ER KAN GESTEMD WORDEN
Je mag je nummer 1 (2 punten) en nummer 2 (1 punt) aangeven!
Stemmen kan tot 1 januari.
Daar zit ik dan. Alleen. In mijn nieuwe nog net op de valreep van 2013 door een ander gefinancierde woning in Amsterdam Osdorp. Nouja, niet Osdorp natuurlijk, dat klinkt echt veel te fout, zelfs voor mij. We noemen het gewoon Lijnden, ja veel beter.
Goed, mijn nieuwe villa met zwembad in Lijnden.
Nu heb ik toch al alles geprobeerd he. Alles om maar op het netvlies van BN-likende Fokkers te blijven en het lukt steeds minder. Dat is niet mijn schuld, het is de schuld van al die andere BN’ers.
Ik verdien ook mijn eigen Fok Gate!
Ik doe keihard mijn best, breng heel subtiel in het nieuws dat mijn toy boy Nicky en ik uit elkaar gaan, dan denk je toch: aandacht!
En wat gebeurt er, precies er achteraan komt die Duitssprekende lingerie Barbie met haar tenenkrommende verhaal over man, beste vriendin, vreemdgaan, the works. Daar kan ik toch niet tegenop? Weg verhaal, weg aandacht, volledig overstemd en ik maakte gewoon geen enkele kans meer.
Nou goed, volgende poging. Mijn veel te dure appartementje in de PC Hooftstraat kostte mijn complete pensioen maar een diva moet wat nietwaar? Ik had al dagen voor de spiegel zitten oefenen voor een tranentrekkend interview over hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van de nodige meubeltjes die niet in een veel kleinere villa zouden passen. Ik was er klaar voor: na het dramatische afscheid van mijn geliefde centrum Amsterdam, nog even snikkend in mijn Hervier omslagdoek en Vuiton koffertje in de hand snel klaar voor de housewarming, je kent het wel, beetje Evert, beetje Albert, telefoontje naar Winston, champagne en in een huispak met veel glitter van Roy, moet lukken.
Komt dat mens met te veel extensions, een Surinaamse voetballende ex en nieuw liefje bontjas Hari opeens in het nieuws met haar smakelijke verhaal over hoe zij in en in triest haar 2 onder 1 kapje in Oud Zuid moet gaan verlaten. Met kinderen en hondje gewoon keihard op straat gezet. Gevolgd door een heel verhaal over beslagleggingen op sportauto’s, Moskovich, eenzaam en alleen voor de kinderen moeten zorgen, ja jeetje, zo word ik dus gewoon weer keihard overstemd, dit is toch gewoon niet leuk meer?
Niemand nog geïnteresseerd in mijn oude appartementje en nieuwe villa!
Ik weet het eigenlijk niet meer. Wat kan ik als overjarige diva nu nog wel proberen?
Doorbreken als actrice? Al eerder geprobeerd met Adam’s family maar ja, daar reageert die in Turkije wonende plastic fantastic tandenfee natuurlijk meteen op met haar Hollywood carrière en flirt met Markie Mark. Gaat ‘m niet worden dus.
Een leuk eigen programmaatje dan maar weer? Nee, been there done that, ze willen mij niet meer. oh pardon, ik bedoel natuurlijk dat ik echt een maatje te groot ben voor die karaoke programmaatjes, daar kan ik echt niet meer aan beginnen hoor.
2014 voor mij?
Maar weer helemaal overnieuw beginnen denk ik. Paay Gate op Fok, dit jaar gaat het wél lukken, ik voel het…
Groetjes, Patries
__________________________________________________________________________________
deelnemer 2
Wat was 2013 in SHOwbizz toch een bewogen jaar. Met de diverse gates heb ik MEzelf toch prima vermaakt. Wat heb ik genoten van de golftassen, de roerbakkers en al de ware liefdes die ik voorbij zag komen. Zelf geniet ik van nu ook van echte ware liefde, zoals ik die nog nooit eerder had gevoeld.
Maar vooral de FG (fakegate,red) liet mij inzien dat ik en Sylvie toch veel overeenkomsten hebben.
We raakten allebei dit jaar een vriendin kwijt. Allebei werden we door deze zogenaamde BFF zo pardoes aan de kant gezet! En weten jullie al dat onze zoontjes bijna dezelfde naam hebben? Enig toch! Damian & Damián, D&D zullen vast goede vriendjes van elkaar kunnen worden. Damián is net als Damian een mooi indigo en hoogbegaafd ventje.
Syl en ik zijn dezelfde type OUDer, alles voor onze kleine man!
Over OUDer worden gesproken, ook daar hebben Syl en ik ook overeenkomsten.
Onze lichamen werkten ons tegen bij het krijgen van een tweede kindje.
Waar ik tot twee keer toe een BBZ met een opengebarsten eileider had was het bij Syl een hormonenkwestie na BK.
Het lijkt me enig een vriendin van Syl te zijn, zien jullie het ook voor je? Son&Syl, 2D.
Wie weet kan Py nadat hij onterecht niet door was bij TVOH meedoen aan DST, Syl helpt hem vast wel een ronde verder.
Ik zorg in ieder geval voor de PR! En dan krijgt mijn allerliefste lieveling, de liefde van mijn leven eindelijk de carrière die hij verdiend!
Pppfff en toen werd het langzaam aan weer eens tijd voor mijn middagdutje.
Even opladen voor dat mijn twee lieve ADHD mannetjes weer thuis zijn.
Als mijn mannetjes er zijn ben ik echt gelukkig, je voelt natuurlijk niet voor niets wat je voelt!
Liefs,
Son
Weinig was nodig om in het nieuws te komen. Patty Brard had zelf De Privé ingeschakeld om te melden dat ze dikke stront door een kleine trechter had geproduceerd. Wat zei Cynix ? Ik heb een kleine zonder advocaat gedronken. Smaakte wel zuur, maar hij spong eruit. Niet duidelijk is wat Cynix met de kleine bedoelde. Kan zijn megalomane zelfbeeld zijn nu ie eenmaal getrouwd is. Maar als je Douwe heet wil het nog niet zeggen dat je goed kunt douwe. Al heet je Bouke. En was je de eerste date de naam van je bedpartner niet vergeten, maar je die van jezelf wel. Dronkenschap kan gebeuren en er komen mooie dingen uit. Claus was ladderzat en liep voor het eerst niet stijf. Bea was opgelucht, ze had beter het raam open kunnen zetten. Ze was daarna gewend geraakt aan de Tarzan, en de Wekhampgids kom de massagestaven niet aanleveren. Maar het probleem in deze gate zit in static. Nou ja, niet letterlijk. Maar je ziet hem te weinig. Het schijnt dat ie aan lager is. Weinig lage wallen die ik ken. Heb zelf vliegangst. Heb dus respect voor lagere wallers en nog meer respect voor modjes die er voor uitkomen.
Dorus had modjes in zijn jas.
Ik mod er vaak niks van hebben. Te vaak gehoord : 'Wat mod je dan ?'
Heb respect voor de modjes.
___________________________________________________________________________________
deelnemer 4
2013 was weer om te giééééren
Ja dames en heren, wat was 2013 weer een fantastisch jaar! Wat heb ik toch een succes en wat stroomt het geld heerlijk binnen. En daar schaam ik me totaal niet voor.
Hoogtepunt van dit jaar was toch wel 'Effe geen cent te makken". Wat heb ik gelachen met die zuster van me, Corrie. Werkelijk alles wat die man uitkraamt is om te giéren! Komt het niet uit zijn mond dan komt het wel uit zijn kont whiiiiiiiiiiii! Ja, zelf kan ik er ook wat van hoor dames en heren! Maar toch was ik ook wel blij dat het voorbij was hoor. Die goedkope wijn kon ik echt niet meer verdragen. Ik had er echt geen kracht meer voor. Normaal drink ik geen wijn van onder de twee tientjes, nu dronk ik wijn van nog geen twee euro.
Eerste wat we gedaan hebben na afloop is richting La Rive. In een sterrenrestaurant voelen Corrie en ik ons natuurlijk uitstekend op ons gemak, begrijpt u wel. We hebben op één avond gegeten en gedronken voor een hoger bedrag dan we de hele maand te besteden hadden daar in dat vreselijke hok in Amsterdam Noord. Tja, wie het breed heeft laat het breed hangen. U dacht toch niet dat we voor niets een maand in die puinzooi hebben geleefd en ik het zomaar uitgehouden heb met Corrie? Het is hard werken hoor, dat bekende Nederlander zijn.
Toch even een serieuze noot. Wat hebben we een hoop narigheid gezien bij die oudjes! De blinde mevrouw die als haar hulp op vakantie is geen eten kan kopen. Of Theo, waar ik nog wat boodschapjes heb gehaald. Dat je toch iemand zo blij kan maken met een biertje en een pakje kaasfondue! Hulde dan ook dat er zoveel nieuwe vrijwilligers zijn bijgekomen!
Maar goed, genoeg over anderen en nu weer even over mezelf. Op dit moment zit ik weer te genieten van mezelf, zo op tweede kerstdag dat de Toppers weer worden uitgezonden. Vinden jullie trouwens niet dat ik er nu stukken beter uitzie! Helemaal geen plastische chirurgie hoor, hoe komt die dweil van een Verlinde erbij? Goed dat hijzelf nu even (aan)gepakt wordt.
Nou ja, werd hij maar gepakt door zo'n lekker ding als zijn man Onno gescoord heeft op Grindr!
Dames en heren, geloof mij maar, maak me gek! Als dat huwelijk 2014 overleeft! Eigenlijk kan ik er niet zoveel over zeggen natuurlijk, want ja, ik moet zowel Patries als Albert te vriend houden. Nou dames en heren, ik ga weer even onder de zonnebank, want ik moet er natuurlijk wel op mijn beeldigst uitzien op Oudjaar!
Heel veel kusjes en geluk in 2014
Jullie
Gerard.
De 'regels' zijn als volgt:
• Er komt topic waar de columns zonder usernaam geplaatst worden. Dit maakt de verkiezing eerlijker en leuker
• Je kunt je column in een
PM bericht sturen naar
Ole• De column mag bestaan uit maximaal 500 woorden
• Het mag over van alles gaan, als het maar SHO is

Je kunt doen alsof je een BN er bent, maar het kan ook gewoon een SHO onderwerp zijn.
• Iedereen mag meedoen
• De uiterste inleverdatum is 20 december 2013. Vanaf die datum kan er ook gestemd worden. De winnaar zal op nieuwjaarsdag bekend worden gemaakt.
Winnen!In samenwerking met
Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten
Laat je SHO fantasie de vrije loop en doe mee![ Bericht 12% gewijzigd door Ole op 27-12-2013 04:22:09 ]