Is natuurlijk niks zeggend. Kan goed dat je 150kg weegt en de andere man slechts 50kg dan is die 40kg wel een ander verhaal. Desalniettemin 40kg is lightweightquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef ssebass het volgende:
40kg is inderdaad helemaal niets. Ik begon al die oefeningen al boven de 40kg.
TS weegt iets van 70 kilo, dat is vrij licht. Hij kan best uit de voeten met 40 kilo; ik zie op de sportschool zelden mannen met 30+ dumbells trainen. Het zijn dan ook geen professionals of aanstormende fitnessfinalisten, maar gewone mannen met gewone lichamen die wat gespierder/sterker willen worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Is natuurlijk niks zeggend. Kan goed dat je 150kg weegt en de andere man slechts 50kg dan is die 40kg wel een ander verhaal. Desalniettemin 40kg is lightweight
Want afvallen zonder sporten is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
spieren zonder sportschool is het nieuwe afvallen zonder sporten
ja man lekker deadliften en squatten met 40kg dumbbellsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
TS weegt iets van 70 kilo, dat is vrij licht. Hij kan best uit de voeten met 40 kilo; ik zie op de sportschool zelden mannen met 30+ dumbells trainen. Het zijn dan ook geen professionals of aanstormende fitnessfinalisten, maar gewone mannen met gewone lichamen die wat gespierder/sterker willen worden.
Veel plezier met je uitgezakte lichaamquote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want afvallen zonder sporten is niet mogelijk?. Leuk die mensen hier zonder enige kennis van zaken die elkaar maar nableren.
Squatten/deadliften met dumbells is vele malen zwaarder dan met een barbell. Is ook logisch, aangezien je een barbell met je schouders/rug kunt stutten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man lekker deadliften en squatten met 40kg dumbbells
helenmaal supper
Wat heeft uitgezakt lichaam te maken met afvallen zonder sporten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Veel plezier met je uitgezakte lichaam![]()
Het gaat er niet om of het mogelijk is, tuurlijk kan dat.
Het gaat om de mentaliteit om iets te willen bereiken met zo weinig mogelijk inspanning.
Eh faka broertje nooit je masker afdoen g je bent van de straatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef 16meter het volgende:
pffff
ik neem aan dat je dit echt gelooft, maar ik heb geen zin om hier nog serieus op in te gaan
Wat is er nou zo moeilijk aan nadenken?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef 16meter het volgende:
pffff
ik neem aan dat je dit echt gelooft, maar ik heb geen zin om hier nog serieus op in te gaan
Oftewel gewoon een heel ander soort oefening.quote:
Dat valt wel mee, afgezien van wat details, maar dat was het punt niet. Het ging erom of TS thuis zou kunnen squatten en deadliften met dumbbells tot 40 kilo, antwoord: ja. Het voordeel is dat hij al doende ook zijn bovenlichaam traint. Bovendien kan hij, als bonus, ook met diverse squats variėren als hij losse gewichten gebruikt: swing squat, split squat, lateral squat, gobelet squat, overhead squat enzovoortquote:Op woensdag 11 december 2013 15:14 schreef ssebass het volgende:
[..]
Oftewel gewoon een heel ander soort oefening.
Gaat gewoon nooit zo effectief zijn. Daarnaast ging het om dumbells van 20kg dus in totaal 40kg. Voor de oefeningen waar ik het over had zit je als beginner al boven qua gewicht. Beetje thuis aankloten met een paar dumbells is niet te vergelijken met trainen met gewichten van >100kg. Dit zie je ook in het resultaat. Ja thuis wat oefeningetjes doen helpt wel maar dat ontgroei je al snel als je een beetje serieus wilt gaan trainen of je moet echt een home gym gaan bouwen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, afgezien van wat details, maar dat was het punt niet. Het ging erom of TS thuis zou kunnen squatten en deadliften met dumbbells tot 40 kilo, antwoord: ja. Het voordeel is dat hij al doende ook zijn bovenlichaam traint. Bovendien kan hij, als bonus, ook met diverse squats variėren als hij losse gewichten gebruikt: swing squat, split squat, lateral squat, gobelet squat, overhead squat enzovoort
PX90 jonguhquote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef fathank het volgende:
Heb je gezien hoe buff hij is. En dat in 60 dagen
Ik denk wel dat je het thuis trainen op een keer kunt ontgroeien, inderdaad. De meeste mensen zullen dat moment alleen nooit meemaken, simpelweg omdat ze er na een maand mee stoppenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Gaat gewoon nooit zo effectief zijn. Daarnaast ging het om dumbells van 20kg dus in totaal 40kg. Voor de oefeningen waar ik het over had zit je als beginner al boven qua gewicht. Beetje thuis aankloten met een paar dumbells is niet te vergelijken met trainen met gewichten van >100kg. Dit zie je ook in het resultaat. Ja thuis wat oefeningetjes doen helpt wel maar dat ontgroei je al snel als je een beetje serieus wilt gaan trainen of je moet echt een home gym gaan bouwen.
Maargoed iedereen moet zelf weten wat die doet. Zeg alleen dat dit uit gaat lopen op een deceptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |