Ik denk dat hij het er vandaag helemaal niet over gaat hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hij zal het er wel aan het einde over hebben
Klopt helemaal. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed hoe je zo naïef kunt zijn als hij blijkbaar was. Natuurlijk kun je er op gaan wachten dat dat soort jongens met zoiets naar buiten treden en denk je nu echt dat zoiets in een hotellobby onopgemerkt blijft? Is allemaal 100% zijn eigen zaak maar in zijn positie is het natuurlijk verre van slim. Wel grappig dat het trouwens altijd (bij mannen of vrouwen) weer op hetzelfde neerkomt. De lust wint het toch altijd wel weer van welke trouw dan ookquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook wat er aan de hand is. In dit topic gaat de discussie er over of het wel of niet door de beugel kan wat hij gedaan heeft en of dat een reden is om af te treden. Maar in de politiek speelt zich dit natuurlijk op een heel ander niveau af en gaat het er om of men hem als burgemeester wil houden of niet en dan dit aan kan grijpen als argument om van hem af te komen. Daarom staan er dus vier satelietwagens voor het gemeentehuis.
En daarom is het dus ook niet slim om in zo'n positie zulke dingen te doen...
Je bedoelt Ruud, neem ik aanquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Mylene het volgende:
Wat gemeen is dat het erop lijkt dat Hoes erin is geluisd, ook door Danny die ineens niet meer thuis wilde afspreken omdat hij zich daar niet meer op zijn gemak voelde. Slaat nergens op. Vervolgens gaat hij Onno zoenen in de hotellobby en net op dat moment worden foto's gemaakt door iemand met politieke motieven. Alsof het allemaal afgesproken werk was.
Ja, zorg dan dat je in een hotelkamer bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je als je burgemeester bent ook wel erg dom om daar op in te gaan.
Dat boeit hier toch nietquote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef superrmama het volgende:
Wat ik het meest mis, overal eigenlijk, is het feit dat zijn vader is overleden. Geen rouwperiode voor Onno, maar dit
En iedereen zo positief over social media.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net bij sbs op het nieuws er is een Facebook pagina opgesteld om hem weg te krijgen![]()
https://nl-nl.facebook.co(...)meesterVanMaastricht
Al 4960 likes
Die site bestaat al vanaf september 2012, dus heeft nu mooi de kans gegrepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net bij sbs op het nieuws er is een Facebook pagina opgesteld om hem weg te krijgen![]()
DELEN AUB Meneer Hoes kan geen burgervader zijn van "sociaal achterliggend" volk. Weg met die man!
Beschrijving
Wij Maastrichtenaren zijn meneer Hoes beu, en vinden dat hij WEG moet.
Al 4960 likes
Dat tegeltjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
DELEN AUB Meneer Hoes kan geen burgervader zijn van "sociaal achterliggend" volk. Weg met die man!
Beschrijving
Wij Maastrichtenaren zijn meneer Hoes beu, en vinden dat hij WEG moet.
Al 4960 likes
Een facebook pagina openen om iemands leven kapot te maken? kan ik niet om lachen, echt niet... maar dom was het allemaal wel, of naief beter gezegdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Al 4960 likes
Niet dus, niet geopend om zijn leven kapot te maken, maar omdat ze van hem als burgemeester af willen. Al vanaf september 2012 dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef superrmama het volgende:
[..]
Een facebook pagina openen om iemands leven kapot te maken? kan ik niet om lachen, echt niet... maar dom was het allemaal wel, of naief beter gezegd
Sorry, komt wel zo bij mij over, echt een soort hetze, zo zie ik het inmiddels. Bgrijp beide kanten wel, trouwens...moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet dus, niet geopend om zijn leven kapot te maken, maar omdat ze van hem als burgemeester af willen. Al vanaf september 2012 dus.
Edit: dat boeit hier niet ....quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef superrmama het volgende:
[..]
Vind ik wel, is nogal wat...maar ieder zijn mening
Dat magquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben misschien een verschrikkelijke softy, dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |