar niet vaak genoeg, en te vaak lonkt de bank met een lekker warm vriendje om tegenaan te hangen en kletsen meer dan de sportschool.

Hier gister ook voor het eerst met z'n tweetjes geweest *O* veel gezelliger inderdaad, maar soms heb ik t gevoel dat ik wat sneller denk "Ah een kwartiertje fietsen is wel zat en dan kan ik nu gezellig naast hem op de loopband gaan staan". Terwijl ik normaal een half uur zou fiets bijvoorbeeld.

Maarja, misschien is t nieuwigheid.

Ik wil me trouwens wat meer gaan focussen op krachttraining. Benieuwd hoe dat me afgaat :')
pi_135179500
En anders, dames en heren, gewoon dit volhouden:

*kras*
Iemand in m'n facebooklijst postte dit.

*kras2*
Ja doei.
pi_135179520
:D
pi_135179522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

*kras*

*kras2*
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Dit soort mensen.
pi_135179529
quote:

[ afbeelding ]

*kras*

*kras2*
:') :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:26:12 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135179539
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

quote:

[..]

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohh ik snap je gevoel wel hoor.. terwijl ik ergens tussen maatje 44 en 42 (toch stiekem nog XL) zweef gaan er mensen het hebben over damesmaat 38 of maatje M.. en IK vind dat af en toe al irritant en frustrerend.. ik kan me heeeel goed voorstellen dat mensen die een grotere maat echt zoiets hebben van : "wtf?!?! luxe problemen!! "

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef motorbloempje het volgende:

Ofzo.

En dan korten we dat af tot 'OB', wat mensen doet denken aan 'tampons', en dan kunnen alle rellen daarheen.

Ik vind het een plan.
Ik snap bovenstaande posts heel goed. Ik heb zelf meer dan eens de overweging gemaakt om over te stappen naar Slank, maar heb daar juist het gevoel dat de posters zich amper kunnen voorstellen hoe het is om 120 kilo te wegen. Juist omdat mensen dat hier wel snappen en ik me hier thuis voel, blijf ik plakken. Ik weet dat jullie weten hoe ik me voel, hoe het is om nog steeds maat XXL bij de didi te pakken, omdat je hoofd nog niet weet hoe je lijf eruit ziet. Juist omdat ik van binnen nog voel als een fattie, wil ik graag blijven...

Zou het geen idee zijn om de dieetclub en slank te laten bestaan en dan een former-fatties reeks te beginnen? Voor mensen die wel weten hoe het is om veel en veel te dik te zijn, maar nu focussen op maatje M, zegmaar? Ik kan me voorstellen dat met een echte obesitasclub de rellen wel erg makkelijk binnengehaald worden.

al kan ik jullie lieverds natuurlijk eigenlijk helemaal niet missen.

quote:

[..]

Hoi! Welkom in dit topic :W

Overigens, nog een kleine toevoeging: Als jullie graag willen dat ik weg blijf of mensen zich ongemakkelijk voelen in plaats van geïnspireerd, wil ik best naar Slank verkassen hoor. No hard feelings, de regels zijn er niet voor niks :*
pi_135179576
Tink wat zeg je het weer Tinky :*
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:28:57 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135179581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hier gister ook voor het eerst met z'n tweetjes geweest *O* veel gezelliger inderdaad, maar soms heb ik t gevoel dat ik wat sneller denk "Ah een kwartiertje fietsen is wel zat en dan kan ik nu gezellig naast hem op de loopband gaan staan". Terwijl ik normaal een half uur zou fiets bijvoorbeeld.

Ik wil me trouwens wat meer gaan focussen op krachttraining. Benieuwd hoe dat me afgaat :')
Krachttraining is veel leukerder. *O*

Mijn planning loopt niet helemaal juist, ik wilde vanaf de tandarts door naar de sportschool, maar blijkbaar had niemand eraan gedacht om brood uit de vriezer te halen. Melk/yoghurt was ook op en droge muesli gaat me te ver, dus uiteindelijk ontbeten met twee crackers en een appel. Maar met gewichten zeulen gaat me daarop écht niet lukken. :') Nu wachten tot mijn brood ontdooid is, dan cross ik desnoods even met de auto naar de sportschool. (Want wind. Veel wind. Pal tegen. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135179587
Laten we de topics gewoon niet nog meer splitsen. Ik ben nog een fattie maar voel me beter bij de former fatties. Gewoon omdat ik mezelf zo wil zien. Ik vind het wel motiverend.
pi_135179611
Ik was sarcastisch.

Ik denk, ik zeg 't maar even.
Ja doei.
pi_135179641
quote:

[..]

Ikke!
Ik doe alleen online, geen zin om naar een cursus te gaan.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:33:55 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135179653
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
Laten we de topics gewoon niet nog meer splitsen. Ik ben nog een fattie maar voel me beter bij de former fatties. Gewoon omdat ik mezelf zo wil zien. Ik vind het wel motiverend.
Maar mijn punt is juist dat veel mensen in Slank geen former fattie zijn...
pi_135179676
Val gewoon af. Of niet. Post er hier over, of in Slank, of op libelle/margriet/tina/breakout/playboy-valtaf.nl en stop met je te vergelijken met anderen, of niet, maar post daar dan niet over, want het helpt niemand een ene moer.
Ja doei.
pi_135179734
Wat tink zegt idd. En ik kan jullie ook helemaal niet missen. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:45:21 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135179821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Val gewoon af. Of niet. Post er hier over, of in Slank, of op libelle/margriet/tina/breakout/playboy-valtaf.nl en stop met je te vergelijken met anderen, of niet, maar post daar dan niet over, want het helpt niemand een ene moer.
O+ Moblo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:47:52 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135179871
quote:

[..]

[..]

Sorry, ik had dit eig niet nu erin moeten gooien want ik kan eig helemaal niet veel schrijven en posten vandaag, maar dit is wel een beetje wat ik bedoel.

En in theorie zou ik moed moeten kunnen putten uit de resultaten, maar het maakt me soms ook moedeloos. En, en dat is heel persoonlijk, ik trek het niet goed dat iemand met een gezond bmi alsnog heel moeilijk doet over drie kilo of een halve gram erbij of eraf... Natuurlijk snap ik het wel, dat ieder voor zich zijn eigen doelen heeft, maar iemand met een bmi van 23 zien zeggen dat ze nog echt wel vet zijn voelt voor mij soms echt wel heel naar... Wat ben ik dan zeg maar...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:48:21 #249
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135179883
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Krachttraining is veel leukerder. *O*

Mijn planning loopt niet helemaal juist, ik wilde vanaf de tandarts door naar de sportschool, maar blijkbaar had niemand eraan gedacht om brood uit de vriezer te halen. Melk/yoghurt was ook op en droge muesli gaat me te ver, dus uiteindelijk ontbeten met twee crackers en een appel. Maar met gewichten zeulen gaat me daarop écht niet lukken. :') Nu wachten tot mijn brood ontdooid is, dan cross ik desnoods even met de auto naar de sportschool. (Want wind. Veel wind. Pal tegen. :+)
Die wind is goeie voortraining :P Hier windkracht 7 nu, stap na de lunch ook op de fiets voor krachttraining voor de beentjes. Zit nu eerst een bak kwark weg te werken, dan zo ff naarde AH voor speltbrood... om 12u lunchen en dan rond 13:30 lekker trainen :D

Ik vind dat zo lekker, krachttraining. Ik ging zaterdag zo kapot op mijn been gewichten :D Ik hou van fitness O+

En aangezien ik aankom (van 72,2 naar 73,4) zet het volgens mij zoden aan de dijk :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:49:30 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135179909
quote:

[ afbeelding ]

*kras*

*kras2*
:o WTF? Unfrienden toch meteen?
pi_135179967
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o WTF? Unfrienden toch meteen?
Het is een van mijn marathontrainingsmaatjes :D ;( En bij dingen als een hardloopclub kom je nu eenmaal heel verschillende mensen tegen... Ze is verder wel OK, maar het zou fijn zijn als je dit soort crap kon blokkeren. Zo van ' laat mij alleen échte tekstposts zien van deze persoon', ofzo, en niet al die shares! :P
Ja doei.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:37 #252
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135180042
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die wind is goeie voortraining :P Hier windkracht 7 nu, stap na de lunch ook op de fiets voor krachttraining voor de beentjes. Zit nu eerst een bak kwark weg te werken, dan zo ff naarde AH voor speltbrood... om 12u lunchen en dan rond 13:30 lekker trainen :D

Ik vind dat zo lekker, krachttraining. Ik ging zaterdag zo kapot op mijn been gewichten :D Ik hou van fitness O+

En aangezien ik aankom (van 72,2 naar 73,4) zet het volgens mij zoden aan de dijk :+
Waarschijnlijk pak ik de fiets ook gewoon, maar zeuren over het weer. O+ (Je bent Hollander of je bent het niet :7)

Brood zou nu wel ontdooid moeten wezen, ermnerm. Kan ik mooi rond 11 uur naar de sportschool. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:55:38 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135180043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:26 schreef Tink89 het volgende:

Overigens, nog een kleine toevoeging: Als jullie graag willen dat ik weg blijf of mensen zich ongemakkelijk voelen in plaats van geïnspireerd, wil ik best naar Slank verkassen hoor. No hard feelings, de regels zijn er niet voor niks :*
Lief, maar dat is niet wat ik bedoelde. Vooral ook omdat ik heel goed weet dat slank blijven voor velen net zo moeilijk is als slank worden en ik snap best dat idd om wat jij zegt, dat je ooit wel xxl was, dat je je ook niet echt thuis voelt bij de slankies.

Het is alleen dat al die M-etjes en minimaatjes vanmorgen ineens wel heel confronterend waren en ik even dacht 'Really?!?'. :@

Maar ik had mijn post ge-edit dacht ik omdat het natuurlijk gewoon mijn eigen gezeik is en ik maar moet gaan zorgen dat ik ook bij de M-etjes ga horen. :+

Over dat 'regels zijn regels', dat vind ik juist niet. Die regels zijn ooit door de users van dit topic bedacht toch? En dus ook vrijelijk te interpreteren wmb.
Ik wilde iig niemand weg jagen. :*
pi_135180084
Ik wil niet dat jullie verkassen hoor!! Vind het veel te fijn dat jullie hier nog posten.

Ik snap het gevoel van kwak, BE etc wel. Maar ik denk dat de diversiteit juist wel goed is om iedereen scherp te houden. Want ik geloof echt wel dat iedereen hier er geen problemen mee heeft of iemand nu maatje S heeft of een maatje 56. Voor iedereen is het hier een strijd geweest/of is het nog steeds een strijd.

En soms moet je niet alles te letterlijk nemen wat iemand neertypt. Maar dat is moeilijk zonder emotie/gevoel dat je er bij hoort/ziet.

En ik heb nu een BMI van 43. Maar als ik zie wat sommige al hebben gepresteerd, lijkt het voor mij soms even niet onmogelijk om ook in een gezond BMI terecht te komen!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:57:51 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180099
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk pak ik de fiets ook gewoon, maar zeuren over het weer. O+ (Je bent Hollander of je bent het niet :7)

Brood zou nu wel ontdooid moeten wezen, ermnerm. Kan ik mooi rond 11 uur naar de sportschool. :9
Je moet alleen nog ff zeiken dat je brood uit de vriezer te droog is, dan ben je een eckte Hollander :P Ik ga of altijd rond 10u of na de lunch. Ik kan er niet zo goed mee omgaan dat ik niet om 12u kan lunchen :') /autist
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:59:26 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135180124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel heel simpel gedacht.
Als mensen met maat M zich hier 'heel dik' voelen dan is het niet echt makkelijk om eerlijk uit te komen voor je eigen gewicht als jij wel echt formaat kamerolifantje bent.
En dat was nou altijd wel het fijne van dit topic, dat je je daar nou eens niet rot over hoefde te voelen.

Maar goed, je hebt ergens wel gelijk, het is mijn probleem, en niet dat van een ander. :Y
pi_135180154
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je moet alleen nog ff zeiken dat je brood uit de vriezer te droog is, dan ben je een eckte Hollander :P Ik ga of altijd rond 10u of na de lunch. Ik kan er niet zo goed mee omgaan dat ik niet om 12u kan lunchen :') /autist
Rond de lunch is het altijd zo lekker rustig in de sportschool, vind ik altijd wat fijner trainen. Geen instructeurs die heel de tijd een geforceerd praatje komen maken..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:01:34 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135180164
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, ik ga nu pas daadwerkelijk ontbijten, dus om 12 uur lunchen hoeft dan ook weer niet. Maar sowieso, mijn eettijden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135180183
Ik heb nooit een extreem hoog bmi gehad, bedoel ik heb nooit ver boven de 30 gezeten. Ik voel me bij de slankies wel prima en bij de mensen die wel van ver komen of nog moeten komen ook. Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel. En dat is gewoon gezond en gelukkig met ons lichaam zijn. O+

Overigens voor het eerst dat ik zeg dat mijn doel is om gezond te worden, eerder dan slank te worden. Ik heb echt enorme sprongen gemaakt, ik wil gewoon gezond zijn, gezond eten, genieten en lekker kunnen sporten. Ik kwam van "Liever dun dood, dan dik leven." kort door de bocht.
pi_135180211
Oh, en havermout met cacao en banaan was een beetje een tegenvaller. Ik houd het toch maar bij de appel voortaan.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:03:52 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180215
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Rond de lunch is het altijd zo lekker rustig in de sportschool, vind ik altijd wat fijner trainen. Geen instructeurs die heel de tijd een geforceerd praatje komen maken..
Die heb ik sowieso niet, die instructeurs :P En als ze de wel zouden zijn hoor ik ze toch niet want oordoppen en eigen wereld :D En hier is het juist rustig rond 13:30/14:00 want iedereen moet zijn/haar kind een uur later van school halen :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:04:29 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180230
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, ik ga nu pas daadwerkelijk ontbijten, dus om 12 uur lunchen hoeft dan ook weer niet. Maar sowieso, mijn eettijden. :')
Ik heb ook net ontbeten :P Maar ik kan er echt niet mee omgaan hoor als ik om 12u niet kan lunchen :') :X
pi_135180265
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar goed, je hebt ergens wel gelijk, het is mijn probleem, en niet dat van een ander. :Y
Vind ik niet perse :) Vind wel dat we met zn allen dit topic maken en dus rekening moeten houden met de aard van dit topic en dat dus bij sommige opmerkingende nodige subtiliteit in acht genomen mag worden :Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:05:39 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180270
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nooit een extreem hoog bmi gehad, bedoel ik heb nooit ver boven de 30 gezeten. Ik voel me bij de slankies wel prima en bij de mensen die wel van ver komen of nog moeten komen ook. Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel. En dat is gewoon gezond en gelukkig met ons lichaam zijn. O+

Overigens voor het eerst dat ik zeg dat mijn doel is om gezond te worden, eerder dan slank te worden. Ik heb echt enorme sprongen gemaakt, ik wil gewoon gezond zijn, gezond eten, genieten en lekker kunnen sporten. Ik kwam van "Liever dun dood, dan dik leven." kort door de bocht.
Knap van je ! :Y Heb je een eetstoornis? En als je er geen antwoord op wil geven is dat ook prima hoor :Y
pi_135180272
Oeh.. ik kom er net achter dat ik over 600 gram van morbide obesitas naar obesitas ga *O*
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:06:31 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180294
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh.. ik kom er net achter dat ik over 600 gram van morbide obesitas naar obesitas ga *O*
Keertje goed poepen.

Hoe gaat het verder qua afvallen? Goed vol te houden?
pi_135180327
Nou mijn lijstje voor vandaag:

O: 40 gr havermout met 250 ml amandelmelk en een snufje kaneel
L: Omelet van 2 eieren met champignons, prei, tauge misschien wat tomaat.
T: kleine salade van tonijn, tomaat, komkommer, rode ui en een likje friteslijn.
T: bakje kwark met blauwe bessen.
D: hutspot zonder vlees, bakje magere yoghurt als toetje.
T: 2 kleine warme appeltjes net kaneel!
pi_135180354
Oeps verkeerde topic zie ik net. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_135180379
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Knap van je ! :Y Heb je een eetstoornis? En als je er geen antwoord op wil geven is dat ook prima hoor :Y
Op mijn 15de de diagnose van een eetstoornis NAO gekregen. En sinds die tijd de extreme handelingen kunnen bannen, maar dit is voor het eerst dat ik merk dat de gedachten erachter ook minder worden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:10:50 #270
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135180420
quote:

Goeie mentaliteitsverandering. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135180481
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Keertje goed poepen.

Hoe gaat het verder qua afvallen? Goed vol te houden?
Haha ja!

Gaat goed. 11 november begonnen met bijhouden(138 kilo toen), nu 125.6. Ik ben tevreden! Met het eten geen problemen.. het is soms echt heel veel, haha.

Dit is de eerste keer dat ik het echt goed volhoud. Normaal stopte ik na een week of 2 ofzo, dan begon ik weer te vreten.. :') Ik voel me nu lichamelijk goed, ik voel me goed bij m'n eetpatroon, heb niet het gevoel te kort te komen ofzo qua eten..(wat ik daarvoor dus wel altijd had bij afvallen). Heb ook heel veel energie (te veel denk ik.. kom moeilijk in slaap, klaarwakker tot een uur of 3 vannacht.. )

Wat ook helpt is dat ik mezelf niks verbied. Ik had het weekend een verjaardag, dan neem ik rustig een klein stukje gebak en wat stukjes kaas ofzo.

We zijn nu de laatste dingen aan het afmaken in ons nieuwe huis, daarna wou ik gaan beginnen met sporten, maar ik denk dat ik dat maar wat eerder moet gaan doen om energie kwijt te raken.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:16:33 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180557
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op mijn 15de de diagnose van een eetstoornis NAO gekregen. En sinds die tijd de extreme handelingen kunnen bannen, maar dit is voor het eerst dat ik merk dat de gedachten erachter ook minder worden.
Knap :Y En heb je ook een soort trigger gehad waardoor de gedachten ineens minder worden?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:19:39 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180622
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha ja!

Gaat goed. 11 november begonnen met bijhouden(138 kilo toen), nu 125.6. Ik ben tevreden! Met het eten geen problemen.. het is soms echt heel veel, haha.
Netjessss! Nou ja, kun je iig niet zeggen dat je honger moet lijden :P

quote:
Dit is de eerste keer dat ik het echt goed volhoud. Normaal stopte ik na een week of 2 ofzo, dan begon ik weer te vreten.. :') Ik voel me nu lichamelijk goed, ik voel me goed bij m'n eetpatroon, heb niet het gevoel te kort te komen ofzo qua eten..(wat ik daarvoor dus wel altijd had bij afvallen). Heb ook heel veel energie (te veel denk ik.. kom moeilijk in slaap, klaarwakker tot een uur of 3 vannacht.. )
Drink je veel koffie? Kan het zijn dat je daar wakker van ligt? Of eet je vlak voor het slapen gaan nog iets met veel suikers? (Banaan bv?).

quote:
Wat ook helpt is dat ik mezelf niks verbied. Ik had het weekend een verjaardag, dan neem ik rustig een klein stukje gebak en wat stukjes kaas ofzo.
Nice! Ik weiger het meestal, wat resulteerd in een vreetbui zoals gisteren _O- "must have EVERYTHING" :P Maar wel top. Heb je dan geen problemen om van dingen af te blijven? Zo van "1 stukje taart, omnomnom, MEER". Ik wil altijd als ik eenmaal beginnen gelijk 5 stukken :X Ik heb die rem niet :')

quote:
We zijn nu de laatste dingen aan het afmaken in ons nieuwe huis, daarna wou ik gaan beginnen met sporten, maar ik denk dat ik dat maar wat eerder moet gaan doen om energie kwijt te raken.
Nice! Wat voor sport ga je doen?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:20:06 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180630
Hmm, ik zie dat mijn stopwoorden "nice en netjesss" zijn vandaag :')

Nice! :')
pi_135180640
quote:

Dit. Ik moet zeggen dat nu voor het eerst op mezelf wonen daar ook best wel heel erg bij helpt. Het is anders wanneer je je eigen bord met eten moet klaarmaken dan wanneer je aanschuift in een gezin waarbij er voor 2 mensen al (bijna) geen groenten wordt klaargemaakt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:20:21 #276
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135180641
Droog brood. :(

En de instructeurs op mijn sportschool zijn wel ok, genoeg interesse om te weten wie je bent en wat je ongeveer voor schema hebt, maar niet vervelend aanwezig verder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:22:23 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135180702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Droog brood. :(
_O- !!! HOLLANDER

quote:
En de instructeurs op mijn sportschool zijn wel ok, genoeg interesse om te weten wie je bent en wat je ongeveer voor schema hebt, maar niet vervelend aanwezig verder.
Ik zit bij Basic fit, die kunnen amper hun penis/vagina van hun anus onderscheiden, laat staan begeleiding geven of weten wat voor schema je hebt :P ;)
pi_135180746
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- !!! HOLLANDER

[..]

Ik zit bij Basic fit, die kunnen amper hun penis/vagina van hun anus onderscheiden, laat staan begeleiding geven of weten wat voor schema je hebt :P ;)
Mehehe dat had ik bij f4f ook :')
pi_135180800
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mee eens, dit was het volledige lijstje incl avondeten(misschien toch maar goed dat het voor het D wat minder was gezien wat ik erna gegeten heb):
D: 3 kleine aardappels, erwtjes, goulash/stoofvlees, ijsbergsla met tomaatjes en augurkjes en wat mosterd dressing
T: ze had perziken in een choco kuipje, waren klein en 2 pp maar ik heb er maar 1 genomen.
T: worstenbroodje want vond ik zonde om weg te gooien, nu wel niks 'slechts' meer in huis

Moet er wel bij zeggen dat ik een kantoorbaan heb van 40 uur dus ik zit ontzettend veel. Ik zit wel vol na zo'n bakje yoghurt met appel en als je geen honger hebt is het toch ok of niet?

Vandaag ziet het zo uit:
O: omelet van 2 eieren
T: stuk fruit uit kantine, moet even kijken wat er ligt straks
D: Wok (roerbakgroentemix, noodles, taugé, kalkoen en scheutje zoete sojawoksaus
T: Boerenyoghurt
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:28:02 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135180850
quote:

[..]

_O- !!! HOLLANDER

[..]

Kon het niet laten. :@

En een iets luxer ding hier, bewust. Iets van begeleiding die weet wat 'ie doet vind ik wel prettig. En de goeikope zit net zo ver, dus meh. (Niet dat er überhaupt iets echt ver is hier. Het blijft Alkmaar. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_135180864
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Netjessss! Nou ja, kun je iig niet zeggen dat je honger moet lijden :P

[..]

Drink je veel koffie? Kan het zijn dat je daar wakker van ligt? Of eet je vlak voor het slapen gaan nog iets met veel suikers? (Banaan bv?).

[..]

Nice! Ik weiger het meestal, wat resulteerd in een vreetbui zoals gisteren _O- "must have EVERYTHING" :P Maar wel top. Heb je dan geen problemen om van dingen af te blijven? Zo van "1 stukje taart, omnomnom, MEER". Ik wil altijd als ik eenmaal beginnen gelijk 5 stukken :X Ik heb die rem niet :')

[..]

Nice! Wat voor sport ga je doen?
Geen honger inderdaad :9 Ik drink geen koffie en voor het slapen ook geen suikers, dus waar dat nou in zit.. geen idee. Ik heb opzich geen probleem ermee om dingen te laten liggen nee.. Waarom ik dit eerder niet kon, geen idee.. Was dat maar zo :') haha.

Ik heb laatst wel een hele reep melkchocolade opgevreten.. :') Gister zag ik nieuwjaarsrolletjes liggen thuis en toen dacht ik: Ach, eentje kan wel.. tot ik zag hoe mijn moeder het had dichtgeplakt. Toen had ik wel zoiets van: te moeilijk, bitch :{w

En sporten in de sportschool :P
pi_135180872
Ik val even binnen met een tip, voor degenen die ook wel van quinoa houden bij het ontbijt maar net als ik geen zin hebben om elke ochtend dat spul te gaan staan wassen en koken, ik heb gister voorgekookte quinoa gekocht. Vanochtend een deel van m'n havermout vervangen door quinoa en zoals gewoonlijk in de magnetron, ging goed! :Y Zo maar wat afgewogen zakjes met alles wat ik er in gooi klaar zetten voor de komende ochtenden! Ze hadden overigens ook gepofte quinoa en vlokken van dat merk bij de Tuinen, misschien is dat ook wel wat om af te wisselen :)
pi_135180904
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:28 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

en toen dacht ik: Ach, eentje kan wel.. tot ik zag hoe mijn moeder het had dichtgeplakt. Toen had ik wel zoiets van: te moeilijk, bitch :{w

_O-
pi_135180928
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Knap :Y En heb je ook een soort trigger gehad waardoor de gedachten ineens minder worden?
Eigenlijk niet echt. Ik heb gewoon de focus ineens verlegd van zo snel mogelijk, naar "dit keer is het permanent". Ook weer de spreekwoordelijke knop die omgaat. En ik blijf mezelf er bij alles wat ik doe nog steeds bewust van dat ik door kan slaan. Ik denk dat ik mijn eetstoornis gewoon heel erg heb leren begrijpen.

En dat is ook waarom ik in de ogen van sommige mensen nog een beetje te weinig eet. Ik weet dat als ik meer zou eten, ik weer in paniek zou raken. Ik probeer die paniek gewoon te voorkomen in alles wat ik doe.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:32:50 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135180964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik niet perse :) Vind wel dat we met zn allen dit topic maken en dus rekening moeten houden met de aard van dit topic en dat dus bij sommige opmerkingende nodige subtiliteit in acht genomen mag worden :Y
:Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil niet dat jullie verkassen hoor!! Vind het veel te fijn dat jullie hier nog posten.

Ik snap het gevoel van kwak, BE etc wel. Maar ik denk dat de diversiteit juist wel goed is om iedereen scherp te houden. Want ik geloof echt wel dat iedereen hier er geen problemen mee heeft of iemand nu maatje S heeft of een maatje 56. Voor iedereen is het hier een strijd geweest/of is het nog steeds een strijd.

En soms moet je niet alles te letterlijk nemen wat iemand neertypt. Maar dat is moeilijk zonder emotie/gevoel dat je er bij hoort/ziet.

En ik heb nu een BMI van 43. Maar als ik zie wat sommige al hebben gepresteerd, lijkt het voor mij soms even niet onmogelijk om ook in een gezond BMI terecht te komen!
Ik kom ook van een BMI van 42 en heb het inmiddels omgedraaid... Helpt dat? Het kan echt! Kleine stapjes, tussendoelen stellen, reëel blijven. Je kunt het!

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lief, maar dat is niet wat ik bedoelde. Vooral ook omdat ik heel goed weet dat slank blijven voor velen net zo moeilijk is als slank worden en ik snap best dat idd om wat jij zegt, dat je ooit wel xxl was, dat je je ook niet echt thuis voelt bij de slankies.

Het is alleen dat al die M-etjes en minimaatjes vanmorgen ineens wel heel confronterend waren en ik even dacht 'Really?!?'. :@

Maar ik had mijn post ge-edit dacht ik omdat het natuurlijk gewoon mijn eigen gezeik is en ik maar moet gaan zorgen dat ik ook bij de M-etjes ga horen. :+

Over dat 'regels zijn regels', dat vind ik juist niet. Die regels zijn ooit door de users van dit topic bedacht toch? En dus ook vrijelijk te interpreteren wmb.
Ik wilde iig niemand weg jagen. :*
:*
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:02:54 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135181685
Lijstjestijd maar, ook al zijn ze niet om over naar huis te schrijven. Het vegavoer in het vliegtuig was echt heel vies deze keer, minty peas :'( Maar toch opeten he... :') -O-
10,5 uur stilzitten maakt me erg verveeld en dan ga ik toch eten. :{

O: roggebrood m kaas, croissantje
T:
L: polenta m mintedpeasprut, minibroodje m boter, bakje fruit
T: appel, minihandje amandelen, hazelnootmueslireep
T: minibroodje kaas, ijsje, 3 tucjes, mini-mars
D: Broodje m groentje, fruit yoghurt, bakje fruit
T: 6 nougat-bonbons (kunnen ze niet gewoon fruit neerzetten als welkom! :{ ), sandwich m kip en tomaat, handje frietjes

En ja... Ik had die bonbons door de plee moeten spoelen... :Y

Vandaag:
O: halve kiwi, 2 schijfjes sinaasappel, beetje yoghurt m muesli, omelet m groente, kipsausage
T: niks
L: hopelijk iets visserigs, ik probeer de carbs te vermijden om de hongerpiek in de middag te vermijden
T: niks denk ik, ik zie alleen maar koekjes en 1 lijkt op dit moment niet in mijn woordenboek voor te komen
D: Again, iets lichts, en als ik er aan denk bij bestellen om extra groente-no fries vragen

En alsi k terug ben ga ik hopelijk dit weekend weer een poging tot hardlopen wagen. Ik bennog niet helmaal pijnvrij bij mijn longen/ribben bij diep ademhalen, maar ik ben dat niks doen nu wel goed zat. :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:26:17 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135182256
quote:

hoe herkenbaar en wat een heerlijk beeld erbij...

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eigenlijk niet echt. Ik heb gewoon de focus ineens verlegd van zo snel mogelijk, naar "dit keer is het permanent". Ook weer de spreekwoordelijke knop die omgaat. En ik blijf mezelf er bij alles wat ik doe nog steeds bewust van dat ik door kan slaan. Ik denk dat ik mijn eetstoornis gewoon heel erg heb leren begrijpen.

En dat is ook waarom ik in de ogen van sommige mensen nog een beetje te weinig eet. Ik weet dat als ik meer zou eten, ik weer in paniek zou raken. Ik probeer die paniek gewoon te voorkomen in alles wat ik doe.
Ik heb ook een eetstoornis (NAO) gehad/nog steeds, en ik herken heel veel van de dingen die je zegt en doet. Het bordjes mooi maken, de angst om controle te verliezen als je niet heel strenge regels hebt... pas je wel op dat je stiekem niet nog steeds met je stoornis meegaat ipv er overheen bent?

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef motorbloempje het volgende:

Ofzo.

Ik vind het een plan.
:') dit is geen rel, toch? volgens mij mogen we best af en toe iedereen er aan herinneren wat de diversiteit in t topic is. dat was het enige dat ik wilde bereiken. er hoeft niks anders, er hoeft niemand weg, en er hoeft niet eens iemand op zn woorden te letten

En
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

ik doe sowieso meer krachttraining dan cardio, en cardio altijd max 15 min per apparaat anders ga ik uit mijn ogen bloeden van verveling. :P
mat
quote:

[ afbeelding ]

*kras*

*kras2*
Ermahgerd!
Kwak
pi_135182283
Omdat ik toch nog even wil reageren op de discussie, aangezien ik een van de maatje M roepers was. Het was niet mijn bedoeling om anderen rot te laten voelen. Ik was zelf gewoon compleet door het dolle heen omdat het totaal onverwacht was. En mijn omgeving doet afvallen af alsof het super makkelijk is. En het echt niets voorstelt dat ik 21 kilo kwijt ben geraakt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is wel heel simpel gedacht.
Als mensen met maat M zich hier 'heel dik' voelen dan is het niet echt makkelijk om eerlijk uit te komen voor je eigen gewicht als jij wel echt formaat kamerolifantje bent.
En dat was nou altijd wel het fijne van dit topic, dat je je daar nou eens niet rot over hoefde te voelen.

Ik blijf me dik voelen met vlagen. Ik was gewoon echt niet blij met mezelf. Dat uitte zich in alles, mijn zelfvertrouwen, seksualiteit, kluizenaar zijn. Dat ik nu in een M pas maakt nog niet veel verschil. Ik pak nog steeds de verkeerde kledingmaat. Ik zie nog steeds mijn dikke zelf in de spiegel. Ik zie het verschil niet echt. En wat ik al zei, mijn omgeving maakt ook niet bepaald complimenten. Dus het is moeilijk om bij Slankies te gaan. Die kennen mijn innerlijke strijd misschien niet zo goed.

quote:

[..]

Super goed!!!! ^O^
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik at ook te weinig. Het komt goed, echt.
pi_135182436
Kwak volgens mij bedoelt MB meer dat relschoppers als vliegen tot stront aangetrokken zullen worden tot een reeks die zo heet :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:34:25 #290
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135182480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:28 schreef Holyme het volgende:
Ik val even binnen met een tip, voor degenen die ook wel van quinoa houden bij het ontbijt maar net als ik geen zin hebben om elke ochtend dat spul te gaan staan wassen en koken, ik heb gister voorgekookte quinoa gekocht. Vanochtend een deel van m'n havermout vervangen door quinoa en zoals gewoonlijk in de magnetron, ging goed! :Y Zo maar wat afgewogen zakjes met alles wat ik er in gooi klaar zetten voor de komende ochtenden! Ze hadden overigens ook gepofte quinoa en vlokken van dat merk bij de Tuinen, misschien is dat ook wel wat om af te wisselen :)
Klinkt... vreselijk... maar ik ga het misschien wel eens proberen. Ik heb nog een enorme hoeveelheid quinoa liggen, sinds ik een quinoa-recept uit een Beautygloss-filmpje heb gemaakt :') wat hier niet in de smaak viel.

Op een ander topic heb ik nu de laatste nieuwjaarsreceptie/etentje gehad en ben ik nog steeds 86.4kg, dus nu kan ik eindelijk zeggen dat ik de feestdagen voorbij ben. Mooi te weten: als je 5 dagen een beetje netjes oplet, kun je dus wel 2 dagen een uitglijer maken en toch stabiel blijven. Althans, tot zover, reeds...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:34:34 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_135182492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kwak volgens mij bedoelt MB meer dat relschoppers als vliegen tot stront aangetrokken zullen worden tot een reeks die zo heet :D
oh ja duh :')

ik heb nog wel eens een handje van het verkeerd begrijpen van MoBlo online. Sorry Mo!
Kwak
pi_135182583
Weer een all time low. *O*

Nou zei ik gister wat over 1.5 kilo per week afvallen, maar ik zit de eerste week van januari op -1.7 kilo :X :D
pi_135182628
quote:

[..]

Heel fijn dat het beter gaat. :)
pi_135182838
Het gaat hier niet zo goed. Vorige week ben ik gevallen en nu is mijn knie stuk en kan ik niks meer, gevolg is dat ik alles wat los en vast zit in mn bek stop. Dat deed ik daarvoor ook, maar dan omdat ik me GOED voelde, nu omdat ik me kut voel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135182874
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat het erger kan wil toch niet zeggen dat t niet teveel is.
Nee maar ik vind het een beetje lullig om over maat 46 zo heftig te doen terwijl genoeg mensen hier van veel verder komen. Maar ik zie nu dat het al besproken was op de vorige pagina. :P
pi_135183197
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Het gaat hier niet zo goed. Vorige week ben ik gevallen en nu is mijn knie stuk en kan ik niks meer, gevolg is dat ik alles wat los en vast zit in mn bek stop. Dat deed ik daarvoor ook, maar dan omdat ik me GOED voelde, nu omdat ik me kut voel.
:( Dat is vervelend.. En rigoureus dingen weggooien?
pi_135183253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef friekin_ het volgende:

[..]

:( Dat is vervelend.. En rigoureus dingen weggooien?
Dan eet ik meer brood. Of komt O+ thuis, vertel ik dat de limonade op is en het wc papier, gaat ie naar de winkel, komt terug met ongezonde dingen. Of ik vraag erom.

Ik moet gewoon uit m'n zelf medelijden.
pi_135183266
Vandaag gaat tot nu toe best goed. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:01:05 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135183405
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kon het niet laten. :@

En een iets luxer ding hier, bewust. Iets van begeleiding die weet wat 'ie doet vind ik wel prettig. En de goeikope zit net zo ver, dus meh. (Niet dat er überhaupt iets echt ver is hier. Het blijft Alkmaar. :+)
Ik heb er 2 :P Ik sport 2x per week bij mijn fysiotherapeuten en de rest (2 tot 3x per week) bij basic fit. Ideaal, want als ik ergens niet uitkom vraag ik het bij de fysio's en met basic heb ik verder geen moer te maken :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:01:48 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135183437
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:28 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Geen honger inderdaad :9 Ik drink geen koffie en voor het slapen ook geen suikers, dus waar dat nou in zit.. geen idee. Ik heb opzich geen probleem ermee om dingen te laten liggen nee.. Waarom ik dit eerder niet kon, geen idee.. Was dat maar zo :') haha.

Ik heb laatst wel een hele reep melkchocolade opgevreten.. :') Gister zag ik nieuwjaarsrolletjes liggen thuis en toen dacht ik: Ach, eentje kan wel.. tot ik zag hoe mijn moeder het had dichtgeplakt. Toen had ik wel zoiets van: te moeilijk, bitch :{w

En sporten in de sportschool :P
_O_

Ooh en *O* voor sportschool *O*
pi_135183448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:27 schreef friekin_ het volgende:
Ik blijf me dik voelen met vlagen. Ik was gewoon echt niet blij met mezelf. Dat uitte zich in alles, mijn zelfvertrouwen, seksualiteit, kluizenaar zijn. Dat ik nu in een M pas maakt nog niet veel verschil. Ik pak nog steeds de verkeerde kledingmaat. Ik zie nog steeds mijn dikke zelf in de spiegel. Ik zie het verschil niet echt. En wat ik al zei, mijn omgeving maakt ook niet bepaald complimenten. Dus het is moeilijk om bij Slankies te gaan. Die kennen mijn innerlijke strijd misschien niet zo goed.
Ik ben zelf 1x 23 kilo afgevallen.. Ik ben nu al bijna 10 jaar op gewicht. Maar ook dat is een constante strijd. Ik zal toch altijd gezond moeten blijven eten wil ik op gewicht blijven. Het heeft bij mij inderdaad ook lang geduurd voordat ik naar de juiste winkels ging om kleding te kopen. Ik weet nog hoe blij ik was dat ik mijn kleding weer bij een "normale" winkel kon kopen. En nog steeds kan ik er erg van balen als ik weer eens 3 kilo ben aangekomen na een vakantie.. En dan ben ik toch echt hard bezig om die 3 kilo er weer af te krijgen. En dat is misschien dan juist voor mensen hier die nog veel kilo's kwijt willen helemaal niet te begrijpen. (Waarom ik me daar zo druk over maak)

Maar iedereen moet gewoon lekker posten in het topic waar hij/zij zich thuis voelt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')