O jaquote:
Haha, lol! Verstandige overweging!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn Column :
Badre Hari :
Nee, uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
- post hier dan niet en haal SHO lekker uit je AT
![]()
![]()
![]()
Waar is die terug te lezen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of die van Nadine overtroffen kan worden betwijfel ik, lees 'm net weer en lag weer in een deuk
Zie link in OPquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar is die terug te lezen?
Forum SSS?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef static het volgende:
Waar denk je dat je nu post?
Soaps, Showbizz & Sterren
Noobquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef n00b13 het volgende:
Ah wacht. het gaat dus niet over de Samenwerkende HulpOrganisaties!
Ik
Alsof ik al die afkortingen weet.quote:
interessantdoenerij?quote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof ik al die afkortingen weet.
Het forum "shownieuws" probeer ik sowieso te vermijden aangezien ik nogal een hekel heb aan al die interessantdoenerij.
Haal het uit je AT's. Klaar.quote:Op maandag 25 november 2013 19:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof ik al die afkortingen weet.
Het forum "shownieuws" probeer ik sowieso te vermijden aangezien ik nogal een hekel heb aan al die interessantdoenerij.
Nee, je snapt me niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
interessantdoenerij?het is juist zo simpel als wat
Ow..... da's juist best geinigquote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet.
Ik bedoel, interessantdoenerij van die BN'ers
Mneeh.quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow..... da's juist best geinig
Het loopt al stormquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Het loopt al storm![]()
Jullie hebben nog even
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
Om het nog een klein beetje extra leuk te maken:
[ afbeelding ]
Winnen!
In samenwerking met Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten
Laat je SHO fantasie de vrije loop en doe mee!
Dit dwingt mij er toe om af te zien van deelname.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
Om het nog een klein beetje extra leuk te maken:
[ afbeelding ]
Winnen!
In samenwerking met Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten
Laat je SHO fantasie de vrije loop en doe mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |