Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loerenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo de tv staat afgesteld op limburg1![]()
We gaan zo live naar de raadsvergadering![]()
www.l1.nl
Geen ideequote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef quirina het volgende:
Ooh kan je dat ook via upc kijken? Ff loeren
Echt, please, stop, ik pies in mijn broek van het lachen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toch wel een relevant vraagje omdat ze homo zijn![]()
Zitten Albert en Onno nu met hun billen te knijpen![]()
Ik poep tussen mijn dichtgeknepen billetjes door om de anale fixatie van een mentaal zesjarige.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef mootie het volgende:
Echt, please, stop, ik pies in mijn broek van het lachen.
Exact! Als ze een stok zochten om te slaan, hebben ze er nu 1 gevonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is ook wat er aan de hand is. In dit topic gaat de discussie er over of het wel of niet door de beugel kan wat hij gedaan heeft en of dat een reden is om af te treden. Maar in de politiek speelt zich dit natuurlijk op een heel ander niveau af en gaat het er om of men hem als burgemeester wil houden of niet en dan dit aan kan grijpen als argument om van hem af te komen. Daarom staan er dus vier satelietwagens voor het gemeentehuis.
En daarom is het dus ook niet slim om in zo'n positie zulke dingen te doen...
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Leandra het volgende:
Dit schandaal is vooral een schandaal omdat de vijanden van Albert het goed uitkomt dat de man van Albert het onderwerp is.
Was het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Roosendaal geweest dan was het niet verder gekomen dan het plaatselijke krantje.
Dit is geen "nieuws" dit wordt tot in den treure tot "nieuws" gebombardeerd omdat ze een hekel hebben aan Albert.
Wat zegt Onno tegen Ruudje ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef quirina het volgende:
Hou op hoor ik krijg er bijna darmkrampen van
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Flikker nu maar een eind op met je ONZ-meuk.
Dahag
Oh is het zo erg?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Crisesoverleg in Limburg, het lijkt nu wel een Hetze tegen Onno, ieder een mening maar dit gaat allang niet meer om Onno Hoes, maar zijn tegenstanders willen bloed zien, of hij nou seks had met 1 jongen of seks met 10, zijn tegenstanders van andere partijen willen hem letterlijk op de knieen.
Ja net in Hart v Nederland, echt de PVDA voorop beetje misselijkmakend, hij moet alles vertellen vind ik toch te ver gaan, het is prive waar hij wel en niet zijn leuter in stopt.quote:
Zijn eigen moeder noemt hem labiel en depressief en 'wij' mogen dat niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef snetje het volgende:
Even tussendoor. Ik vind ikweethetookniet ook flink doorslaan in dit gebeuren. Maar ondertussen wordt ze aan alle kanten rechtgezet door personen die eigenlijk precies hetzelfde doenEr wordt gelijk maar aangenomen dat die Danny niet normaal is en zijn moeder knettergek
Ben jij de moeder van Dannyquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op twitter al foto gesignaleerd van
Onno goank nao Hoes![]()
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn eigen moeder noemt hem labiel en depressief en 'wij' mogen dat niet?
Ik vind het zelf toch van een iets andere orde dan de zoveelste anaal naaien bruine staaf grap, maar ik negeer die suffe posts wel gewoon verder
Door wie is die zoenfoto gemaakt dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Mylene het volgende:
Wat gemeen is dat het erop lijkt dat Hoes erin is geluisd, ook door Ruud die ineens niet meer thuis wilde afspreken omdat hij zich daar niet meer op zijn gemak voelde. Slaat nergens op. Vervolgens gaat hij Onno zoenen in de hotellobby en net op dat moment worden foto's gemaakt door iemand met politieke motieven. Alsof het allemaal afgesproken werk was.
Door de hel die Onno heet!!! Een beetje vriendelijk met haar sms'en over de geestelijke gesteldheid van haar zoontje.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasZe mag dan wel niet zo taalkundig zijn zoals de meesten hier, maar zon moeder vecht wel voor haar zoon. Niemand hier die weet waar zij jaren lang door heen is gegaan.
Helemaal mee eens, is gewoon een moeder even, wmbquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je mag hem inderdaad labiel en depressief noemen.. maar sommige mensen (niet jij) hier vond ik toch echt te ver gaan helaasZe mag dan wel niet zo taalkundig zijn zoals de meesten hier, maar zon moeder vecht wel voor haar zoon. Niemand hier die weet waar zij jaren lang door heen is gegaan.
Als moeder werkelijk voor haar zoon vocht dan had ze zijn depressie niet de roddelpers ingeslingerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef snetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |