Ik denk echt dat dit puur uitstel van executie is, maar goed we zullen zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Leandra het volgende:
Onno weet prima of er nog lijken in de kast liggen, maar als Evert iedere bewusteloze als lijk presenteert dan kan het nog wel even doorgaan.
zal wel betekenen dat hij met eerdere mensen heeft afgesproken via Grindr en hij hoopt dat Santegoeds niet genoeg betaalt om meer mensen een paar smeuige zinnen op te laten dissen in de Telegraaf.quote:Hoes sloot niet uit dat zijn activiteiten op Grindr de kolmende tijd nog tot 'media-aandacht' zullen leiden. volkskrant.nl
Die vervelende Evert had wat mij betreft ook een aanklacht mogen krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Flow3r het volgende:
En doet aangifte tegen zijn vermeende toyboy Danny
Voor zo lang het duurt, nu hebben ze bloed geroken.quote:
Tja, maar Evert heeft geen relatie met een burgemeester maar met een zanger. Dat is wel andere koek.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:55 schreef Toverheks het volgende:
Dus Onno Hoes blijft aan als Burgemeester lees ik hier......netjes, geef de roddelpers niet de kans om na te trappen, prive is prive, en wat ik eerder hier zei, het ging allang niet meer om Onno maar om Albert op zijn snuiter te zien gaan............over Evert Santegoeds![]()
doen ook wilde geruchten laat ze die maar eens onderzoeken.
Oh jee, daar zal de huisarts wel weer moeten komen opdraven.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Flow3r het volgende:
En doet aangifte tegen zijn vermeende toyboy Danny
Je moet het maar willen, want Onno Hoes heeft nu wel getekend om LETTERLIJK in een glazen huis te wonen, hij wordt nu volgens mij echt 24 uur per dag in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:55 schreef Toverheks het volgende:
Dus Onno Hoes blijft aan als Burgemeester lees ik hier......netjes, geef de roddelpers niet de kans om na te trappen, prive is prive, en wat ik eerder hier zei, het ging allang niet meer om Onno maar om Albert op zijn snuiter te zien gaan............over Evert Santegoeds![]()
doen ook wilde geruchten laat ze die maar eens onderzoeken.
Ja, maar daar tekende ie al voor toen ie burgemeester werd, alleen was ie dat kennelijk behoorlijk vergetenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je moet het maar willen, want Onno Hoes heeft nu wel getekend om LETTERLIJK in een glazen huis te wonen, hij wordt nu volgens mij echt 24 uur per dag in de gaten gehouden.
Vraag is: wil je dat als persoon?
Niet spannend, ok relnicht of valse nicht, maar gewoon getrouwd/(open) relatie met een zanger die op bedrijfsfeestjes staat. Boeit gewoon niet, hoe graag je het misschien zou willen.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht vol verwachting op Evert-gate
een zanger...die nog minder hits heeft gehad dan dries roelvink..quote:Op donderdag 19 december 2013 07:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja, maar Evert heeft geen relatie met een burgemeester maar met een zanger. Dat is wel andere koek.
Schilpadden? Vertel eens want dit is nieuw voor mij. Heeft hij een schilpadden fetish?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Copycat het volgende:
Onno, de gluiperige depressievenverleider. Met zijn kutschildpadden. Ik denk dat hij de hulpinstanties ook in zijn broekzak heeft.
Ik denk dat je gelijk hebt (jajaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zal wel commentaar hier krijgen, maar het zal moeilijk blijven en het lijkt me vreselijk voor Onno Hoes te zijn om te weten dat er elke dag wel een lijk uit de kast kan komen.
Evert Santegoeds gaat niet stoppen.
Zeker nu de door Evert opgeworpen DepriDanny een claim van laster en smaad aan zijn broek krijgt.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
Maar het kon ook nog wel eens tegen Evert gaan keren, dat 'het publiek' straks/nu ook gaat vinden dat hij veel te ver gaat en er nu klaar mee moet zijn.
zn moeder speelt ook een dubieuze rol hierinquote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk overigens dat Hoes helemaal geen aangifte tegen die Danny had willen doen, maar nu wel moet. Aangifte doen tegen iemand die de weg af en toe een beetje kwijt is en die hij destijds wilde beschermen lijkt me best eng, vooral als die jongen echt zo depressief is.
Dus mocht er iets met die jongen gebeuren, gaat dat ook weer aan Onno kleven, terwijl het dan eigenlijk meer de schuld van Evert is die hem na jaren boven water trok...
Zijn moeder speelt mi de meest laakbare rol mogelijk. Over het niet al te stabiele hoofd van haar zoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef JaneDoe het volgende:
zn moeder speelt ook een dubieuze rol hierin
Wie weetquote:Op donderdag 19 december 2013 09:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schilpadden? Vertel eens want dit is nieuw voor mij. Heeft hij een schilpadden fetish?
quote:De 25-jarige Danny geeft in Privé een uitgebreide beschrijving van het penthouse van Hoes in Maastricht, van de verzameling schilden van schildpadden en de masterbedroom.
Kan heel gevaarlijk zijn van Onno Hoes om aangifte te doen, dit versterkt de wraakgevoelens van die jongen en Evert Santegoeds alleen nog meer om meer "lijken uit de kast"te trekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk overigens dat Hoes helemaal geen aangifte tegen die Danny had willen doen, maar nu wel moet. Aangifte doen tegen iemand die de weg af en toe een beetje kwijt is en die hij destijds wilde beschermen lijkt me best eng, vooral als die jongen echt zo depressief is.
Dus mocht er iets met die jongen gebeuren, gaat dat ook weer aan Onno kleven, terwijl het dan eigenlijk meer de schuld van Evert is die hem na jaren boven water trok...
Ik houd van dit soort moedersquote:Op donderdag 19 december 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn moeder speelt mi de meest laakbare rol mogelijk. Over het niet al te stabiele hoofd van haar zoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |