Ik kijk normaal ook zelden of nooit hoor, dat ramptoerist gevoel heb ik ook wel een beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij sbs noemden ze het the day voor onno.
Moet bekennen dat ik van de week voor het eerst sbs shownieuws gekeken heb, voel mij wel een ramptoerist. Ik hoop dat ie blijft
Huh? Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
In de politiek gaat het er vaak niet om of het smeuig is maar of de waarheid is gesproken.
Gordijntjes dicht voordat de tv aan gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kijk normaal ook zelden of nooit hoor, dat ramptoerist gevoel heb ik ook wel een beetje![]()
Eensquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
In de politiek gaat het om de waarheid?
Bwoehahahaha.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even iets ter verdediging van Onno![]()
[ afbeelding ]
Ik stikte ff in m'n thee.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even iets ter verdediging van Onno![]()
[ afbeelding ]
Zullen we hier de grens leggen in deze 'discussie'?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Ja? En áls dat zo zou zijn, wat dan ook weer?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Maar was Onno niet gewoon doorgegaan met vreemdgaan als hij niet betrapt was. Dan had hij misschien as we speak weer afgesproken met Ruudje.
Nou ik bedoel alleen dat ze het wel zo laconiek aankondigen dat ze verdergaan met zn tweeen. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog goed komt. Of Albert rijdt regelmatig ook een scheve schaats.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja? En áls dat zo zou zijn, wat dan ook weer?
Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loerenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo de tv staat afgesteld op limburg1![]()
We gaan zo live naar de raadsvergadering![]()
www.l1.nl
Geen ideequote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef quirina het volgende:
Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loeren
Echt, please, stop, ik pies in mijn broek van het lachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toch wel een relevant vraagje omdat ze homo zijn![]()
Zitten Albert en Onno nu met hun billen te knijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |