Helemaal niet, ze proberen hem te helpen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus niet bepaald 'het vuur aan de schenen'?
Geen verhitte discussies? Geen schandpaal?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef static het volgende:
Iemand pownews gezien? Schijnt dat iemand zijn telefoon aan had laten staan na een gesprek, alles is dus te volgen. Gaat er als een thee-kransje aan toe.
Tofquote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef static het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze proberen hem te helpen.
Neen,Cc , allen wat ik hier gelezen hebquote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook niets meegekregen van het interview van Mommy Dearest?
Dat heeft ook hier gestaan. Ze heeft dus zelf verteld dat haar zoon depressief en labiel is en deelt vervolgens ook de sms'jes van Onno aan haar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef superrmama het volgende:
Neen,Cc , allen wat ik hier gelezen heb
Misschien gooit Mommy Dearest er nog wel wat meer schokkende sms'jes tegenaan. Waarin Onno vraagt of Danny een beetje okay heeft geslapen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Nou, laat de dokter maar weer komen voor Danny dan áls (!) straks idd blijkt dat Hoes gewoon burgemeester blijft en steun krijgt
Dat zou ik serieus een briljante zet vindenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
al die media staat volgens mij voor jan lul op de markt hoor
Of ze staan lekker bij de loempiakraamquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus een briljante zet vinden![]()
![]()
Die staan daar allemaal in hun broek te zeiken omdat ze Het Moment niet willen missen dat Onno met gebogen hoofd komt melden dat hij aftreedt, en intussen zitten ze binnen te grinniken.
Ja, of waarin hij tegen moeders zegt dat ze hem altijd mag bellen als er iets met haar zoon is.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien gooit Mommy Dearest er nog wel wat meer schokkende sms'jes tegenaan. Waarin Onno vraagt of Danny een beetje okay heeft geslapen, bijvoorbeeld.
Ik hoop niet dat ze hun pumps aan hebben, want Maastricht is killing op hakken, heb ik onlangs ondervondenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Of ze staan lekker bij de loempiakraam
Hij probeerde van mij de pooier van mijn eigen zoon te maken!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
Ja, of waarin hij tegen moeders zegt dat ze hem altijd mag bellen als er iets met haar zoon is.
Je weet het niet, je weet het niet.
Van koren zeggen allemaal, toch? roddelbladen dus, net als in het geval van Onno? hecht ik geen enkele waarde aan.En toch als moeder zijnde?zijn er emoties die ik me dan wel voor kan stellen. Of het slim of intelligent zou zijn? onvoorspelbaar lijkt mij.Heb echt geen idee wat er speelt, ben wel tegen Hetzes zoals deze tegen Onno, ook al begrijp ik wel een beetje waar t vandaan komtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft ook hier gestaan. Ze heeft dus zelf verteld dat haar zoon depressief en labiel is en deelt vervolgens ook de sms'jes van Onno aan haar.
Jammer (of niet) dat daar nu niet het Glazen Huis staat!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
al die media staat volgens mij voor jan lul op de markt hoor
Nee. Ze heeft zelf dat interview gegeven. Ze heeft zelf die sms'jes gedeeld. Staat allemaal in het vorige deel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef superrmama het volgende:
Van koren zeggen allemaal, toch? roddelbladen dus, net als in het geval van Onno? hecht ik geen enkele waarde aan.En toch als moeder zijnde?zijn er emoties die ik me dan wel voor kan stellen. Of het slim of intelligent zou zijn? onvoorspelbaar lijkt mij.Heb echt geen idee wat er speelt, ben wel tegen Hetzes zoals deze tegen Onno, ook al begrijp ik wel een beetje waar t vandaan komt
Ik had speciaal platte laarzen meegenomen, die ik vervolgens in de auto liet liggenquote:
Aan Evert, begreep ik...oh en sorry voor de typo's ...laptop van mn manquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft zelf dat interview gegeven. Ze heeft zelf die sms'jes gedeeld. Staat allemaal in het vorige deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |