abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134445402
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.
Rara, waarom? Is hij toch bang voor Evert Santegoeds?
pi_134446069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.
Rara, waarom? Is hij toch bang voor Evert Santegoeds?
nee, omdat privé danny en zijn mama gequote heeft
  donderdag 19 december 2013 @ 12:56:17 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134446087
Of is Privé slechts spreekbuis voor DepriDanny?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134446128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.....
:N dus Hij trekt zijn keutel al weer in :r

Aangifte Onno Hoes nog niet zeker :|W

Het is nog niet zeker of de geplaagde Maastrichtse burgemeester Onno Hoes aangifte gaat doen tegen de 23-jarige Danny, die naar eigen zeggen de lakens met Hoes heeft gedeeld.

Jan Hoen, fractievoorzitter van de Volkspartij Maastricht, beweerde eerder dat Hoes aangifte ging doen tegen zijn vermeende toyboy. De woordvoerder van Hoes trekt dat nu in. "Er wordt nu gekeken wat er mogelijk is op juridisch gebied", laat de zegsman weten aan RTL Boulevard. "Of er daadwerkelijk stappen komen tegen Danny is niet duidelijk."

http://www.telegraaf.nl/b(...)og_niet_zeker__.html

Lafbek :(
pi_134446149
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Of is Privé slechts spreekbuis voor DepriDanny?
ja dat bedoel ik eigenlijk
pi_134446159
ah, daar zijn we weer
  donderdag 19 december 2013 @ 13:01:19 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134446222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik eigenlijk
Je reageerde een fractie voor mij op hetzelfde.
pi_134446625
quote:
Onno Hoes doet geen aangifte tegen vermeende minnaar

Onno Hoes doet geen aangifte tegen Danny, de jongen die beweerde een affaire te hebben gehad met de burgemeester van Maastricht.

Dat laat de woordvoerder van de burgemeester donderdag weten aan RTL Boulevard.

De 25-jarige Danny vertelde aan weekblad Privé bijna twee jaar een affaire te hebben gehad met de man van Albert Verlinde.

Tijdens een vergadering met fractievoorzitters van de gemeente, afgelopen woensdag, zou Hoes hebben gezegd de beweringen van Danny lasterlijk te vinden. Toen een raadslid hem er op wees dat hij aangifte moest doen, zei Hoes dit te overwegen.

"Er is veel besproken gisteren en wellicht hebben mensen het niet goed begrepen", aldus de woordvoerder van Hoes. "In een eerder stadium is al besloten geen aangifte te doen en daar houden we het bij."

De burgemeester van de Limburgse hoofdstad werd enkele weken geleden gefotografeerd terwijl hij een man zoende in een hotel in de stad. De 24-jarige Ruud Schepers meende dat Verlinde van de affaire af wist.

Hoes bekende wel vaker contact te hebben gehad met mannen via Grindr, een app die homoseksuelen in staat stelt met elkaar in contact te komen.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 13:47:21 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134447870
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij erg verbaast is dat de hoofdredactie of wie dan ook die boven Verlinde staat,niet zegt: Vriend...jouw hele saga met je man is ook publiek domein en die gaan we ook uitgebreid behandelen tijdens RTL Boulevard en jij gaat gewoon meewerken door openheid van zaken te geven.

Niets van dit alles. Is RTL Boulevard van Verlinde dat hij een soort veto-recht heeft inzake wat wel en niet behandeld of besproken wordt?
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 19 december 2013 @ 13:50:05 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134447958
Het kan me echt werkelijk geen moer schelen wat de burgermeester van Maastricht en prominent VVD-lid uitspookt in z'n vrije tijd.

Het is gewoon prachtig om te zien dat die nare Albert eens flink op z'n muil gaat. Dattie voortaan ook niet andermans privéleven compleet overhoop haalt onder het mom van "journalistieke vrijheid".
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134448012
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.
Bij RTL Boulevard?
Had overigens ook al gemerkt dat het RTL nieuws vanochtend een stuk milder de berichtgeving over Onno Hoes bracht dan het NOS nieuws die ook gemeenteraadsleden liet zien die achteraf nog steeds hun twijfels hadden en aangaven dat dit wel de grens was voor Hoes.
pi_134448130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
pi_134448229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan heb je kans dat Evert Santegoeds die Danny aanspoort om een zaak tegen Onno Hoes te beginnen.
pi_134448393
quote:

[..]

wat?
  donderdag 19 december 2013 @ 15:16:16 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134451230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef JaneDoe het volgende:

wat?
Dat ie vaker contact met mannen via Grindr heeft gehad.
pi_134451268
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat ie vaker contact met mannen via Grindr heeft gehad.
dat heeft hij toch allang toegegeven
  donderdag 19 december 2013 @ 15:18:39 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134451305
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
pi_134451362
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
ach ja natuurlijk
lekker opportunistisch
pi_134451810
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, hahaha.
En jij denkt dat als Onno Hoes een interview geeft dat hij puur vanuit zijn gevoel/hart spreekt en niet zorgvuldig zijn antwoorden afweegt.
Alles wat hij, zeker vanaf nu doet of zegt wordt juridisch afgewogen. Al eerder afgevraagd , hij gaat verder als burgemeester maar die man zal geen leven meer hebben, alles wat hij doet of zal doen wordt met een vergrootglas bekeken. Ik denk echt dat het uitstel van executie is, of hij neemt zelf ontslag of hij wordt gepakt op nog een lijk/meerdere lijken
  donderdag 19 december 2013 @ 15:32:45 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134451869
Wens, vader, gedachte.

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Nog even en we gaan over tot de orde van de dag. Ook in Maastricht. Het was niks, het is niks en het wordt niks. Na deze Danny-farce zal Evert dat ook snel genoeg inzien, gok is. Hij was te gretig en daardoor te weinig kritisch.
pi_134452228
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
Wens, vader, gedachte.

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Nog even en we gaan over tot de orde van de dag. Ook in Maastricht. Het was niks, het is niks en het wordt niks. Na deze Danny-farce zal Evert dat ook snel genoeg inzien, gok is. Hij was te gretig en daardoor te weinig kritisch.
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.
Albert verlinde blijf ik een afschuwelijke vent vinden, die zich in deze periode heel erg heeft laten kennen en blijf erbij loontje komt om zijn boontje.

Overigens die tv-recensent Peereboom-Voller of zo had vanochtend een vlijmscherp stukje geschreven over Winston RTL Boulevard en hem vergeleken met een gladde komkommer, sprekend.
Die laat nu ook duidelijk zien wat voor persoon hij is zeg.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 15:42:14 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134452257
Ik zal de gate wel even samenvatten tot zo ver: *O* B-) :{w :W 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 19 december 2013 @ 15:43:24 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134452309
En boontje kwam niet om zijn loontje. Of wel, maar dat ligt aan het kamp.
  donderdag 19 december 2013 @ 15:44:29 #124
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134452352
Bestaat er ook een soort Grinder waar je chickies kan regelen? :P
  donderdag 19 december 2013 @ 15:45:37 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134452408
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef YazooW het volgende:
Bestaat er ook een soort Grinder waar je chickies kan regelen? :P
Tinder.
pi_134452691
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:
En boontje kwam niet om zijn loontje. Of wel, maar dat ligt aan het kamp.
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
pi_134452882
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal de gate wel even samenvatten tot zo ver: *O* B-) :{w :W 8)7
in een notendop idd
pi_134452933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Overigens die tv-recensent Peereboom-Voller of zo had vanochtend een vlijmscherp stukje geschreven over Winston RTL Boulevard en hem vergeleken met een gladde komkommer, sprekend.
Die laat nu ook duidelijk zien wat voor persoon hij is zeg.
quote:
Zeekomkommer

Om de zinnen te verzetten keek ik deze week naar de fenomenale natuurserie The Great Barrier Reef. Even ontsnappen uit de beklemmende microkosmos waarin pantoffeldiertjes Albert, Onno, Goor, Geer, Connie en andere relschoppers voortdurend de aandacht opeisen.

Onder water verstomt het gekrakeel. Het Groot Barrièrerif kent vreemde kostgangers, zien we in de serie, maar het meest tot de verbeelding sprak een fragment met een enorme zeekomkommer. Dit stekelhuidige dier heeft twee openingen. Netjes gezegd: een ingang en een uitgang. Happen zand gaan erin en er meteen weer uit; het gefilterde voedsel blijft achter. Het meest opvallend was echter het parelvisje dat voorbij zwom. Deze aal-achtige vis werd opgejaagd door een roofvis en dook hup, zo de achterkant van de zeekomkommer in om zich te verstoppen. Even later kwam er nog een parelvisje langs dat eveneens het warme holletje als schuilplaats koos.

De parelvis deed me denken aan Winston Gerschtanowitz. Want helemaal ontsnappen aan de ondraaglijke platheid van ons bestaan lukt natuurlijk niet. Winston maakte het wel erg bont, toen hij na Het Interview met Onno Hoes in RTL Boulevard verklaarde: „Mensen willen met kerst alleen maar mooie verhalen. Niet dit soort verhalen.” Driewerf bah. Als ik een zeekomkommer was, had ik aalgladde Winston subiet uitgepoept. Het hele jaar door parasiteren op andermans ellende, maar als het te dichtbij komt je kop in het zand steken. Of eigenlijk: in het hol van de zeekomkommer. Echt, hier zakte mijn zwembroek van af.

Heb ’m weer snel omhooggetrokken. Je weet maar nooit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:52:31 #129
163650 Greys
pi_134454650
quote:

[..]

Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:53:53 #130
163650 Greys
pi_134454698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.
Albert verlinde blijf ik een afschuwelijke vent vinden, die zich in deze periode heel erg heeft laten kennen en blijf erbij loontje komt om zijn boontje.
ONNO
IS
ALBERT
NIET

Maar dat wil er maar niet in bij je :')
Wat heeft Albert hier nou voor schade geleden dan precies?
Nul, volgens mij. Dus die hebben ze niet gepakt hoor... Welk loontje voor dat boontje, dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:56:08 #131
163650 Greys
pi_134454780
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer :)

Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134455012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden. :')

Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.

Laat het een wijze les zijn voor Onno. :{
pi_134455180
quote:
5s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer :)

Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch? :)
Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door hunter2011 op 19-12-2013 17:14:26 ]
pi_134457440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Waarom heb ik bij jou toch iedere keer het gevoel dat je precies het omgekeerde bedoelt als je zinnen bezigt als: 'Ik ben bang dat....' Of: 'Laten we niet hopen dat......'

Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.

Ik weet verder niet wat je doel is, maar ik hoop voor je dat je in je dagelijks leven niet zo'n haatdragende roddeltante bent.
pi_134457497
Gerard Joling: "Ik denk dat Albert nu beter een goede SOA-test kan doen"

http://www.telegraaf.nl/p(...)ampaign=Headliner.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 18:14:43 #136
163650 Greys
pi_134457548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dat had ik toch al lang gezegd? :?
Dat we het niet eens worden lijkt me duidelijk. Maar het was een oprechte vraag waarom je 2 personen niet los kunt zien. Gewoon, uit nieuwsgierigheid.

quote:
Ah persoonlijke sneren, classy.
Maar ik win er niets bij als jij van mening verandert, dat is het verschil...
Ik benwas gewoon menselijk benieuwd waarom je bepaalde dingen zo ziet. Heb je wel eens, op een forum...

quote:
En dat je 'bang' bent geloof ik dus niet, gezien je eerdere uitspraken.
Dat is mijn punt nou net :D

Maar ik negeer je idd verder wel. Jammer, had een best normale discussie kunnen zijn.
Kennelijk is het beter als je hier gewoon dit soort dingen doet *O* _O- w/

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 19-12-2013 18:21:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 18:19:11 #137
163650 Greys
pi_134457699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden. :')
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.

quote:
Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?

Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-12-2013 18:31:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 december 2013 @ 18:25:02 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134457893
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef conleche het volgende:

Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.

Alsof Onno een paar jaar geleden geen onbetekenend stoffenverkopertje was zonder enige politiek ervaring.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 december 2013 @ 18:42:05 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134458554
Nu weer even in BLVD.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 december 2013 @ 18:42:12 #140
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134458561
RTL Boulevard nu
  donderdag 19 december 2013 @ 18:43:07 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:43:45 #142
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134458616
Nouja zeg, was dat het?
  donderdag 19 december 2013 @ 18:44:52 #143
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134458667
Rare manier van afkappen ook.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_134458677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef YazooW het volgende:
Nouja zeg, was dat het?
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:46:51 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134458753
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:

meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
Vond ik ook.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:48:12 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_134458823
Straks nieuws over de relatie van Wibi Soerjadi. Ben daar meer benieuwd naar, of Belle het nu echt heeft uitgemaakt. :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_134460027
Walgelijk, Albert die half kwijlend het nieuws over de relaties van andere Bn-ers vertelt. Terwijl die laatst zelf vond dat ze bij hem er niet zoveel aandacht aan moesten besteden :') :') :')
pi_134460473
Je intellect meter slaat toch echt niet erg positief door als je als burgemeester zo naïef bent om te denken dat dit soort dingen nooit uit zo komen. Een echt slimme man kun je Onno Hoes dus niet bepaald noemen.....Geen idee hoe goed hij in zn werk is maar dit hele gebeuren spreekt nu niet echt in zijn voordeel qua intelligentie....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_134460734
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...

quote:
Veilinginformatie:
3191

Een dag lang PA van o.a. Patty Brard, Kees Tol en Beau van Erven Dorens!
WAT?

Ja, je leest het goed. Jij kan een dag lang helpen op de set van SBS Show Vandaag en al jouw favoriete presentatoren bijstaan in werkelijk alles!

Dat wordt de beste dag uit je leven!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 19:40:36 #150
163650 Greys
pi_134460749
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij moet toch minimaal even melden hoe vaak Onno naar het toilet geweest is tijdens het beraad }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 19:41:27 #151
163650 Greys
pi_134460773
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...

[..]

Hm, Kees Tol vind ik dan weer wel een schatje O+
Maar nee, ik ga er niet op bieden (dat is dan weer meer omdat ik geen ene fuck met SR heb :P ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134464525
Vanavond weer Onno in het Pownews :D
En Rutger weer lekker zeuren :P
pi_134466962
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.

[..]

Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?

Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen :)
Mén, wat een drama maak jij er van. Ik geef m'n mening over hoe ik het zie, boeiend verder. Dat jij zo nodig je gelijk moet halen in dit...
Punt blijft, dat je als burgemeester dit soort dingen gewoon beter niet kunt doen. Slim is het niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 22:03:29 #154
163650 Greys
pi_134467493
Dat laatste heb je helemaal gelijk in. Denk dat iedereen het daar ook wel over eens is.

En qua mening geven doe ik hetzelfde als jij, alleen is mijn mening tegenovergesteld. So? Ik hoef geen gelijk, er kan nog helemaal niemand gelijk hebben, ik maak en zie geen drama, dat maak je er helemaal zelf van :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134480267
http://www.telegraaf.nl/p(...)meer_toyboys___.html

'Onno Hoes had meer toyboys'
AMSTERDAM - Onno Hoes houdt er ernstig rekening mee dat er de komende tijd nog meer pikante verhalen over zijn privéleven naar buiten zullen komen.

Tweede toyboy duikt opWant toyboy Danny zou niet de enige man zijn die de burgemeester van Maastricht via de app Grindr heeft leren kennen.

Het AD schrijft dat Onno Hoes in de nacht van woensdag op donderdag in een geheim overleg met de fractievoorzitters uit de gemeenteraad van Maastricht heeft toegegeven dat hij meerdere keren buitenechtelijke afspraakjes heeft gemaakt via de app.

Weekblad Privé wist vorige week te melden dat Onno, die getrouwd is met Albert Verlinde, meer dan eens de lakens heeft gedeeld met de 25-jarige Danny. Kort daarvoor publiceerde Show Laat foto's van de burgemeester met Ruud Schepers waarop zij zoenend te zien waren.

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)d-op-Onno-Hoes.dhtml

Patty Brard woedend op Onno Hoes

Door: redactie
Patty Brard is woedend op Onno Hoes. Deze verwees naar Patty toen hij gisteren liet weten dat hij nooit heeft willen opstappen als burgemeester van Maastricht. 'Ik wijk niet voor Patty Brard', zei Hoes, sprekende over alle roddelmedia die de afgelopen tijd verhalen over hem en vermeende lovers hebben gebracht. 'Verbijsterend', zo reageert de presentatrice vannacht via Twitter.

Brard interviewde eerder deze maand de 24-jarige Ruud Schepers, met wie Hoes zoenend in een hotel werd gespot, voor het SBS6-programma Show Laat. Ze vindt het belachelijk dat Hoes haar bij naam noemt. 'Zo reageert een burgervader toch niet???', vraagt ze via Twitter aan de echtgenoot van Albert Verlinde.

Tegen een volger zegt ze: 'Het moge duidelijk zijn dat de essentie van het verhaal, namelijk het gedrag van een burgervader, Onno nog steeds niet duidelijk is!' Vervolgens richt Patty zich tot al haar volgers: 'Ipv terug te komen als burgervader met een positief verhaal over Maastricht, verscheen hij als Onno Hoes met een negatief verhaal over mij...'
pi_134480347
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoes't hier?
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:05:03 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134480526
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134480578
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
oe........Patty is boos?

vrijdag 20 december 2013 @ 10:10:08 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134480651
Patty :') , wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
pi_134480723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt :')
Terecht, want dan had Onno Hoes de hele pers met naam en toenaam wel kunnen noemen.
Als burgemeester hoor je geen persoonlijke aanvallen te doen.
Zal wel gesteiger en commentaar krijgen hier...maar het hoort gewoon niet als burgemeester zijnde.
Dom van hem want hiermee wakkert hij het vuur alleen nog meer aan.
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
pi_134480729
Wat een zuur wijf is die Patty ook :')
pi_134480756
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Patty :') , wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:15:46 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134480777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef hunter2011 het volgende:

Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
pi_134480881
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:22:41 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134480932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:

Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Ben ik het niet mee eens, gezien de hijgerigheid waarmee hyena-Brard dit krampachtig bleef uitvergroten. Waarna anderen volgden.
pi_134481193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:13 schreef hunter2011 het volgende:

[..]
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
geloof je t zelf? :')
pi_134481450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:33 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

geloof je t zelf? :')
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.

Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts

Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..

[ Bericht 44% gewijzigd door hunter2011 op 20-12-2013 10:58:48 ]
pi_134483278
Ik snap wat Onno bedoelt maar hij drukt zich gewoon niet handig uit en gooit weer olie op het vuur terwijl je eigenlijk alles zou moeten doen om deze brand te doven...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:46:36 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134483440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134483465
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Daar ben ik het dan ook weer volledig mee eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:30:02 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134484937
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:

Eens..
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:33:48 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134485027
Patty denkt echt dat ze Woodward en Bernstein in één persoon is ...
pi_134485294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.

Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts

Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..
de woedeaanvallen van patty brard hebben idd veel teweeg gebracht in de wereld
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:50:47 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134485529
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Copycat het volgende:
Patty denkt echt dat ze Woodward en Bernstein in één persoon is ...
En qua stem kan ze Deep Throat er ook gelijk bij doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 december 2013 @ 12:59:04 #176
163650 Greys
pi_134485801
Patty, de hysterische gevallen vrouw die denkt dat ze heel wat is :')
Laat ze d'r Kerstboom op gaan tuigen zeg. Pffff.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134487822
Wat is er met dat lijf aan de hand van Patty btw? Het lijkt dat menneke van Bol-dot-com wel, zo'n appel op stokjes.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:09:41 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134488517
Ik wil die banden met stotterende Onno wel eens zien *O*

Ik zou zeggen patty zet ze maar op youtube *O*

Account van Onno gebruiken natuurlijk :7 _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 december 2013 @ 15:45:46 #179
22592 crew  Ole
pi_134491459
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er met dat lijf aan de hand van Patty btw? Het lijkt dat menneke van Bol-dot-com wel, zo'n appel op stokjes.
En dan die scheve mond! Zou ze iets teveel botox hebben laten spuiten en nu deels verlamd is in haar gezicht?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134492494
Niet zo lelijk doen tegen pipapatty hoor!
Eerlijk is eerlijk ze gaat wel verhaal halen bij Onno. Zo van hoes't ermee?
pi_134494155
quote:
Beau van Erven Dorens heeft genoeg van de kritieken die Albert Verlinde uit op SBS en Shownieuws. De presentator haalt via Twitter flink uit naar zijn oud-collega.
Foto: ANP

"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.

"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."

De presentator refereert daarmee aan de foto’s die enkele weken geleden werden gemaakt van de partner van Verlinde, Onno Hoes, die zoende met een 24-jarige jongen.

"Ik begrijp dat je wraak wilt nemen vanwege Onnogate, zo corrupt ben je altijd al geweest, maar wij gunnen je werkelijk het beste", vervolgt de presentator.

Van Erven Dorens geeft toe dat SBS nog niet goed scoort. "What’s new? Je probeert steeds wanhopig een kabouter in de grond te stappen."

"Iedere dag sloven we ons uit, om met liefde en energie de programma’s te maken. De sfeer is goed maar we verlangen naar succes."

Tirade

De presentator sluit zijn tirade af door te zeggen nog altijd vriendschappelijke gevoelens voor Verlinde te koesteren. "Ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan."

Van Erven Dorens en Verlinde kennen elkaar nog uit de begindagen van RTL Boulevard. Van Erven Dorens was vanaf 2001 de vaste presentator van het entertainmentprogramma. In 2005 nam hij afscheid bij Boulevard.

In 2012 is Van Erven Dorens begonnen als één van de vaste presentatoren van SBS Shownieuws.
nu.nl
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:19:36 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134494267
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?

Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
pi_134494302
Eerst patty nu weer beau...het zijn wel echte aandachtshoeren zeg :')
pi_134494337
Misschien is Albert een beetje vals geweest tegen Beau.
pi_134494345
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?

Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Heeft Albert wel vaker gezegd :).

Ik vind met Patty in deze gate niet veel mis eigenlijk. Het enige wat fout was het leggen van woorden in de mond van Ruud.
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:22:10 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134494349
Beetje hoog Calimero-gehalte.
pi_134494376
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef quirina het volgende:
Misschien is Albert een beetje vals geweest tegen Beau.
Alsof zij al niet 2 weken vals zijn :D
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:23:47 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134494400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:

Heeft Albert wel vaker gezegd :).
Maar daar is toch ook geen woord van gelogen? Die zender is enorm gaan zwabberen en daardoor gaan kelderen in de kijkcijfers. Don't shoot one of many messengers, zou Patty zeggen.
pi_134495082
Ik vind Beau wel een beetje een zeur hoor.
pi_134495179
Albert is ook een beetje zuur, open deuren intrappen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:47:34 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134495237
Zouden ze het ooit samen hebben gedaan , vroeger dan ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:58:39 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134495524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind Beau wel een beetje een zeur hoor.
Zelf ff kijken op twitter dus :7

https://mobile.twitter.com/BeauvanED/tweets

Valt wel mee ;)
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:00:50 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134495571
Sore loser.
pi_134495652
quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, Albert, dat ik zelfs vriendschapgevoelens voor je koester ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan
Wat zal dat dan precies geweest zijn?
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:05:38 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134495675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat zal dat dan precies geweest zijn?
Albert heeft ooit beweerd dat Beaus roman plagiaat bevatte.

Misschien bedoelt hij dat.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:09:42 #196
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134495760
Beau heeft zelfs advocaten moeten inschakelen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134495775
Ik zie het al, Albert heeft een aantal fans hier op FOK ;)
pi_134495812
Ik ben geen fan van Albert, verre van. En van Onno al helemaal niet, vanwege het drugsbeleid in Maastricht. Staat los van dat hij zelf moet weten of hij jongens neukt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:14:41 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134495849
Makkelijk wereldbeeld: twee kampen.
pi_134495861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Ik ben geen fan van Albert, verre van. En van Onno al helemaal niet, vanwege het drugsbeleid in Maastricht. Staat los van dat hij zelf moet weten of hij jongens neukt.
Of door jongens wordt geneukt....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')