http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Als die moeder het beste met haar zoon voor had had ze er beter aan gedaan door zich op de achtergrond te houden en niet dit verhaal over haar kwetsbare zoon weer op te rakelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef superrmama het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, is gewoon een moeder even, wmb
Heb geen idee wat die moeder wel of niet gedaan heeft, is toch allemaal vanuit de roddelbladen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die moeder het beste met haar zoon voor had had ze er beter aan gedaan door zich op de achtergrond te houden en niet dit verhaal over haar kwetsbare zoon weer op te rakelen.
Die smsjes zullen niet vanuit haar telefoon-van-drie-jaar-geleden spontaan de Privé in zijn gewaaidquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef superrmama het volgende:
[..]
Heb geen idee wat die moeder wel of niet gedaan heeft, is toch allemaal vanuit de roddelbladen?
Suggereer je nou dat het gewoon helemaal niet waar is?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef superrmama het volgende:
[..]
Heb geen idee wat die moeder wel of niet gedaan heeft, is toch allemaal vanuit de roddelbladen?
Waarin moeder gretig vertelt over haar depressieve, kwetsbare zoon. En via wie ze even gretig sms'jes deelt met de rest van het land.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef superrmama het volgende:
Met dank aan de NSA ...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die smsjes zullen niet vanuit haar telefoon-van-drie-jaar-geleden spontaan de Privé in zijn gewaaid
Want? depressie mag niet genoemd worden? Misschien roept ze dit al jaren tegen hulp instanties die maar niet luisteren en er geen "reet"aan doen omdat hun het allemaal beter weten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als moeder werkelijk voor haar zoon vocht dan had ze zijn depressie niet de roddelpers ingeslingerd.
Als ze zich oprecht zorgen maakte dan had ze beter het aanbod van de huissleutel aan kunnen nemen dan het via de Privé spelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Want? depressie mag niet genoemd worden? Misschien roept ze dit al jaren tegen hulp instanties die maar niet luisteren en er geen "reet"aan doen omdat hun het allemaal beter weten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Copycat het volgende:
Onno, de gluiperige depressievenverleider. Met zijn kutschuldpadden. Ik denk dat hij de hulpinstanties ook in zijn broekzak heeft.
Heb geen idee wat die moeder wel of niet gedaan heeft, lijkt mij duidelijk genoeg! Heb ook geen idee wat Onno wel of niet gedaan heeft, suggereer dus helemaal niets volgens mijquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat het gewoon helemaal niet waar is?
Net mijn ninja-edit ontweken!quote:
Het gaat er niet om dat een depressie wel of niet genoemd mag worden, maar als je zoon emotioneel al niet heel sterk is, dan is het de vraag of je als moeder werkelijk het beste voor je kind doet door hem in de nationale pers labiel te noemen, en helemaal als je daar zelf die nationale pers voor moet opzoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Want? depressie mag niet genoemd worden? Misschien roept ze dit al jaren tegen hulp instanties die maar niet luisteren en er geen "reet"aan doen omdat hun het allemaal beter weten.
Misschien is Onno op grindr zo selectief bezig, dat hij juist dit soort gevallen eruit pikt?
Want zeg nou zelf, schildpadden verzamelen wordt op den duur ook saai.
Dus niet bepaald 'het vuur aan de schenen'?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef static het volgende:
Iemand pownews gezien? Schijnt dat iemand zijn telefoon aan had laten staan na een gesprek, alles is dus te volgen. Gaat er als een thee-kransje aan toe.
Haha bijdehand zeg!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef static het volgende:
Iemand pownews gezien? Schijnt dat iemand zijn telefoon aan had laten staan na een gesprek, alles is dus te volgen. Gaat er als een thee-kransje aan toe.
Maar je hebt dus ook niets meegekregen van het interview van Mommy Dearest?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef superrmama het volgende:
Heb geen idee wat die moeder wel of niet gedaan heeft, lijkt mij duidelijk genoeg! Heb ook geen idee wat Onno wel of niet gedaan heeft, suggereer dus helemaal niets volgens mij
Helemaal niet, ze proberen hem te helpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus niet bepaald 'het vuur aan de schenen'?
Geen verhitte discussies? Geen schandpaal?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef static het volgende:
Tofquote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef static het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze proberen hem te helpen.
Neen,Cc , allen wat ik hier gelezen hebquote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook niets meegekregen van het interview van Mommy Dearest?
Dat heeft ook hier gestaan. Ze heeft dus zelf verteld dat haar zoon depressief en labiel is en deelt vervolgens ook de sms'jes van Onno aan haar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef superrmama het volgende:
Neen,Cc , allen wat ik hier gelezen heb
Misschien gooit Mommy Dearest er nog wel wat meer schokkende sms'jes tegenaan. Waarin Onno vraagt of Danny een beetje okay heeft geslapen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou, laat de dokter maar weer komen voor Danny dan áls (!) straks idd blijkt dat Hoes gewoon burgemeester blijft en steun krijgt
Dat zou ik serieus een briljante zet vindenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
al die media staat volgens mij voor jan lul op de markt hoor
Of ze staan lekker bij de loempiakraamquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus een briljante zet vinden![]()
![]()
Die staan daar allemaal in hun broek te zeiken omdat ze Het Moment niet willen missen dat Onno met gebogen hoofd komt melden dat hij aftreedt, en intussen zitten ze binnen te grinniken.
Ja, of waarin hij tegen moeders zegt dat ze hem altijd mag bellen als er iets met haar zoon is.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien gooit Mommy Dearest er nog wel wat meer schokkende sms'jes tegenaan. Waarin Onno vraagt of Danny een beetje okay heeft geslapen, bijvoorbeeld.
Ik hoop niet dat ze hun pumps aan hebben, want Maastricht is killing op hakken, heb ik onlangs ondervondenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Of ze staan lekker bij de loempiakraam
Hij probeerde van mij de pooier van mijn eigen zoon te maken!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
Ja, of waarin hij tegen moeders zegt dat ze hem altijd mag bellen als er iets met haar zoon is.
Je weet het niet, je weet het niet.
Van koren zeggen allemaal, toch? roddelbladen dus, net als in het geval van Onno? hecht ik geen enkele waarde aan.En toch als moeder zijnde?zijn er emoties die ik me dan wel voor kan stellen. Of het slim of intelligent zou zijn? onvoorspelbaar lijkt mij.Heb echt geen idee wat er speelt, ben wel tegen Hetzes zoals deze tegen Onno, ook al begrijp ik wel een beetje waar t vandaan komtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft ook hier gestaan. Ze heeft dus zelf verteld dat haar zoon depressief en labiel is en deelt vervolgens ook de sms'jes van Onno aan haar.
Jammer (of niet) dat daar nu niet het Glazen Huis staat!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
al die media staat volgens mij voor jan lul op de markt hoor
Nee. Ze heeft zelf dat interview gegeven. Ze heeft zelf die sms'jes gedeeld. Staat allemaal in het vorige deel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef superrmama het volgende:
Van koren zeggen allemaal, toch? roddelbladen dus, net als in het geval van Onno? hecht ik geen enkele waarde aan.En toch als moeder zijnde?zijn er emoties die ik me dan wel voor kan stellen. Of het slim of intelligent zou zijn? onvoorspelbaar lijkt mij.Heb echt geen idee wat er speelt, ben wel tegen Hetzes zoals deze tegen Onno, ook al begrijp ik wel een beetje waar t vandaan komt
Ik had speciaal platte laarzen meegenomen, die ik vervolgens in de auto liet liggenquote:
Aan Evert, begreep ik...oh en sorry voor de typo's ...laptop van mn manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft zelf dat interview gegeven. Ze heeft zelf die sms'jes gedeeld. Staat allemaal in het vorige deel.
Ja en? Of insinueer je nu dat Evert heel die moeder uit zijn duim zuigt en die afgebeelde sms'jes heeft gefaket?quote:
De avond voor de zoenfoto gemaakt is (vader overleed dinsdag, zoenfoto is woensdag gemaakt), dus ik mag hopen dat die inmiddels begraven/gecremeerd is, anders zijn ze zwaar in overtreding van de wet op de lijkbezorging.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou het gezicht van Evert en Patty wel willen zien als hij morgen gewoon verder gaat waar hij gebleven was met zijn werk.
Ben de tijdslijn even kwijt, wanneer was zijn vader nou overleden?
Is die inmiddels al begraven/gecremeerd, of heeft ie dat tussen alle ellende door ook al gedaan?
En daar lijkt het op:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou het gezicht van Evert en Patty wel willen zien als hij morgen gewoon verder gaat waar hij gebleven was met zijn werk.
quote:PowNed: Meegeluisterd met crisisoverleg affaire Hoes
Het PowNews heeft vanavond naar eigen zeggen kunnen meeluisteren met het overleg tussen de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes en de fractievoorzitters uit de gemeenteraad. Een van de fractievoorzitters was vergeten de telefoon op te hangen na een gesprek, zei verslaggever Rutger Castricum.
Volgens Castricum waren de fractievoorzitters niet erg kritisch en probeerden ze vooral Hoes te helpen. Ze zouden de burgemeester niet verwijten dat er ophef is ontstaan. De fractievoorzitters en burgemeester Hoes zijn al sinds 21:00 uur vanavond in overleg met elkaar.
Zij spreken elkaar vanwege de vermeende affaires van de 52-jarige burgemeester. Hij werd onlangs betrapt toen hij in de lobby van een Maastrichts hotel werd gefotografeerd terwijl hij zoende met de 24-jarige Ruud Schepers. Hoes beloofde daarna dat er geen nieuwe affaires aan het licht zouden komen. Deze week deed een tweede 'minnaar' zijn verhaal, maar Hoes ontkent die affaire.
Bron: Volkskrant
Geen insinuaties, waarom zou ik..ik geloof niet alles wat "ze".over Onno zeggen /schrijven, ook niet hoe ze de moeder interpreteren, zoiets dan, misschien duidelijker? anders weet ik het ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Of insinueer je nu dat Evert heel die moeder uit zijn duim zuigt en die afgebeelde sms'jes heeft gefaket?
Had ze een eigen blad moeten uitgeven?
Of je leest dit even:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef superrmama het volgende:
[..]
Geen insinuaties, waarom zou ik..ik geloof niet alles wat "ze".over Onno zeggen /schrijven, ook niet hoe ze de moeder interpreteren, zoiets dan, misschien duidelijker? anders weet ik het ook niet
Morgen nog een keer lezen dan, vergissen is menselijk...heb er zelf zeker een handje vanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Copycat het volgende:
Die moeder ís de bron ...
Lees dit anders even:
SHO / [ONNOZELGATE]Sleeze & Dirt#7
Evert gaat gewoon verder, en er komen heus wel meer lijken tevoorschijn. Wees daar maar niet bang voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ah ja, ik wist al niet meer wanneer de zoenfoto gemaakt wasquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De avond voor de zoenfoto gemaakt is (vader overleed dinsdag, zoenfoto is woensdag gemaakt), dus ik mag hopen dat die inmiddels begraven/gecremeerd is, anders zijn ze zwaar in overtreding van de wet op de lijkbezorging.
'Wees daar maar niet bang voor'?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Evert gaat gewoon verder, en er komen heus wel meer lijken tevoorschijn. Wees daar maar niet bang voor.Want ook al zou Onno Hoes mogen blijven als burgemeester, Albert Verlinde zal al die verhalen echt niet leuk vinden.
Ja je hebt gelijk uiteraard, time flies zullen we maar zeggen.quote:
In de verklaring van 4 december, ging het over het incident van "vorige week woensdag".quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk uiteraard, time flies zullen we maar zeggen.
Voor mijn gevoel was dat een dag of vier geleden![]()
![]()
't Is de leeftijd...
Kijk eens naar dat icoontje wat achter dat zinnetje staat?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wees daar maar niet bang voor'?
Ik gun die man dat hij nu eindelijk na al die dirt weer eens gewoon verder kan.
Die haat op Albert zit wel diep, he?
Achter het zinnetje over Albert zag ik niets staanquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat icoontje wat achter dat zinnetje staat?
Tjonge....
Ok, ik denk dat de haat bij Evert echt heel intens is en ik ben er serieus van overtuigd dat hij doorgaat met het zoeken naar lijken, alleen om albert te pesten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Achter het zinnetje over Albert zag ik niets staan
Nee maar wij worden het gewoon niet eens, let's agree to disagree.
Ik heb ook zo vaak kleinere en grote fouten gemaakt in mijn leven en na wat soms flink wat stof bijten is het altijd weer fijn als mensen zeggen 'zo, en nu weer door met belangrijker zaken'. En Hoes is voor mij wel genoeg gebogen inmiddels, hij hoeft niet te breken. Die man heeft geen misdaad gepleegd, hij was menselijk en deed iets doms. Zoals wij allemaal wel eens, op welke manier dan ook.
Het wordt ook tijd dat Evert en Patty hun klauwen er uit trekken nu.
Maar Onno is Albert niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat de haat bij Evert echt heel intens is en ik ben er serieus van overtuigd dat hij doorgaat met het zoeken naar lijken, alleen om albert te pesten.
Patty haat Albert wel en heeft er ook wel plezier aan gehad maar die is volgens mij nu al druk bezig met opnames voor anderere tv-projecten dus ik denk dat het haar niet zoveel meer uitmaakt als er niets meer uitkomt. Ik kan mij overigens bij Patty de haat wel voorstellen, Albert Verlinde heeft echt wel rotte dingen over haar gezegd.
Ja, het is jammer dat Onno met die Albert Verlinde is. Misschien dat hij nu pas beseft hoezeer zijn echtgenoot wordt gehaat in Nederland, m.u.v. de musical-sterren.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Onno is Albert niet.
En dat is precies de reden dat ik niet begrijp dat jij die haat wèl begrijpt.
Albert heeft rotte dingen over Patty gezegd, Onno niet.
Laat ze dan iets bedenken waarmee ze alleen Albert pakken.
En dat Evert en Patty gewoon eens in de spiegel kijken met hun Albert-haat... het is niet dat ze zelf zo'n zuiver zieltje hebben en nooit vals roddelen over anderen![]()
Het is hun eigen beroep net zo hard.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
Persconferentie:LulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel commentaar hier krijgen, maar het zal moeilijk blijven en het lijkt me vreselijk voor Onno Hoes te zijn om te weten dat er elke dag wel een lijk uit de kast kan komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef friekin_ het volgende:
Burgemeester Onno Hoes van Maastricht mag blijven. Dat is gebleken na overleg met de fractievoorzitters in de gemeenteraad.
Tijdens het overleg, dat om 21.00 uur begon, heeft Hoes heeft spijt betuigd over datgene wat er is gebeurd.
De fractievoorzitters zeggen dat ze Hoes de ruimte geven om door te gaan. Wel maken ze de kanttekening dat als er in de toekomst feiten opduiken die aantoonbare schade kunnen opleveren voor het ambt van burgemeester, dit consequenties zal hebben voor Hoes.
http://nos.nl/artikel/588374-burgemeester-hoes-mag-blijven.html
Ik denk echt dat dit puur uitstel van executie is, maar goed we zullen zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Leandra het volgende:
Onno weet prima of er nog lijken in de kast liggen, maar als Evert iedere bewusteloze als lijk presenteert dan kan het nog wel even doorgaan.
zal wel betekenen dat hij met eerdere mensen heeft afgesproken via Grindr en hij hoopt dat Santegoeds niet genoeg betaalt om meer mensen een paar smeuige zinnen op te laten dissen in de Telegraaf.quote:Hoes sloot niet uit dat zijn activiteiten op Grindr de kolmende tijd nog tot 'media-aandacht' zullen leiden. volkskrant.nl
Die vervelende Evert had wat mij betreft ook een aanklacht mogen krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Flow3r het volgende:
En doet aangifte tegen zijn vermeende toyboy Danny
Voor zo lang het duurt, nu hebben ze bloed geroken.quote:
Tja, maar Evert heeft geen relatie met een burgemeester maar met een zanger. Dat is wel andere koek.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:55 schreef Toverheks het volgende:
Dus Onno Hoes blijft aan als Burgemeester lees ik hier......netjes, geef de roddelpers niet de kans om na te trappen, prive is prive, en wat ik eerder hier zei, het ging allang niet meer om Onno maar om Albert op zijn snuiter te zien gaan............over Evert Santegoeds![]()
doen ook wilde geruchten laat ze die maar eens onderzoeken.
Oh jee, daar zal de huisarts wel weer moeten komen opdraven.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Flow3r het volgende:
En doet aangifte tegen zijn vermeende toyboy Danny
Je moet het maar willen, want Onno Hoes heeft nu wel getekend om LETTERLIJK in een glazen huis te wonen, hij wordt nu volgens mij echt 24 uur per dag in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:55 schreef Toverheks het volgende:
Dus Onno Hoes blijft aan als Burgemeester lees ik hier......netjes, geef de roddelpers niet de kans om na te trappen, prive is prive, en wat ik eerder hier zei, het ging allang niet meer om Onno maar om Albert op zijn snuiter te zien gaan............over Evert Santegoeds![]()
doen ook wilde geruchten laat ze die maar eens onderzoeken.
Ja, maar daar tekende ie al voor toen ie burgemeester werd, alleen was ie dat kennelijk behoorlijk vergetenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je moet het maar willen, want Onno Hoes heeft nu wel getekend om LETTERLIJK in een glazen huis te wonen, hij wordt nu volgens mij echt 24 uur per dag in de gaten gehouden.
Vraag is: wil je dat als persoon?
Niet spannend, ok relnicht of valse nicht, maar gewoon getrouwd/(open) relatie met een zanger die op bedrijfsfeestjes staat. Boeit gewoon niet, hoe graag je het misschien zou willen.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht vol verwachting op Evert-gate
een zanger...die nog minder hits heeft gehad dan dries roelvink..quote:Op donderdag 19 december 2013 07:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja, maar Evert heeft geen relatie met een burgemeester maar met een zanger. Dat is wel andere koek.
Schilpadden? Vertel eens want dit is nieuw voor mij. Heeft hij een schilpadden fetish?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Copycat het volgende:
Onno, de gluiperige depressievenverleider. Met zijn kutschildpadden. Ik denk dat hij de hulpinstanties ook in zijn broekzak heeft.
Ik denk dat je gelijk hebt (jajaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zal wel commentaar hier krijgen, maar het zal moeilijk blijven en het lijkt me vreselijk voor Onno Hoes te zijn om te weten dat er elke dag wel een lijk uit de kast kan komen.
Evert Santegoeds gaat niet stoppen.
Zeker nu de door Evert opgeworpen DepriDanny een claim van laster en smaad aan zijn broek krijgt.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
Maar het kon ook nog wel eens tegen Evert gaan keren, dat 'het publiek' straks/nu ook gaat vinden dat hij veel te ver gaat en er nu klaar mee moet zijn.
zn moeder speelt ook een dubieuze rol hierinquote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk overigens dat Hoes helemaal geen aangifte tegen die Danny had willen doen, maar nu wel moet. Aangifte doen tegen iemand die de weg af en toe een beetje kwijt is en die hij destijds wilde beschermen lijkt me best eng, vooral als die jongen echt zo depressief is.
Dus mocht er iets met die jongen gebeuren, gaat dat ook weer aan Onno kleven, terwijl het dan eigenlijk meer de schuld van Evert is die hem na jaren boven water trok...
Zijn moeder speelt mi de meest laakbare rol mogelijk. Over het niet al te stabiele hoofd van haar zoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef JaneDoe het volgende:
zn moeder speelt ook een dubieuze rol hierin
Wie weetquote:Op donderdag 19 december 2013 09:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schilpadden? Vertel eens want dit is nieuw voor mij. Heeft hij een schilpadden fetish?
quote:De 25-jarige Danny geeft in Privé een uitgebreide beschrijving van het penthouse van Hoes in Maastricht, van de verzameling schilden van schildpadden en de masterbedroom.
Kan heel gevaarlijk zijn van Onno Hoes om aangifte te doen, dit versterkt de wraakgevoelens van die jongen en Evert Santegoeds alleen nog meer om meer "lijken uit de kast"te trekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk overigens dat Hoes helemaal geen aangifte tegen die Danny had willen doen, maar nu wel moet. Aangifte doen tegen iemand die de weg af en toe een beetje kwijt is en die hij destijds wilde beschermen lijkt me best eng, vooral als die jongen echt zo depressief is.
Dus mocht er iets met die jongen gebeuren, gaat dat ook weer aan Onno kleven, terwijl het dan eigenlijk meer de schuld van Evert is die hem na jaren boven water trok...
Ik houd van dit soort moedersquote:Op donderdag 19 december 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn moeder speelt mi de meest laakbare rol mogelijk. Over het niet al te stabiele hoofd van haar zoon.
nee, omdat privé danny en zijn mama gequote heeftquote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.
Rara, waarom? Is hij toch bang voor Evert Santegoeds?
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.....
ja dat bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Of is Privé slechts spreekbuis voor DepriDanny?
Je reageerde een fractie voor mij op hetzelfde.quote:
quote:Onno Hoes doet geen aangifte tegen vermeende minnaar
Onno Hoes doet geen aangifte tegen Danny, de jongen die beweerde een affaire te hebben gehad met de burgemeester van Maastricht.
Dat laat de woordvoerder van de burgemeester donderdag weten aan RTL Boulevard.
De 25-jarige Danny vertelde aan weekblad Privé bijna twee jaar een affaire te hebben gehad met de man van Albert Verlinde.
Tijdens een vergadering met fractievoorzitters van de gemeente, afgelopen woensdag, zou Hoes hebben gezegd de beweringen van Danny lasterlijk te vinden. Toen een raadslid hem er op wees dat hij aangifte moest doen, zei Hoes dit te overwegen.
"Er is veel besproken gisteren en wellicht hebben mensen het niet goed begrepen", aldus de woordvoerder van Hoes. "In een eerder stadium is al besloten geen aangifte te doen en daar houden we het bij."
De burgemeester van de Limburgse hoofdstad werd enkele weken geleden gefotografeerd terwijl hij een man zoende in een hotel in de stad. De 24-jarige Ruud Schepers meende dat Verlinde van de affaire af wist.
Hoes bekende wel vaker contact te hebben gehad met mannen via Grindr, een app die homoseksuelen in staat stelt met elkaar in contact te komen.
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij erg verbaast is dat de hoofdredactie of wie dan ook die boven Verlinde staat,niet zegt: Vriend...jouw hele saga met je man is ook publiek domein en die gaan we ook uitgebreid behandelen tijdens RTL Boulevard en jij gaat gewoon meewerken door openheid van zaken te geven.
Niets van dit alles. Is RTL Boulevard van Verlinde dat hij een soort veto-recht heeft inzake wat wel en niet behandeld of besproken wordt?
Bij RTL Boulevard?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.
Dan heb je kans dat Evert Santegoeds die Danny aanspoort om een zaak tegen Onno Hoes te beginnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
dat heeft hij toch allang toegegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ie vaker contact met mannen via Grindr heeft gehad.
ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Ja hoor, hahaha.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
Wens, vader, gedachte.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Nog even en we gaan over tot de orde van de dag. Ook in Maastricht. Het was niks, het is niks en het wordt niks. Na deze Danny-farce zal Evert dat ook snel genoeg inzien, gok is. Hij was te gretig en daardoor te weinig kritisch.
Tinder.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef YazooW het volgende:
Bestaat er ook een soort Grinder waar je chickies kan regelen?
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:
En boontje kwam niet om zijn loontje. Of wel, maar dat ligt aan het kamp.
in een notendop iddquote:Op donderdag 19 december 2013 15:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal de gate wel even samenvatten tot zo ver:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens die tv-recensent Peereboom-Voller of zo had vanochtend een vlijmscherp stukje geschreven over Winston RTL Boulevard en hem vergeleken met een gladde komkommer, sprekend.
Die laat nu ook duidelijk zien wat voor persoon hij is zeg.
quote:Zeekomkommer
Om de zinnen te verzetten keek ik deze week naar de fenomenale natuurserie The Great Barrier Reef. Even ontsnappen uit de beklemmende microkosmos waarin pantoffeldiertjes Albert, Onno, Goor, Geer, Connie en andere relschoppers voortdurend de aandacht opeisen.
Onder water verstomt het gekrakeel. Het Groot Barrièrerif kent vreemde kostgangers, zien we in de serie, maar het meest tot de verbeelding sprak een fragment met een enorme zeekomkommer. Dit stekelhuidige dier heeft twee openingen. Netjes gezegd: een ingang en een uitgang. Happen zand gaan erin en er meteen weer uit; het gefilterde voedsel blijft achter. Het meest opvallend was echter het parelvisje dat voorbij zwom. Deze aal-achtige vis werd opgejaagd door een roofvis en dook hup, zo de achterkant van de zeekomkommer in om zich te verstoppen. Even later kwam er nog een parelvisje langs dat eveneens het warme holletje als schuilplaats koos.
De parelvis deed me denken aan Winston Gerschtanowitz. Want helemaal ontsnappen aan de ondraaglijke platheid van ons bestaan lukt natuurlijk niet. Winston maakte het wel erg bont, toen hij na Het Interview met Onno Hoes in RTL Boulevard verklaarde: „Mensen willen met kerst alleen maar mooie verhalen. Niet dit soort verhalen.” Driewerf bah. Als ik een zeekomkommer was, had ik aalgladde Winston subiet uitgepoept. Het hele jaar door parasiteren op andermans ellende, maar als het te dichtbij komt je kop in het zand steken. Of eigenlijk: in het hol van de zeekomkommer. Echt, hier zakte mijn zwembroek van af.
Heb ’m weer snel omhooggetrokken. Je weet maar nooit.
Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
ONNOquote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.
Albert verlinde blijf ik een afschuwelijke vent vinden, die zich in deze periode heel erg heeft laten kennen en blijf erbij loontje komt om zijn boontje.
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer
Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
Waarom heb ik bij jou toch iedere keer het gevoel dat je precies het omgekeerde bedoelt als je zinnen bezigt als: 'Ik ben bang dat....' Of: 'Laten we niet hopen dat......'quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch?![]()
Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Dat had ik toch al lang gezegd?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch?![]()
Ah persoonlijke sneren, classy.quote:Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
En dat je 'bang' bent geloof ik dus niet, gezien je eerdere uitspraken.quote:Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden.![]()
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?quote:Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.
Alsof Onno een paar jaar geleden geen onbetekenend stoffenverkopertje was zonder enige politiek ervaring.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef conleche het volgende:
Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.
Vond ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
quote:Veilinginformatie:
3191
Een dag lang PA van o.a. Patty Brard, Kees Tol en Beau van Erven Dorens!
WAT?
Ja, je leest het goed. Jij kan een dag lang helpen op de set van SBS Show Vandaag en al jouw favoriete presentatoren bijstaan in werkelijk alles!
Dat wordt de beste dag uit je leven!
Hij moet toch minimaal even melden hoe vaak Onno naar het toilet geweest is tijdens het beraadquote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
Hm, Kees Tol vind ik dan weer wel een schatjequote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...
[..]
Mén, wat een drama maak jij er van. Ik geef m'n mening over hoe ik het zie, boeiend verder. Dat jij zo nodig je gelijk moet halen in dit...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.
[..]
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?
Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.quote:
oe........Patty is boos?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
Terecht, want dan had Onno Hoes de hele pers met naam en toenaam wel kunnen noemen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Patty, wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
Ben ik het niet mee eens, gezien de hijgerigheid waarmee hyena-Brard dit krampachtig bleef uitvergroten. Waarna anderen volgden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.quote:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
Daar ben ik het dan ook weer volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Eens..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
de woedeaanvallen van patty brard hebben idd veel teweeg gebracht in de wereldquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.
Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts
Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..
En dan die scheve mond! Zou ze iets teveel botox hebben laten spuiten en nu deels verlamd is in haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er met dat lijf aan de hand van Patty btw? Het lijkt dat menneke van Bol-dot-com wel, zo'n appel op stokjes.
nu.nlquote:Beau van Erven Dorens heeft genoeg van de kritieken die Albert Verlinde uit op SBS en Shownieuws. De presentator haalt via Twitter flink uit naar zijn oud-collega.
Foto: ANP
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
De presentator refereert daarmee aan de foto’s die enkele weken geleden werden gemaakt van de partner van Verlinde, Onno Hoes, die zoende met een 24-jarige jongen.
"Ik begrijp dat je wraak wilt nemen vanwege Onnogate, zo corrupt ben je altijd al geweest, maar wij gunnen je werkelijk het beste", vervolgt de presentator.
Van Erven Dorens geeft toe dat SBS nog niet goed scoort. "What’s new? Je probeert steeds wanhopig een kabouter in de grond te stappen."
"Iedere dag sloven we ons uit, om met liefde en energie de programma’s te maken. De sfeer is goed maar we verlangen naar succes."
Tirade
De presentator sluit zijn tirade af door te zeggen nog altijd vriendschappelijke gevoelens voor Verlinde te koesteren. "Ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan."
Van Erven Dorens en Verlinde kennen elkaar nog uit de begindagen van RTL Boulevard. Van Erven Dorens was vanaf 2001 de vaste presentator van het entertainmentprogramma. In 2005 nam hij afscheid bij Boulevard.
In 2012 is Van Erven Dorens begonnen als één van de vaste presentatoren van SBS Shownieuws.
Heeft Albert wel vaker gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Alsof zij al niet 2 weken vals zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef quirina het volgende:
Misschien is Albert een beetje vals geweest tegen Beau.
Maar daar is toch ook geen woord van gelogen? Die zender is enorm gaan zwabberen en daardoor gaan kelderen in de kijkcijfers. Don't shoot one of many messengers, zou Patty zeggen.quote:
Zelf ff kijken op twitter dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind Beau wel een beetje een zeur hoor.
Wat zal dat dan precies geweest zijn?quote:Ik zal je eerlijk zeggen, Albert, dat ik zelfs vriendschapgevoelens voor je koester ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan
Albert heeft ooit beweerd dat Beaus roman plagiaat bevatte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zal dat dan precies geweest zijn?
Of door jongens wordt geneukt....quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Ik ben geen fan van Albert, verre van. En van Onno al helemaal niet, vanwege het drugsbeleid in Maastricht. Staat los van dat hij zelf moet weten of hij jongens neukt.
8 Tweets over Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelf ff kijken op twitter dus![]()
https://mobile.twitter.com/BeauvanED/tweets
Valt wel mee
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.quote:
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Mylene het volgende:
Wie is die jongen bij Boulevard nu? Ik kijk bijna nooit, nu enkel met dit gebeuren.
Thanksquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Wat schreef Beau veel over Albert op twitter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb persoonlijk meer met Beau dan met Albert, maar dit vind ik wel wat oenig van hem. 'Alle persoonlijke ellende' aangedaan en dan toch nog vriendschapsgevoelens koesteren? Best suf.
Céline Purcell.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.
En hij ziet er niet bepaald uit als een Brad Pitt of zo waar je opgewonden van raakt.
Nee het is geen 10 keer gevraagd hoor.
Mij valt overigens wel op dat als je aangeeft geen fan van Onno & Albert te zijn, men dat niet leuk vindt.
Het is een vrij land hoor, of zitten we hier in Noord-Korea?
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en.. wat is het verschil met een open realtie met
[..]
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?
Het seksleven van een burgemeester, een roddelprogramma on teevee.. Of kwam de wijn/ koffie-afwijzing a little too close?
Je 'ik hoop niet dat blabla'.. is al door een ander aangehaald, je hoopt op meer dirt, wat zit je dwars dat je hier al weken zo je best doet?
Ja Ja, Albert is ook vals geweest hoor, doet ie wel vakerquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Het lijkt zo onderhand wel een nichtengatequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Jongens toch, dat doet wel even pijn hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
Of je je nu een knul of een afgewezen wijn/ koffiedrinkende toyboy waant, boeit me niet.. Je 'ik hoop niet dat. maar ik ruk me er onderwijl op klaar-als-het wel-gebeurt-gehalte', daar ging het mij om. Wat is je issue met Onno Hoes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.
Volgens mij zijn er hier meerdere mensen die hun uiterste best doen om Onno Hoes te "verdedigen", dat mag, stoor ik mij absoluut niet aan. Maar wees dan ook zo tolerant om te accepteren dat er ook mensen zijn die er niet zo over denken. En als het je irriteert hoef je het toch niet te lezen?
Lijkt me tamelijk nep, Albert. Ja, tamelijk, Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
That's it.quote:
Fan? Die fase ben ik al een jaar of 25 ontgroeid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.
En hij ziet er niet bepaald uit als een Brad Pitt of zo waar je opgewonden van raakt.
Nee het is geen 10 keer gevraagd hoor.
Mij valt overigens wel op dat als je aangeeft geen fan van Onno & Albert te zijn, men dat niet leuk vindt.
Het is een vrij land hoor, of zitten we hier in Noord-Korea?
Noord Korea wordt er bij gehaald, dit is deep shit!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Fan? Die fase ben ik al een jaar of 25 ontgroeid.
En het is toch niet zwart-wit?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:38 schreef Copycat het volgende:
Alsof jullie geen Popfoto- en Hitkrant-posters van Albert en Onno op jullie tienerkamer hebben hangen.
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef matthijst het volgende:
Wow, onno en albert groupies, het moet niet gekker worden. Mooie tweets van Beau, die kotst nog steeds behoorlijk op Albertje dus. Prachtig.
Nee, Beau ging echt even los. Een stuk of zes huilietweets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.
Ik heb geen twitter en dus geen leven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Beau ging echt even los. Een stuk of zes huilietweets.
Lezen is moeilijk heh?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.
ONNÖzelgate om het een beetje speels te houden?quote:
Pas maar aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ONNÖzelgate om het een beetje speels te houden?
Plek zat iig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Copycat het volgende:
Patty denkt echt dat ze Woodward en Bernstein in één persoon is ...
Ik ben bang dat hij in een SBS-moeras beland is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
Als het al echt, is Beau verder weggezakt dan ik voor mogelijk had gehouden.
En nog voldoende ruimte over voor een cameraploeg.quote:
ik denk dat het te maken heeft met de dood van Guusje Nederhorst, Beau vond toen dan Albert een show van maakte, en daar was hij het niet mee eens....ik was toen het eens met Beau..ik vind Albert echt valsquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:03 schreef proud_mami het volgende:
Wat heeft Albert Beau dan persoonlijk aangedaan? Dat lees ik in één van Beau's tweets. Iemand een idee?
Dat is tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:19 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken heeft met de dood van Guusje Nederhorst, Beau vond toen dan Albert een show van maakte, en daar was hij het niet mee eens....ik was toen het eens met Beau..ik vind Albert echt vals
Dit dus. Vol verbazing volg ik dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:51 schreef winka het volgende:
Het meest schokkende van deze gate is het plotselinge principiële gedrag van sommige users. Als dat in elk gate gebeurt kan SHO wel opgedoekt worden
En dan alleen spijt hebben van die ene zoenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Hopelijk wordt ik hierbij niet beschuldigd van homofobie of zo, maar wel interessant een aantal uitspraken die Onno Hoes heeft gedaan in een recent interview.
Onno Hoes laat met zulke uitspraken wel zien dat het verschil kan uitmaken of je een homoseksuele of heteroseksuele burgemeester in een gemeente naar binnenhaalt.
Wat voor effect zou dit hebben op toekomstige kandidaten die burgemeester willen worden en homoseksueel zijn?
Zou een gemeente daar in de toekomst door de Onno Hoes-perikelen moeilijker over gaan doen?
http://www.welingelichtek(...)elt-hij-aan-nrc.html
“Als je een burgemeester krijgt die homoseksueel is, dan haal je die lossere moraal ook binnen.”
Hoes legt uit dat vreemdgaan in de homowereld minder beladen is dan in de heterowereld. Dat heeft hij onderschat, zegt hij. Je komt andere homo’s tegen in de kroeg of op het internet en dan gebeurt er wel eens wat. Hij vertelt ook regelmatig naar de enige homokroeg van Maastricht te zijn gegaan.
Geen handige uitspraak, dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
“Als je een burgemeester krijgt die homoseksueel is, dan haal je die lossere moraal ook binnen.”
quote:Hoes biechtte slippertjes al in februari op
Onno Hoes vertelde in februari al aan zijn man Albert Verlinde dat hij hem meerdere keren had bedrogen. "In februari heb ik mijn geheim aan hem onthuld. Dat was heftig, maar daar zijn we doorheen gekomen", zegt de burgemeester van Maastricht in NRC Handelsblad.
De buitenechtelijke avontuurtjes van de 52-jarige Hoes kwamen twee weken geleden aan het licht toen hij zoenend werd gespot met de 24-jarige Ruud Schepers. De 25-jarige Danny beweerde even later meerdere keren het bed met Hoes te hebben gedeeld, iets wat de burgemeester ontkende. Ook werd onthuld dat de Maastrichtse burgervader gebruik maakte van Grindr, een datingapp voor homo's.
De politicus besloot zijn slippertjes op te biechten toen hij eind vorig jaar met Verlinde op vakantie was in Zuid-Afrika. "Ik zag in ons hotel de ontwapenende vreugde van Albert. Ik merkte dat ik niet diezelfde authentieke liefde naar hem toe had", legt Hoes uit. Hoewel het heftig was, zijn ze er doorheen gekomen.
De burgemeester zit naar eigen zeggen, sinds hij eerlijk is geweest tegen Verlinde, niet meer op Grindr. "Ik besefte dat ik dit als burgemeester niet moest doen. Het drong door dat het wel heel erg risicovol was." Hoes is blij dat alles nu is uitgesproken met Verlinde en de gemeenteraad. Woensdag werd besloten dat hij mag blijven als burgemeester.
De politicus maakt zich niet druk om andere mannen die naar buiten brengen dat hij met ze het bed heeft gedeeld. "Wat er uit het verleden nog naar boven komt zien we wel. Er kunnen zich misschien nog mannen melden, maar dat is dan zo." Ook ziet Hoes de afgelopen periode als een goed onderwerp voor de komende carnaval als hij met Verlinde in Maastricht op een tribune toekijkt naar wat er voorbij komt. "Reken maar dat grote groepen toyboys ons een zoen komen geven."
Bron: frontpage.fok.nl
Mwoa, dit forum is volgens mij nooit bedoeld geweest voor hetzes en acties om willekeurige Bekende Nederlanders kapot te maken. Ze hoeven daarentegen ook niet overdreven gespaard te blijven, maar dat gebeurt ook niet. Bedenk je in dit geval wel dat Onno wat onhandige dingen gedaan heeft, maar het gedrag van Albert op zich geen reden hoeft te zijn Onno zijn foutjes extra zwaar aan te rekenen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:51 schreef winka het volgende:
Het meest schokkende van deze gate is het plotselinge principiële gedrag van sommige users. Als dat in elk gate gebeurt kan SHO wel opgedoekt worden
En hij doet hiermee de homo-emancipatie geen dienst.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen handige uitspraak, dat ben ik met je eens.
Wat?quote:
Da's Westfries. Maar ik zie net dat het koeterdekoet moet zijn, ik zeg het kennelijk al veertig jaar verkeerdquote:
SHO / [ONNOZELGATE] #8 Voor uw 15 minutesquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:06 schreef Ole het volgende:
Albert al eerder op de hoogte van vreemdgaan Onno
Ook een beetje heftig natuurlijk. Heb bijna medelijden met Albert.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Arcee het volgende:
De politicus maakt zich niet druk om andere mannen die naar buiten brengen dat hij met ze het bed heeft gedeeld. "Wat er uit het verleden nog naar boven komt zien we wel. Er kunnen zich misschien nog mannen melden, maar dat is dan zo."
Dan moet hij toch maar wat met de tip van Gerard Joling doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook een beetje heftig natuurlijk. Heb bijna medelijden met Albert.
quote:'Onno Hoes bewijst het homohuwelijk geen goede dienst'
Het homohuwelijk kan zich alleen bewijzen als het duurzame relaties bevordert, schrijft Paul Hekkens. 'De escapades van de burgemeester van Maastricht helpen daarbij niet.'
Hoes ondermijnt de status die het homohuwelijk claimt. Als buitenstaander vraag je je af: stelt zo'n homohuwelijk eigenlijk wel wat voor?
Wat ik mis in de discussie over de affaires van de burgemeester van Maastricht Onno Hoes, is een inhoudelijke analyse. Te gemakkelijk wordt gezegd dat Hoes mag zoenen wie hij wil en dat het slechts een door de media opgeklopt verhaal is.
Dat Onno Hoes homoseksueel is, was bekend toen men hem aanstelde. Als dat een probleem was geweest, was hij nooit burgemeester van Maastricht geworden. Een bijkomend element is evenwel dat hij een gehuwde homoseksueel is.
'Homohuwelijk moet zich nog bewijzen'
Inmiddels lijkt een huwelijk tussen homoseksuelen de gewoonste zaak van de wereld. Toch is het pas een aantal jaren geleden dat het homohuwelijk is ingevoerd. Het moet zich dus nog in de praktijk bewijzen. Dat betekent dat nog moet blijken of relaties binnen een homohuwelijk even duurzaam blijken te zijn als de relaties binnen een conventioneel huwelijk. Nu is wel bekend dat in het conventionele heterohuwelijk ook niet alles voldoet aan het ideaalbeeld. Ook het heterohuwelijk kent vreemdgaan en echtscheiding. Maar toch, op de keper beschouwd heeft het heterohuwelijk zich door de eeuwen heen bewezen, en blijkt het in veel gevallen een goede ondergrond te bieden voor de opvoeding van de uit het huwelijk voortkomende kinderen. Als het homohuwelijk dus eenzelfde status wil verwerven als het heterohuwelijk, dan moet blijken dat een homohuwelijk leidt tot stabiele, om niet te zeggen degelijke relaties.
Als nu een burgemeester die al vanuit zijn ambt degelijkheid dient uit te stralen niet tot een dergelijke degelijke relatie in staat is, maar al zoenend en met ontbloot bovenlijf in de media verschijnt, is dat bepaald geen reclame voor het homohuwelijk. Hij ondermijnt daarmee de status die het homohuwelijk claimt. Als buitenstaander vraag je je dan af: stelt zo'n homohuwelijk eigenlijk wel wat voor?
Een roddelrubriek is blijkbaar niet in staat tot objectieve verslaggeving als het om de eigen mensen gaat
Dat Onno Hoes Albert Verlinde zo weinig zag, is daarbij nauwelijks een excuus. In damesbladen wordt er eindeloos gediscussieerd over de moeilijkheden beroep en privé te combineren. En dan is de tendens dat dat weliswaar moeite kost, maar dat dit toch mogelijk is. Dan telt zo'n argument dat Hoes de nachten eenzaam zonder zijn geliefde Albert moet doorbrengen helemaal niet. Dat wisten ze toch van tevoren. En was de suggestie niet dat ze wel even gingen bewijzen dat het wel degelijk kon?
Culturele hoofdstad
Jaren geleden deed er een grap de ronde dat een Belg moet kunnen lezen en schrijven om hoofdagent te worden. Om agent te worden, hoef je slechts iemand te kennen die kan lezen en schrijven. Ik heb de indruk dat Onno Hoes tot burgemeester van Maastricht is verkozen omdat hij getrouwd is met iemand die vertrouwd is met het medialandschap. Eerste en belangrijkste doel was dat Maastricht culturele hoofdstad zou worden. Van de burgemeester wordt verwacht dat deze de stad op de kaart weet te zetten. In gedachten had men wellicht een volgende loot aan de stam waarvan ook de concerten van André Rieu op het Vrijthof en Flikken Maastricht deel uitmaken.
Onno Hoes leek daarvoor de geschikte persoon, omdat hij een koppel vormt met Albert Verlinde. Nu het gedrag van Onno Hoes evenwel topic is geworden van RTL Boulevard, het televisieprogramma waar Albert Verlinde de scepter zwaait, lijkt het voordeel een nadeel te zijn geworden. Opmerkelijk is bijvoorbeeld dat Hoes toch weer in RTL Boulevard verschijnt, nadat hij aan de gemeenteraad te kennen heeft gegeven niet meer voor ophef te zorgen. Inmiddels bestaat er kritiek op de excuserende manier waarop RTL Boulevard de kwestie behandelt. Een roddelrubriek is blijkbaar niet in staat tot objectieve verslaggeving als het om de eigen mensen gaat.
Dit alles slaat nu terug op Onno Hoes. Zijn betrokkenheid bij bepaalde media wordt nu als verdacht ervaren en eerlijk gezegd kan ik het daar niet mee oneens zijn. RTL Boulevard is verworden tot spreekbuis van Onno Hoes. Hij kan er zijn boodschap kwijt op de wijze die hem het beste lijkt. Hij is dus zowel boodschap als boodschapper, object en subject bij RTL Boulevard.
De gemeenteraad heeft nu besloten dat hij mag aanblijven, maar dat hij opnieuw in moeilijkheden komt als er nieuwe details in de media verschijnen. Dat lijkt een mild oordeel, maar is in feite een uitnodiging tot prijsschieten voor niet alleen de roddelpers. Een volgende stevige roddel over Hoes zal immers politieke consequenties hebben en is daarmee ook een zaak van de serieuze journalistiek geworden.
Paul Hekkens is inwoner van Maastricht.
Ja, goed hè..... je moet het maar durven verzinnen, maar goed, met een flinke portie homofobia zal dat wel lukken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef JaneDoe het volgende:
echt alles wordt uit de kast gehaald
dus nu ondermijnen onno en albert ook nog het bestaansrecht van t homohuwelijk?
Oeh, even kijken of ik wat leuks kan verzinnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:27 schreef Ole het volgende:
Er kan nog worden meegedaan! SHO / [WIN] SHO Column Wedstrijd 2013 *O* inzenden kan tot 27 december!
Dat jong kun je idd vergeten... Maar voor de rest maakt het me geen reet uit... Heb er alleen nog geen ervaring mee... Denk het ook zo te houden maar je weet nooitquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef Copycat het volgende:
Iets zegt me dat jij geen lekker jong ding bent. Laat staan openstaat voor een homoseksueel.
zeker, nogal!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
'De politicus besloot zijn slippertjes op te biechten toen hij eind vorig jaar met Verlinde op vakantie was in Zuid-Afrika. "Ik zag in ons hotel de ontwapenende vreugde van Albert. Ik merkte dat ik niet diezelfde authentieke liefde naar hem toe had", legt Hoes uit. Hoewel het heftig was, zijn ze er doorheen gekomen'
Dit lijkt me toch wel heel pijnlijk voor Verlinde.
Misschien is dat nou net de bedoelingquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook een beetje heftig natuurlijk. Heb bijna medelijden met Albert.
Zullen wel een stel spindoctors hebben ingehuurd, maar sommige uitspraken waren niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:23 schreef superrmama het volgende:
[..]
Misschien is dat nou net de bedoeling
Toch vraag ik me het oprecht af, inmiddels. Een Politicus? die steeds dommere uitspraken doet? geloof dat niet zo erg, niet in het domme of niet verstandig/handig!.Danny liegt, Danny liegt niet? misschien heb ik het te druk om bij te houden, zoals ik vandaag even lees? wel veel 'leugens" , om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zullen wel een stel spindoctors hebben ingehuurd, maar sommige uitspraken waren niet zo verstandig.
Hij probeert volgens mij de Pim Fortyn-strategie te gebruiken. 1 groot verschil: Pim was direct vanaf het begin al eerlijk over zijn bezoeken aan darkrooms en seksuele avontuurtjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef superrmama het volgende:
[..]
Toch vraag ik me het oprecht af, inmiddels. Een Politicus? die steeds dommere uitspraken doet? geloof dat niet zo erg, niet in het domme of niet verstandig/handig!.Danny liegt, Danny liegt niet? misschien heb ik het te druk om bij te houden, zoals ik vandaag even lees? wel veel 'leugens" , om wat voor reden dan ook.
En uit NRC-interview: Als je een burgemeester krijgt die homoseksueel is, dan haal je die lossere moraal ook binnen.”quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij probeert volgens mij de Pim Fortyn-strategie te gebruiken. 1 groot verschil: Pim was direct vanaf het begin al eerlijk over zijn bezoeken aan darkrooms en seksuele avontuurtjes.
Aantal uitspraken van Hoes van locaal tv-interview, komt wel dramatisch over.
"Er werd eerst geprobeerd om hem en mij uit elkaar te spelen. Daarvan hebben we heel snel gezegd: ‘Dat zal niet gebeuren.’ Als wij uit elkaar gaan, dan maken wij die keuze zelf, maar niet onder leiding van Patty Brard."
Onnogate liet Verlinde niet koud, maar toch besloot hij door te gaan met Hoes. "Toen dat dus niet lukte, probeerden ze natuurlijk mij van Maastricht te scheiden en dat Albert daardoor ongelukkig werd of dat ik een andere keuze zou maken. Het zal toch niet zo zijn dat mevrouw Brard er dadelijk voor zorgt wie hier wel of geen burgemeester is."
Over het journalistieke niveau van Show Laat is Hoes allesbehalve te spreken. "Hun programma bij SBS heeft twee weken lang iedere avond zogenaamde nieuwtjes over mij verspreid. Dat is ongekend. En alles zonder hoor en wederhoor. Dat zou Albert nooit doen"
Het programma doet het dan ook alleen om concurrent Verlinde pesten, vindt de burgemeester.
Mijn godquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Ingezonden brief van een inwoner van Maastricht in de Volkskrant
[..]
Dit is wel heel erg dom en gemeen wat hij nu doetquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij probeert volgens mij de Pim Fortyn-strategie te gebruiken. 1 groot verschil: Pim was direct vanaf het begin al eerlijk over zijn bezoeken aan darkrooms en seksuele avontuurtjes.
Aantal uitspraken van Hoes van locaal tv-interview, komt wel dramatisch over.
"Er werd eerst geprobeerd om hem en mij uit elkaar te spelen. Daarvan hebben we heel snel gezegd: ‘Dat zal niet gebeuren.’ Als wij uit elkaar gaan, dan maken wij die keuze zelf, maar niet onder leiding van Patty Brard."
Onnogate liet Verlinde niet koud, maar toch besloot hij door te gaan met Hoes. "Toen dat dus niet lukte, probeerden ze natuurlijk mij van Maastricht te scheiden en dat Albert daardoor ongelukkig werd of dat ik een andere keuze zou maken. Het zal toch niet zo zijn dat mevrouw Brard er dadelijk voor zorgt wie hier wel of geen burgemeester is."
Over het journalistieke niveau van Show Laat is Hoes allesbehalve te spreken. "Hun programma bij SBS heeft twee weken lang iedere avond zogenaamde nieuwtjes over mij verspreid. Dat is ongekend. En alles zonder hoor en wederhoor. Dat zou Albert nooit doen"
Het programma doet het dan ook alleen om concurrent Verlinde pesten, vindt de burgemeester.
Nog zoiets raars. Zou Albert dat ook geweten hebben toen hij zijn ja woord gaf aan Onno? Oh nee.. hij kwam er pas in februari achterquote:Als je een burgemeester krijgt die homoseksueel is, dan haal je die lossere moraal ook binnen.
Ja echt wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
'De politicus besloot zijn slippertjes op te biechten toen hij eind vorig jaar met Verlinde op vakantie was in Zuid-Afrika. "Ik zag in ons hotel de ontwapenende vreugde van Albert. Ik merkte dat ik niet diezelfde authentieke liefde naar hem toe had", legt Hoes uit. Hoewel het heftig was, zijn ze er doorheen gekomen'
Dit lijkt me toch wel heel pijnlijk voor Verlinde.
Je bent echt niet de enige, heb altijd al een zwak voor haar gehad. Zelfs als ze de draak steekt, doet ze wel heel classy en liefquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Georgina, ik hou een beetje van Georgina![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_Albert_tips__.html
za 21 dec 2013
Georgina Verbaan geeft Albert Verlinde tips
AMSTERDAM -
Georgina Verbaan had aan Onnogate genoeg inspiratie voor een nieuwe column.
Georgina, die in 2008 zoenend werd betrapt met een ander terwijl ze een relatie met Jort Kelder had, richt in haar column voor nrc.next het woord tot de bedrogen Albert Verlinde.
"Ja, het doet pijn als je op je kwetsbaarst wordt gezien door zoveel mensen, de hoon, de spot...
Maar u kent die mensen niet, zij kennen u niet, niet écht. Laat dat een troost zijn."
Verder schrijft ze: "Misschien kunnen vrienden boodschappen voor u doen, want dat is nu even niet zo gezellig. (...) Verder raad ik u aan nergens op te reageren. Niet klagen, niets uitleggen. Dat is voer voor meer ellende."
Albert was júist degene die de zoenfoto's van Georgina met de onbekende man showde in RTL Boulevard...
Dat in de column de draak wordt gestoken met de presentator, is dus niet geheel ondenkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er volgens mij helemaal geen spijt van, hij vindt het alleen jammer dat het is ontdekt.quote:Op maandag 23 december 2013 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Hij biecht in februari alles op en gaat vervolgens doodleuk verder met vreemdgaan
Ik vind Georgina vooral een achterlijke kut, maar hier neemt ze terecht een beetje wraak.quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef superrmama het volgende:
Je bent echt niet de enige, heb altijd al een zwak voor haar gehad. Zelfs als ze de draak steekt, doet ze wel heel classy en lief
quote:Op maandag 23 december 2013 03:01 schreef chufi het volgende:
Elke BNN-er die zich over het onderwerp uitlaat is dus niet classy .....Wat bedoel je hiermee? En wat heeft BNN hier mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Het is net de grote Donorshow!quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wat bedoel je hiermee? En wat heeft BNN hier mee te maken?
Ik vind haar wel leukquote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Georgina vooral een achterlijke kut, maar hier neemt ze terecht een beetje wraak.
Ik vind van wel in ieder gevalquote:
Helemaal los van de vraag of homo’s feitelijk minder monogaam zijn dan hetero's, en of dat eigenlijk erg is als twee echtelieden ermee instemmen, betekent dit: door de manier waarop mensen zich een beeld vormen van sociale groepen, zou het gefoezelevoos van Onno Hoes inderdaad onevenredig kunnen bijdragen aan de beeldvorming van homo's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |