abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134399569
Dacht hetzelfde

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:15 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
In de politiek gaat het er vaak niet om of het smeuig is maar of de waarheid is gesproken.

In dit geval, hoe onschuldig de sms-jes zijn, was er nauwer contact met Danny dan hij heeft gezegd.
Daardoor kan de raad het gevoel krijgen waar heb je nog meer een loopje met de waarheid genomen en hoeveel lijken kunnen er nog uit de kast komen.

Kaj van der linde (ik vind het een vreselijk vent) zei het gisteren in rtl late night wel goed.
Onno moet volledig transparant zijn dat is de enige manier om hiervan af te komen. Zelfs slippertjes van 10 jaar geleden kun je nu ook maar even naar buiten gooien, want anders blijven ze graven.
Nu zal er gegraven blijven worden omdat Onno Danny als een liegbeest en een zeeeer vage kennis afschildert en is het het woord van een 50+ burgemeester tegenover een jongetje van 22-23 jaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij niet gezegd heeft dat hij bevriend is met Danny. Wat hij bij boulevard zei was dat hij slechts 1x die danny ontmoet heeft en een kop thee/glas wijn met hem gedronken heeft.
Met andere woorden: Die jongen lult uit zijn nek, ik ken hem helemaal niet.
Nu Onno hem toch beter blijkt te kennen wordt het verhaal van Danny ook wellicht aannemelijker.
Immers Onno heeft over de vriendschap gelogen, waarom dan ook niet over de sex relatie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 12:18:28 #102
163650 Greys
pi_134399580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:15 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.
Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.
Hij zei dat hij er geen seks mee had gehad, 1x koffie had gedronken. Hij zei op geen enkel moment dat ze nooit gesmst hadden :)

En als ze elkaar echt zo lang en goed hebben gekend zouden er toch veeeeeeeeel meer smsjes moeten zijn tussen Onno en die moeder en tussen Onno en die Danny?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 12:19:36 #103
163650 Greys
pi_134399607
Jongens, je hoeft niet BEVRIEND te zijn met iemand om je er (wellicht kortstondig) zorgen om te maken hoor... Ik heb me ook wel eens zorgen gemaakt om een halve vreemde. Zouden meer mensen moeten doen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134399667
quote:
3s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
Jongens, je hoeft niet BEVRIEND te zijn met iemand om je er (wellicht kortstondig) zorgen om te maken hoor... Ik heb me ook wel eens zorgen gemaakt om een halve vreemde. Zouden meer mensen moeten doen :+
Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.
Over het algemeen zorg ik niet voor mensen die ik niet ken of 1x vluchtig ontmoet heb
  Moderator woensdag 18 december 2013 @ 12:23:01 #105
375570 crew  Cyan9
pi_134399692
Onno draait rondjes, dat is het idee dat ik er van krijg. Je zou toch verwachten dat iemand in de politiek weet dat als je een statement geeft je zo min mogelijk ruimte open moet laten voor speculatie. Wees duidelijk en spreek uit. Amen. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 12:23:30 #106
163650 Greys
pi_134399709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:22 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.
Over het algemeen zorg ik niet voor mensen die ik niet ken of 1x vluchtig ontmoet heb
Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan? :@

En kom, wees eerlijk, dit speelt best lang geleden, ik weet van twee jaar geleden ook niet meer precies in welke week of maand ik met iemand koffie heb gedronken hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 12:24:17 #107
163650 Greys
pi_134399734
Als er op FOK! iets ergs gebeurt met een FOK!er, ziekte of dood, en je leest alle berichten van mensen die die persoon waarschijnlijk NOOIT irl hebben gezien, dan zijn ze oprecht verdrietig, worden er in sommige gevallen kaarten gestuurd, leef je oprecht mee.

Even als voorbeeld dat je best een gevoel bij iemand kunt hebben zonder diegene ooit gezien te hebben of persoonlijk gesproken te hebben.

Onno kan best een 'wat klote dat het zo slecht gaat met die jongen, echt sneu' gevoel hebben gehad na die ene keer koffie drinken met die Danny, toch? En dat hij zijn moeder daarover smst vind ik gewoon keurig, zegt niets over een enorme innige vriendschap met die jongen zelf....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 december 2013 @ 12:30:50 #108
58921 Day
You can fly!
pi_134399909
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.
Hij zei dat hij er geen seks mee had gehad, 1x koffie had gedronken. Hij zei op geen enkel moment dat ze nooit gesmst hadden :)

En als ze elkaar echt zo lang en goed hebben gekend zouden er toch veeeeeeeeel meer smsjes moeten zijn tussen Onno en die moeder en tussen Onno en die Danny?
Wij staan er helemaal niet zo anders in. Ik denk er eigenlijk hetzelfde over als jij :).
Maar dit gaat om Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht, een publiekelijk figuur, die nu (mede door zijn roddelende, gehate man) in de belangstelling staat. Als je wilt dat de 'dirt' stopt dan geef je alleen een officiële verklaring af en houdt verder je mond (en leg verder alleen verantwoording af aan de raad, want daar kom je niet onderuit) of je gaat wel op tv interviews geven, maar dan moet je wel 'alles' vertellen. Het gaat om de beeldvorming en die strookt nu niet met 'ik heb hem 1 keer ontmoet voor een kopje koffie/glas wijn' versus 'bezorgde sms-jes met Danny's moeder over zijn gemoedstoestand'. En we weten niet wat er nog meer komt. En echt, wat hij privé doet, mag hij van mij helemaal zelf weten, maar zo werkt het niet in de politiek, zeker niet als er gemeenteraadsverkiezingen aankomen (2014).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 12:37:08 #109
163650 Greys
pi_134400067
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Day het volgende:

Het gaat om de beeldvorming en die strookt nu niet met 'ik heb hem 1 keer ontmoet voor een kopje koffie/glas wijn' versus 'bezorgde sms-jes met Danny's moeder over zijn gemoedstoestand'.
Alleen op dit punt verschillen we een beetje van gevoel/idee er over ;)
Ik vind namelijk serieus dat die smsjes totaal niet zijn 'Ik heb hem 1x ontmoet voor een kop koffie' onderuit halen...

Ik snap wel dat mensen dat zo kunnen opvatten, dat men denkt 'Dus hij heeft ALLEEN 1x koffie gedronken en hem verder nooit gesproken of gesmst'. Maar dat zei hij absoluut niet. Hij noemde de keren dat hij hem face to face heeft gezien, en dat beperkt zich tot 1x koffie drinken en geen seks.

Die smsjes (die tot nu toe boven tafel zijn dan he, die twee) vind ik zo totaal onbelastend dat ik het niet gek vind dat hij die niet genoemd heeft. Waarom zou hij? Daar zit niets raars/dubbelzinnigs aan. Hij wilde volgens mij nog eerder die moeder een optie bieden, zo van 'Als JIJ vindt, moeders, dat je geruster bent als ik er af en toe eens ga kijken, ik woon er toch dichtbij, dan laat je het me maar weten en regel je maar een sleutel'. Hij biedt het háár aan...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134400322
Hij had volledig transparant moeten zijn. Bespreken in welke hoedanigheid hij die jongen kende etc. Nu deed hij het af als een onzin verhaal en ik heb 1x een glas wijn/thee met hem gedronken.
Waarschijnlijk zit het redelijk onschuldig in elkaar en was hij oprecht bezorgd of het goed ging met die jongen. Maar hij loopt te draaien en daarboven op beweerd Danny dat hij jarenlang de bedpartner van Onno Hoes was doordeweeks.
Deze 2 verhalen staan loodrecht tegenover elkaar: Onno had of een goed verhaal moeten hebben om het verhaal van Danny te weerleggen of hij had zijn klep moeten houden. Zijn optreden roept in mijn ogen opnieuw vragen op en het interview was volgens mij bedoeld om dat tegen te gaan.

Conclusie: Slecht media advies gekregen of slecht uitgevoerd.

Als de VVD bang is dat deze gate invloed zal hebben op de gemeenteraadsverkiezingne volgend jaar laten ze hem vallen als een baksteen.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:47:38 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400334
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees niks buitensporig vreemd in die smsjes
Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.
Ik vraag me af of moeder misschien aangegeven had bang te zijn dat DepriDanny een keer in het trapgat zou hangen, en hij daarom aanbood af en toe te gaan kijken als er een paar dagen niets van hem gehoord was.

Lekker als je dat dan nu voor je kiezen krijgt omdat ze waarschijnlijk te bang was om zelf de deur open te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134400386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.
Ik vraag me af of moeder misschien aangegeven had bang te zijn dat DepriDanny een keer in het trapgat zou hangen, en hij daarom aanbood af en toe te gaan kijken als er een paar dagen niets van hem gehoord was.

Lekker als je dat dan nu voor je kiezen krijgt omdat ze waarschijnlijk te bang was om zelf de deur open te doen.
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.
Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:53:23 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
Dat, en Antonie overleed op 6 oktober 2010, dus vlak nadat Onno en Danny elkaar hadden leren kennen..... zou me niets verbazen als hij zich daarom probeerde in te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2013 @ 12:54:54 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134400572
'De roddelkoning aan de zijde van Onno Hoes rest één mogelijkheid: aftreden' :D

column Dinsdagavond sprak Onno Hoes in RTL Boulevard, waar de man van de burgemeester koning is. 'RTL-companen De Both en Winston Gerschtanowitz verdedigden hun afwezige vriend op het hypocriete af', schrijft Volkskrant-columnist Jean-Pierre Geelen. .

Onno Hoes trok een dun boetekleed aan, hij en Albert hadden 'de reset-knop gevonden'. Hij ontkende het verhaal in Privé. 'Waar houdt dit op?' Een goede vraag van iemand die leeft met een partner die voortdurend anderen aan de schandpaal nagelt

Ja, nu zelfs de voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters erover sprak in het chique debatprogramma Pauw & Witteman, mogen wij onze beschaafde burgermansogen er ook niet langer voor sluiten: Onnogate.

Wat een vrij onschuldige zoen van de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes in een hotellobby leek, ettert maar door als een open wond in de samenleving - het infectiegevaar van het roddelvirus dat deze dagen weer welig tiert op tv en in sommige kranten (waar de blote torso van de burgemeester op een datingsite paginabreed werd uitgemeten als nieuwe trofee in de jacht).

Twee kampen
De kampen zijn grofweg verdeeld in SBS6 en Telegraaf/Privé - waar Evert Santegoeds met zichtbaar genoegen de modder rond het huwelijk van zijn RTL-conculega Albert Verlinde loswoelt, versus RTL Boulevard, waar de man van de burgemeester koning is.

Dinsdagavond sprak de hoofdrolspeler in deze Griekse tragedie in RTL Boulevard. Zijn partner Verlinde 'had er bewust voor gekozen vanavond hier niet aanwezig te zijn'. Vervangend presentatrice Froukje de Both 'begreep dat wel', zei ze. De maat was vol, nu weekblad Privé (lees: de veelarmige bandiet Evert Santegoeds) had 'onthuld' dat Hoes met nóg een jongen zou hebben 'gevreeën in de masterbedroom van zijn penthouse'.

Verlindes kompaan kondigde het interview aan. Hoes had 'als Onno Hoes antwoord gegeven.'

Goed te weten.

Veel had Hoes niet te vertellen. Wat zou hij ook? Hij trok een dun boetekleed aan, hij en Albert hadden 'de reset-knop gevonden'. Hij ontkende het verhaal in Privé. 'Waar houdt dit op?'

Dat was een goede vraag van iemand die leeft met een partner die voortdurend anderen aan de schandpaal nagelt.

'Onno Hoes dat?', stond onder in beeld. Normaal had daar een schalks 'Onnogayte' gestaan, maar die olijkheid paste niet bij het ongemak dat de studio overschaduwde. RTL-companen De Both en Winston Gerschtanowitz verdedigden hun afwezige vriend op het hypocriete af.

'Ik heb wel het gevoel dat het zagen en zoeken is in een beerput die misschien wel leeg is', zei de laatste. En: 'Volgens mij willen mensen rond de Kerst alleen maar leuke verhalen, en niet dit soort verhalen.'

Inderdaad. Rond Pasen daarentegen...

Een scoop is een scoop
Judas Santegoeds had intussen geworsteld met zijn eigen journalistieke dilemma. Hij had Hoes en Verlinde wel om wederhoor kunnen vragen, maar: 'Een scoop is een scoop. Als ik Albert ga bellen, geef ik hem een platform om het verhaal eerder te brengen'.

Het ongemak was ook voelbaar bij Pauw & Witteman, een avond eerder: 'Wanneer houdt iets op privé te zijn?', luidde de journalistieke rechtvaardiging voor een sappig gesprek. Bernt Schneiders, de baas der burgemeesters, wees op de voorbeeldfunctie, en het chantabele van de zaak.

Pauw leek te vinden dat het 'toch eigenlijk iets tussen hun beiden is'. Tegen Sybrand Buma zei hij: 'Het is ook wel ontzettend kleinzielig om hier zo lang over door te zeuren.'

Buma: 'Ja, júllie hebben de uitnodiging gedaan!'

Pauw: 'Dat hebben we gedaan omdat de voorzitter van het genootschap er wat over wilde zeggen.'

Nadat P&W hem dat gevraagd had, ja. Zo was de journalistieke cirkel rond. Een echte kwestie, vanuit het drek opgeborreld naar de oppervlakte vol politieke dimensies. Als de burgemeester gewoon weer aan het werk gaat, mag hij vast aanblijven. Maar de roddelkoning aan zijn zijde rest met z'n dubbele moraal slechts één mogelijkheid: aftreden.

http://www.volkskrant.nl/(...)kheid-aftreden.dhtml

*O* :W Kwalbert we gaan je missen :+ _O-
  woensdag 18 december 2013 @ 12:56:40 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134400630
Stond er al ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2013 @ 13:01:54 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_134400779
Net even het interview met mr.Hoes gekeken. Daar zegt hij dat hij koffie/wijn heeft gedronken met die Danny. Hij zegt "op deze bank". Ik neem aan dat dat bij hem thuis was. Kweenie hoor, maar als je iemand voor het eerst ontmoet, doe je dat dan direct bij je thuis?

Er was ook nog iets met een aangifte van mr. Hoes tegen iemand die hem wrs wilde chanteren.
Zou dat de moeder van Danny zijn geweest en zij alsnog naar Privé is gestapt?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:02:21 #117
163650 Greys
pi_134400788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij had volledig transparant moeten zijn. Bespreken in welke hoedanigheid hij die jongen kende etc.
Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?

Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134400824
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:

[..]

Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?

Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
Dan hoop ik dat dat de uitleg is die hij geeft aan de raad en dat daarmee de kous af is.
pi_134400837
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Stond er al ...
ja maar zonder smilies enzo...
  woensdag 18 december 2013 @ 13:04:50 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134400849
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef beequeen het volgende:

Er was ook nog iets met een aangifte van mr. Hoes tegen iemand die hem wrs wilde chanteren.
Zou dat de moeder van Danny zijn geweest en zij alsnog naar Privé is gestapt?
Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:05:09 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134400855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef JaneDoe het volgende:

Da's waar!
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2013 @ 13:05:23 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_134400865
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:

Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.
Ok, dat hoop ik dan maar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_134400868
Dat mensen die smsjes nog hebben van drie jaar geleden...
pi_134400871
quote:

[..]

Was inderdaad een belangrijke aanvulling :)
  woensdag 18 december 2013 @ 13:06:06 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400881
quote:

[..]

Ik mis de underscores ook een beetje ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')