abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134452691
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:
En boontje kwam niet om zijn loontje. Of wel, maar dat ligt aan het kamp.
Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
pi_134452882
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal de gate wel even samenvatten tot zo ver: *O* B-) :{w :W 8)7
in een notendop idd
pi_134452933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Overigens die tv-recensent Peereboom-Voller of zo had vanochtend een vlijmscherp stukje geschreven over Winston RTL Boulevard en hem vergeleken met een gladde komkommer, sprekend.
Die laat nu ook duidelijk zien wat voor persoon hij is zeg.
quote:
Zeekomkommer

Om de zinnen te verzetten keek ik deze week naar de fenomenale natuurserie The Great Barrier Reef. Even ontsnappen uit de beklemmende microkosmos waarin pantoffeldiertjes Albert, Onno, Goor, Geer, Connie en andere relschoppers voortdurend de aandacht opeisen.

Onder water verstomt het gekrakeel. Het Groot Barrièrerif kent vreemde kostgangers, zien we in de serie, maar het meest tot de verbeelding sprak een fragment met een enorme zeekomkommer. Dit stekelhuidige dier heeft twee openingen. Netjes gezegd: een ingang en een uitgang. Happen zand gaan erin en er meteen weer uit; het gefilterde voedsel blijft achter. Het meest opvallend was echter het parelvisje dat voorbij zwom. Deze aal-achtige vis werd opgejaagd door een roofvis en dook hup, zo de achterkant van de zeekomkommer in om zich te verstoppen. Even later kwam er nog een parelvisje langs dat eveneens het warme holletje als schuilplaats koos.

De parelvis deed me denken aan Winston Gerschtanowitz. Want helemaal ontsnappen aan de ondraaglijke platheid van ons bestaan lukt natuurlijk niet. Winston maakte het wel erg bont, toen hij na Het Interview met Onno Hoes in RTL Boulevard verklaarde: „Mensen willen met kerst alleen maar mooie verhalen. Niet dit soort verhalen.” Driewerf bah. Als ik een zeekomkommer was, had ik aalgladde Winston subiet uitgepoept. Het hele jaar door parasiteren op andermans ellende, maar als het te dichtbij komt je kop in het zand steken. Of eigenlijk: in het hol van de zeekomkommer. Echt, hier zakte mijn zwembroek van af.

Heb ’m weer snel omhooggetrokken. Je weet maar nooit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:52:31 #129
163650 Greys
pi_134454650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:53:53 #130
163650 Greys
pi_134454698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.
Albert verlinde blijf ik een afschuwelijke vent vinden, die zich in deze periode heel erg heeft laten kennen en blijf erbij loontje komt om zijn boontje.
ONNO
IS
ALBERT
NIET

Maar dat wil er maar niet in bij je :')
Wat heeft Albert hier nou voor schade geleden dan precies?
Nul, volgens mij. Dus die hebben ze niet gepakt hoor... Welk loontje voor dat boontje, dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 16:56:08 #131
163650 Greys
pi_134454780
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:52 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ik zit in geen enkel kamp, maar als je volgens mij Onno Hoes steunt krijg je er automatisch gratis Albert Verlinde erbij, en die mag ik niet.
Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer :)

Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134455012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij die aangifte niet doet omdat hij bang is dat DepriDanny anders overmorgen in het trapgat hangt...
Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden. :')

Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.

Laat het een wijze les zijn voor Onno. :{
pi_134455180
quote:
5s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan je dat echt niet los zien? (oprechte vraag...)
Jammer :)

Want ik vind Albert een beetje een kwallebak (maar mij persoonlijk heeft hij nooit iets gedaan, dus ik 'haat' hem niet en ik vind hem minder eng dan Santegoeds, die nu doet alsof hij nooit roddelt, terwijl hij langer in dat vak zit dan Albert) maar Hoes lijkt mij een rustige, zeer sympathieke kerel.
Het zijn twee heel verschillende mensen, hoezo kan je ze niet los van elkaar zien dan?
Hoezo kan jij niet loslaten dat we het anders zien?
Dat kan toch? :)
Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door hunter2011 op 19-12-2013 17:14:26 ]
pi_134457440
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Je lijkt wel zo'n zeurende callcenter-medewerkster van een energiebedrijf die contracten verkoopt.
Zoals ik al eerder zei komt Onno aardig over ben blij dat hij mag blijven, alhoewel ik bang ben dat dat niet voor lang zal zijn.
Waarom heb ik bij jou toch iedere keer het gevoel dat je precies het omgekeerde bedoelt als je zinnen bezigt als: 'Ik ben bang dat....' Of: 'Laten we niet hopen dat......'

Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.

Ik weet verder niet wat je doel is, maar ik hoop voor je dat je in je dagelijks leven niet zo'n haatdragende roddeltante bent.
pi_134457497
Gerard Joling: "Ik denk dat Albert nu beter een goede SOA-test kan doen"

http://www.telegraaf.nl/p(...)ampaign=Headliner.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 18:14:43 #136
163650 Greys
pi_134457548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dat had ik toch al lang gezegd? :?
Dat we het niet eens worden lijkt me duidelijk. Maar het was een oprechte vraag waarom je 2 personen niet los kunt zien. Gewoon, uit nieuwsgierigheid.

quote:
Ah persoonlijke sneren, classy.
Maar ik win er niets bij als jij van mening verandert, dat is het verschil...
Ik benwas gewoon menselijk benieuwd waarom je bepaalde dingen zo ziet. Heb je wel eens, op een forum...

quote:
En dat je 'bang' bent geloof ik dus niet, gezien je eerdere uitspraken.
Dat is mijn punt nou net :D

Maar ik negeer je idd verder wel. Jammer, had een best normale discussie kunnen zijn.
Kennelijk is het beter als je hier gewoon dit soort dingen doet *O* _O- w/

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 19-12-2013 18:21:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 18:19:11 #137
163650 Greys
pi_134457699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja hoor, de burgemeester vindt dat natuurlijk het belangrijkste ipv het aanpakken van onwaarheden die over hem verspreidt worden. :')
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.

quote:
Ik acht de kans groter dat het gewoon waar is en dat aangifte doen geen zin heeft, omdat er dan nog meer details naar buiten komen en zijn baan dan echt op de tocht staat.
Dus wat gaan ze nu doen? Verder alsof er niks aan de hand is. Is het veiligste voor hem.
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?

Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-12-2013 18:31:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 december 2013 @ 18:25:02 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134457893
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef conleche het volgende:

Verder insinueer je de hele tijd zaken die je niet waar kan maken.

Alsof Onno een paar jaar geleden geen onbetekenend stoffenverkopertje was zonder enige politiek ervaring.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 december 2013 @ 18:42:05 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134458554
Nu weer even in BLVD.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 december 2013 @ 18:42:12 #140
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134458561
RTL Boulevard nu
  donderdag 19 december 2013 @ 18:43:07 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:43:45 #142
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134458616
Nouja zeg, was dat het?
  donderdag 19 december 2013 @ 18:44:52 #143
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_134458667
Rare manier van afkappen ook.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_134458677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef YazooW het volgende:
Nouja zeg, was dat het?
meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:46:51 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134458753
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:

meer is er toch ook niet...wat valt er nu nog te zeggen? Vond dat Albert het ok deed.
Vond ik ook.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:48:12 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_134458823
Straks nieuws over de relatie van Wibi Soerjadi. Ben daar meer benieuwd naar, of Belle het nu echt heeft uitgemaakt. :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_134460027
Walgelijk, Albert die half kwijlend het nieuws over de relaties van andere Bn-ers vertelt. Terwijl die laatst zelf vond dat ze bij hem er niet zoveel aandacht aan moesten besteden :') :') :')
pi_134460473
Je intellect meter slaat toch echt niet erg positief door als je als burgemeester zo naïef bent om te denken dat dit soort dingen nooit uit zo komen. Een echt slimme man kun je Onno Hoes dus niet bepaald noemen.....Geen idee hoe goed hij in zn werk is maar dit hele gebeuren spreekt nu niet echt in zijn voordeel qua intelligentie....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_134460734
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...

quote:
Veilinginformatie:
3191

Een dag lang PA van o.a. Patty Brard, Kees Tol en Beau van Erven Dorens!
WAT?

Ja, je leest het goed. Jij kan een dag lang helpen op de set van SBS Show Vandaag en al jouw favoriete presentatoren bijstaan in werkelijk alles!

Dat wordt de beste dag uit je leven!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 december 2013 @ 19:40:36 #150
163650 Greys
pi_134460749
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij moet toch minimaal even melden hoe vaak Onno naar het toilet geweest is tijdens het beraad }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')