abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:37:09 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085111
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 05-01-2014 01:05:51 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:40:03 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085263
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135087191
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

quote:
Beste douche-eendje

Je ontvangt deze mail als deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma. Aankomende week AH Snoepgroente
met 25% korting. Lekker en gezond het jaar in!

AH Snoepgroente met 25% korting
Keuze uit diverse varianten in beker en emmer
• Geldig van 6 t/m 12 januari 2014
• Geldig in AH-winkels in Nederland en bij online bestellingen via ah.nl, uitgezonderd AH to go.
• Deze Exclusieve Deal kun je verzilveren door het laten scannen van je geactiveerde, persoonlijke Bonuskaart aan de kassa. Je hoeft deze email dus niet uit te printen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:32:18 #4
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_135087940
Wist niet eens wat snoepgroente was tot ik het googelde. Ken het uiteraard wel, wist echter niet dat het zo genoemd werd.
pi_135088226
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
My salvation lies in your love..
pi_135088493
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
pi_135088549
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
pi_135089117
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
pi_135089451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
Dank je wel O+ Wat een lieve reacties allemaal :)
pi_135091370
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
You can do it *O* en ik ga voor datzelfde doel!
pi_135091423
Deze week niks bijgehouden nog eigenlijk, benieuwd wat de weegschaal doet dinsdag. Op zich eet ik prima geloof ik. Ben benieuwd.
pi_135091564
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

quote:
Als deelnemer van het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn blijf je profiteren van extra voordelen die Albert Heijn te bieden heeft. We moeten je nog beter leren kennen, daarom is het nu nog een algemene aanbieding. Je zult merken dat binnenkort de Exclusieve Deals persoonlijker worden. Over 2 weken hebben we weer een extra aanbieding voor je. Houd je mailbox daarom goed in de gaten.
  zondag 5 januari 2014 @ 07:40:20 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135094432
ik heb nog zo'n oude bonus kaart :o
komtvast ook wel weer goed..

mijn doel is om 1 januari 2015 nog steeds onder de 80 kilo te zitten :)
(daar moet ik wel nog eerst naar toe en dat zal zo'n 5/6/7 kilo (niet dezelfde weegschaal hier op werk :) )
zijn nog :P )
gister wel weer wezen sporten dus lekker bezig en ik merk dat mn lichaam er beter op reageert dan de eerste keer sporten ( na 3 weken niks doen ivm rug ) ben benieuwd naar de spierpijn morgen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_135094540
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
pi_135094638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
Heb je sneakers met demping? Bijvoorbeeld asics of Nike air (ik weet niet hoe zacht die laatste daadwerkelijk zijn).
Ik zou in ieder geval absoluut niet op all stars of vans gaan rennen als je blessures wilt voorkomen
pi_135094656
Of heb je niet toevallig nog gymschoenen liggen van de middelbare school of binnenschoenen die eigenlijk voor de sportschool bedoeld waren?
Anders zou ik kijken of je iets kan lenen.
  zondag 5 januari 2014 @ 09:05:37 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135094684
:W net wakker en nu alweer achterlijk moe :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 09:06:18 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135094687
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

die had ik ook :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135094791
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Gewoon kopen, heb je motivatie om er in ieder geval echt mee door te gaan. Na 3 keer zul je het namelijk nog steeds niet leuk vinden. Het is pas leuk als je verschil gaat merken.
pi_135094974
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
pi_135095028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Je hebt gelijk. Het loopt bij mij vaak fout op het plannen! Ga zo al een planning maken voor morgen. Morgen ook weer voor het eerst in tijden sporten. Ik ga denk ik ook gelijk sochtends (ligt er aan of ik opgeroepen wordt of ik moet werken), want als ik savonds pas ga heb ik geen zin meer als ik heel de dag thuis ben geweest!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135095050
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
pi_135095058
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

[..]

Dat stond er bij mij ook. Ik ga morgen wel wat snoepgroente halen, denk dat dat voor nu wel even goed werkt.
pi_135095059
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?
pi_135095154
Ok ik ga alvast mijn plan voor morgen hier typen. In het geval dat ik niet hoef te werken:

O: 40gr havermout met 250ml amandelmelk en wat kaneel
S: Ongeveer anderhalf uur sporten.
L: omelet van 2 eieren met champignons, prei en wat ham. 150 gr. Kwark met diepvriesfruit.
T: ongeveer 6 olijfjes en wat tomaatjes.
D: Lasagnette met een salade.
T: augurkje met een plakje boterhammenworst

Wanneer ik wel moet werken dan gaat het sporten naar de avond. En gaat mijn avond-t niet door. Die verschuift dan naar de ochtend. Als ik het lijstje bekijk is het misschien wat laag in kcals. Maar ik denk dat het wel genoeg moet zijn.
pi_135095184
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?
Ja met wat kaneel. Dan vind ik het het lekkerst. De amandelmelk maakt het al wat zoetig namelijk!
Ik vind fruit bij havermout alleen lekker als ik overnight oats maak!
pi_135095209
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja met wat kaneel. Dan vind ik het het lekkerst. De amandelmelk maakt het al wat zoetig namelijk!
Ik vind fruit bij havermout alleen lekker als ik overnight oats maak!
En amandelmelk is nog gunstig qua kcal ook. Dat ga ik ook eens proberen!
pi_135095369
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

En amandelmelk is nog gunstig qua kcal ook. Dat ga ik ook eens proberen!
Ja daarom ;) het is echt win-win want met gewone melk deed ik er altijd nog honing bij, maar dat is nu niet nodig!
  zondag 5 januari 2014 @ 10:42:26 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135095631
Jum! Ontbijten met kwark met wat havermout, blauwe bessen, chiazaad en een klein handje goji bessen! :9 Echt superlekker. :Y
  zondag 5 januari 2014 @ 11:09:36 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135095999
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
goji bessen!
Goji bessen, vers of droog? En waar haal ik die? AH?
  zondag 5 januari 2014 @ 11:22:46 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135096200
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok ik ga alvast mijn plan voor morgen hier typen. In het geval dat ik niet hoef te werken:

O: 40gr havermout met 250ml amandelmelk en wat kaneel
S: Ongeveer anderhalf uur sporten.
L: omelet van 2 eieren met champignons, prei en wat ham. 150 gr. Kwark met diepvriesfruit.
T: ongeveer 6 olijfjes en wat tomaatjes.
D: Lasagnette met een salade.
T: augurkje met een plakje boterhammenworst

Wanneer ik wel moet werken dan gaat het sporten naar de avond. En gaat mijn avond-t niet door. Die verschuift dan naar de ochtend. Als ik het lijstje bekijk is het misschien wat laag in kcals. Maar ik denk dat het wel genoeg moet zijn.
Je lijstje is zeker niet slecht. Ik zou zelf eerder de tomaten en olijven bij de lunch eten en dan de kwark als tussendoortje, maar dat maakt aan het eind van de dag in de kcals niks uit natuurlijk. Hoeveel fruit eet je bij je kwark? Als dat niet zo veel is, kun je misschien je avond-t vervangen door een lekkere appel met kaneel uit de magnetron ofzo? Of je plakje boterhamworst vervangen door rookvlees ofzo? Qua kcals denk ik dat je aan de lage kant zit, maar dat hangt ervan af hoe je je lasagnette maakt...

Hier staan twee bakblikken chocoladekersenbrownies in de oven. Vriendlief is morgen jarig en wil graag trakteren. Ik mag er straks best eentje, maar de rest gaat morgen mooi mee naar z'n werk :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:36:51 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135096471
Lijstje

O: Niks :') Was om 10:45 bed uit, ga zo lunchen dus verwerk het ontbijt wel in de lunch :+
L : Magere kwark, magere yoghurt, muesli. 4x spelt, 1x pindakaas, 1x runderrookvlees, 1x kalkoenfilet 1x 20+ smeerkaas
S : Misschien ff cardio. Ben gesloopt dus ff kijken
T : 2x Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
T : Bakkie kwark
D : Bloemkool, biefstuk, aardappelen, jus, griekse yoghurt.
T : Smoothie
T2 : Kwark met muesli
T3 : Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
pi_135096479
Mmm, ook Nike airs heb ik niet. Punt is dat ik eigenlijk sowieso echt nieuwe gympen nodig heb, en daar heb ik eigenlijk al geen geld voor. En dan is hardloopschoenen dus ook beetje probleem. Ga wel ff rondvragen bij m'n vrienden maar alle dames in m'n omgeving met maat 40 zijn voor zo ver ik weet niet zo sportief, dus denk dat ik niet zomaar een paar kan lenen.

Ik had me vanmorgen verslapen, dus mijn overnight oats staan nog in de koelkast. Heb in de tram roggebroodje met kaas gegeten, en net in m'n vroege pauze een omeletje van 3 eieren met ham, tomaat, komkommer en uitjes (de joys van werken in een lunchroom!). En dan zo in 2e pauze kan ik kiezen tussen roggebroodje of ook zelf meegebrachte Griekse yoghurt. En ik was wel op tijd op mijn werk, terwijl ik wakker werd 5 minuten voor ik weg moest (zo blij dat ik gister al onder de douche was geweest)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:58:21 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135096903
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goji bessen, vers of droog? En waar haal ik die? AH?
Droog. Had er al vaker over gelezen en zag ze gisteren toevallig liggen op de markt. Ik vind ze erg lekker en ze zijn supergezond las ik.
De natuurwinkel zal ze wel hebben, maar mss zou je ook een notenzaak kunnen proberen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135097168
Hier geen gewichtsdoelstelling dit jaar. Behalve dan dat het omlaag moet.
De enige doelstelling die er is (en die niet SMART is) is mijn rug rustig houden :)

En nu snel naar de sportschool, anders heb ik weer tijd te kort :X
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 5 januari 2014 @ 13:28:09 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135099244
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Goji bessen
http://www.detuinen.nl/su(...)nen-goji-bessen.html die? Waar smaken ze naar?

En 1 zakje? Dat je nog geen 10 moet eten :P

Ik sla vandaag het sporten over. Ik kan amper mijn ogen open houden :{
  zondag 5 januari 2014 @ 14:23:38 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135101398
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

http://www.detuinen.nl/su(...)nen-goji-bessen.html die? Waar smaken ze naar?

En 1 zakje? Dat je nog geen 10 moet eten :P

Ik sla vandaag het sporten over. Ik kan amper mijn ogen open houden :{
:Y
Vlgs een site houdt het het midden tussen frambozen en kersen en ik geloof dat dat de lading wel dekt. Beetje zoet, maar met een tikkie zuur erdoorheen.

Trusten!

Mijn lijstje voor vandaag

O: kwark m havermout, blauwe bessen, goji bessen en chia
L: 2 speltboterhammen m ossenworst
T: rauwkost m tonijn (op water) en een lik yoghonaise
D: Vegan quinoa sweet potato chili
pi_135101529
1200Kcal verbrand met rennen vandaag. Daar mag wel een pizza in straks :9 wel met spelt, uiteraard.

Lijstje:

O: 2 vers gebakken speltpannenkoeken met wat kaas en ham (niet meegebakken)
S: 15.5km hardlopen
L: wat flinke sneden meergranenbrood met hummus, melk (2 mokken)
T: wrap met zalm en wat roomkaas en spinazie
D: verse speltpizza, halve met gorgonzola en rode ui, halve met paprika, ham en geitenkaas

:9
Ja doei.
pi_135102205
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Zeester het volgende:
Mmm, ook Nike airs heb ik niet. Punt is dat ik eigenlijk sowieso echt nieuwe gympen nodig heb, en daar heb ik eigenlijk al geen geld voor. En dan is hardloopschoenen dus ook beetje probleem. Ga wel ff rondvragen bij m'n vrienden maar alle dames in m'n omgeving met maat 40 zijn voor zo ver ik weet niet zo sportief, dus denk dat ik niet zomaar een paar kan lenen.

Ik had me vanmorgen verslapen, dus mijn overnight oats staan nog in de koelkast. Heb in de tram roggebroodje met kaas gegeten, en net in m'n vroege pauze een omeletje van 3 eieren met ham, tomaat, komkommer en uitjes (de joys van werken in een lunchroom!). En dan zo in 2e pauze kan ik kiezen tussen roggebroodje of ook zelf meegebrachte Griekse yoghurt. En ik was wel op tijd op mijn werk, terwijl ik wakker werd 5 minuten voor ik weg moest (zo blij dat ik gister al onder de douche was geweest)
Ik kan zo een paar naar je opsturen. Mag je de verzendkosten die ik maak overmaken naar een doel van mijn keuze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135102640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan zo een paar naar je opsturen. Mag je de verzendkosten die ik maak overmaken naar een doel van mijn keuze.
:D O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135102685
Zeuw :9 net overgestapt naar een andere sportschool (hier aan het einde van de straat, SCORE!). Die is net geopend en zo nieuw en modern dat ik nu al zin heb om te gaan sporten en zwemmen daar :')

Ik zat hiervoor bij FitforFree dus wel een flinke stap omhoog :')
pi_135102695
Ik heb twee kippenpoten in de koelkast liggen. Heeft iemand een lekker recept voor iets wat morgen goed op te warmen is?
pi_135102821
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je dat meent doe ik verzendkosten + een tientje! Jullie zijn lief!
pi_135102886
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Als je dat meent doe ik verzendkosten + een tientje! Jullie zijn lief!
Meen ik, heb sneakers over, zijn me net te klein en liggen al maanden in de kast. Doe maar lekker verzendkosten en stop het tientje in je hardloopschoenenfonds :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:06:26 #45
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135103082
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zeuw :9 net overgestapt naar een andere sportschool (hier aan het einde van de straat, SCORE!). Die is net geopend en zo nieuw en modern dat ik nu al zin heb om te gaan sporten en zwemmen daar :')

Ik zat hiervoor bij FitforFree dus wel een flinke stap omhoog :')
Unf O+

Ongesteldheids- en feestdagenkilo's lijken mee te vallen, dus gewoon weer verder nu. Doel voor komend jaar is tien kilo zakken, dus naar 75. Het snaaien van de afgelopen tijd wordt weer even verbannen naar enkel in het weekend, zelfde geldt voor biertjes.

En straks misschien nog een rondje wandelen, morgen hardlopen en dinsdag naar de sportschool. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 5 januari 2014 @ 15:07:17 #46
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135103119
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meen ik, heb sneakers over, zijn me net te klein en liggen al maanden in de kast. Doe maar lekker verzendkosten en stop het tientje in je hardloopschoenenfonds :)
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135103219
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ow nieuwe sneakers, ik dacht hardloopschoenen ;). Het 'ik heb nieuwe sneakers nodig-ding' is ijdeltuiterij, heb nog heel veel schoenen die prima zijn hoor! Alleen geen hippe gympies ;). Dus als je iemand die ze echt nódig heeft er blij mee kunt maken mag dat ook!
pi_135103269
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ow nieuwe sneakers, ik dacht hardloopschoenen ;). Het 'ik heb nieuwe sneakers nodig-ding' is ijdeltuiterij, heb nog heel veel schoenen die prima zijn hoor! Alleen geen hippe gympies ;). Dus als je iemand die ze echt nódig heeft er blij mee kunt maken mag dat ook!
Kind ze liggen al een half jaar stof te happen en in de weg onderin de kast, dus als je ze hebben wil mag je ze hebben :Y
pi_135104340
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Unf O+

Ongesteldheids- en feestdagenkilo's lijken mee te vallen, dus gewoon weer verder nu. Doel voor komend jaar is tien kilo zakken, dus naar 75. Het snaaien van de afgelopen tijd wordt weer even verbannen naar enkel in het weekend, zelfde geldt voor biertjes.

En straks misschien nog een rondje wandelen, morgen hardlopen en dinsdag naar de sportschool. :9
IJs O+

Jij bent ook echt onwijs goed bezig zeg _O_
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 15:55:24 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135105266
Pheebs, je bent een schatje, weet je dat :Y

Zo, ik heb zojuist bij Blanche Dael (geweldig winkeltje hier in Maastricht, koffiebranderij enzo) drie verschillende soorten losse thee gehaald. Alledrie lijkend op Earl Grey, mijn lievelingsthee en ook een heel leuk thee-ei. Met de gedachte dat ik dan lekker een grote mok thee drink 's avonds ipv het glas wijn wat er meestal wel staat. En dan twee dagen in de week wel dat glas wijn :)
pi_135106394
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Droog. Had er al vaker over gelezen en zag ze gisteren toevallig liggen op de markt. Ik vind ze erg lekker en ze zijn supergezond las ik.
De natuurwinkel zal ze wel hebben, maar mss zou je ook een notenzaak kunnen proberen.

SPOILER
Ik zat ook eens te kijken, maar ik vond zo'n klein zakje toch echt veel te duur. :@
pi_135106784
Bij de notenboer hebben ze ook wel vaak goji-bessen, en vaak stukken goedkoper dan in van die kleine zakjes. Het is trouwens een ietwat giftige bes, uit de nachtschadefamilie. Ik zou niet aanraden om er heel veel van te eten. Zeker niet voor wie gevoelig is voor nachtschades.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_135107152
Myreala jij woont ook in Rotterdam toch? Er staat een mannetje op markt op de blaak op zaterdag die al dat soort dingen verkoopt!
pi_135107666
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Myreala jij woont ook in Rotterdam toch? Er staat een mannetje op markt op de blaak op zaterdag die al dat soort dingen verkoopt!
Ja klopt! Voor een betere prijs? :@
pi_135107745
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja klopt! Voor een betere prijs? :@
yes! Het is een kraam met noten en (verse) kruiden en gedroogd fruit enzo, als je van de metro afkomt heb je eerst dat hele kleine stukje markt, daar moet je voorbij, dan de trappetjes af en dan het meest linkse rijtje, een beetje voorbij het midden van de rij. Een arabische man, die de hele tijd frans kwebbelt, met zijn twee zoontjes die elkaar onderling de hele tijd af staan te zeiken :D. Heel leuk kraampje, altijd druk ook!

Nog niet spotgoedkoop, maar goedkoper!
  zondag 5 januari 2014 @ 17:05:59 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135107847
Crap, mijn brownies willen niet gaar worden... een beetje klef hoort, maar vloeibaar :(
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135109666
Maar als het gaat om schoenen achterin de kast, dan heb ik er ook nog wel wat om weg te geven! Maar stuur maar een foto, wie weet is het precies wat ik zoek!
pi_135109693
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:
Crap, mijn brownies willen niet gaar worden... een beetje klef hoort, maar vloeibaar :(
Het is een teken!
Ja doei.
pi_135110003
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

yes! Het is een kraam met noten en (verse) kruiden en gedroogd fruit enzo, als je van de metro afkomt heb je eerst dat hele kleine stukje markt, daar moet je voorbij, dan de trappetjes af en dan het meest linkse rijtje, een beetje voorbij het midden van de rij. Een arabische man, die de hele tijd frans kwebbelt, met zijn twee zoontjes die elkaar onderling de hele tijd af staan te zeiken :D. Heel leuk kraampje, altijd druk ook!

Nog niet spotgoedkoop, maar goedkoper!
Tof, als ik eens op de markt ben zal ik hem opzoeken. :7
pi_135111839
Volgens mij heb ik vandaag best een redelijke dag gehad.

O: 40gr havermout, 250ml melk, 20gr pindakaas en 1 banaan.
L: 4 cracotte crackers, 2 kipfilet en 2 slankie smeerkaas.
T: 100 ml 0% vanille yoghurt, 15gr allbran chocolate crunch.
A: 75 gram pasta, spinazie sausje.

Vandaag had ik even een weeg-tik. Ga ik vaker doen, want je neemt toch zonder dat je het door hebt veel te veel. Zeker met dingen als havermout en pasta. Ongekookt lijkt het zo weinig.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:01:21 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135112770
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:

Vandaag had ik even een weeg-tik. Ga ik vaker doen, want je neemt toch zonder dat je het door hebt veel te veel. Zeker met dingen als havermout en pasta. Ongekookt lijkt het zo weinig.
Ik vind vier cracottes geen complete lunch en 100 ml yoghurt is ook niet veel. Wat zit er in je pastasaus?
  zondag 5 januari 2014 @ 19:08:07 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135113058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is een teken!
Dat de collega's van vriendlief geen traktatie mogen?
pi_135113079
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat de collega's van vriendlief geen traktatie mogen?
Ja! Mandarijntjes uitdelen O+
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 19:09:56 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135113158
Pasta is een van de weinige dingen die ik eigenlijk altijd afweeg...

Ik heb net genoten van een berg snijboontjes, gegrilde varkenshaassaté, zelfgemaakte satesaus en zelfgesneden frietjes. Het was goddelijk :9~
  zondag 5 januari 2014 @ 19:14:17 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135113367
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:

Nu is het wel heel weinig hoor.
Zelfs van de wegens crash-hoeveelheden totaal verguisde Sonja B mag je iig 125 gr rijst, pasta of aardappels. ;) (75 gram ongekookt. ;) )
pi_135113372
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind vier cracottes geen complete lunch en 100 ml yoghurt is ook niet veel. Wat zit er in je pastasaus?
Spinazie en kruiden eigenlijk vooral.

Normaal maak ik het graag met kip, spek, pijnboompitjes, champignons. Dat soort dingen. :9 Maar nu voor bij de vis van m'n vriend maar een beetje neutraler gehouden.
pi_135113441
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nu is het wel heel weinig hoor.
Zelfs van de wegens crash-hoeveelheden totaal verguisde Sonja B mag je iig 125 gr rijst, pasta of aardappels. ;)
Ik heb het als droge pasta gewogen. Het was echt een normale portie, 125 lijkt me erg veel. Misschien is dat als het gekookt is?
pi_135113588
75 gram pasta is hier ook een eenpersoonsportie. Wel ongekookt gewogen ook :)
Ja doei.
pi_135113619
Oeh, ik heb een personal coach B-). Een zwaar afgetrainde jonge god gaat mij vertellen hoe 2014 het jaar wordt waarin ik een sexbom word.

Alleen jammer dat hij m'n "haha, lekker cliché he, een dik meisje zo na oud en nieuw in de sportschool"-garpje veel te serieus nam :').
pi_135113822
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Hier geen gewichtsdoelstelling dit jaar. Behalve dan dat het omlaag moet.
De enige doelstelling die er is (en die niet SMART is) is mijn rug rustig houden :)

En nu snel naar de sportschool, anders heb ik weer tijd te kort :X
Mijn doelstelling voor dit jaar is eigenlijk 60 kilo, dus 13 er af.
pi_135114028
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, ik heb een personal coach B-). Een zwaar afgetrainde jonge god gaat mij vertellen hoe 2014 het jaar wordt waarin ik een sexbom word.

Alleen jammer dat hij m'n "haha, lekker cliché he, een dik meisje zo na oud en nieuw in de sportschool"-garpje veel te serieus nam :').
Pics *O*
pi_135114933
Ik had ondanks verslapen een goed dagje!

O: 1 roggebroodje met 1 plakje 30+
L1: omelet van 3 eieren met 2 plakjes ham, met wat tomaat, komkommer en rode ui
L2: bakje optimel griekse yoghurt (niet echt een groot succes), 1 roggebroodje hummus
T: half plakje roggebrood met 1 plakje 30+, 1 zuurtje uit de snoeppot op werk, 5 lychees
D: roerbakwok met tartaar/rijst/ketjap/heel veel groen
T: blikje cola light, nog een paar lychees en een kiwi

Zou je overnight oats ook na 2 overnights kunnen eten? Wegens verslapen staan ze nu nog in de koelkast, zo zonde om weg te gooien.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:45:48 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135115188
Bohhhhh, ik zit VOL :o 600gr bloemkool is best wat :D Maar mijn biefstuk, die was geniaal perfect van binnen :o
pi_135115366
Jullie hebben mij overigens inspiratie gegeven. Morgen ga ik zelf bagels maken. O+

En ik heb de Nike run app geïnstalleerd. Morgen begin ik. :D Ik ga het gewoon doen, ookal voel ik me zwaar ongemakkelijk als mensen me zien lopen. Het lijkt me zo lekker om een beetje te kunnen hardlopen en te merken dat ik het steeds langer ga volhouden. Vandaag ook een stukje geprobeerd, ik zal veel tussendoor moeten lopen in het begin.

Daarbij is even buiten lopen ook wel lekker. Als ik het nu niet doe dan komt er niets van, want als het warm is val ik flauw. :')
pi_135115749
Ik word door m'n collega's gepeerpressured om de 10 km te lopen tijdens de Rotterdamse marathon :'). Ik zie het zelf nog niet gebeuren (m'n max is 4, vooralsnog...) maar ik ga het als doel opgeven bij de personal coachknul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')