Hm, Kees Tol vind ik dan weer wel een schatjequote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...
[..]
Mén, wat een drama maak jij er van. Ik geef m'n mening over hoe ik het zie, boeiend verder. Dat jij zo nodig je gelijk moet halen in dit...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.
[..]
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?
Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.quote:
oe........Patty is boos?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
Terecht, want dan had Onno Hoes de hele pers met naam en toenaam wel kunnen noemen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Patty, wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
Ben ik het niet mee eens, gezien de hijgerigheid waarmee hyena-Brard dit krampachtig bleef uitvergroten. Waarna anderen volgden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.quote:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
Daar ben ik het dan ook weer volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Eens..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
de woedeaanvallen van patty brard hebben idd veel teweeg gebracht in de wereldquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.
Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts
Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |