8 Tweets over Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelf ff kijken op twitter dus![]()
https://mobile.twitter.com/BeauvanED/tweets
Valt wel mee
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.quote:
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Mylene het volgende:
Wie is die jongen bij Boulevard nu? Ik kijk bijna nooit, nu enkel met dit gebeuren.
Thanksquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Wat schreef Beau veel over Albert op twitter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb persoonlijk meer met Beau dan met Albert, maar dit vind ik wel wat oenig van hem. 'Alle persoonlijke ellende' aangedaan en dan toch nog vriendschapsgevoelens koesteren? Best suf.
Céline Purcell.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.
En hij ziet er niet bepaald uit als een Brad Pitt of zo waar je opgewonden van raakt.
Nee het is geen 10 keer gevraagd hoor.
Mij valt overigens wel op dat als je aangeeft geen fan van Onno & Albert te zijn, men dat niet leuk vindt.
Het is een vrij land hoor, of zitten we hier in Noord-Korea?
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en.. wat is het verschil met een open realtie met
[..]
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?
Het seksleven van een burgemeester, een roddelprogramma on teevee.. Of kwam de wijn/ koffie-afwijzing a little too close?
Je 'ik hoop niet dat blabla'.. is al door een ander aangehaald, je hoopt op meer dirt, wat zit je dwars dat je hier al weken zo je best doet?
Ja Ja, Albert is ook vals geweest hoor, doet ie wel vakerquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Het lijkt zo onderhand wel een nichtengatequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Jongens toch, dat doet wel even pijn hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
Of je je nu een knul of een afgewezen wijn/ koffiedrinkende toyboy waant, boeit me niet.. Je 'ik hoop niet dat. maar ik ruk me er onderwijl op klaar-als-het wel-gebeurt-gehalte', daar ging het mij om. Wat is je issue met Onno Hoes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.
Volgens mij zijn er hier meerdere mensen die hun uiterste best doen om Onno Hoes te "verdedigen", dat mag, stoor ik mij absoluut niet aan. Maar wees dan ook zo tolerant om te accepteren dat er ook mensen zijn die er niet zo over denken. En als het je irriteert hoef je het toch niet te lezen?
Lijkt me tamelijk nep, Albert. Ja, tamelijk, Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
That's it.quote:
Fan? Die fase ben ik al een jaar of 25 ontgroeid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.
En hij ziet er niet bepaald uit als een Brad Pitt of zo waar je opgewonden van raakt.
Nee het is geen 10 keer gevraagd hoor.
Mij valt overigens wel op dat als je aangeeft geen fan van Onno & Albert te zijn, men dat niet leuk vindt.
Het is een vrij land hoor, of zitten we hier in Noord-Korea?
Noord Korea wordt er bij gehaald, dit is deep shit!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Fan? Die fase ben ik al een jaar of 25 ontgroeid.
En het is toch niet zwart-wit?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:38 schreef Copycat het volgende:
Alsof jullie geen Popfoto- en Hitkrant-posters van Albert en Onno op jullie tienerkamer hebben hangen.
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:55 schreef matthijst het volgende:
Wow, onno en albert groupies, het moet niet gekker worden. Mooie tweets van Beau, die kotst nog steeds behoorlijk op Albertje dus. Prachtig.
Nee, Beau ging echt even los. Een stuk of zes huilietweets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.
Ik heb geen twitter en dus geen leven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Beau ging echt even los. Een stuk of zes huilietweets.
Lezen is moeilijk heh?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat toch maar om één tweet? Dat geeft wel aan dat er meer gezien wordt dan er daadwerkelijk is.
ONNÖzelgate om het een beetje speels te houden?quote:
Pas maar aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ONNÖzelgate om het een beetje speels te houden?
Plek zat iig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Copycat het volgende:
Patty denkt echt dat ze Woodward en Bernstein in één persoon is ...
Ik ben bang dat hij in een SBS-moeras beland is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
Als het al echt, is Beau verder weggezakt dan ik voor mogelijk had gehouden.
En nog voldoende ruimte over voor een cameraploeg.quote:
ik denk dat het te maken heeft met de dood van Guusje Nederhorst, Beau vond toen dan Albert een show van maakte, en daar was hij het niet mee eens....ik was toen het eens met Beau..ik vind Albert echt valsquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:03 schreef proud_mami het volgende:
Wat heeft Albert Beau dan persoonlijk aangedaan? Dat lees ik in één van Beau's tweets. Iemand een idee?
Dat is tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:19 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken heeft met de dood van Guusje Nederhorst, Beau vond toen dan Albert een show van maakte, en daar was hij het niet mee eens....ik was toen het eens met Beau..ik vind Albert echt vals
Dit dus. Vol verbazing volg ik dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:51 schreef winka het volgende:
Het meest schokkende van deze gate is het plotselinge principiële gedrag van sommige users. Als dat in elk gate gebeurt kan SHO wel opgedoekt worden
En dan alleen spijt hebben van die ene zoenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Hopelijk wordt ik hierbij niet beschuldigd van homofobie of zo, maar wel interessant een aantal uitspraken die Onno Hoes heeft gedaan in een recent interview.
Onno Hoes laat met zulke uitspraken wel zien dat het verschil kan uitmaken of je een homoseksuele of heteroseksuele burgemeester in een gemeente naar binnenhaalt.
Wat voor effect zou dit hebben op toekomstige kandidaten die burgemeester willen worden en homoseksueel zijn?
Zou een gemeente daar in de toekomst door de Onno Hoes-perikelen moeilijker over gaan doen?
http://www.welingelichtek(...)elt-hij-aan-nrc.html
“Als je een burgemeester krijgt die homoseksueel is, dan haal je die lossere moraal ook binnen.”
Hoes legt uit dat vreemdgaan in de homowereld minder beladen is dan in de heterowereld. Dat heeft hij onderschat, zegt hij. Je komt andere homo’s tegen in de kroeg of op het internet en dan gebeurt er wel eens wat. Hij vertelt ook regelmatig naar de enige homokroeg van Maastricht te zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |