abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134400883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dan heb ik dat gemist, dat verzorgen toen hij ziek was. Hoe vaak heeft ie aan zijn ziekbed gezeten dan? :@

En kom, wees eerlijk, dit speelt best lang geleden, ik weet van twee jaar geleden ook niet meer precies in welke week of maand ik met iemand koffie heb gedronken hoor.
Sterker nog, uit dat sms-je kun je ook opmaken dat Danny is opgenomen, en dat Onno aanbiedt om af en toe het huis te checken.
pi_134400896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mensen die smsjes nog hebben van drie jaar geleden...
Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.
Een sms-je van een burgemeester levert wellicht een leuk bedrag op in een goede chantage zaak.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:06:42 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134400902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:

Ik mis de underscores ook een beetje ;(
De underscores?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:07:15 #129
163650 Greys
pi_134400911
Ik zal wel ergens een quote ofzo over het hoofd zien, WAARUIT blijkt nou dat Onno hem daadwerkelijk live verzorgd heeft tijdens zijn ziekte? Ik zie het echt niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134400916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Greys het volgende:

Dus dan moest hij zeggen over die jongen dat hij zo depressief als de neten was en wellicht zelfmoord wilde plegen, op nationale televisie?

Nee, heel classy juist dat hij daar gisteren zijn mond over hield. Die smsjes zeggen geen kont over wel of geen seksuele relatie namelijk, dus in dit geval heel netjes en verstandig dat hij dat weg liet om die jongen te beschermen. Zelfs nu nog, nadat hij van alles over hem geroepen heeft.
precies, daar dacht ik ook aan
mogelijk neemt hij danny ondanks dit alles in bescherming door niet te beginnen over zijn geestelijke gesteldheid.. hij hoeft er natuurlijk in mee te gaan en kiest er misschien voor om dit soort informatie niet te gebruiken om zichzelf vrij te pleiten

t zou em sieren
  woensdag 18 december 2013 @ 13:07:40 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400926
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

De underscores?
Oh ja, en de subliminal message....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 december 2013 @ 13:07:56 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134400935
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel ergens een quote ofzo over het hoofd zien, WAARUIT blijkt nou dat Onno hem daadwerkelijk live verzorgd heeft tijdens zijn ziekte? Ik zie het echt niet.
Nergens. Iemand verhaspelde volgens mij zorgen maken over tot verzorgen van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:08:05 #133
163650 Greys
pi_134400945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

precies, daar dacht ik ook aan
mogelijk neemt hij danny ondanks dit alles in bescherming door niet te beginnen over zijn geestelijke gesteldheid.. hij hoeft er natuurlijk in mee te gaan en kiest er misschien voor om dit soort informatie niet te gebruiken om zichzelf vrij te pleiten

t zou em sieren
Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/is :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134400950
Als de raad op aftreden aanstuurt dan komt dat verhaal nog wel naar buiten hoor......inclusief labiele op geld belustte moeder
  woensdag 18 december 2013 @ 13:09:09 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134400970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Je weet niet wanneer dingen nog eens nuttig kunnen zijn.
Een sms-je van een burgemeester levert wellicht een leuk bedrag op in een goede chantage zaak.
In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.
Overigens heb je natuurlijk ook kans dat ze graag wilde patsen dat de burgemeester met haar SMSte.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:09:34 #136
163650 Greys
pi_134400982
Ik ken al die mensen echt niet, maar als ik mijn geld ergens op in zou moeten zetten zou ik gokken op 'Meneer Hoes had het oprecht beter voor met die jongen dan zijn eigen moeder'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134401037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Die moeder kan daar een voorbeeld aan nemen, die in de Privé laat optekenen dat haar zoon zo labiel en depri was/is :X
en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...
misschien heeft onno hem wel homo gemaakt!! :D _O- _O- *O* w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:12:53 #138
163650 Greys
pi_134401081
Hij is burgemeester sinds 1 nov 2010, toch?
En dat van die Danny is... drie jaar geleden? Of misschien stiekem al wel ietsje langer dan drie jaar en was hij toen nog helemaal geen burgemeester? :P

En dat die moeder een paar maanden later dacht 'heeeej, wacht, nu wordt ie burgemeester, ik bewaar die smsjes nog wel even...'.

Jammer dat Onno de smsjes terug van die moeder niet meer heeft. Want wedden dat ze hem gewoon vriendelijk heeft terug gesmst en helemaal niet krijste dat hij van haar kind af moest blijven? :') Anders smst hij haar niet 'Ik wil best af en toe even checken, als je dat wilt geef je me maar een sleutel'. Dus hij stond gewoon op goede voet met haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134401122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval acht ik dat idd een optie, mocht ik echter m'n telefoon van 3 jaar geleden opduikelen dan zullen daar ook nog wel SMSjes van 3 jaar geleden instaan.... en misschien wel wat "je weet maar nooit waarvoor het handig is" SMSjes.
Overigens heb je natuurlijk ook kans dat ze graag wilde patsen dat de burgemeester met haar SMSte.
Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.
  woensdag 18 december 2013 @ 13:18:29 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134401311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de sms-jes van een Tineke de Vries wel verwijderd zal hebben en alleen de interessante figuren heeft bewaard.
Of ze verwijdert überhaupt geen SMSjes.... het is heel lang geleden dat ik een telefoon had waar de SMSjes uit verwijderd moesten worden omdat het geheugen vol was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 december 2013 @ 13:19:23 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134401338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en makkelijk te beinvloeden niet te vergeten..wacht eens...
misschien heeft onno hem wel homo gemaakt!! :D _O- _O- *O* w/
Nou, eerlijk gezegd was dat eigenlijk mijn eerste gedachte, toen ik het gehuil van die moeder las; dat ze Onno verwijt dat haar kind homo geworden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134401416
Waarom niet ONNOgayte, als topic titel?
pi_134401451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Hihi, jij bent me een boefje. Gay, muhahaha!
pi_134401500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Omdat er dan nog meer homohaters komen om het te hebben over wat homo's allemaal doen als het donker is. Dat geneuzel over ridderzalen hoeft natuurlijk niet.
pi_134401654
quote:
Omdat een columnist deze grap al gemaakt heeft in zijn column in de volkskrant, zie hierboven.
Wij zijn graag origineel :)
  Spellchecker woensdag 18 december 2013 @ 13:32:10 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134401776
Ik vraag me af in hoeverre deze misstap uitgemolken zou zijn (als in besproken in Boulevard ... ) als Onno niet met Albert getrouwd was .....
pi_134401830
Santegoeds: 'Meer jongens die relatie met Onno hadden'
Onno Hoes, burgemeester van Maastricht, ontkent dat er sprake is geweest van een seksuele relatie met de 25-jarige Danny A., maar volgens roddeljournalist Evert Santegoeds is er wel degelijk meer aan de hand. Santegoeds beroept zich op sms-jes van de moeder van Danny. 'Ik durf mijn vingers in het vuur te steken dat er meer is gebeurd tussen Onno en Danny dan een glaasje wijn'.
De journalist van De Telegraaf keek naar eigen zeggen verbaasd naar RTL Boulevard gisteravond. 'Waar al die mensen die hun baan te danken hebben aan Albert Verlinde (de man van Onno Hoes, red.) om elkaar heen tuimelen om duidelijk te maken hoe keurig het in zijn huwelijk aan toe gaat', begint Santegoeds zijn relaas vanochtend in de radioshow van Edwin Evers.

Hoes gaf gisteren in een interview met RTL Boulevard aan enkel 'alleen koffie en een glaasje wijn te hebben gedronken' met Danny A., die beweert in 2010 een relatie te hebben gehad met de burgemeester. 'Al bij de eerste keer dat ik bij hem op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden. Ja, in het bed van Onno en Albert', aldus Danny aan Privé.

Huissleutel
Vandaag zijn in De Telegraaf sms-jes van Hoes aan de moeder van Danny gepubliceerd. Santegoeds: 'Er is wel wat meer gebeurd dan een glaasje wijn of een kopje koffie'. 'Gaat het goed met Danny? Waar is hij nou? Eventueel kun je zijn huissleutel bij mij leggen en kan ik af en toe even langslopen. Ik woon vlakbij. Groetjes Onno', zou Hoes onder andere hebben gestuurd aan de moeder van Danny. De 25-jarige Danny geeft in Privé een uitgebreide beschrijving van het penthouse van Hoes in Maastricht, van de verzameling schilden van schildpadden en de masterbedroom.

'Danny krijgt voor zijn verhaal niet betaald', gaat Santegoeds verder op Radio 538. 'Er melden zich nog steeds mensen die zeggen 'die moet je ook eens bellen' en er belt ook nog een jongen die beweert een hele lange relatie met Onno gehad te hebben. Als hij er foto's bij heeft zou het zomaar kunnen dat dat ook nog gaat komen.'
Vechten voor relatie
Santegoeds noemt Hoes verder 'niet onsympathiek' en is van mening dat het laatste woord over 'Onno-gate' nu aan de gemeenteraad van Maastricht is. Vanavond vindt om 21.00 uur een overleg in het stadhuis van Maastricht plaats.

De Limburgse omroep L1 meldt dat een deel van de Maastrichtse politiek 'het niet lekker zit' dat Hoes zijn verhaal heeft gedaan in RTL Boulevard voordat hij de fractievoorzitters heeft bijgepraat. Een merendeel van de lezers van AD.nl is van mening dat Hoes de eer aan zichzelf moet houden en moet opstappen.

Verlinde is van mening dat er 'geen enkel excuus is voor wat Onno gedaan heeft'. 'Hij heeft zich naar mij toe te verantwoorden en naar de gemeenteraad van Maastricht. Ik heb nooit tegen hem gezegd 'waarom doe je mij dit aan?' Het was meteen duidelijk dat we moesten vechten voor onze relatie', aldus de Boulevardjournalist vandaag in het AD.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-Onno-hadden.dhtml
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2013 @ 13:40:27 #148
163650 Greys
pi_134402066
Misschien moet Evert dat idd gewoon eens doen, zijn vingers in het vuur steken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134402164
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Misschien moet Evert dat idd gewoon eens doen, zijn vingers in het vuur steken.
Hij zou er ook gewoon helemaal in kunnen lopen. Ashes to ashes, dust to dust. :+
  woensdag 18 december 2013 @ 13:53:39 #150
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_134402503
Onno is dom geweest.
Ik denk niet dat het gaat om toyboys, koffie, afspraakjes, of Grindr.
Maar meer dat hij zich in een chantabele positie heeft gebracht.
En als burgemeester moet je dat koste wat kost zien te voorkomen.

Door met jongens af te spreken die hij op internet ontmoet heeft kan het gebeuren dat zij info verzamelen- smsjes, foto's, opgenomen gesprekken etc.

Zoals nu gebeurd is met die Ruud in de lobby van dat hotel.
Vreemd vind ik dat, alsof die Ruud er op uit was om Onno te ' naaien' zogezegd :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')