http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Mwah, de vreemdgaande partner van een BN'er is volgens mij nog nooit zo door Albert onderuitgehaald.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij wil precies wat Albert ook zou doen in zjjn plaats als hij er niet bij betrokken zou zijn geweest.
De Rabobank!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kay van de Linde zegt nu dat wij allemaal schuldig zijn aan deze gate. iedereen die Boulevard
kijkt en de ''bladen leest ... Dus het is eigenlijk onze schuld![]()
Dit dus... en bovendien is er door Albert nog nooit zo persoonlijk gewroet in dat leven maar kreeg hij de informatie aangeleverd... SBS en co hebben hier gewoon dik voor betaaldquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de vreemdgaande partner van een BN'er is volgens mij nog nooit zo door Albert onderuitgehaald.
Misschien Youp, gezien zijn vrouw ook bekend is.
Ja precies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoi, neuken?
(vrij vaak gebruikte uitdrukking op FOK! een tijdje terug... )
Toyboy2 schijnt niet betaald te zijn voor het interview, maar dat geloof je natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus... en bovendien is er door Albert nog nooit zo persoonlijk gewroet in dat leven maar kreeg hij de informatie aangeleverd... SBS en co hebben hier gewoon dik voor betaald
Toyboy 2 zal zich waarschijnlijk wel zelf hebben aangeboden in zijn hang naar 15 minutes of fame... maar ik durf wel te stellen dat ze Ruud gewoon betaald hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Toyboy2 schijnt niet betaald te zijn voor het interview, maar dat geloof je natuurlijk niet.
Ach, zelfs zijn eigen moeder noemt hem labiel en depressief, dus hoe geloofwaardig Toyboy2 nou is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Toyboy2 schijnt niet betaald te zijn voor het interview, maar dat geloof je natuurlijk niet.
twitter:youpvanthek twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 10:30:53Overweeg mijn torso op internet te zetten. Met ambtsketen. reageer retweet
23 of 24. Niet zo boy meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef ato het volgende:
Hoe oud, jong is die Danny..Toyboy nr "2"?
Dat hoort automatisch te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Laysa het volgende:
ow per ongeluk het nummer verhoogd![]()
Modje?
Nee hoor. Hoe graag je het ook die hoek in wil duwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:34 schreef hunter2011 het volgende:
Wel in vergelijking met een man van 50+
Zeg ik iets in de trend van pedo of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe graag je het ook die hoek in wil duwen.
In de trant van. En ik word niet kwaad hoor. Vind het slechts treurig, dat insinuerende.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef hunter2011 het volgende:
Zeg ik iets in de trend van pedo of zo.
Wist niet dat je kwaad werd.
Ik zie geen kwade CC?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zeg ik iets in de trend van pedo of zo.
Wist niet dat je kwaad werd.
Als het een vrouw van 22 zou zijn die het aan zou leggen met een man van 50 dan zou je haar een golddigger noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel in vergelijking met een man van 50+
Zou mn dochter kunnen zijn... Ik weet niet of ik dat als man zou kunnen ... met meisjes van 20 .. Momenteel weinig gold to dig btw.. Dus laat maar komen ...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een vrouw van 22 zou zijn die het aan zou leggen met een man van 50 dan zou je haar een golddigger noemen.
Ik zou niet eens de moeite nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Echt jofel ziet hij er niet uit![]()
Hier red ik mezelf niet meer uit geloof ik
Ja maar waar moet Evert zich dan op aftrekken morgenvroegquote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
Mijn idee is laat die 2 gasten hun eigen eikeltjes doppen...
Een Geer of een Goor...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waar moet Evert zich dan op aftrekken morgenvroeg
op mevrouw santegoets of is robert nog steeds te druk met scenario onvoorwaardelijke liefde tussen estelle en badr dat manlief evert bedacht heeft ?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op kwalbertquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we in elk geval al een leuke TT voor deel 8 van deze Gate, als dat nog nodig is...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Alle sleeze en dirt nagelezen, wat mij het meest is bijgebleven is Evert de "verongelukte homo"
Youp had een griepaanval ! Hij staat vanavond gewoon in de theaters dat meldde Youp op Twitterquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
Mwah, de vreemdgaande partner van een BN'er is volgens mij nog nooit zo door Albert onderuitgehaald.
Misschien Youp, gezien zijn vrouw ook bekend is.
Maar zelfs Youp is er inmiddels onwel van geworden.
Op zijn Robert of is het uitquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef TheVulture het volgende:
Dat vond ie zelf ook al, maar inderdaad zou best sneu zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel sneu vinden als hij op moet stappen, maar het is wel een beetje dom van 'm
Dat gaf Onno wel toe dat het dom van hem was.. Inderdaad zou het sneu zijn om zijn baan verliezen als burgemeesterquote:Op woensdag 18 december 2013 10:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat vond ie zelf ook al, maar inderdaad zou best sneu zijn.
We zullen het wel horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op grond van deze opgeklopte niks lijkt mij dat dat niet gaat gebeuren. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef sacha het volgende:
als de raad het vertrouwen opzegt zal hij wel moeten
Thanks!quote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ja Copycat, weer een pagina grotendeels ddor Evert gevuld.
het hoeft van mij persoonlijk ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op grond van deze opgeklopte niks lijkt mij dat dat niet gaat gebeuren. Maar we zullen zien.
Het is eerder een twijgjequote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef sacha het volgende:
het hoeft van mij persoonlijk ook niet![]()
maar als de raad een stok nodig had om de Burgemeester te slaan dan hebben ze hem nu net zoals Evert en Patty nu de stok hebben voor Albert...
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef Mylene het volgende:
Ja Copycat, weer een pagina grotendeels ddor Evert gevuld.Als ik die smsjes zo lees is er niks te lezen van oh en ah, meer van ik kan eventueel ook een oogje in het zeil houden om Depri Danny, en gisteravond Beau die nam het toch een beetje op voor hun, hij gaf Evert ff een klein sneertje en vond ook genoeg is genoeg uitgemolken.( kon ik eruit opmaken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan doet die Evert geheimzinnig over die huissleutelmisschien lag die Depri Danny wel in zijn bed en deed voor niemand open, maar O wilde naar hem omkijken.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:'De roddelkoning aan de zijde van Onno Hoes rest één mogelijkheid: aftreden'
Dinsdagavond sprak Onno Hoes in RTL Boulevard, waar de man van de burgemeester koning is. 'RTL-companen De Both en Winston Gerschtanowitz verdedigden hun afwezige vriend op het hypocriete af', schrijft Volkskrant-columnist Jean-Pierre Geelen.
Ja, nu zelfs de voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters erover sprak in het chique debatprogramma Pauw & Witteman, mogen wij onze beschaafde burgermansogen er ook niet langer voor sluiten: Onnogate.
Wat een vrij onschuldige zoen van de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes in een hotellobby leek, ettert maar door als een open wond in de samenleving - het infectiegevaar van het roddelvirus dat deze dagen weer welig tiert op tv en in sommige kranten (waar de blote torso van de burgemeester op een datingsite paginabreed werd uitgemeten als nieuwe trofee in de jacht).
Twee kampen
De kampen zijn grofweg verdeeld in SBS6 en Telegraaf/Privé - waar Evert Santegoeds met zichtbaar genoegen de modder rond het huwelijk van zijn RTL-conculega Albert Verlinde loswoelt, versus RTL Boulevard, waar de man van de burgemeester koning is.
Dinsdagavond sprak de hoofdrolspeler in deze Griekse tragedie in RTL Boulevard. Zijn partner Verlinde 'had er bewust voor gekozen vanavond hier niet aanwezig te zijn'. Vervangend presentatrice Froukje de Both 'begreep dat wel', zei ze. De maat was vol, nu weekblad Privé (lees: de veelarmige bandiet Evert Santegoeds) had 'onthuld' dat Hoes met nóg een jongen zou hebben 'gevreeën in de masterbedroom van zijn penthouse'.
Verlindes kompaan kondigde het interview aan. Hoes had 'als Onno Hoes antwoord gegeven.'
Goed te weten.
Veel had Hoes niet te vertellen. Wat zou hij ook? Hij trok een dun boetekleed aan, hij en Albert hadden 'de reset-knop gevonden'. Hij ontkende het verhaal in Privé. 'Waar houdt dit op?'
Dat was een goede vraag van iemand die leeft met een partner die voortdurend anderen aan de schandpaal nagelt.
'Onno Hoes dat?', stond onder in beeld. Normaal had daar een schalks 'Onnogayte' gestaan, maar die olijkheid paste niet bij het ongemak dat de studio overschaduwde. RTL-companen De Both en Winston Gerschtanowitz verdedigden hun afwezige vriend op het hypocriete af.
'Ik heb wel het gevoel dat het zagen en zoeken is in een beerput die misschien wel leeg is', zei de laatste. En: 'Volgens mij willen mensen rond de Kerst alleen maar leuke verhalen, en niet dit soort verhalen.'
Inderdaad. Rond Pasen daarentegen...
Een scoop is een scoop
Judas Santegoeds had intussen geworsteld met zijn eigen journalistieke dilemma. Hij had Hoes en Verlinde wel om wederhoor kunnen vragen, maar: 'Een scoop is een scoop. Als ik Albert ga bellen, geef ik hem een platform om het verhaal eerder te brengen'.
Het ongemak was ook voelbaar bij Pauw & Witteman, een avond eerder: 'Wanneer houdt iets op privé te zijn?', luidde de journalistieke rechtvaardiging voor een sappig gesprek. Bernt Schneiders, de baas der burgemeesters, wees op de voorbeeldfunctie, en het chantabele van de zaak.
Pauw leek te vinden dat het 'toch eigenlijk iets tussen hun beiden is'. Tegen Sybrand Buma zei hij: 'Het is ook wel ontzettend kleinzielig om hier zo lang over door te zeuren.'
Buma: 'Ja, júllie hebben de uitnodiging gedaan!'
Pauw: 'Dat hebben we gedaan omdat de voorzitter van het genootschap er wat over wilde zeggen.'
Nadat P&W hem dat gevraagd had, ja. Zo was de journalistieke cirkel rond. Een echte kwestie, vanuit het drek opgeborreld naar de oppervlakte vol politieke dimensies. Als de burgemeester gewoon weer aan het werk gaat, mag hij vast aanblijven. Maar de roddelkoning aan zijn zijde rest met z'n dubbele moraal slechts één mogelijkheid: aftreden.
Jean-Pierre Geelen is televisiecolumnist van de Volkskrant.
Bron: Volkskrant
Volgens mij deed hij die moeder. En toen kwam die moeder erachter dat Onno gay is.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees niks buitensporig vreemd in die smsjes
He gatverquote:Op woensdag 18 december 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij die moeder. En toen kwam die moeder erachter dat Onno gay is.
Je mag hier volgens mij Danny geen jongetje noemen en zeker geen toyboy, want daarmee insinueer je dat Onno een pedo is, aldus een aantal fokkers.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
In de politiek gaat het er vaak niet om of het smeuig is maar of de waarheid is gesproken.
In dit geval, hoe onschuldig de sms-jes zijn, was er nauwer contact met Danny dan hij heeft gezegd.
Daardoor kan de raad het gevoel krijgen waar heb je nog meer een loopje met de waarheid genomen en hoeveel lijken kunnen er nog uit de kast komen.
Kaj van der linde (ik vind het een vreselijk vent) zei het gisteren in rtl late night wel goed.
Onno moet volledig transparant zijn dat is de enige manier om hiervan af te komen. Zelfs slippertjes van 10 jaar geleden kun je nu ook maar even naar buiten gooien, want anders blijven ze graven.
Nu zal er gegraven blijven worden omdat Onno Danny als een liegbeest en een zeeeer vage kennis afschildert en is het het woord van een 50+ burgemeester tegenover een jongetje van 22-23 jaar.
jongeman wel acceptabel????quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je mag hier volgens mij Danny geen jongetje noemen en zeker geen toyboy, want daarmee insinueer je dat Onno een pedo is, aldus een aantal fokkers.![]()
Danny is een volwassen man.
Er zijn nog meer sms-jes Greys, en er schijnen nog wat gesprekken aan te komen met andere jongens...quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef Greys het volgende:
Als dat de meest belastende smsjes zijn die ze van hem hebben...![]()
Onno die aan die jongen zijn moeder smst. Nou nou poeh poeh, wat schunnig.
Of Danny moet ineens nog een hele berg ranzige appjes/smsjes hebben die Onno hèm heeft gestuurd... maar dan zou hij die wel al hebben laten zien, toch?
Uit de tijd dat hij nog een simpel stoffenverkopertje was?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:56 schreef hunter2011 het volgende:
Er zijn nog meer sms-jes Greys, en er schijnen nog wat gesprekken aan te komen met andere jongens...
Volgens mij slaat Geelen hier de spijker op de kop. Dat het de journalistiek is die hier eigenlijk in z'n hemd staat, en dat Albert staat voor het morele failliet van die journalistiek. Natuurlijk stapt Albert niet op, en dat is nu juist het punt.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:32 schreef Copycat het volgende:
Nou, dan zal RTL binnenkort wel een gesprek hebben met Albert Verlinde om zijn aftreden in goede banen te leiden. Wat een gewauwel.
Albert Verlinde met het infotainment-programma Boulevard als bode voor het failliet van de serieuze journalistiek zien is imo toch echt te veel eer.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Franny_G het volgende:
Volgens mij slaat Geelen hier de spijker op de kop. Dat het de journalistiek is die hier eigenlijk in z'n hemd staat, en dat Albert staat voor het morele failliet van die journalistiek. Natuurlijk stapt Albert niet op, en dat is nu juist het punt.
Sinds boulevard besteden serieuze media (zoals de volkskrant etc) opeens ook aandacht aan showbizz. Simpelweg omdat het verkoopt. De gemiddelde nederlander wil dat soort nieuws tot zich nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Albert Verlinde met het infotainment-programma Boulevard als bode voor het failliet van de serieuze journalistiek zien is imo toch echt te veel eer.
RTL Boulevard heeft toch wel een trend gezet? En Albert is inmiddels een begrip. De serieuze journalistiek gaat mee in die trend. Dat is niet zijn 'schuld' of verdienste natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Albert Verlinde met het infotainment-programma Boulevard als bode voor het failliet van de serieuze journalistiek zien is imo toch echt te veel eer.
Het probleem is dat hij niet gezegd heeft dat hij bevriend is met Danny. Wat hij bij boulevard zei was dat hij slechts 1x die danny ontmoet heeft en een kop thee/glas wijn met hem gedronken heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef quirina het volgende:
Ik zie nou niet 123 wat schokkends in die depri-danny sms'jes behalve dan belangstelling/meelevend.
Vergeet niet dat Onno's zus al het nodige meegemaakt heeft dus het is begrijpelijk dat het een tere plek heeft. En als hij dan bevriend is met die Danny en hem wil steunen met zijn problemen.
Het zou wat anders geweest zijn als er in die sms'jes had gestaan "hi mop tot vanavond, vergeet je niet je latex broekje aan te doen? XOXO"
Geeft aan dat de serieuze journalistiek afzakt naar niveau boulevard door ook over dat soort zaken aandacht te besteden in de krant ed.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
Dat verandert BLVD nog steeds niet van infotainment in serieuze journalistiek.
Nee, maar dat wordt toch ook niet beweerd? De dubbele moraal wordt aan de kaak gesteld. En de manier waarop het privé leven van mensen, zowel in een programma als RTL Boulevard als in Pauw & Witteman, besproken wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
Dat verandert BLVD nog steeds niet van infotainment in serieuze journalistiek.
Ze nemen er stukjes van over wellicht, maar dat maakt ze toch niet een op een gelijk? En deze 'gate' toont daarmee toch niet per definitie het failliet van de journalistiek aan? Ik vind het een hoog blabla-gehalte hebben, met weinig echt gewicht.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef Franny_G het volgende:
RTL Boulevard heeft toch wel een trend gezet? En Albert is inmiddels een begrip. De serieuze journalistiek gaat mee in die trend. Dat is niet zijn 'schuld' of verdienste natuurlijk.
Omdat ze de al moeilijk bereikbare lezer van nu tegemoet komen met meer gossip, zakken ze af naar niveautje blvd ... met hele grote stappen, dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Geeft aan dat de serieuze journalistiek afzakt naar niveau boulevard door ook over dat soort zaken aandacht te besteden in de krant ed.
Hij zei dat hij niet met hem geslapen had en 1x een kop koffie gedronken had.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij niet gezegd heeft dat hij bevriend is met Danny. Wat hij bij boulevard zei was dat hij slechts 1x die danny ontmoet heeft en een kop thee/glas wijn met hem gedronken heeft.
Met andere woorden: Die jongen lult uit zijn nek, ik ken hem helemaal niet.
Nu Onno hem toch beter blijkt te kennen wordt het verhaal van Danny ook wellicht aannemelijker.
Immers Onno heeft over de vriendschap gelogen, waarom dan ook niet over de sex relatie.
Moreel failliet. In de zin dat Pauw en Witteman eigenlijk het ook onzin vinden dat dit zo'n groot mediagebeuren is, en dat Pauw opmerkt dat dit toch eigenlijk een privé ding is, maar er tegelijkertijd toch volop aan meedoen. Het is ook niet per se deze gate, maar een trend/ontwikkeling die in het algemeen dus vastgesteld kan worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze nemen er stukjes van over wellicht, maar dat maakt ze toch niet een op een gelijk? En deze 'gate' toont daarmee toch niet per definitie het failliet van de journalistiek aan? Ik vind het een hoog blabla-gehalte hebben, met weinig echt gewicht.
Whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer sms-jes Greys, en er schijnen nog wat gesprekken aan te komen met andere jongens...
Weet je, iedereen is er volgens mij is iedereen er ook van overtuigd dat Onno meer heeft gedaan, maar hij moet er in dit stadium niet zo omheen draaien maar beter alles op de tafel gooien. Hiermee helpt hij zich echt niet.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
Die smsjes![]()
Precies wat ik dacht dus, hij heeft overleg gehad met die moeder om die jongen een beetje in de gaten te houden ivm zijn depressiviteit. Ik zie in die smsjes gewoon een vriendelijke kerel waar er meer van zouden moeten zijn, die hun medemens een beetje in de gaten houden.
Ik vraag mij af hoe de gemeenteraad hiermee om zal gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet met hem geslapen had en 1x een kop koffie gedronken had.
Hij zei NIET 'en ik heb hem nooit gesmst'.
Niets aan gelogen, dus.
En zo draait iedereen zijn rondje mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:17 schreef Franny_G het volgende:
Ach. Ik denk dat Bas Heijne aankomende zaterdag nog veel grotere woorden gaat gebruiken en dit aangrijpt om de huidige tijdgeest en het afgelopen decennium te duiden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
In de politiek gaat het er vaak niet om of het smeuig is maar of de waarheid is gesproken.
In dit geval, hoe onschuldig de sms-jes zijn, was er nauwer contact met Danny dan hij heeft gezegd.
Daardoor kan de raad het gevoel krijgen waar heb je nog meer een loopje met de waarheid genomen en hoeveel lijken kunnen er nog uit de kast komen.
Kaj van der linde (ik vind het een vreselijk vent) zei het gisteren in rtl late night wel goed.
Onno moet volledig transparant zijn dat is de enige manier om hiervan af te komen. Zelfs slippertjes van 10 jaar geleden kun je nu ook maar even naar buiten gooien, want anders blijven ze graven.
Nu zal er gegraven blijven worden omdat Onno Danny als een liegbeest en een zeeeer vage kennis afschildert en is het het woord van een 50+ burgemeester tegenover een jongetje van 22-23 jaar.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij niet gezegd heeft dat hij bevriend is met Danny. Wat hij bij boulevard zei was dat hij slechts 1x die danny ontmoet heeft en een kop thee/glas wijn met hem gedronken heeft.
Met andere woorden: Die jongen lult uit zijn nek, ik ken hem helemaal niet.
Nu Onno hem toch beter blijkt te kennen wordt het verhaal van Danny ook wellicht aannemelijker.
Immers Onno heeft over de vriendschap gelogen, waarom dan ook niet over de sex relatie.
Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.
Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
Jongens, je hoeft niet BEVRIEND te zijn met iemand om je er (wellicht kortstondig) zorgen om te maken hoor... Ik heb me ook wel eens zorgen gemaakt om een halve vreemde. Zouden meer mensen moeten doen
Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:22 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.
Over het algemeen zorg ik niet voor mensen die ik niet ken of 1x vluchtig ontmoet heb
Wij staan er helemaal niet zo anders in. Ik denk er eigenlijk hetzelfde over als jijquote:Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.
Hij zei dat hij er geen seks mee had gehad, 1x koffie had gedronken. Hij zei op geen enkel moment dat ze nooit gesmst hadden
En als ze elkaar echt zo lang en goed hebben gekend zouden er toch veeeeeeeeel meer smsjes moeten zijn tussen Onno en die moeder en tussen Onno en die Danny?
Alleen op dit punt verschillen we een beetje van gevoel/idee er overquote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Day het volgende:
Het gaat om de beeldvorming en die strookt nu niet met 'ik heb hem 1 keer ontmoet voor een kopje koffie/glas wijn' versus 'bezorgde sms-jes met Danny's moeder over zijn gemoedstoestand'.
Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees niks buitensporig vreemd in die smsjes
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.
Ik vraag me af of moeder misschien aangegeven had bang te zijn dat DepriDanny een keer in het trapgat zou hangen, en hij daarom aanbood af en toe te gaan kijken als er een paar dagen niets van hem gehoord was.
Lekker als je dat dan nu voor je kiezen krijgt omdat ze waarschijnlijk te bang was om zelf de deur open te doen.
Dat, en Antonie overleed op 6 oktober 2010, dus vlak nadat Onno en Danny elkaar hadden leren kennen..... zou me niets verbazen als hij zich daarom probeerde in te zetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.
Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:quote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij had volledig transparant moeten zijn. Bespreken in welke hoedanigheid hij die jongen kende etc.
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.
Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
Dan hoop ik dat dat de uitleg is die hij geeft aan de raad en dat daarmee de kous af is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:
[..]
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?
Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef beequeen het volgende:
Er was ook nog iets met een aangifte van mr. Hoes tegen iemand die hem wrs wilde chanteren.
Zou dat de moeder van Danny zijn geweest en zij alsnog naar Privé is gestapt?
Da's waar!quote:
Ok, dat hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.
Sterker nog, uit dat sms-je kun je ook opmaken dat Danny is opgenomen, en dat Onno aanbiedt om af en toe het huis te checken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan?![]()
En kom, wees eerlijk, dit speelt best lang geleden, ik weet van twee jaar geleden ook niet meer precies in welke week of maand ik met iemand koffie heb gedronken hoor.
Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mensen die smsjes nog hebben van drie jaar geleden...
De underscores?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:
Ik mis de underscores ook een beetje
precies, daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?
Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
Nergens. Iemand verhaspelde volgens mij zorgen maken over tot verzorgen van.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel ergens een quote ofzo over het hoofd zien, WAARUIT blijkt nou dat Onno hem daadwerkelijk live verzorgd heeft tijdens zijn ziekte? Ik zie het echt niet.
Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/isquote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies, daar dacht ik ook aan
mogelijk neemt hij danny ondanks dit alles in bescherming door niet te beginnen over zijn geestelijke gesteldheid.. hij hoeft er natuurlijk in mee te gaan en kiest er misschien voor om dit soort informatie niet te gebruiken om zichzelf vrij te pleiten
t zou em sieren
In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.
Een sms-je van een burgemeester levert wellicht een leuk bedrag op in een goede chantage zaak.
en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/is
Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.
Overigens heb je natuurlijk ook kans dat ze graag wilde patsen dat de burgemeester met haar SMSte.
Of ze verwijdert überhaupt geen SMSjes.... het is heel lang geleden dat ik een telefoon had waar de SMSjes uit verwijderd moesten worden omdat het geheugen vol was.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.
Nou, eerlijk gezegd was dat eigenlijk mijn eerste gedachte, toen ik het gehuil van die moeder las; dat ze Onno verwijt dat haar kind homo geworden is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...
misschien heeft onno hem wel homo gemaakt!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, jij bent me een boefje. Gay, muhahaha!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Waarom niet ONNOgayte, als topic titel?
Omdat er dan nog meer homohaters komen om het te hebben over wat homo's allemaal doen als het donker is. Dat geneuzel over ridderzalen hoeft natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Omdat een columnist deze grap al gemaakt heeft in zijn column in de volkskrant, zie hierboven.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Hij zou er ook gewoon helemaal in kunnen lopen. Ashes to ashes, dust to dust.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Misschien moet Evert dat idd gewoon eens doen, zijn vingers in het vuur steken.
en iemand posteren om er een foto van te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Onno is dom geweest.
Ik denk niet dat het gaat om toyboys, koffie, afspraakjes, of Grindr.
Maar meer dat hij zich in een chantabele positie heeft gebracht.
Door met jongens af te spreken die hij op internet ontmoet heeft kan het gebeuren dat zij info verzamelen- smsjes, foto's, opgenomen gesprekken etc.
Zoals nu gebeurd is met die Ruud in de lobby van dat hotel.
Vreemd vind ik dat, alsof die Ruud er op uit was om Onno te ' naaien' zogezegd
Volgens de Volkskrant van vandaag zijn de maker van de kusfoto en die eerste jongen die een interview gaf overigens wel betaald door Shownieuws.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:33 schreef utrecht1970 het volgende:
'Danny krijgt voor zijn verhaal niet betaald', gaat Santegoeds verder op Radio 538.
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens de Volkskrant van vandaag zijn de maker van de kusfoto en die eerste jongen die een interview gaf overigens wel betaald door Shownieuws.
Die moeder van depressieve Danny zal haar verhaal vast gratis hebben willen doen...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?
Voor gerechtigheid!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die moeder van depressieve Danny zal haar verhaal vast gratis hebben willen doen...
Dat programma wordt ook steeds treuriger. En met een opiniepanel dat eergisteren Geert Wilders als politicus van het jaar verkiest, kan ik wel raden wat het panel wil dat er met Hoes gebeurt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Pugg het volgende:
Zelfs Een Vandaag stuurt een enquête rond naar het opinie panel![]()
![]()
Terug naar Marokko met die vuile nicht!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat programma wordt ook steeds treuriger. En met een opiniepanel dat eergisteren Geert Wilders als politicus van het jaar verkiest, kan ik wel raden wat het panel wil dat er met Hoes gebeurt.
Nee joh, natuurlijk niet, zo is Evert niet.... kijk naar zijn waarheidsgetrouwe interviews met Estelle en Badr, compleet met een telefonisch "kijk naar mijn handen, geen verwondingen" van Badr alsof hij de handen van Badr persoonlijk aan de witte keukentafel van Estelle geïnspecteerd zou hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?
Dat is dus niet zoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Onno denkt nu misschien ook: " Vandaar dat hij mij in die lobby wel 20x wilde kussen" . Genoeg gelegenheid geven om foto te maken.
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikquote:Ook reageerde Hoes op het kiekje waarop hij zoenend te zien is met toyboy Ruud Schepers. "Ik ben zelf begonnen, niet alleen met die zoen, maar ook met andere dingen. Daar moet ik nu de vruchten van plukken", zegt Onno die zichzelf naïef noemt.
Ik heb het over ruud en Onno in de lobby niet over onno en danny in de lobbyquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)affaire_Danny__.html
[..]
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikDanny zelfmoord etc... dat hebben jullie
zelf verzonnen toch?
ow... het zijn er al twee jaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik heb het over ruud en Onno in de lobby niet over onno en danny in de lobby
quote:Dokter erbij: Danny ‘onthutst’ door Boulevard
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Onno Hoes heeft zich niet geliefder gemaakt bij zijn Maastrichtse vriend Danny, en diens moeder Jose uit Roosendaal.
Danny, die gisteren in weekblad Privé onthulde lange tijd de minnaar van ‘zijn’ burgemeester te zijn geweest, zegt met verbijstering te hebben gekeken en geluisterd naar het vraaggesprek met Hoes. RTL Boulevard zond dat gisteravond uit. “Ik was zo verrast dat hij me voor leugenaar uitmaakte. Ik ben er letterlijk niet goed van geworden en heb een dokter over de vloer gehad...’
Uitgesproken boos, op Onno Hoes, is nu de moeder van Danny. Zij werd destijds door de Maastrichtse burgervader door Hoes bestookt met smsjes en telefoontjes; "Het is jammer dat ik maar een paar van zijn smsjes heb bewaard; het waren er tientallen! Ik ben ook niet uit op hoofd van de burgemeester. Ik heb als moeder geregeerd toen ik ontdekte dat mijn Danny in bed lag met de burgemeester, wat ik een gruwelijke gedachte vond. En Danny liegt niet. Ik neem het alleen voor mijn kind op; misschien wil de burgemeester daaraan denken voor hij gaat ontkennen wat de waarheid is."
Vanavond komen de liefdesaffaires, achter gesloten deuren, aan de orde in een ingelast overleg tussen burgemeester Hoes en de fractievoorzitters van de gemeenteraad van Maastricht . Eerder oordeelde de raad dat de gemaakte zoenfoto met de 24-jarige Ruud Schepers in een Maastrichts-hotel een privézaak was en zonder politieke gevolgen kon blijven. 'Hij zei de vorige keer dat er geen lijken meer uit de kast zouden vallen, maar nu heeft nu echt iets uit te leggen,' klinkt het in de Raad.
Ik snap zelfs waarom hij homo geworden is..... Maar moeder geeft daar liever Onno de schuld van.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik snap wel waarom Danny zo depri is geworden.
Dat de dokter daar überhaupt voor komtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Laysa het volgende:
Ja echt? De dokter moest komen? En er zijn echt mensen die Danny serieus nemen in zijn verhalen?
Wat is het toch makkelijk om sprookjes leugens te verspreiden.
De dokter moest komen....Manmanman Danny kreeg een appelflauwte![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzintquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de dokter daar überhaupt voor komt
Zou dat onder z'n eigen risico vallen?![]()
Misschien had hij ook een rare kleur snikkelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
Dat de dokter daar überhaupt voor komt
Ja, dat ze op het briefje van de verzekering schrijft dat een ander verantwoordelijk wasquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzint
Je hebt echt hele vreemde obsessies.....quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()
Bitch pleasequote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Leandra het volgende:
Je hebt echt hele vreemde obsessies.....
Kun jij niet gewoon elders je kleuteronzin gaan plaatsen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Moet jij geen huiswerk maken of zoiets? Jeeeezzz.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)affaire_Danny__.html
[..]
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikDanny zelfmoord etc... dat hebben jullie
zelf verzonnen toch?
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoor
Hij bedoelde gewoon dat hij idd zelf begonnen is met domme dingen doen (op die site staan, zoenen in de lobby, wie er ook begon, hij was er bij en deed mee).
Maar je zult die idiote Jose nu achter je aan hebben zeg, die moeder van Labielo Danny
twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet
Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.
SBS6 is uiteraard aanwezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef iBenny het volgende:
twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet
Hoe werk de politiek dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.
Ja, maar dat is met de meeste Gate's zoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
Er ligt imo vooral veel opgeklopte niks op straat. En hijgerige nonsens.
Is dat niet juist een teken dat jij het te persoonlijk oppakt? Ik reageer gewoon in een discussie, wat zou er persoonlijk aan zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg wel het gevoel dat jullie het heel persoonlijk
opvatten allemaalik durf soms bijna niks meer te zeggen
Zeg mop, ik val OOK onder het 'algemene publiek' hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.
Het lijkt soms wel of jullie een familielid aan het verdedigen zijn. serieus zo komt het over alsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet juist een teken dat jij het te persoonlijk oppakt? Ik reageer gewoon in een discussie, wat zou er persoonlijk aan zijn?
Nou dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef quirina het volgende:
http://maastricht.gezien.(...)-markt-voor-onnogate
Poeh poeh
Volgens mij een schildpad op sterk water ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef maily het volgende:
Hij heeft op internight-sites gezeten
Maar wat staat er nou achter hem in die kast???
In mijn geval niet hoor, ik geef gewoon mijn eerlijke mening.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel of jullie een familielid aan het verdedigen zijn. serieus zo komt het over als
je leest, zo van kom niet aan Onno want dan kom je aan mij...
Okay, kan dat dat zo op je overkomt. Ik vind het simpelweg te sneu voor woorden dat iemand om zoiets futiele zo wordt aangevallen. Ik ben iig geen familie. Net als jij hopelijk geen familie van Danny bent. Of Evertquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het lijkt soms wel of jullie een familielid aan het verdedigen zijn. serieus zo komt het over als
je leest, zo van kom niet aan Onno want dan kom je aan mij...
Maar ja, de man is wel Burgemeester, dus wat jij of ik er van vinden doet er niet zoveel toe
het gaat wel degelijk om wat het publiek en in dit geval het publiek in Maastricht ervan vindt,
het is tenslotte hun burgemeester. Ik heb geen idee of Onno geliefd was of is als Burgemeester.
maar áls ze iets zochten om tegen hem te gebruiken dan zit er gewoon een dikke kans in dat dit
tegen hem gaat worden gebruikt.
kan IK niks aan doen, maar zo werkt het toch gewoon? Of ben ik nou gek?
Dat zie ik ook meer, inderdaad. En een vergenoegd eigen schuld, dikke bult idee want Blvd.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind juist dat sommigen hier tekeer gaan alsof Hoes hen persoonlijk iets heeft aangedaan, of Albert...
Nee ik ben geen familie van wie dan ookquote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, kan dat dat zo op je overkomt. Ik vind het simpelweg te sneu voor woorden dat iemand om zoiets futiele zo wordt aangevallen. Ik ben iig geen familie. Net als jij hopelijk geen familie van Danny bent. Of Evert.
Het gaat imo ook niet om wat het publiek ervan vindt, maar wat dit voor invloed zijn invulling van zijn privéleven heeft op zijn politieke dagtaak. En als je dan kijkt waar het in feite over gaat ... Mwoah.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind juist dat sommigen hier tekeer gaan alsof Hoes hen persoonlijk iets heeft aangedaan, of Albert... Sommigen hopen dat ie aan de hoogste boom gaat, lijkt wel.
Want Kwalbert die alles en iedereen door de stront haalt en vervolgens gaat staan giebelen of er een show/musical/event ervan gaat maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie ik ook meer, inderdaad. En een vergenoegd eigen schuld, dikke bult idee want Blvd.
Ja en dat is dus het lullige van het hele verhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Want Kwalbert die alles en iedereen door de stront haalt en vervolgens gaat staan giebelen of er een show/musical/event ervan gaat maken.
Nou heeft hij zelf shit en ja ik vind het wel een mooi koekje van eigen deeg.
Ja zou toch welquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk heeft de dokter moederlief ook nagekeken ...
Ik denk niet dat dat de doorsnee coffeeshopbezoeker tot de doelgroep van Show of Blvd hoort. Of dat dat door de raad hierbij wordt betrokken. Is dat beleid trouwens nog niet teruggedraaid?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, hij heeft zich het afgelopen jaar bij veel mensen niet erg geliefd gemaakt met zijn beleid aangaande de coffeeshops. Blijven vasthouden aan hetgeen Opstelten bedacht heeft en maar blijven volhouden dat het veel minder crimineel in de stad is door het invoeren van de wietpas en het daarmee gepaard gaande sluiten van diverse coffeeshops. Terwijl het tegendeel juist bewezen is en op elke hoek een drugsdealer staat sinds dit beleid. Van die kant zal de stok graag opgepakt worden om te slaan.
Niet teruggedraaid nee, sinds augustus zijn 12 van de 14 coffeeshops door Hoes gesloten. Denk ook niet dat ze tot de doelgroep horen (ik ook niet trouwens), maar ze zullen er wel van gehoord hebben en blij zijn als hij oprot. Net als een heleboel niet-wietgebruikers overigens. Niet vanwege deze "gate"' maar het is dan wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de doorsnee coffeeshopbezoeker tot de doelgroep van Show of Blvd hoort. Of dat dat door de raad hierbij wordt betrokken. Is dat beleid trouwens nog niet teruggedraaid?
Daar heeft heel die Onno toch geen ene kont mee te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Want Kwalbert die alles en iedereen door de stront haalt en vervolgens gaat staan giebelen of er een show/musical/event ervan gaat maken.
Nou heeft hij zelf shit en ja ik vind het wel een mooi koekje van eigen deeg.
Tja, ik denk dat ze daar bar weinig over te zeggen hebben, laat staan invloed op hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet teruggedraaid nee, sinds augustus zijn 12 van de 14 coffeeshops door Hoes gesloten. Denk ook niet dat ze tot de doelgroep horen (ik ook niet trouwens), maar ze zullen er wel van gehoord hebben en blij zijn als hij oprot. Net als een heleboel niet-wietgebruikers overigens. Niet vanwege deze "gate"' maar het is dan wel mooi meegenomen.
Ik heb het dan ook over mensen in de Gemeenteraad en andere politiek betrokkenen. Natuurlijk is deze gate geen reden om af te treden. Maar als het aftreden het gevolg kan zijn is dat wel mooi meegenomen. En dan hopen dat er niet weer een conservatieve VVD-burgemeester komt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze daar bar weinig over te zeggen hebben, laat staan invloed op hebben.
Ik denk dat hij het er vandaag helemaal niet over gaat hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hij zal het er wel aan het einde over hebben
Klopt helemaal. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed hoe je zo naïef kunt zijn als hij blijkbaar was. Natuurlijk kun je er op gaan wachten dat dat soort jongens met zoiets naar buiten treden en denk je nu echt dat zoiets in een hotellobby onopgemerkt blijft? Is allemaal 100% zijn eigen zaak maar in zijn positie is het natuurlijk verre van slim. Wel grappig dat het trouwens altijd (bij mannen of vrouwen) weer op hetzelfde neerkomt. De lust wint het toch altijd wel weer van welke trouw dan ookquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook wat er aan de hand is. In dit topic gaat de discussie er over of het wel of niet door de beugel kan wat hij gedaan heeft en of dat een reden is om af te treden. Maar in de politiek speelt zich dit natuurlijk op een heel ander niveau af en gaat het er om of men hem als burgemeester wil houden of niet en dan dit aan kan grijpen als argument om van hem af te komen. Daarom staan er dus vier satelietwagens voor het gemeentehuis.
En daarom is het dus ook niet slim om in zo'n positie zulke dingen te doen...
Je bedoelt Ruud, neem ik aanquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Mylene het volgende:
Wat gemeen is dat het erop lijkt dat Hoes erin is geluisd, ook door Danny die ineens niet meer thuis wilde afspreken omdat hij zich daar niet meer op zijn gemak voelde. Slaat nergens op. Vervolgens gaat hij Onno zoenen in de hotellobby en net op dat moment worden foto's gemaakt door iemand met politieke motieven. Alsof het allemaal afgesproken werk was.
Ja, zorg dan dat je in een hotelkamer bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je als je burgemeester bent ook wel erg dom om daar op in te gaan.
Dat boeit hier toch nietquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef superrmama het volgende:
Wat ik het meest mis, overal eigenlijk, is het feit dat zijn vader is overleden. Geen rouwperiode voor Onno, maar dit
En iedereen zo positief over social media.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net bij sbs op het nieuws er is een Facebook pagina opgesteld om hem weg te krijgen![]()
https://nl-nl.facebook.co(...)meesterVanMaastricht
Al 4960 likes
Die site bestaat al vanaf september 2012, dus heeft nu mooi de kans gegrepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net bij sbs op het nieuws er is een Facebook pagina opgesteld om hem weg te krijgen![]()
DELEN AUB Meneer Hoes kan geen burgervader zijn van "sociaal achterliggend" volk. Weg met die man!
Beschrijving
Wij Maastrichtenaren zijn meneer Hoes beu, en vinden dat hij WEG moet.
Al 4960 likes
Dat tegeltjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
DELEN AUB Meneer Hoes kan geen burgervader zijn van "sociaal achterliggend" volk. Weg met die man!
Beschrijving
Wij Maastrichtenaren zijn meneer Hoes beu, en vinden dat hij WEG moet.
Al 4960 likes
Een facebook pagina openen om iemands leven kapot te maken? kan ik niet om lachen, echt niet... maar dom was het allemaal wel, of naief beter gezegdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al 4960 likes
Niet dus, niet geopend om zijn leven kapot te maken, maar omdat ze van hem als burgemeester af willen. Al vanaf september 2012 dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef superrmama het volgende:
[..]
Een facebook pagina openen om iemands leven kapot te maken? kan ik niet om lachen, echt niet... maar dom was het allemaal wel, of naief beter gezegd
Sorry, komt wel zo bij mij over, echt een soort hetze, zo zie ik het inmiddels. Bgrijp beide kanten wel, trouwens...moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet dus, niet geopend om zijn leven kapot te maken, maar omdat ze van hem als burgemeester af willen. Al vanaf september 2012 dus.
Edit: dat boeit hier niet ....quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef superrmama het volgende:
[..]
Vind ik wel, is nogal wat...maar ieder zijn mening
Dat magquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben misschien een verschrikkelijke softy, dan
Hoezo niet? Alle andere meuk die niet boeit wordt er toch ook bij gehaald?quote:
Ik kijk normaal ook zelden of nooit hoor, dat ramptoerist gevoel heb ik ook wel een beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij sbs noemden ze het the day voor onno.
Moet bekennen dat ik van de week voor het eerst sbs shownieuws gekeken heb, voel mij wel een ramptoerist. Ik hoop dat ie blijft
Huh? Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Gordijntjes dicht voordat de tv aan gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kijk normaal ook zelden of nooit hoor, dat ramptoerist gevoel heb ik ook wel een beetje![]()
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
In de politiek gaat het om de waarheid?
Bwoehahahaha.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even iets ter verdediging van Onno![]()
[ afbeelding ]
Ik stikte ff in m'n thee.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even iets ter verdediging van Onno![]()
[ afbeelding ]
Zullen we hier de grens leggen in deze 'discussie'?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Ja? En áls dat zo zou zijn, wat dan ook weer?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Maar was Onno niet gewoon doorgegaan met vreemdgaan als hij niet betrapt was. Dan had hij misschien as we speak weer afgesproken met Ruudje.
Nou ik bedoel alleen dat ze het wel zo laconiek aankondigen dat ze verdergaan met zn tweeen. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt. Of Albert rijdt regelmatig ook een scheve schaats.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja? En áls dat zo zou zijn, wat dan ook weer?
Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loerenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo de tv staat afgesteld op limburg1![]()
We gaan zo live naar de raadsvergadering![]()
www.l1.nl
Geen ideequote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef quirina het volgende:
Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loeren
Echt, please, stop, ik pies in mijn broek van het lachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toch wel een relevant vraagje omdat ze homo zijn![]()
Zitten Albert en Onno nu met hun billen te knijpen![]()
Ik poep tussen mijn dichtgeknepen billetjes door om de anale fixatie van een mentaal zesjarige.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef mootie het volgende:
Echt, please, stop, ik pies in mijn broek van het lachen.
Exact! Als ze een stok zochten om te slaan, hebben ze er nu 1 gevonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook wat er aan de hand is. In dit topic gaat de discussie er over of het wel of niet door de beugel kan wat hij gedaan heeft en of dat een reden is om af te treden. Maar in de politiek speelt zich dit natuurlijk op een heel ander niveau af en gaat het er om of men hem als burgemeester wil houden of niet en dan dit aan kan grijpen als argument om van hem af te komen. Daarom staan er dus vier satelietwagens voor het gemeentehuis.
En daarom is het dus ook niet slim om in zo'n positie zulke dingen te doen...
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Leandra het volgende:
Dit schandaal is vooral een schandaal omdat de vijanden van Albert het goed uitkomt dat de man van Albert het onderwerp is.
Was het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Roosendaal geweest dan was het niet verder gekomen dan het plaatselijke krantje.
Dit is geen "nieuws" dit wordt tot in den treure tot "nieuws" gebombardeerd omdat ze een hekel hebben aan Albert.
Wat zegt Onno tegen Ruudje ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef quirina het volgende:
Hou op hoor ik krijg er bijna darmkrampen van
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Flikker nu maar een eind op met je ONZ-meuk.
Dahag
Oh is het zo erg?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Crisesoverleg in Limburg, het lijkt nu wel een Hetze tegen Onno, ieder een mening maar dit gaat allang niet meer om Onno Hoes, maar zijn tegenstanders willen bloed zien, of hij nou seks had met 1 jongen of seks met 10, zijn tegenstanders van andere partijen willen hem letterlijk op de knieen.
Ja net in Hart v Nederland, echt de PVDA voorop beetje misselijkmakend, hij moet alles vertellen vind ik toch te ver gaan, het is prive waar hij wel en niet zijn leuter in stopt.quote:
Zijn eigen moeder noemt hem labiel en depressief en 'wij' mogen dat niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef snetje het volgende:
Even tussendoor. Ik vind ikweethetookniet ook flink doorslaan in dit gebeuren. Maar ondertussen wordt ze aan alle kanten rechtgezet door personen die eigenlijk precies hetzelfde doenEr wordt gelijk maar aangenomen dat die Danny niet normaal is en zijn moeder knettergek
Ben jij de moeder van Dannyquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op twitter al foto gesignaleerd van
Onno goank nao Hoes![]()
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn eigen moeder noemt hem labiel en depressief en 'wij' mogen dat niet?
Ik vind het zelf toch van een iets andere orde dan de zoveelste anaal naaien bruine staaf grap, maar ik negeer die suffe posts wel gewoon verder
Door wie is die zoenfoto gemaakt dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Mylene het volgende:
Wat gemeen is dat het erop lijkt dat Hoes erin is geluisd, ook door Ruud die ineens niet meer thuis wilde afspreken omdat hij zich daar niet meer op zijn gemak voelde. Slaat nergens op. Vervolgens gaat hij Onno zoenen in de hotellobby en net op dat moment worden foto's gemaakt door iemand met politieke motieven. Alsof het allemaal afgesproken werk was.
Door de hel die Onno heet!!! Een beetje vriendelijk met haar sms'en over de geestelijke gesteldheid van haar zoontje.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasZe mag dan wel niet zo taalkundig zijn zoals de meesten hier, maar zon moeder vecht wel voor haar zoon. Niemand hier die weet waar zij jaren lang door heen is gegaan.
Helemaal mee eens, is gewoon een moeder even, wmbquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasZe mag dan wel niet zo taalkundig zijn zoals de meesten hier, maar zon moeder vecht wel voor haar zoon. Niemand hier die weet waar zij jaren lang door heen is gegaan.
Als moeder werkelijk voor haar zoon vocht dan had ze zijn depressie niet de roddelpers ingeslingerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |