Dat de dokter daar überhaupt voor komtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Laysa het volgende:
Ja echt? De dokter moest komen? En er zijn echt mensen die Danny serieus nemen in zijn verhalen?
Wat is het toch makkelijk om sprookjes leugens te verspreiden.
De dokter moest komen....Manmanman Danny kreeg een appelflauwte![]()
![]()
![]()
![]()

ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzintquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de dokter daar überhaupt voor komt
Zou dat onder z'n eigen risico vallen?![]()

Misschien had hij ook een rare kleur snikkelquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
Dat de dokter daar überhaupt voor komt

Ja, dat ze op het briefje van de verzekering schrijft dat een ander verantwoordelijk wasquote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor de dokter...Wie weet wat zijn moeder dan verzint

Je hebt echt hele vreemde obsessies.....quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()

Bitch pleasequote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien had hij ook een rare kleur snikkel![]()

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef Leandra het volgende:
Je hebt echt hele vreemde obsessies.....

Kun jij niet gewoon elders je kleuteronzin gaan plaatsen?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin

Bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin

Moet jij geen huiswerk maken of zoiets? Jeeeezzz.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van poep aanstampen wordt hij eenmaal bruin

Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)affaire_Danny__.html
[..]
Maar er is een heel nieuw verhaal bijgekomen lees ikDanny zelfmoord etc... dat hebben jullie
zelf verzonnen toch?

Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij begon met de zoen hoor
Hij bedoelde gewoon dat hij idd zelf begonnen is met domme dingen doen (op die site staan, zoenen in de lobby, wie er ook begon, hij was er bij en deed mee).
Maar je zult die idiote Jose nu achter je aan hebben zeg, die moeder van Labielo Danny

twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet

Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.

SBS6 is uiteraard aanwezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef iBenny het volgende:
twitter:WouterL1 twitterde op woensdag 18-12-2013 om 17:00:575 satelietwagens op de markt in maastricht voor vergadering over bgm @onnohoes #onnogate #L1 http://t.co/zjwaoAn2O4 reageer retweet

Hoe werk de politiek dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het algemene publiek? Iedereen die genoeg IQ heeft om te begrijpen hoe de politiek werkt maakt zich niet zo druk om een paar overspannen relnichten in de bladen hoor.

Ja, maar dat is met de meeste Gate's zoquote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
Er ligt imo vooral veel opgeklopte niks op straat. En hijgerige nonsens.

Is dat niet juist een teken dat jij het te persoonlijk oppakt? Ik reageer gewoon in een discussie, wat zou er persoonlijk aan zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg wel het gevoel dat jullie het heel persoonlijk
opvatten allemaalik durf soms bijna niks meer te zeggen

Zeg mop, ik val OOK onder het 'algemene publiek' hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jij zult wel zo denken, maar dit zal niet goed overkomen bij het algemene publiek, affaire Danny krijgt dus toch nog een staartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |