Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is niet wat hij gisteren zei in Boulevard. En dat is echt niet slim van hem. Ik vind dit ook allemaal opgeblazen, hoor (al kan je een burgemeester echt niet vergelijken met een gewone burger), dit is duidelijk bedoeld om Albert V. onderuit te halen (en misschien is dat ergens ook wel begrijpelijk in showbizland). Maar Onno had gisteravond of geen interview moeten geven of gewoon moeten vertellen dat hij die Danny inderdaad wel kent, hem geholpen heeft in een moeilijke tijd en geen sexuele relatie met hem had (wat ik eerlijk gezegd echt niet geloof). Deze sms-jes bewijzen dat niet, maar geven wel aan dat er duidelijk meer was dan 'ik heb een keer wat met hem gedronken'. Stom, echt stom! Had dan gewoon je mond gehouden.
Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
Jongens, je hoeft niet BEVRIEND te zijn met iemand om je er (wellicht kortstondig) zorgen om te maken hoor... Ik heb me ook wel eens zorgen gemaakt om een halve vreemde. Zouden meer mensen moeten doen
Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:22 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ja maar in een een tv programma zeggen dat je hem 1x ontmoet hebt, wanneer weet je niet eens meer en dat je thee of wijn met hem gedronken hebt is ook wat anders dan voor hem zorgen als hij ziek is.
Over het algemeen zorg ik niet voor mensen die ik niet ken of 1x vluchtig ontmoet heb
Wij staan er helemaal niet zo anders in. Ik denk er eigenlijk hetzelfde over als jijquote:Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan sta ik er gewoon anders in, dat kan.
Hij zei dat hij er geen seks mee had gehad, 1x koffie had gedronken. Hij zei op geen enkel moment dat ze nooit gesmst hadden
En als ze elkaar echt zo lang en goed hebben gekend zouden er toch veeeeeeeeel meer smsjes moeten zijn tussen Onno en die moeder en tussen Onno en die Danny?
Alleen op dit punt verschillen we een beetje van gevoel/idee er overquote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Day het volgende:
Het gaat om de beeldvorming en die strookt nu niet met 'ik heb hem 1 keer ontmoet voor een kopje koffie/glas wijn' versus 'bezorgde sms-jes met Danny's moeder over zijn gemoedstoestand'.
Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees niks buitensporig vreemd in die smsjes
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, sterker nog; het lijken SMSjes aan de moeder te zijn..... nou poeh, wat een schande.
Ik vraag me af of moeder misschien aangegeven had bang te zijn dat DepriDanny een keer in het trapgat zou hangen, en hij daarom aanbood af en toe te gaan kijken als er een paar dagen niets van hem gehoord was.
Lekker als je dat dan nu voor je kiezen krijgt omdat ze waarschijnlijk te bang was om zelf de deur open te doen.
Dat, en Antonie overleed op 6 oktober 2010, dus vlak nadat Onno en Danny elkaar hadden leren kennen..... zou me niets verbazen als hij zich daarom probeerde in te zetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.
Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:quote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij had volledig transparant moeten zijn. Bespreken in welke hoedanigheid hij die jongen kende etc.
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet helemaal om dit zo openbaar te maken.
Als ze werkelijk bang was voor zelfmoord dan is het extra cru aangezien de zus van Onno (Isa) daar daadwerkelijk mee te maken heeft gehad en Onno wellicht hulp heeft aangeboden aangezien hij dat van dicht bij meegemaakt heeft.
Dan hoop ik dat dat de uitleg is die hij geeft aan de raad en dat daarmee de kous af is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien noemde hij die smsjes niet om déze onderstaande reden:
[..]
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?
Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef beequeen het volgende:
Er was ook nog iets met een aangifte van mr. Hoes tegen iemand die hem wrs wilde chanteren.
Zou dat de moeder van Danny zijn geweest en zij alsnog naar Privé is gestapt?
Da's waar!quote:
Ok, dat hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat ik daarvan begreep stond dat chantageverhaal los hiervan.
Sterker nog, uit dat sms-je kun je ook opmaken dat Danny is opgenomen, en dat Onno aanbiedt om af en toe het huis te checken.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan?![]()
En kom, wees eerlijk, dit speelt best lang geleden, ik weet van twee jaar geleden ook niet meer precies in welke week of maand ik met iemand koffie heb gedronken hoor.
Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mensen die smsjes nog hebben van drie jaar geleden...
De underscores?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:
Ik mis de underscores ook een beetje
precies, daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?
Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
Nergens. Iemand verhaspelde volgens mij zorgen maken over tot verzorgen van.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel ergens een quote ofzo over het hoofd zien, WAARUIT blijkt nou dat Onno hem daadwerkelijk live verzorgd heeft tijdens zijn ziekte? Ik zie het echt niet.
Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/isquote:Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies, daar dacht ik ook aan
mogelijk neemt hij danny ondanks dit alles in bescherming door niet te beginnen over zijn geestelijke gesteldheid.. hij hoeft er natuurlijk in mee te gaan en kiest er misschien voor om dit soort informatie niet te gebruiken om zichzelf vrij te pleiten
t zou em sieren
In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.
Een sms-je van een burgemeester levert wellicht een leuk bedrag op in een goede chantage zaak.
en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/is
Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.
Overigens heb je natuurlijk ook kans dat ze graag wilde patsen dat de burgemeester met haar SMSte.
Of ze verwijdert überhaupt geen SMSjes.... het is heel lang geleden dat ik een telefoon had waar de SMSjes uit verwijderd moesten worden omdat het geheugen vol was.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.
Nou, eerlijk gezegd was dat eigenlijk mijn eerste gedachte, toen ik het gehuil van die moeder las; dat ze Onno verwijt dat haar kind homo geworden is.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...
misschien heeft onno hem wel homo gemaakt!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, jij bent me een boefje. Gay, muhahaha!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Waarom niet ONNOgayte, als topic titel?
Omdat er dan nog meer homohaters komen om het te hebben over wat homo's allemaal doen als het donker is. Dat geneuzel over ridderzalen hoeft natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Omdat een columnist deze grap al gemaakt heeft in zijn column in de volkskrant, zie hierboven.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Hij zou er ook gewoon helemaal in kunnen lopen. Ashes to ashes, dust to dust.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Misschien moet Evert dat idd gewoon eens doen, zijn vingers in het vuur steken.
en iemand posteren om er een foto van te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Onno is dom geweest.
Ik denk niet dat het gaat om toyboys, koffie, afspraakjes, of Grindr.
Maar meer dat hij zich in een chantabele positie heeft gebracht.
Door met jongens af te spreken die hij op internet ontmoet heeft kan het gebeuren dat zij info verzamelen- smsjes, foto's, opgenomen gesprekken etc.
Zoals nu gebeurd is met die Ruud in de lobby van dat hotel.
Vreemd vind ik dat, alsof die Ruud er op uit was om Onno te ' naaien' zogezegd
Volgens de Volkskrant van vandaag zijn de maker van de kusfoto en die eerste jongen die een interview gaf overigens wel betaald door Shownieuws.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:33 schreef utrecht1970 het volgende:
'Danny krijgt voor zijn verhaal niet betaald', gaat Santegoeds verder op Radio 538.
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens de Volkskrant van vandaag zijn de maker van de kusfoto en die eerste jongen die een interview gaf overigens wel betaald door Shownieuws.
Die moeder van depressieve Danny zal haar verhaal vast gratis hebben willen doen...quote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?
Voor gerechtigheid!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die moeder van depressieve Danny zal haar verhaal vast gratis hebben willen doen...
Dat programma wordt ook steeds treuriger. En met een opiniepanel dat eergisteren Geert Wilders als politicus van het jaar verkiest, kan ik wel raden wat het panel wil dat er met Hoes gebeurt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef Pugg het volgende:
Zelfs Een Vandaag stuurt een enquête rond naar het opinie panel![]()
![]()
Terug naar Marokko met die vuile nicht!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat programma wordt ook steeds treuriger. En met een opiniepanel dat eergisteren Geert Wilders als politicus van het jaar verkiest, kan ik wel raden wat het panel wil dat er met Hoes gebeurt.
Nee joh, natuurlijk niet, zo is Evert niet.... kijk naar zijn waarheidsgetrouwe interviews met Estelle en Badr, compleet met een telefonisch "kijk naar mijn handen, geen verwondingen" van Badr alsof hij de handen van Badr persoonlijk aan de witte keukentafel van Estelle geïnspecteerd zou hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Santegoeds zou toch geen loopje met de waarheid nemen?
Dat is dus niet zoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Onno denkt nu misschien ook: " Vandaar dat hij mij in die lobby wel 20x wilde kussen" . Genoeg gelegenheid geven om foto te maken.
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikquote:Ook reageerde Hoes op het kiekje waarop hij zoenend te zien is met toyboy Ruud Schepers. "Ik ben zelf begonnen, niet alleen met die zoen, maar ook met andere dingen. Daar moet ik nu de vruchten van plukken", zegt Onno die zichzelf naïef noemt.
Ik heb het over ruud en Onno in de lobby niet over onno en danny in de lobbyquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)affaire_Danny__.html
[..]
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikDanny zelfmoord etc... dat hebben jullie
zelf verzonnen toch?
ow... het zijn er al twee jaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik heb het over ruud en Onno in de lobby niet over onno en danny in de lobby
quote:Dokter erbij: Danny ‘onthutst’ door Boulevard
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Onno Hoes heeft zich niet geliefder gemaakt bij zijn Maastrichtse vriend Danny, en diens moeder Jose uit Roosendaal.
Danny, die gisteren in weekblad Privé onthulde lange tijd de minnaar van ‘zijn’ burgemeester te zijn geweest, zegt met verbijstering te hebben gekeken en geluisterd naar het vraaggesprek met Hoes. RTL Boulevard zond dat gisteravond uit. “Ik was zo verrast dat hij me voor leugenaar uitmaakte. Ik ben er letterlijk niet goed van geworden en heb een dokter over de vloer gehad...’
Uitgesproken boos, op Onno Hoes, is nu de moeder van Danny. Zij werd destijds door de Maastrichtse burgervader door Hoes bestookt met smsjes en telefoontjes; "Het is jammer dat ik maar een paar van zijn smsjes heb bewaard; het waren er tientallen! Ik ben ook niet uit op hoofd van de burgemeester. Ik heb als moeder geregeerd toen ik ontdekte dat mijn Danny in bed lag met de burgemeester, wat ik een gruwelijke gedachte vond. En Danny liegt niet. Ik neem het alleen voor mijn kind op; misschien wil de burgemeester daaraan denken voor hij gaat ontkennen wat de waarheid is."
Vanavond komen de liefdesaffaires, achter gesloten deuren, aan de orde in een ingelast overleg tussen burgemeester Hoes en de fractievoorzitters van de gemeenteraad van Maastricht . Eerder oordeelde de raad dat de gemaakte zoenfoto met de 24-jarige Ruud Schepers in een Maastrichts-hotel een privézaak was en zonder politieke gevolgen kon blijven. 'Hij zei de vorige keer dat er geen lijken meer uit de kast zouden vallen, maar nu heeft nu echt iets uit te leggen,' klinkt het in de Raad.
Ik snap zelfs waarom hij homo geworden is..... Maar moeder geeft daar liever Onno de schuld van.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik snap wel waarom Danny zo depri is geworden.
Dat de dokter daar überhaupt voor komtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Laysa het volgende:
Ja echt? De dokter moest komen? En er zijn echt mensen die Danny serieus nemen in zijn verhalen?
Wat is het toch makkelijk om sprookjes leugens te verspreiden.
De dokter moest komen....Manmanman Danny kreeg een appelflauwte![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzintquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de dokter daar überhaupt voor komt
Zou dat onder z'n eigen risico vallen?![]()
Misschien had hij ook een rare kleur snikkelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
Dat de dokter daar überhaupt voor komt
Ja, dat ze op het briefje van de verzekering schrijft dat een ander verantwoordelijk wasquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzint
Je hebt echt hele vreemde obsessies.....quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()
Bitch pleasequote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Leandra het volgende:
Je hebt echt hele vreemde obsessies.....
Kun jij niet gewoon elders je kleuteronzin gaan plaatsen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Moet jij geen huiswerk maken of zoiets? Jeeeezzz.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin
Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)affaire_Danny__.html
[..]
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikDanny zelfmoord etc... dat hebben jullie
zelf verzonnen toch?
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoor
Hij bedoelde gewoon dat hij idd zelf begonnen is met domme dingen doen (op die site staan, zoenen in de lobby, wie er ook begon, hij was er bij en deed mee).
Maar je zult die idiote Jose nu achter je aan hebben zeg, die moeder van Labielo Danny
twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet
Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.
SBS6 is uiteraard aanwezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef iBenny het volgende:
twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet
Hoe werk de politiek dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.
Ja, maar dat is met de meeste Gate's zoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
Er ligt imo vooral veel opgeklopte niks op straat. En hijgerige nonsens.
Is dat niet juist een teken dat jij het te persoonlijk oppakt? Ik reageer gewoon in een discussie, wat zou er persoonlijk aan zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg wel het gevoel dat jullie het heel persoonlijk
opvatten allemaalik durf soms bijna niks meer te zeggen
Zeg mop, ik val OOK onder het 'algemene publiek' hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.
Het lijkt soms wel of jullie een familielid aan het verdedigen zijn. serieus zo komt het over alsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet juist een teken dat jij het te persoonlijk oppakt? Ik reageer gewoon in een discussie, wat zou er persoonlijk aan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |