Met een avond kom je harstikke ver als je van niks afkomt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met een avond kom je er sowieso niet.
Dat dacht ik ook! Iets is altijd nog beter dan niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met een avond kom je harstikke ver als je van niks afkomt.
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Iets is altijd nog beter dan niets.
Ik hoef ook geen bodybuilder te zijn, maar het lijkt me wel prettig om aan m'n fysiek te werken.
Hier zal ik ook tijdens het voetballen profijt van krijgen.
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...
Ik bedoel, beetje makkelijke buikspier oefeningen... Beetje kloten met dumbells.... Beetje opdrukken...
Ik heb hier ook 2 dumbells liggen en ik raap ze ook soms op als ik er om een of andere reden oog voor heb.
Bij de Decathlon kun je sets van 10kg kopen. Prima voor beginners, gebruik ze zelf ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??
Ik heb 2 opschroef dumbells van beide tot 15 kilogram.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??
Als je dus op schroef dumbells koopt ben je veel langer zoet en heb je veel meer vrijheid om andere oefeningen te doen waarvoor 10 kilo te zwaar of te licht is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Bij de Decathlon kun je sets van 10kg kopen. Prima voor beginners, gebruik ze zelf ook.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 2 opschroef dumbells van beide tot 15 kilogram.
Gewoon die aanschaffen bij de goedkoopste aanbieder... En je kunt je biceps - triceps trainen en ermee opdrukken (dat is ook wel fijn) schouders trainen etc...
Klopt, die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dus op schroef dumbells koopt ben je veel langer zoet en heb je veel meer vrijheid om andere oefeningen te doen waarvoor 10 kilo te zwaar of te licht is.
Help ons eens even op weg door een plaatje op te zoeken van het fysiek dat je evt. zou willen bereiken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bodybuilder te zijn, maar het lijkt me wel prettig om aan m'n fysiek te werken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je gaat nix bereiken zonder kk hard te gaan in de gym vriend.
Ik bedoelde meer: heb je een merk/type die ik kan op zoeken?quote:
Alsof je ineens een bodybuilder bent als je 3x pw in de gym hangt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zul jij even gespierd zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...
Ik bedoel, beetje makkelijke buikspier oefeningen... Beetje kloten met dumbells.... Beetje opdrukken...
Ik heb hier ook 2 dumbells liggen en ik raap ze ook soms op als ik er om een of andere reden oog voor heb.
Alleen kun je prima afvallen zonder sporten maar gespierd worden zonder sporten wordt knap lastig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
spieren zonder sportschool is het nieuwe afvallen zonder sporten
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.
Vandaar dat je een topic opentquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.
Ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. Maar het is zeker mogelijk! Iedere simpele zoek opdracht via Google laat dat weten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Vandaar dat je een topic opentover hoe en wat.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.
Iets in deze richting: http://www.canstockphoto.(...)nge-man-5544406.htmlquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.
Het gaat niet zo zeer om geld, meer om tijd. Ik ben al 4 avonden per week kwijt aan voetbal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:27 schreef Travel. het volgende:
Maar je wilt niet betalen voor de sportschool want dat is te duur(16 euro bij Fit for Free) maar wel dumbells aanschaffen?
Die kerel heeft keihard gewerkt (in de sportschool) voor dat fysiek hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Iets in deze richting: http://www.canstockphoto.(...)nge-man-5544406.html
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die kerel heeft keihard gewerkt (in de sportschool) voor dat fysiek hoor
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef DonJames het volgende:
Met de Ab Solution Pro natuurlijk! Geen moeite, toch spieren! Het werkt echt! En als je nu bestelt krijg je een miniversie die je om je pener kan doen!!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.
Die armen zal een ander verhaal zijn, maar laten we niet doen alsof deze manier dag in dag uit in de sportschool te vinden zal zijn.
Voor de duidelijkheid: erikkll heeft dit bericht gepost vanaf een hometrainerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:18 schreef erikkll het volgende:
[..]Als je die vetlaag weghaalt heb je nog steeds niet zo'n fysiek. Kijk even naar zijn borstspieren. En zijn buik is niet mager, zijn buik is ontwikkeld. Deze man staat dag in dag uit in de sportschool.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: erikkll heeft dit bericht gepost vanaf een hometrainer
Tuurlijk, een 'sixpack' hebben omdat je vel over been bent, telt nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef erikkll het volgende:
[..]Vanaf m'n werk. Maar aangezien ik wél regelmatig in de sportschool sta weet ik gewoon hoeveel werk het is om zo'n fysiek te krijgen.
Wat doe jij buiten fysieke training? Als jij namelijk alleen maar aan gewichten loopt te trekken, duurt het inderdaad eeuwen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef erikkll het volgende:
[..]Vanaf m'n werk. Maar aangezien ik wél regelmatig in de sportschool sta weet ik gewoon hoeveel werk het is om zo'n fysiek te krijgen.
1 middagje per week ga je never nooit je Gepostte fysiek mee bereiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om geld, meer om tijd. Ik ben al 4 avonden per week kwijt aan voetbal.
Ik begin toch te twijfelen over Fit-For-Free inderdaad. Ik heb elke donderdagmiddag vrij, dus misschien is dat een optie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.
Die armen zal een ander verhaal zijn, maar laten we niet doen alsof deze manier dag in dag uit in de sportschool te vinden zal zijn.
Kak, ik heb ineens Tell Sell bannersquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef DonJames het volgende:
Met de Ab Solution Pro natuurlijk! Geen moeite, toch spieren! Het werkt echt! En als je nu bestelt krijg je een miniversie die je om je pener kan doen!!
Ik weeg toevallig 71,3. Ik ben niet erg mager, maar oo kzeker niet dik. Hoezo zou ik boven de 2750 kcal willen komen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Gregor1994 het volgende:
Je moet veel gaan eten, je kan thuis opdrukken, push ups doen. Daarnaast dumbells kopen en een stang.
Zelf vind ik de sportschool ook ergens overschat wanneer je dun bent. Er komt namelijk geen verandering als je dun bent en gaat sporten en niets eet, je voeding is belangrijker dan al dat gewichtheffen.
Maak een voedingsschema waarbij je boven de 2750 kcal komt. Ben zelf 11 kilo aangekomen sinds september, van 60 naar 71.
Ik klaag toch niet? Ik ben tevreden met mijn fysiek hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe jij buiten fysieke training? Als jij namelijk alleen maar aan gewichten loopt te trekken, duurt het inderdaad eeuwen....
Zo bedoel ik het ook niet. Maar je schrijft dat het heel erg moeilijk is om tot zo'n fysiek te komen uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet? Ik ben tevreden met mijn fysiek hoor.
Ja, ik heb er ook lang genoeg over gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Maar je schrijft dat het heel erg moeilijk is om tot zo'n fysiek te komen uit eigen ervaring.
Als je wil aankomen, dan moet je daarboven zitten afhankelijk van je gewicht. Ik dacht dat je juist wilde aankomen, vandaar dat ik dat zei. Maar als je niet wil aankomen dan moet je push ups en zo gaan doen, echter zal dat ook tijd kosten, waardoor je in mijn ogen net zo goed naar de sportschool kan gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik weeg toevallig 71,3. Ik ben niet erg mager, maar oo kzeker niet dik. Hoezo zou ik boven de 2750 kcal willen komen?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:20 schreef fathank het volgende:
Daar gaan heel.wat uurtjes in zitten. Eenbjaar buffelen 3x perweek in de gym, afhankelijk van hoe je er nu bijstaat.
Dat red je Never nooit niet met 1x per week een beetje opdrukken.
En Je voeding, nog belangrijker. Er bestaat geen quick fix.
Spieren ontwikkelen = eiwitten vreten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik hoor iedereen over voeding.
Ik hoef geen kilo's aan te komen. Mijn BMI is volgens mij aardig goed!
Het enige wat ik wil is fysiek wat sterker worden. Hier zal ik ook bij het voetballen veel profijt van hebben.
Zonder propere voeding word je nooit sterk. Bovendien zeg je eerst dat je een lichaam zoals die vent die je postte wil krijgen ongeveer, later zeg je dat je sterk wil worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik hoor iedereen over voeding.
Ik hoef geen kilo's aan te komen. Mijn BMI is volgens mij aardig goed!
Het enige wat ik wil is fysiek wat sterker worden. Hier zal ik ook bij het voetballen veel profijt van hebben.
eiwitten zijn geen magische dingen waar je ineens gespierd van wordt. Je zult moeten trainen als een beest en daarnaast je voeding op orde hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Spieren ontwikkelen = eiwitten vreten.
Ik zeg niet dat ik sterk wil worden. Ik zeg dat ik aan m'n fysiek wil werken. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder propere voeding word je nooit sterk. Bovendien zeg je eerst dat je een lichaam zoals die vent die je postte wil krijgen ongeveer, later zeg je dat je sterk wil worden.
Enige manier om sterk te worden is regelmatig zware dingen tillen en progressief laden. Dan is een sportschool wel handig, en 1x per week te weinig.
Doen we wel, maar dat houdt vaak op bij 20 keer opdrukken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef Peunage het volgende:
Waarom doe je bij voetbaltraining niks aan krachttraining dan? Of is dat iets nieuws?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik sterk wil worden. Ik zeg dat ik aan m'n fysiek wil werken. Dat zijn twee verschillende dingen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Beslis nou eerst eens wat je wil. Je hebt letterlijk gezegd dat je sterker wil worden namelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik sterk wil worden. Ik zeg dat ik aan m'n fysiek wil werken. Dat zijn twee verschillende dingen.
Inderdaad, zeg het hem! Want omdat jij al voetbalt (zelfs 3 keer!!) hoef je ook niet meer je benen te trainen. Abbs doe je mooi thuis dus je hoeft alleen nog maar te gaan voor 1 dagje in de week voor wat borstoefeningen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe jij buiten fysieke training? Als jij namelijk alleen maar aan gewichten loopt te trekken, duurt het inderdaad eeuwen....
benen trainen met wat geïmproviseerde rotzooi is lastig thuisquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef Kowloon het volgende:
Met een beetje creativiteit kun je thuis een prima sportschool in elkaar zetten. Push-ups met een zware rugtas, buis in een trapgat maken voor pull-ups, planking met of zonder oefenbal, squats met zware balk, etc. Daar kun je een heel eind mee komen. Wel vaker herhalen dan 1x per week, zelf doe ik het iedere dag.
Dat is wat minder. Ik zie vaak een heel voetbalploeg bij de sportclub hier in de buurt. Ze komen wel eens met hun trainer. Geen optie voor jou?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Doen we wel, maar dat houdt vaak op bij 20 keer opdrukken.
Ga lekker naar je dumbells kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zul jij even een irritant stuk varken zijn.
Waarom tief je niet lekker op?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga lekker naar je dumbells kijken.
Hij heeft het toch ook over 'sporten' en niet over de sportschool.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zul jij even een irritant stuk varken zijn.
Waarom tief je niet lekker op?
Zijn je argumenten op couchpotato?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou geldt hetzelfde, klapjosti.
Vraag dan gewoon niets... Zijn gewoon goede tips gegeven, maar ja als je de waarheid niet wilt horen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor jou geldt hetzelfde, klapjosti.
De ''waarheid''quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon niets... Zijn gewoon goede tips gegeven, maar ja als je de waarheid niet wilt horen.
En je benen? 300squats challenge?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef eend112 het volgende:
Opdrukken, optrekken
Kom je al een heel eind mee
Ja wat is dat voor bullshit dan train je gewoon met het voetbalquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef fathank het volgende:
[..]
En je benen? 300squats challenge?
Not sure if srsquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor bullshit dan train je gewoon met het voetbal
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor bullshit dan train je gewoon met het voetbal
Als je 4 keer per week voetbalt en dan op een laag pitje wilt gaan trainen is het echt niet nodig om nog je benen te trainenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef 16meter het volgende:
gwn thuis in t trappengat optrekken
zo ben ik beest geworden
en beetje crunchen op bed als je wakker wordt
en armen pompen met halters is ook goed
dat squaten enzo is onzin
Vroeger heel veel, maja dan ontdek je het cafe en daarna werken, vind je het wel bestquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef 16meter het volgende:
geerd jij doet t zeker al wel lang
heb je foto van de lichaam die heb op gebouwt
Maar je kunt wel best aardige resultaten bereiken is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef 16meter het volgende:
benen trainen met wat geïmproviseerde rotzooi is lastig thuis
deadliften ook trouwens
deze man weetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef 16meter het volgende:
gwn thuis in t trappengat optrekken
zo ben ik beest geworden
en beetje crunchen op bed als je wakker wordt
en armen pompen met halters is ook goed
dat squaten enzo is onzin
Ja en je fysiek blijft dan ook op rooky niveau. Jij hebt een vertekend beeld van hoeveel je moet trainen voor een bepaald fysiek. Dat plaatje dat je hebt gepost gaan al heel wat uurtjes sportschool in zitten met zware gewichten. Je kunt ook thuis trainen maar dan moet je wel gewichten hebben en nee niet een DB of BB van 20kg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De ''waarheid''
Dat je niet spieren kunt trainen zonder sportschool is gewoon grootse onzin, op ''rooky'' niveau kun je erg ver komen met een setje dumbells en opdrukken.
Op een gevorderd niveau kun je in een speeltuintje de zwaarste oefeningen uitvoeren.
En dat ligt gewoon heel simpel.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
Even de op de TT afgaande: Steroids, grgr.
Ben je nog natty fathank?quote:
Heb net creatinekuurtje achter de rugquote:
als je nog wat nodig hebt dm maar, geheel discreet enzulksquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb net creatinekuurtje achter de rug
Vanaf januari 2shots whey per dag.
Neem je creatine oraal of prik je het in je billetjes? Heb gehoord dat je het beter kan injecteren omdat creatine erg giftig is voor je lever. Zou trouwens ook oppassen met die shotjes whey per dag, voor je het weet ben je net zo groot als Arnold was in zijn glorie dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb net creatinekuurtje achter de rug
Vanaf januari 2shots whey per dag.
Ik heb geen plaatje gepost?quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:46 schreef ssebass het volgende:
eeld van hoeveel je moet trainen voor een bepaald fysiek. Dat plaatje dat je hebt gepost gaan al heel wat uurtjes sportschool in zitten met zware gewichten. Je kunt ook thuis trainen maar dan moet je wel gewichten hebben en nee niet een DB of BB van 20kg.
Kijk nog eens goed, ook naar de andere fotos van dezelfde dude op de bron website.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen plaatje gepost?
Oh dat plaatje van TS, ja zit wel wat tijd in, maar prima haalbaar zonder als een malle naar de sportschool te gaan, nee vooruit dan duurt het wel iets langer.
Keb vooral respect voor de buikspierenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, ook naar de andere fotos van dezelfde dude op de bron website.
Goed bezig dat je naar de sportschool gaat, alleen met 1x per week kom je dus nergens. 3x per week een uurtje, meer is er niet nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb besloten dat ik me ga aanmelden bij onze lokale sportschool.
Vanaf 1 januari zal ik een abonnement nemen en minimaal 1 keer per week gaan. Althans, dat is mijn voornemen.
Nu nog even het juiste schema vinden voor m'n voeding.
Dat zal een probleem worden, aangezien ik dus op maandag, woensdag en vrijdag en zondag al voetbal. Ik heb ook nog een studie, een vriendin en werk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed bezig dat je naar de sportschool gaat, alleen met 1x per week kom je dus nergens. 3x per week een uurtje, meer is er niet nodig.
Vriendin dumpen, vriendinnen zat zodra je een hunk bentquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:56 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat zal een probleem worden, aangezien ik dus op maandag, woensdag en vrijdag en zondag al voetbal. Ik heb ook nog een studie, een vriendin en werk.
Ik ben ook gestopt met creat kuurtje mijn vriendin werd gek van al die gebogen lepels en injectienaalden in huisquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem je creatine oraal of prik je het in je billetjes? Heb gehoord dat je het beter kan injecteren omdat creatine erg giftig is voor je lever. Zou trouwens ook oppassen met die shotjes whey per dag, voor je het weet ben je net zo groot als Arnold was in zijn glorie dagen.
Ik druk zelf ook aantal keer op per dag met wat crunches om plaatselijk vet te verbranden en ik curl al zo'n 8 kilo dus ja ik ben best al beest. Gr gr
Je moet wel echt oppassen met het snuiven van Whey. Ik weet dat dat ervoor zorgt dat je lichaam de whey direct op kan nemen waardoor je testosteron level direct stijgt, maar het heeft ook zijn keerzijde:quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met creat kuurtje mijn vriendin werd gek van al die gebogen lepels en injectienaalden in huis
Snuif nu alleen nog maar whey.
Nee, maar bedankt voor de aanbieding! Ik ga vanaf 1 januari gewoon een abonnement nemen bij de sportschool.quote:Op maandag 9 december 2013 09:36 schreef nexusje het volgende:
kheb nog wel 2 dumbells tot 15 kilo liggen, laat maar weten of je interesse hebt
Goedzo, lekker bezigquote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de aanbieding! Ik ga vanaf 1 januari gewoon een abonnement nemen bij de sportschool.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:09 schreef nexusje het volgende:
[..]
Goedzo, lekker bezig, ooit de waas gehad om te krachttraining te gaan doen, ik ben zelf marathon loper.. Gebeurd tot heden weinig
Krachttraining lijkt me ook wel handig voor mensen die marathon lopen toch? Ik zie vaak alleen maar marathonlopers die bloedje mager zijn. Echt eng soms gewoon!quote:Op maandag 9 december 2013 10:09 schreef nexusje het volgende:
[..]
Goedzo, lekker bezig, ooit de waas gehad om te krachttraining te gaan doen, ik ben zelf marathon loper.. Gebeurd tot heden weinig
Voor sprinters wel. Voor marathonlopers niet handig. Als je 42km moet hardlopen is iedere kilo extra er 1 teveel. Bovendien verbrandt de gemiddelde marathonloper natuurlijk hardstikke veel kcals waardoor t lastig is om wat bij te zetten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
[..]
Krachttraining lijkt me ook wel handig voor mensen die marathon lopen toch? Ik zie vaak alleen maar marathonlopers die bloedje mager zijn. Echt eng soms gewoon!
Het lijkt me dat je met een beetje spiermassa ook meer snelheid/uithoudingsvermogen kunt creëren toch?
Ben ik het niet helemaal mee eens, zelf ben ik niet ubermager, loop ook geen ultra tijd op de marathon.. Meer t feit dat ik hem ren en dat ik graag bezig ben met deze sport is al een genoegdoening opzich. Daarnaast zijn buikspieren erg welkom, mede hier door manoeuvreer je gewoon iets lekkerder. Maar zoals je doelt, sprinters, en ergens zit er toch ook een sprinter in mij op korte afstanden en intervaltrainingenquote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor sprinters wel. Voor marathonlopers niet handig. Als je 42km moet hardlopen is iedere kilo extra er 1 teveel. Bovendien verbrandt de gemiddelde marathonloper natuurlijk hardstikke veel kcals waardoor t lastig is om wat bij te zetten.
Dat komt omdat duursporten ongeveer het tegenovergestelde zijn van krachtsporten. Je verbrandt gigantisch veel calorieen als duursporter. Daarom heeft jouw voetbaltraining ook geen effect op je spieropbouw.quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef dezomervoorbij het volgende:
Krachttraining lijkt me ook wel handig voor mensen die marathon lopen toch? Ik zie vaak alleen maar marathonlopers die bloedje mager zijn. Echt eng soms gewoon!
Trainen is het bouwplan en eiwitten zijn de stenen. Ik houd 2g per kg lichaamsgewicht aan.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik lees eerder in dit topic dat het benodigd is om veel eiwitten te eten.
Eiwitten zitten toch ook gewoon in brood/noten etc?
Niet in brood, wel in noten. Ook in vis/vlees/soja/zuivelproductenquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef dezomervoorbij het volgende:
Eiwitten zitten toch ook gewoon in brood/noten etc?
En hoe bepaal jij dan wanneer je wat eet?quote:Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Trainen is het bouwplan en eiwitten zijn de stenen. Ik houd 2g per kg lichaamsgewicht aan.
Verhaal klopt wel maar een marathon lopen heeft zeker wat aan kracht training als is het maar te preventie van blessures. Imo een van de meest hardnekkige fabels in de wereld. Elke duursporter zou kracht training moeten doen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor sprinters wel. Voor marathonlopers niet handig. Als je 42km moet hardlopen is iedere kilo extra er 1 teveel. Bovendien verbrandt de gemiddelde marathonloper natuurlijk hardstikke veel kcals waardoor t lastig is om wat bij te zetten.
Max op te nemen eiwitten is 25g per keer als ik het goed heb. Dus verdelen over de dag. Staat veel geschreven over voedingschema's verhoudingen macro's en zo. Moet je maar even lezen. In het begin is het vooral goed en hard trainen. Ook rust nemen niet vergeten. Eten, trainen en rust. Als één van die drie dingen niet goed zit dan train je niet optimaal.quote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
En hoe bepaal jij dan wanneer je wat eet?
Heb je voor jezelf een schema die je volgt?
Nee dat is niet zo.... Eten kost ook tijd om te verteren en eiwitten blijven na verteren iets van 8 uur beschikbaar voor opname geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Max op te nemen eiwitten is 25g per keer als ik het goed heb. Dus verdelen over de dag. Staat veel geschreven over voedingschema's verhoudingen macro's en zo. Moet je maar even lezen. In het begin is het vooral goed en hard trainen. Ook rust nemen niet vergeten. Eten, trainen en rust. Als één van die drie dingen niet goed zit dan train je niet optimaal.
Ja tuurlijk, maar niet als primair doel om meer spiermassa aan te zetten in tegenstelling tot een sprinter die juist baat heeft bij een flinke spiermassa.quote:Op maandag 9 december 2013 13:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Verhaal klopt wel maar een marathon lopen heeft zeker wat aan kracht training als is het maar te preventie van blessures. Imo een van de meest hardnekkige fabels in de wereld. Elke duursporter zou kracht training moeten doen.
Belangrijkste is dat je in de 32 - 48 uur na je workout zorgt voor een anabool milieu. Dus voldoende voedingsstoffen binnen krijgen. En of dat per maaltijd nou 25 of 50 gram eiwit is niet heel erg interessant.quote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Max op te nemen eiwitten is 25g per keer als ik het goed heb. Dus verdelen over de dag. Staat veel geschreven over voedingschema's verhoudingen macro's en zo. Moet je maar even lezen. In het begin is het vooral goed en hard trainen. Ook rust nemen niet vergeten. Eten, trainen en rust. Als één van die drie dingen niet goed zit dan train je niet optimaal.
+- 2.0 gram per kilo lichaamsgewicht is ook veel eiwit. Voor de meeste mensen betekent dat dus zo'n 140/150 gram eiwit (als je uitgaat van Lean Mass) per dag moet eten. Dat haal je echt niet met twee glazen melk en een plakje kaas op een dag. De meeste mensen halen die hoeveelheid bij lange na niet. En dat hoeft ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 13:16 schreef JeffreyXL het volgende:
Mooie is dat men altijd denk veel eiwit nodig te hebben. Nu heeft een sporter ook wat meer eiwitten nodig dan een "gemiddeld" mens maar excessen zijn helemaal niet nodig. Recent onderzoek varieert van 1,6 tot 1,8g per kg lichaamsgewicht wat meer als voldoende zou moeten zijn.
Biologische waardes en thermogene effecten maar ach daar is niemand meer in geïnteresseerd.quote:Op maandag 9 december 2013 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
+- 2.0 gram per kilo lichaamsgewicht is ook veel eiwit. Voor de meeste mensen betekent dat dus zo'n 140/150 gram eiwit (als je uitgaat van Lean Mass) per dag moet eten. Dat haal je echt niet met twee glazen melk en een plakje kaas op een dag. De meeste mensen halen die hoeveelheid bij lange na niet. En dat hoeft ook niet
Dan heb je eigenlijk ook nog het feit dat de opname van eiwit dmv voedsel niet 100% is. Er gaan ook grammen verloren in de spijsvertering. Maar goed, dan maak je het allemaal te ingewikkeld. TS moet gewoon een hoop gaan eten, veel/consequent trainen en voldoende rust pakken en dan zien we na een halfjaar wel weer.
Maar heb niet het idee dat TS 'is gonna make it'.
Crossfit hippie gespotquote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Vortix het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je even veel tijd mee kwijt als naar de sportschool gaan, maar goed.
Zonder tijdsinvestering geen spierwinst.
Bullshit.quote:
Is het nog wel voor crossfit hippies.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit.
Megahandig als je vaak van huis bent en toch wat wil doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het nog wel voor crossfit hippies.
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BBquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg buffe crossfitters.
[ afbeelding ]
Meer alpha dan lucas parker gaat het niet wordenquote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BB
Nee, dat klopt. Beestachtig fysiek inderdaad en een even sterkere baard. Er was niet lang geleden (of nog steeds?) zijn programma over het vissen op Discovery. Ondanks dat ik niet zoveel met het vissen heb maakte hij het wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Meer alpha dan lucas parker gaat het niet worden
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg buffe crossfitters.
[ afbeelding ]
Hehehe. Inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.
Ach, al die negatieve geluiden hier, en nu laat je je naar de sportschool jagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb besloten dat ik me ga aanmelden bij onze lokale sportschool.
Vanaf 1 januari zal ik een abonnement nemen en minimaal 1 keer per week gaan. Althans, dat is mijn voornemen.
Nu nog even het juiste schema vinden voor m'n voeding.
Dat laatste beweer ik toch nergens. Ga lekker 6x per dag kip met rijst eten, oh hardcore bodybuilder.quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BB
Een schaatser schaatst ook niet alleen rondjes in zn trainingsuren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.
Is ook voor hippiesquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat laatste beweer ik toch nergens. Ga lekker 6x per dag kip met rijst eten, oh hardcore bodybuilder.
Nadeel is met wat alleen wat db's kun je niet heel veel. Zeker de echte compounds doe je niet zo makkelijk thuis zonder goede spullen zoals dead lifts, squats, bench press, bb row etc. Pull ups kan wel, maar dat is dan ook bijna de enige. Misschien nog wat OHP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ach, al die negatieve geluiden hier, en nu laat je je naar de sportschool jagenDat is helemaal niet nodig, je kunt natuurlijk heel goed thuis trainen, bij voorkeur met zo'n opschroefbare set dumbells (of beter nog: twee sets, maar dat gaat wel een beetje in de papieren lopen, en in het begin heb je zoveel gewicht nog niet nodig, schat ik, aangezien je zelf vrij licht bent). En dan is het verder een kwestie van tijd inplannen en gewoon een uur trainen. Als je geen grote spiegel hebt, koop je er een.
-knip-
Als je nooit eerder aan krachttraining hebt gedaan, is het overigens wel van harte aan te bevelen om je op een sportschool goed te laten voorlichten; houding en techniek zijn echt belangrijk. Maar als je dat eenmaal weet, kun je thuis echt prima trainen.
-knip-
Succes
Zou niet weten waarom niet. Vlak voor het slapen is niet goed met oog op de rust, 's ochtends lijkt mij geen probleem. Gewoon even warming up en gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een oude voetbaltrainer, dat het niet verstandig is om 's ochtends je spieren te trainen. Zeker niet als je net wakker bent.
Klopt dat?
Hij doelt denk ik op je leverglycogeen. Die is na het slapen (vasten) laag en moet aangevuld worden. In de ochtend kan je beter op duurtrainen dan. Als je het snel wilt aanvullen: fruit eten en daarna gaan sporten. Maar ik weet niet hoe lang er tussen het eetmoment zit en wanneer je aangevuld bent. Ik sport, krachttraining iig, het liefst in de avond. Hardlopen ed kan je perfect 's ochtends doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een oude voetbaltrainer, dat het niet verstandig is om 's ochtends je spieren te trainen. Zeker niet als je net wakker bent.
Klopt dat?
Iets verhoogde bloeddruk, maar verder prima hersteld. Wel nagekuurd met ZMA en Vit. D natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:40 schreef fathank het volgende:
Heb je wel je bloed en leverwaarden laten prikken bij de dokter? Want dat is toch erg hepatoxisch?
Maar je gaat dat allemaal weer verliezen omdat ZMA je testosteron levels verhogen ver boven de normale waarde en wanneer je ermee stopt dan verlies je die gains weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iets verhoogde bloeddruk, maar verder prima hersteld. Wel nagekuurd met ZMA en Vit. D natuurlijk.
Valt mee, hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nadeel is met wat alleen wat db's kun je niet heel veel. Zeker de echte compounds doe je niet zo makkelijk thuis zonder goede spullen zoals dead lifts, squats, bench press, bb row etc. Pull ups kan wel, maar dat is dan ook bijna de enige. Misschien nog wat OHP.
Idd na 2 maanden zat ik zeker op 40kg squat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef fathank het volgende:
Als man zijnde ben je heel gauw uitgespeeld met 40 kg.
Is natuurlijk niks zeggend. Kan goed dat je 150kg weegt en de andere man slechts 50kg dan is die 40kg wel een ander verhaal. Desalniettemin 40kg is lightweightquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef ssebass het volgende:
40kg is inderdaad helemaal niets. Ik begon al die oefeningen al boven de 40kg.
TS weegt iets van 70 kilo, dat is vrij licht. Hij kan best uit de voeten met 40 kilo; ik zie op de sportschool zelden mannen met 30+ dumbells trainen. Het zijn dan ook geen professionals of aanstormende fitnessfinalisten, maar gewone mannen met gewone lichamen die wat gespierder/sterker willen worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Is natuurlijk niks zeggend. Kan goed dat je 150kg weegt en de andere man slechts 50kg dan is die 40kg wel een ander verhaal. Desalniettemin 40kg is lightweight
Want afvallen zonder sporten is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
ja man lekker deadliften en squatten met 40kg dumbbellsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
TS weegt iets van 70 kilo, dat is vrij licht. Hij kan best uit de voeten met 40 kilo; ik zie op de sportschool zelden mannen met 30+ dumbells trainen. Het zijn dan ook geen professionals of aanstormende fitnessfinalisten, maar gewone mannen met gewone lichamen die wat gespierder/sterker willen worden.
Veel plezier met je uitgezakte lichaamquote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want afvallen zonder sporten is niet mogelijk?. Leuk die mensen hier zonder enige kennis van zaken die elkaar maar nableren.
Squatten/deadliften met dumbells is vele malen zwaarder dan met een barbell. Is ook logisch, aangezien je een barbell met je schouders/rug kunt stutten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man lekker deadliften en squatten met 40kg dumbbells
helenmaal supper
Wat heeft uitgezakt lichaam te maken met afvallen zonder sporten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Veel plezier met je uitgezakte lichaam![]()
Het gaat er niet om of het mogelijk is, tuurlijk kan dat.
Het gaat om de mentaliteit om iets te willen bereiken met zo weinig mogelijk inspanning.
Eh faka broertje nooit je masker afdoen g je bent van de straatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef 16meter het volgende:
pffff
ik neem aan dat je dit echt gelooft, maar ik heb geen zin om hier nog serieus op in te gaan
Wat is er nou zo moeilijk aan nadenken?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef 16meter het volgende:
pffff
ik neem aan dat je dit echt gelooft, maar ik heb geen zin om hier nog serieus op in te gaan
Oftewel gewoon een heel ander soort oefening.quote:
Dat valt wel mee, afgezien van wat details, maar dat was het punt niet. Het ging erom of TS thuis zou kunnen squatten en deadliften met dumbbells tot 40 kilo, antwoord: ja. Het voordeel is dat hij al doende ook zijn bovenlichaam traint. Bovendien kan hij, als bonus, ook met diverse squats variëren als hij losse gewichten gebruikt: swing squat, split squat, lateral squat, gobelet squat, overhead squat enzovoortquote:Op woensdag 11 december 2013 15:14 schreef ssebass het volgende:
[..]
Oftewel gewoon een heel ander soort oefening.
Gaat gewoon nooit zo effectief zijn. Daarnaast ging het om dumbells van 20kg dus in totaal 40kg. Voor de oefeningen waar ik het over had zit je als beginner al boven qua gewicht. Beetje thuis aankloten met een paar dumbells is niet te vergelijken met trainen met gewichten van >100kg. Dit zie je ook in het resultaat. Ja thuis wat oefeningetjes doen helpt wel maar dat ontgroei je al snel als je een beetje serieus wilt gaan trainen of je moet echt een home gym gaan bouwen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, afgezien van wat details, maar dat was het punt niet. Het ging erom of TS thuis zou kunnen squatten en deadliften met dumbbells tot 40 kilo, antwoord: ja. Het voordeel is dat hij al doende ook zijn bovenlichaam traint. Bovendien kan hij, als bonus, ook met diverse squats variëren als hij losse gewichten gebruikt: swing squat, split squat, lateral squat, gobelet squat, overhead squat enzovoort
PX90 jonguhquote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef fathank het volgende:
Heb je gezien hoe buff hij is. En dat in 60 dagen
Ik denk wel dat je het thuis trainen op een keer kunt ontgroeien, inderdaad. De meeste mensen zullen dat moment alleen nooit meemaken, simpelweg omdat ze er na een maand mee stoppenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Gaat gewoon nooit zo effectief zijn. Daarnaast ging het om dumbells van 20kg dus in totaal 40kg. Voor de oefeningen waar ik het over had zit je als beginner al boven qua gewicht. Beetje thuis aankloten met een paar dumbells is niet te vergelijken met trainen met gewichten van >100kg. Dit zie je ook in het resultaat. Ja thuis wat oefeningetjes doen helpt wel maar dat ontgroei je al snel als je een beetje serieus wilt gaan trainen of je moet echt een home gym gaan bouwen.
Maargoed iedereen moet zelf weten wat die doet. Zeg alleen dat dit uit gaat lopen op een deceptie.
+15 cm benen met skateboard squats in 2 weken!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef 16meter het volgende:
sportschool is overrated
thuis opdrukken, optrekken en insanity
plus benen met setje halters
of skateboard squats (zie scooby)
Dumbell squats zijn echt kut, je hebt ze duidelijk nooit gedaan. Omdat je bovenlichaam/armen de beperkende factor zijn/worden. Dumbells triggeren meer assistance spieren, dat is ook precies de reden waarom je meer kan liften met een barbell vergeleken dumbells bij bijv. een BP. Maar om nou te zeggen dat ze beter zijn. Je bent dan heel anders aan het trainen. Wil je werken aan je bovenlijf, pak dan oefenening specifiek voor je bovenlijf, ga geen benenoefening gebruiken daarvoor. Kansloos.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Nadine26 het volgende:
Squats With Dumbbells
On the other hand, squats with dumbbells are tougher because you are required to hold the dumbbells in each free hand while squatting. This increases the load on the upper body as well, and actually makes it harder to perform the squat. The dumbbells are just hanging freely in front in such a scenario, and what this effectively means is that you will be able to carry more weight if you use barbells instead of dumbbells. It is due to this primary difference that many people prefer squatting with barbells, especially the ones that are attached to a machine.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dumbell squats zijn echt kut, je hebt ze duidelijk nooit gedaan. Omdat je bovenlichaam/armen de beperkende factor zijn/worden. Dumbells triggeren meer assistance spieren, dat is ook precies de reden waarom je meer kan liften met een barbell vergeleken dumbells bij bijv. een BP. Maar om nou te zeggen dat ze beter zijn. Je bent dan heel anders aan het trainen. Wil je werken aan je bovenlijf, pak dan oefenening specifiek voor je bovenlijf, ga geen benenoefening gebruiken daarvoor. Kansloos.
Overigens als je een leuke squat wilt doen, overhead squat, die is fijn, accentueert je rugspieren wat meer en het squat ook heel anders.
Als je op vakantie bent, dan ga je gewoon naar de sportschool. Inschrijven voor drie weken en gaan. Hoppa.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Nadine26 het volgende:
![]()
Ik heb wel eens dumbbell-squats gedaan. Ik begin te merken dat er inderdaad een beperkende factor is - mijn armen worden steeds langer- en er komt onvermijdelijk een moment waarop ik moet overstappen op een barbell. Allemaal waar, allemaal to the point, maar dit topic ging over thuis trainen en de aanschaf van een barbell is ook weer zoiets
![]()
Ik zeg dus niet dat het één beter is dan het andere. Ik zeg alleen dat squats met dumbbells op zichzelf, dus als krachtoefening voor je benen/billen/onderrug (en in mindere mate voor je bovenlichaam) effectief zijn. Lekker toch, als je ook thuis iets kunt doen? Laten we zeggen: op de dagen dat je geen zin/tijd hebt om naar de sportschool te gaan, of op vakantie. En in de sportschool stort je je dan op de barbell met 100+ kilo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |