nee, omdat privé danny en zijn mama gequote heeftquote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.
Rara, waarom? Is hij toch bang voor Evert Santegoeds?
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes gaat wel aangifte doen tegen Danny maar niet tegen weekblad Prive.....
ja dat bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Of is Privé slechts spreekbuis voor DepriDanny?
Je reageerde een fractie voor mij op hetzelfde.quote:
quote:Onno Hoes doet geen aangifte tegen vermeende minnaar
Onno Hoes doet geen aangifte tegen Danny, de jongen die beweerde een affaire te hebben gehad met de burgemeester van Maastricht.
Dat laat de woordvoerder van de burgemeester donderdag weten aan RTL Boulevard.
De 25-jarige Danny vertelde aan weekblad Privé bijna twee jaar een affaire te hebben gehad met de man van Albert Verlinde.
Tijdens een vergadering met fractievoorzitters van de gemeente, afgelopen woensdag, zou Hoes hebben gezegd de beweringen van Danny lasterlijk te vinden. Toen een raadslid hem er op wees dat hij aangifte moest doen, zei Hoes dit te overwegen.
"Er is veel besproken gisteren en wellicht hebben mensen het niet goed begrepen", aldus de woordvoerder van Hoes. "In een eerder stadium is al besloten geen aangifte te doen en daar houden we het bij."
De burgemeester van de Limburgse hoofdstad werd enkele weken geleden gefotografeerd terwijl hij een man zoende in een hotel in de stad. De 24-jarige Ruud Schepers meende dat Verlinde van de affaire af wist.
Hoes bekende wel vaker contact te hebben gehad met mannen via Grindr, een app die homoseksuelen in staat stelt met elkaar in contact te komen.
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij erg verbaast is dat de hoofdredactie of wie dan ook die boven Verlinde staat,niet zegt: Vriend...jouw hele saga met je man is ook publiek domein en die gaan we ook uitgebreid behandelen tijdens RTL Boulevard en jij gaat gewoon meewerken door openheid van zaken te geven.
Niets van dit alles. Is RTL Boulevard van Verlinde dat hij een soort veto-recht heeft inzake wat wel en niet behandeld of besproken wordt?
Bij RTL Boulevard?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij wordt 'Onnogate' flink behandeld. Zelfs overdreven veel.
Dan heb je kans dat Evert Santegoeds die Danny aanspoort om een zaak tegen Onno Hoes te beginnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal dus gewoon hartstikke waar zijn.
dat heeft hij toch allang toegegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ie vaker contact met mannen via Grindr heeft gehad.
ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Ja hoor, hahaha.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat wordt gedoeld op het Danny-seksverhaal. Een soort Demmink-constructie. Klaag je niet aan, dan is het waarheid. Terwijl ik eerder vermoed dat hier empathie een rol speelt.
Nee hoor, die Onno Hoes lijkt me een aardige man die alleen een beetje discreter had moeten zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
Wens, vader, gedachte.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Nog even en we gaan over tot de orde van de dag. Ook in Maastricht. Het was niks, het is niks en het wordt niks. Na deze Danny-farce zal Evert dat ook snel genoeg inzien, gok is. Hij was te gretig en daardoor te weinig kritisch.
Tinder.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef YazooW het volgende:
Bestaat er ook een soort Grinder waar je chickies kan regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |