nee, omdat privé danny en zijn mama gequote heeftquote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.
Rara, waarom? Is hij toch bang voor Evert Santegoeds?
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.....
ja dat bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Of is Privé slechts spreekbuis voor DepriDanny?
Je reageerde een fractie voor mij op hetzelfde.quote:
quote:Onno Hoes doet geen aangifte tegen vermeende minnaar
Onno Hoes doet geen aangifte tegen Danny, de jongen die beweerde een affaire te hebben gehad met de burgemeester van Maastricht.
Dat laat de woordvoerder van de burgemeester donderdag weten aan RTL Boulevard.
De 25-jarige Danny vertelde aan weekblad Privé bijna twee jaar een affaire te hebben gehad met de man van Albert Verlinde.
Tijdens een vergadering met fractievoorzitters van de gemeente, afgelopen woensdag, zou Hoes hebben gezegd de beweringen van Danny lasterlijk te vinden. Toen een raadslid hem er op wees dat hij aangifte moest doen, zei Hoes dit te overwegen.
"Er is veel besproken gisteren en wellicht hebben mensen het niet goed begrepen", aldus de woordvoerder van Hoes. "In een eerder stadium is al besloten geen aangifte te doen en daar houden we het bij."
De burgemeester van de Limburgse hoofdstad werd enkele weken geleden gefotografeerd terwijl hij een man zoende in een hotel in de stad. De 24-jarige Ruud Schepers meende dat Verlinde van de affaire af wist.
Hoes bekende wel vaker contact te hebben gehad met mannen via Grindr, een app die homoseksuelen in staat stelt met elkaar in contact te komen.
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij erg verbaast is dat de hoofdredactie of wie dan ook die boven Verlinde staat,niet zegt: Vriend...jouw hele saga met je man is ook publiek domein en die gaan we ook uitgebreid behandelen tijdens RTL Boulevard en jij gaat gewoon meewerken door openheid van zaken te geven.
Niets van dit alles. Is RTL Boulevard van Verlinde dat hij een soort veto-recht heeft inzake wat wel en niet behandeld of besproken wordt?
Bij RTL Boulevard?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.
Dan heb je kans dat Evert Santegoeds die Danny aanspoort om een zaak tegen Onno Hoes te beginnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
dat heeft hij toch allang toegegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ie vaker contact met mannen via Grindr heeft gehad.
ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Ja hoor, hahaha.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
Wens, vader, gedachte.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Nog even en we gaan over tot de orde van de dag. Ook in Maastricht. Het was niks, het is niks en het wordt niks. Na deze Danny-farce zal Evert dat ook snel genoeg inzien, gok is. Hij was te gretig en daardoor te weinig kritisch.
Tinder.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef YazooW het volgende:
Bestaat er ook een soort Grinder waar je chickies kan regelen?
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:
En boontje kwam niet om zijn loontje. Of wel, maar dat ligt aan het kamp.
in een notendop iddquote:Op donderdag 19 december 2013 15:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal de gate wel even samenvatten tot zo ver:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens die tv-recensent Peereboom-Voller of zo had vanochtend een vlijmscherp stukje geschreven over Winston RTL Boulevard en hem vergeleken met een gladde komkommer, sprekend.
Die laat nu ook duidelijk zien wat voor persoon hij is zeg.
quote:Zeekomkommer
Om de zinnen te verzetten keek ik deze week naar de fenomenale natuurserie The Great Barrier Reef. Even ontsnappen uit de beklemmende microkosmos waarin pantoffeldiertjes Albert, Onno, Goor, Geer, Connie en andere relschoppers voortdurend de aandacht opeisen.
Onder water verstomt het gekrakeel. Het Groot Barrièrerif kent vreemde kostgangers, zien we in de serie, maar het meest tot de verbeelding sprak een fragment met een enorme zeekomkommer. Dit stekelhuidige dier heeft twee openingen. Netjes gezegd: een ingang en een uitgang. Happen zand gaan erin en er meteen weer uit; het gefilterde voedsel blijft achter. Het meest opvallend was echter het parelvisje dat voorbij zwom. Deze aal-achtige vis werd opgejaagd door een roofvis en dook hup, zo de achterkant van de zeekomkommer in om zich te verstoppen. Even later kwam er nog een parelvisje langs dat eveneens het warme holletje als schuilplaats koos.
De parelvis deed me denken aan Winston Gerschtanowitz. Want helemaal ontsnappen aan de ondraaglijke platheid van ons bestaan lukt natuurlijk niet. Winston maakte het wel erg bont, toen hij na Het Interview met Onno Hoes in RTL Boulevard verklaarde: „Mensen willen met kerst alleen maar mooie verhalen. Niet dit soort verhalen.” Driewerf bah. Als ik een zeekomkommer was, had ik aalgladde Winston subiet uitgepoept. Het hele jaar door parasiteren op andermans ellende, maar als het te dichtbij komt je kop in het zand steken. Of eigenlijk: in het hol van de zeekomkommer. Echt, hier zakte mijn zwembroek van af.
Heb ’m weer snel omhooggetrokken. Je weet maar nooit.
Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
ONNOquote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.
Albert verlinde blijf ik een afschuwelijke vent vinden, die zich in deze periode heel erg heeft laten kennen en blijf erbij loontje komt om zijn boontje.
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)quote:Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer
Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
Waarom heb ik bij jou toch iedere keer het gevoel dat je precies het omgekeerde bedoelt als je zinnen bezigt als: 'Ik ben bang dat....' Of: 'Laten we niet hopen dat......'quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch?![]()
Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Dat had ik toch al lang gezegd?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch?![]()
Ah persoonlijke sneren, classy.quote:Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
En dat je 'bang' bent geloof ik dus niet, gezien je eerdere uitspraken.quote:Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden.![]()
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?quote:Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.
Alsof Onno een paar jaar geleden geen onbetekenend stoffenverkopertje was zonder enige politiek ervaring.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef conleche het volgende:
Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.
Vond ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
quote:Veilinginformatie:
3191
Een dag lang PA van o.a. Patty Brard, Kees Tol en Beau van Erven Dorens!
WAT?
Ja, je leest het goed. Jij kan een dag lang helpen op de set van SBS Show Vandaag en al jouw favoriete presentatoren bijstaan in werkelijk alles!
Dat wordt de beste dag uit je leven!
Hij moet toch minimaal even melden hoe vaak Onno naar het toilet geweest is tijdens het beraadquote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
Hm, Kees Tol vind ik dan weer wel een schatjequote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...
[..]
Mén, wat een drama maak jij er van. Ik geef m'n mening over hoe ik het zie, boeiend verder. Dat jij zo nodig je gelijk moet halen in dit...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.
[..]
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?
Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.quote:
oe........Patty is boos?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
Terecht, want dan had Onno Hoes de hele pers met naam en toenaam wel kunnen noemen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Patty, wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
Ben ik het niet mee eens, gezien de hijgerigheid waarmee hyena-Brard dit krampachtig bleef uitvergroten. Waarna anderen volgden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.quote:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
Daar ben ik het dan ook weer volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Eens..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
de woedeaanvallen van patty brard hebben idd veel teweeg gebracht in de wereldquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.
Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts
Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..
En dan die scheve mond! Zou ze iets teveel botox hebben laten spuiten en nu deels verlamd is in haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er met dat lijf aan de hand van Patty btw? Het lijkt dat menneke van Bol-dot-com wel, zo'n appel op stokjes.
nu.nlquote:Beau van Erven Dorens heeft genoeg van de kritieken die Albert Verlinde uit op SBS en Shownieuws. De presentator haalt via Twitter flink uit naar zijn oud-collega.
Foto: ANP
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
De presentator refereert daarmee aan de foto’s die enkele weken geleden werden gemaakt van de partner van Verlinde, Onno Hoes, die zoende met een 24-jarige jongen.
"Ik begrijp dat je wraak wilt nemen vanwege Onnogate, zo corrupt ben je altijd al geweest, maar wij gunnen je werkelijk het beste", vervolgt de presentator.
Van Erven Dorens geeft toe dat SBS nog niet goed scoort. "What’s new? Je probeert steeds wanhopig een kabouter in de grond te stappen."
"Iedere dag sloven we ons uit, om met liefde en energie de programma’s te maken. De sfeer is goed maar we verlangen naar succes."
Tirade
De presentator sluit zijn tirade af door te zeggen nog altijd vriendschappelijke gevoelens voor Verlinde te koesteren. "Ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan."
Van Erven Dorens en Verlinde kennen elkaar nog uit de begindagen van RTL Boulevard. Van Erven Dorens was vanaf 2001 de vaste presentator van het entertainmentprogramma. In 2005 nam hij afscheid bij Boulevard.
In 2012 is Van Erven Dorens begonnen als één van de vaste presentatoren van SBS Shownieuws.
Heeft Albert wel vaker gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Alsof zij al niet 2 weken vals zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef quirina het volgende:
Misschien is Albert een beetje vals geweest tegen Beau.
Maar daar is toch ook geen woord van gelogen? Die zender is enorm gaan zwabberen en daardoor gaan kelderen in de kijkcijfers. Don't shoot one of many messengers, zou Patty zeggen.quote:
Zelf ff kijken op twitter dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind Beau wel een beetje een zeur hoor.
Wat zal dat dan precies geweest zijn?quote:Ik zal je eerlijk zeggen, Albert, dat ik zelfs vriendschapgevoelens voor je koester ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan
Albert heeft ooit beweerd dat Beaus roman plagiaat bevatte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zal dat dan precies geweest zijn?
Of door jongens wordt geneukt....quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Ik ben geen fan van Albert, verre van. En van Onno al helemaal niet, vanwege het drugsbeleid in Maastricht. Staat los van dat hij zelf moet weten of hij jongens neukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |