Idd. Ik ga meedoen.quote:
of die van Nadine overtroffen kan worden betwijfel ik, lees 'm net weer en lag weer in een deukquote:
À joh, het gaat om het meedoen. Je kunt er lekker op los fantaseren. Ik zie nog heel wat leuke mogelijkheden hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of die van Nadine overtroffen kan worden betwijfel ik, lees 'm net weer en lag weer in een deuk
Je lag nadien in een deuk ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of die van Nadine overtroffen kan worden betwijfel ik, lees 'm net weer en lag weer in een deuk
Ik ook. Ben al aan het brainstormen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
À joh, het gaat om het meedoen. Je kunt er lekker op los fantaseren. Ik zie nog heel wat leuke mogelijkheden hoor.
ben ook heel erg benieuwd, hopelijk doen Vivi, Copycat en dudderinetje ook mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
À joh, het gaat om het meedoen. Je kunt er lekker op los fantaseren. Ik zie nog heel wat leuke mogelijkheden hoor.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft wel. We plaatsen de columns anoniem, en crew bepaalt niet wie er wint. Als alles bij mij binnenkomt ben ik de enige die weet welke van wie is. Hoe meer deelnemers hoe leuker!quote:
Maar ik hoop wel dat dat anderen niet van deelname weerhoudt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben ook heel erg benieuwd, hopelijk doen Vivi, Copycat en dudderinetje ook mee.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK txquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. We plaatsen de columns anoniem, en crew bepaalt niet wie er wint. Als alles bij mij binnenkomt ben ik de enige die weet welke van wie is. Hoe meer deelnemers hoe leuker!
Dus het hoeft niet persé over Syl en Raf te gaan, mag dus ook over Peter Jan Rens of ik noem maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja juist. Scroll door SHO en FTR en ideeën zat!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus het hoeft niet persé over Syl en Raf te gaan, mag dus ook over Peter Jan Rens of ik noem maar
iemand?
Okéquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja juist. Scroll door SHO en FTR en ideeën zat!
Dat kan lekker niet want we plaatsen de columns zonder naam erbijquote:
Alles mag, zolang het maar *iets met SHO te maken heeft!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef Sangha het volgende:
Leuk idee by the way! Mag het ook over 'gedateerde' SHO gaan?
Ok dank voor je reactie!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Alles mag, zolang het maar *iets met SHO te maken heeft!
500 woorden tongquote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn Column :
Badre Hari :
Nee, uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet.
Ik bedacht me, dus ik besta.quote:
Max 500 toch?quote:
O jaquote:
Haha, lol! Verstandige overweging!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn Column :
Badre Hari :
Nee, uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
- post hier dan niet en haal SHO lekker uit je AT
![]()
![]()
![]()
Waar is die terug te lezen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie link in OPquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar is die terug te lezen?
Moggequote:
Forum SSS?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef static het volgende:
Waar denk je dat je nu post?
Soaps, Showbizz & Sterren
Noobquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef n00b13 het volgende:
Ah wacht. het gaat dus niet over de Samenwerkende HulpOrganisaties!
Ik
Alsof ik al die afkortingen weet.quote:
interessantdoenerij?quote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof ik al die afkortingen weet.
Het forum "shownieuws" probeer ik sowieso te vermijden aangezien ik nogal een hekel heb aan al die interessantdoenerij.
Haal het uit je AT's. Klaar.quote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof ik al die afkortingen weet.
Het forum "shownieuws" probeer ik sowieso te vermijden aangezien ik nogal een hekel heb aan al die interessantdoenerij.
Nee, je snapt me niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
interessantdoenerij?het is juist zo simpel als wat
Ow..... da's juist best geinigquote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet.
Ik bedoel, interessantdoenerij van die BN'ers
Mneeh.quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow..... da's juist best geinig
Het loopt al stormquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Het loopt al storm![]()
Jullie hebben nog even
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
Om het nog een klein beetje extra leuk te maken:
[ afbeelding ]
Winnen!
In samenwerking met Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten
Laat je SHO fantasie de vrije loop en doe mee!
Dit dwingt mij er toe om af te zien van deelname.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Winnen!
In samenwerking met Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten
Laat je SHO fantasie de vrije loop en doe mee!
True. Maar er zijn nog maar een paar inzendingen, Misschien doen er nog users inspiratie op tijdens het kerstdinerquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:10 schreef roos85 het volgende:
In de OP staat de 20ste.. Dus vandaar mijn vraag
Ik ga nu m'n best doen. Ben bekaf maar dit verdient beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:25 schreef Ole het volgende:
[..]
True. Maar er zijn nog maar een paar inzendingen, Misschien doen er nog users inspiratie op tijdens het kerstdiner
Wat een kickass prijsquote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Winnen!
Ja. Zal ik de columns ook even in de OP zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een kickass prijs
Moeten we trouwens in dit topic stemmen?
Ja, ja, ik got the messagequote:Op vrijdag 27 december 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Geer echt verschrikkelijk. Maar ik vind het stukje wel leuk en het pakt goed de essentie van die aandachtshoer talentloze aansteller man.
Dat je t even weet ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja, ik got the message
Yep, deze geldt ook voor mij!quote:Op zondag 29 december 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deelnemer 1: 2 punten
Deelnemer 4: 1 punt
wie weet..quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:44 schreef WRH het volgende:
gewoon in het nieuwe jaar nog een wedstrijd?
Yep!quote:Op zondag 29 december 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deelnemer 1: 2 punten
Deelnemer 4: 1 punt
Dan zal ik beter m'n best doen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:40 schreef Ole het volgende:
Alle deelnemers worden bedankt voor hun deelname. Respect voor het lef om mee te doen
En inderdaad dank aan alle inzenders!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef kvd het volgende:
Gefeliciteerd WHR en Roos85! Geniet ervan.
Stiekem benieuwd wie nummer 3 was en waarom 4 niet mocht meedoen....
o jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef kvd het volgende:
Gefeliciteerd WHR en Roos85! Geniet ervan.
Stiekem benieuwd wie nummer 3 was en waarom 4 niet mocht meedoen....
Dat vriendin gedeelte bij Son sloeg op dat ze geen columns voor Vriendin mocht schrijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:04 schreef kvd het volgende:
deelnemer 2: 1 punt (wie is Son dit jaar als BFF kwijtgeraakt? Ik heb wat gemist blijkbaar)
Tuurlijk....helemaal vergeten (maar dat krijg je met exploderende embyo's, dan vergeet je die dingenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vriendin gedeelte bij Son sloeg op dat ze geen columns voor Vriendin mocht schrijven
Ah!quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja
3 is tong en 4 ben ik zelf inderdaad![]()
Ik ben blij met de eer. En Fann, ik heb helemaal geen hekel aan Geer hoor, integendeel . Heb zijn karakter alleen lichtjes overdreven.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja
3 is tong en 4 ben ik zelf inderdaad![]()
Ik ben blij met de eer. En Fann, ik heb helemaal geen hekel aan Geer hoor, integendeel . Heb zijn karakter alleen lichtjes overdreven.
Volgende keer 8 minuten,quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef tong80 het volgende:
Heb hem in 7 minuten getypt.
Achteraf iets meer tijd moeten nemen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop