Ja en? Of insinueer je nu dat Evert heel die moeder uit zijn duim zuigt en die afgebeelde sms'jes heeft gefaket?quote:
De avond voor de zoenfoto gemaakt is (vader overleed dinsdag, zoenfoto is woensdag gemaakt), dus ik mag hopen dat die inmiddels begraven/gecremeerd is, anders zijn ze zwaar in overtreding van de wet op de lijkbezorging.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou het gezicht van Evert en Patty wel willen zien als hij morgen gewoon verder gaat waar hij gebleven was met zijn werk.
Ben de tijdslijn even kwijt, wanneer was zijn vader nou overleden?
Is die inmiddels al begraven/gecremeerd, of heeft ie dat tussen alle ellende door ook al gedaan?
En daar lijkt het op:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou het gezicht van Evert en Patty wel willen zien als hij morgen gewoon verder gaat waar hij gebleven was met zijn werk.
quote:PowNed: Meegeluisterd met crisisoverleg affaire Hoes
Het PowNews heeft vanavond naar eigen zeggen kunnen meeluisteren met het overleg tussen de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes en de fractievoorzitters uit de gemeenteraad. Een van de fractievoorzitters was vergeten de telefoon op te hangen na een gesprek, zei verslaggever Rutger Castricum.
Volgens Castricum waren de fractievoorzitters niet erg kritisch en probeerden ze vooral Hoes te helpen. Ze zouden de burgemeester niet verwijten dat er ophef is ontstaan. De fractievoorzitters en burgemeester Hoes zijn al sinds 21:00 uur vanavond in overleg met elkaar.
Zij spreken elkaar vanwege de vermeende affaires van de 52-jarige burgemeester. Hij werd onlangs betrapt toen hij in de lobby van een Maastrichts hotel werd gefotografeerd terwijl hij zoende met de 24-jarige Ruud Schepers. Hoes beloofde daarna dat er geen nieuwe affaires aan het licht zouden komen. Deze week deed een tweede 'minnaar' zijn verhaal, maar Hoes ontkent die affaire.
Bron: Volkskrant
Geen insinuaties, waarom zou ik..ik geloof niet alles wat "ze".over Onno zeggen /schrijven, ook niet hoe ze de moeder interpreteren, zoiets dan, misschien duidelijker? anders weet ik het ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Of insinueer je nu dat Evert heel die moeder uit zijn duim zuigt en die afgebeelde sms'jes heeft gefaket?
Had ze een eigen blad moeten uitgeven?
Of je leest dit even:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef superrmama het volgende:
[..]
Geen insinuaties, waarom zou ik..ik geloof niet alles wat "ze".over Onno zeggen /schrijven, ook niet hoe ze de moeder interpreteren, zoiets dan, misschien duidelijker? anders weet ik het ook niet
Morgen nog een keer lezen dan, vergissen is menselijk...heb er zelf zeker een handje vanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Copycat het volgende:
Die moeder ís de bron ...
Lees dit anders even:
SHO / [ONNOZELGATE]Sleeze & Dirt#7
Evert gaat gewoon verder, en er komen heus wel meer lijken tevoorschijn. Wees daar maar niet bang voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Ah ja, ik wist al niet meer wanneer de zoenfoto gemaakt wasquote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De avond voor de zoenfoto gemaakt is (vader overleed dinsdag, zoenfoto is woensdag gemaakt), dus ik mag hopen dat die inmiddels begraven/gecremeerd is, anders zijn ze zwaar in overtreding van de wet op de lijkbezorging.
'Wees daar maar niet bang voor'?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Evert gaat gewoon verder, en er komen heus wel meer lijken tevoorschijn. Wees daar maar niet bang voor.Want ook al zou Onno Hoes mogen blijven als burgemeester, Albert Verlinde zal al die verhalen echt niet leuk vinden.
Ja je hebt gelijk uiteraard, time flies zullen we maar zeggen.quote:
In de verklaring van 4 december, ging het over het incident van "vorige week woensdag".quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk uiteraard, time flies zullen we maar zeggen.
Voor mijn gevoel was dat een dag of vier geleden![]()
![]()
't Is de leeftijd...
Kijk eens naar dat icoontje wat achter dat zinnetje staat?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
'Wees daar maar niet bang voor'?
Ik gun die man dat hij nu eindelijk na al die dirt weer eens gewoon verder kan.
Die haat op Albert zit wel diep, he?
Achter het zinnetje over Albert zag ik niets staanquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat icoontje wat achter dat zinnetje staat?
Tjonge....
Ok, ik denk dat de haat bij Evert echt heel intens is en ik ben er serieus van overtuigd dat hij doorgaat met het zoeken naar lijken, alleen om albert te pesten.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Achter het zinnetje over Albert zag ik niets staan
Nee maar wij worden het gewoon niet eens, let's agree to disagree.
Ik heb ook zo vaak kleinere en grote fouten gemaakt in mijn leven en na wat soms flink wat stof bijten is het altijd weer fijn als mensen zeggen 'zo, en nu weer door met belangrijker zaken'. En Hoes is voor mij wel genoeg gebogen inmiddels, hij hoeft niet te breken. Die man heeft geen misdaad gepleegd, hij was menselijk en deed iets doms. Zoals wij allemaal wel eens, op welke manier dan ook.
Het wordt ook tijd dat Evert en Patty hun klauwen er uit trekken nu.
Maar Onno is Albert niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat de haat bij Evert echt heel intens is en ik ben er serieus van overtuigd dat hij doorgaat met het zoeken naar lijken, alleen om albert te pesten.
Patty haat Albert wel en heeft er ook wel plezier aan gehad maar die is volgens mij nu al druk bezig met opnames voor anderere tv-projecten dus ik denk dat het haar niet zoveel meer uitmaakt als er niets meer uitkomt. Ik kan mij overigens bij Patty de haat wel voorstellen, Albert Verlinde heeft echt wel rotte dingen over haar gezegd.
Ja, het is jammer dat Onno met die Albert Verlinde is. Misschien dat hij nu pas beseft hoezeer zijn echtgenoot wordt gehaat in Nederland, m.u.v. de musical-sterren.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Onno is Albert niet.
En dat is precies de reden dat ik niet begrijp dat jij die haat wèl begrijpt.
Albert heeft rotte dingen over Patty gezegd, Onno niet.
Laat ze dan iets bedenken waarmee ze alleen Albert pakken.
En dat Evert en Patty gewoon eens in de spiegel kijken met hun Albert-haat... het is niet dat ze zelf zo'n zuiver zieltje hebben en nooit vals roddelen over anderen![]()
Het is hun eigen beroep net zo hard.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
Persconferentie:LulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel commentaar hier krijgen, maar het zal moeilijk blijven en het lijkt me vreselijk voor Onno Hoes te zijn om te weten dat er elke dag wel een lijk uit de kast kan komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef friekin_ het volgende:
Burgemeester Onno Hoes van Maastricht mag blijven. Dat is gebleken na overleg met de fractievoorzitters in de gemeenteraad.
Tijdens het overleg, dat om 21.00 uur begon, heeft Hoes heeft spijt betuigd over datgene wat er is gebeurd.
De fractievoorzitters zeggen dat ze Hoes de ruimte geven om door te gaan. Wel maken ze de kanttekening dat als er in de toekomst feiten opduiken die aantoonbare schade kunnen opleveren voor het ambt van burgemeester, dit consequenties zal hebben voor Hoes.
http://nos.nl/artikel/588374-burgemeester-hoes-mag-blijven.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |