Hm, Kees Tol vind ik dan weer wel een schatjequote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens de evert, beau en patty aanbidders hier zullen wel willen bieden op onderstaande veiling van serious request hoogste bod tot nu toe ¤ 2...
[..]
Mén, wat een drama maak jij er van. Ik geef m'n mening over hoe ik het zie, boeiend verder. Dat jij zo nodig je gelijk moet halen in dit...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus he... hoe denk je dat het staat als de Privé over drie weken kopt 'Depressieve vermeende ex-scharrel van Burgemeester Hoes heeft zichzelf verhangen'. Dan pleuren ze hem dat weer voor de voeten, is dat ook allemaal weer zijn schuld. Dus ik denk dat zowel persoonlijke zorgen om die jongen als zeker ook zakelijke belangen meespelen om hem NIET aan te klagen, ook als hij gewoon in zijn gelijk staat.
[..]
Omdat er dan nog meer details naar buiten komen als hij aangifte doet, zeg je?
Dus jij denkt écht dat als hij géén aangifte doet, Evert en consorten het er bij laten zitten?
Ik denk dat het voor wel of geen details naar buiten komen echt niets uitmaakt, wel of geen aangifte doen
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.quote:
oe........Patty is boos?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onno-Gate gaat nog een tijdje door, en ik denk de media ook, Brard is boos en er worden nog wat jongens geinterviewd denk ik.
Terecht, want dan had Onno Hoes de hele pers met naam en toenaam wel kunnen noemen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus wat een gejank van Patty omdat haar naam genoemd wordt
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Patty, wat een karikatuur is dat toch ook van zichzelf. En dat is een opgave.
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
Zal je verbazen, maar er zijn best wel wat mensen eens met haar op de sociale media, en nee, het zijn niet alleen tokkies of homo-haters.
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er lopen dan ook best wat domme meelullers rond.
Ben ik het niet mee eens, gezien de hijgerigheid waarmee hyena-Brard dit krampachtig bleef uitvergroten. Waarna anderen volgden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
geloof je t zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een kwaaie Brard moet je niet tegenover je hebben, die is nu in staat om te bivakkeren voor hun penthouse in Maastricht
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.quote:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien, maar het toont wel zwakte van de burgemeester door het persoonlijk te spelen.
Zelfs de Volkskrant en NRC is in Onno-Gate ook de roddel-kant opgegaan.
Daar ben ik het dan ook weer volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
Eens..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
Blaat over "de burgemeester" van Patty, hij is ook niet aangepakt omdat hij de burgemeester is, hij is aangepakt omdat hij met Verlinde getrouwd is.
Als hij niet met Verlinde getrouwd was had het Patty geen bal kunnen schelen wat de burgemeester van Maastricht in z'n eigen tijd uitspookt, laat staan dat het een 2 weken durende hetze was geworden.
de woedeaanvallen van patty brard hebben idd veel teweeg gebracht in de wereldquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet letterlijk, maar als ze kwaad is heeft ze weinig grenzen.
Persoonlijke boodschap van Brard aan Hoes op d'r Facebook
https://www.facebook.com/pattybrard#!/patty.brard.3?fref=ts
Het was ook nooit de bedoeling dat u voor MIJ zou wijken mijnheer Hoes. U heeft de essentie van uw ambt als Burgervader kennelijk nog steeds niet begrepen! Ipv terug te keren met een mooie positieve boodschap over uw ambt en uw prachtige stad, komt u terug als een verongelijkte Onno Hoes die op persoonlijke titel de messenger afschiet! Ik heb u, voor elke rel, die u overigens zelf veroorzaakt heeft, namens Shownieuws gebeld en gevraagd naar uw kant van het verhaal. Al stotterend bent u daar met mij uitgekomen. Daar is, zoals met u afgesproken, niets van uitgezonden. U heeft mij zelfs nog bedankt voor de manier waarop ik U op de hoogte hield. Wilt u die banden anders nog eens terug horen? Of wilt u nu gewoon eindelijk weer eens aan uw werk gaan..
En dan die scheve mond! Zou ze iets teveel botox hebben laten spuiten en nu deels verlamd is in haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef conleche het volgende:
Wat is er met dat lijf aan de hand van Patty btw? Het lijkt dat menneke van Bol-dot-com wel, zo'n appel op stokjes.
nu.nlquote:Beau van Erven Dorens heeft genoeg van de kritieken die Albert Verlinde uit op SBS en Shownieuws. De presentator haalt via Twitter flink uit naar zijn oud-collega.
Foto: ANP
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
De presentator refereert daarmee aan de foto’s die enkele weken geleden werden gemaakt van de partner van Verlinde, Onno Hoes, die zoende met een 24-jarige jongen.
"Ik begrijp dat je wraak wilt nemen vanwege Onnogate, zo corrupt ben je altijd al geweest, maar wij gunnen je werkelijk het beste", vervolgt de presentator.
Van Erven Dorens geeft toe dat SBS nog niet goed scoort. "What’s new? Je probeert steeds wanhopig een kabouter in de grond te stappen."
"Iedere dag sloven we ons uit, om met liefde en energie de programma’s te maken. De sfeer is goed maar we verlangen naar succes."
Tirade
De presentator sluit zijn tirade af door te zeggen nog altijd vriendschappelijke gevoelens voor Verlinde te koesteren. "Ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan."
Van Erven Dorens en Verlinde kennen elkaar nog uit de begindagen van RTL Boulevard. Van Erven Dorens was vanaf 2001 de vaste presentator van het entertainmentprogramma. In 2005 nam hij afscheid bij Boulevard.
In 2012 is Van Erven Dorens begonnen als één van de vaste presentatoren van SBS Shownieuws.
Heeft Albert wel vaker gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Alsof zij al niet 2 weken vals zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef quirina het volgende:
Misschien is Albert een beetje vals geweest tegen Beau.
Maar daar is toch ook geen woord van gelogen? Die zender is enorm gaan zwabberen en daardoor gaan kelderen in de kijkcijfers. Don't shoot one of many messengers, zou Patty zeggen.quote:
Zelf ff kijken op twitter dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind Beau wel een beetje een zeur hoor.
Wat zal dat dan precies geweest zijn?quote:Ik zal je eerlijk zeggen, Albert, dat ik zelfs vriendschapgevoelens voor je koester ondanks de ellende die je mij persoonlijk hebt aangedaan
Albert heeft ooit beweerd dat Beaus roman plagiaat bevatte.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zal dat dan precies geweest zijn?
Of door jongens wordt geneukt....quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Ik ben geen fan van Albert, verre van. En van Onno al helemaal niet, vanwege het drugsbeleid in Maastricht. Staat los van dat hij zelf moet weten of hij jongens neukt.
8 Tweets over Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelf ff kijken op twitter dus![]()
https://mobile.twitter.com/BeauvanED/tweets
Valt wel mee
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.quote:
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, kan ook nog hè? Ik hoorde van een homo vriend dat Onno ook op gayroyal rondhangt. Dat schijnt ook een dating gedoe te zijn. Nou ja, moet hij lekker zelf weten.
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Mylene het volgende:
Wie is die jongen bij Boulevard nu? Ik kijk bijna nooit, nu enkel met dit gebeuren.
Thanksquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Wat schreef Beau veel over Albert op twitter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb persoonlijk meer met Beau dan met Albert, maar dit vind ik wel wat oenig van hem. 'Alle persoonlijke ellende' aangedaan en dan toch nog vriendschapsgevoelens koesteren? Best suf.
Céline Purcell.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is Oren Schrijver, die heeft een relatie met dat gestoorde mens die Rik stalkte in GTST.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
"SBS kan niet ineens in een kijkcijferwonder veranderen, lieve Albert", zegt Van Erven Dorens in een hele reeks berichten op Twitter.
"Net zoals jij niet in de ideale toyboy van 23 kunt veranderen."
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is vast al 10 keer eerder gevraagd, maar wat is de reden dat JIJ zoveel masturbeert op alles wat negatief is met betrekking tot Onno Hoes, hij wilde geen koffie en/ of wijn met je drinken?
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien hij alleen geinteresseerd is in het mannelijk geslacht.
En hij ziet er niet bepaald uit als een Brad Pitt of zo waar je opgewonden van raakt.
Nee het is geen 10 keer gevraagd hoor.
Mij valt overigens wel op dat als je aangeeft geen fan van Onno & Albert te zijn, men dat niet leuk vindt.
Het is een vrij land hoor, of zitten we hier in Noord-Korea?
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh en.. wat is het verschil met een open realtie met
[..]
Ik lees dit geneuzel al een tijdje mee, blame me. Ik zie je net hiiiiilarisch lachen om een opmerking van Gerard Joling, die gaat zelfs onder de 23.. Mijn vraag blijft staan; Wat is je probleem, knul?
Het seksleven van een burgemeester, een roddelprogramma on teevee.. Of kwam de wijn/ koffie-afwijzing a little too close?
Je 'ik hoop niet dat blabla'.. is al door een ander aangehaald, je hoopt op meer dirt, wat zit je dwars dat je hier al weken zo je best doet?
Ja Ja, Albert is ook vals geweest hoor, doet ie wel vakerquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan? Wat heeft Albert over SBS gezegd? Dat het slecht scoort?
Dat is toch gewoon de waarheid?
Het geeft wel duidelijk het persoonlijke tintje van deze 'gate' aan.
Het lijkt zo onderhand wel een nichtengatequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft Albert Verlinde het dringende advies gegeven om een SOA-test te doen.
Zo, die gelooft ook in het eindeloze koffie en wijndrinken van Onno Hoes met jongens.
Jongens toch, dat doet wel even pijn hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
Of je je nu een knul of een afgewezen wijn/ koffiedrinkende toyboy waant, boeit me niet.. Je 'ik hoop niet dat. maar ik ruk me er onderwijl op klaar-als-het wel-gebeurt-gehalte', daar ging het mij om. Wat is je issue met Onno Hoes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Beste PoezeligDing, ik ben geen knul, dacht dat ik dat al had uitgelegd.
Volgens mij zijn er hier meerdere mensen die hun uiterste best doen om Onno Hoes te "verdedigen", dat mag, stoor ik mij absoluut niet aan. Maar wees dan ook zo tolerant om te accepteren dat er ook mensen zijn die er niet zo over denken. En als het je irriteert hoef je het toch niet te lezen?
Lijkt me tamelijk nep, Albert. Ja, tamelijk, Albert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Beau tegen Albert in tweets makkelijk leesbaar. http://campus.thepostonli(...)ij-bent-geen-toyboy/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |