Bullshit.quote:
Is het nog wel voor crossfit hippies.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Bullshit.
Megahandig als je vaak van huis bent en toch wat wil doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het nog wel voor crossfit hippies.
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BBquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg buffe crossfitters.
[ afbeelding ]
Meer alpha dan lucas parker gaat het niet wordenquote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BB
Nee, dat klopt. Beestachtig fysiek inderdaad en een even sterkere baard. Er was niet lang geleden (of nog steeds?) zijn programma over het vissen op Discovery. Ondanks dat ik niet zoveel met het vissen heb maakte hij het wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Meer alpha dan lucas parker gaat het niet worden
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg buffe crossfitters.
[ afbeelding ]
Hehehe. Inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.
Ach, al die negatieve geluiden hier, en nu laat je je naar de sportschool jagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb besloten dat ik me ga aanmelden bij onze lokale sportschool.
Vanaf 1 januari zal ik een abonnement nemen en minimaal 1 keer per week gaan. Althans, dat is mijn voornemen.
Nu nog even het juiste schema vinden voor m'n voeding.
Dat laatste beweer ik toch nergens. Ga lekker 6x per dag kip met rijst eten, oh hardcore bodybuilder.quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, na het zien van het plaatje moet ik je wel gelijk geven inderdaad. Crossfit is niet voor hippies en is het nieuwe BB
Een schaatser schaatst ook niet alleen rondjes in zn trainingsuren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die, ironisch genoeg, zelf doorgaans geen CrossFit programmering gebruiken voor hun eigen trainingen.
Is ook voor hippiesquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat laatste beweer ik toch nergens. Ga lekker 6x per dag kip met rijst eten, oh hardcore bodybuilder.
Nadeel is met wat alleen wat db's kun je niet heel veel. Zeker de echte compounds doe je niet zo makkelijk thuis zonder goede spullen zoals dead lifts, squats, bench press, bb row etc. Pull ups kan wel, maar dat is dan ook bijna de enige. Misschien nog wat OHP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ach, al die negatieve geluiden hier, en nu laat je je naar de sportschool jagenDat is helemaal niet nodig, je kunt natuurlijk heel goed thuis trainen, bij voorkeur met zo'n opschroefbare set dumbells (of beter nog: twee sets, maar dat gaat wel een beetje in de papieren lopen, en in het begin heb je zoveel gewicht nog niet nodig, schat ik, aangezien je zelf vrij licht bent). En dan is het verder een kwestie van tijd inplannen en gewoon een uur trainen. Als je geen grote spiegel hebt, koop je er een.
-knip-
Als je nooit eerder aan krachttraining hebt gedaan, is het overigens wel van harte aan te bevelen om je op een sportschool goed te laten voorlichten; houding en techniek zijn echt belangrijk. Maar als je dat eenmaal weet, kun je thuis echt prima trainen.
-knip-
Succes
Zou niet weten waarom niet. Vlak voor het slapen is niet goed met oog op de rust, 's ochtends lijkt mij geen probleem. Gewoon even warming up en gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een oude voetbaltrainer, dat het niet verstandig is om 's ochtends je spieren te trainen. Zeker niet als je net wakker bent.
Klopt dat?
Hij doelt denk ik op je leverglycogeen. Die is na het slapen (vasten) laag en moet aangevuld worden. In de ochtend kan je beter op duurtrainen dan. Als je het snel wilt aanvullen: fruit eten en daarna gaan sporten. Maar ik weet niet hoe lang er tussen het eetmoment zit en wanneer je aangevuld bent. Ik sport, krachttraining iig, het liefst in de avond. Hardlopen ed kan je perfect 's ochtends doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een oude voetbaltrainer, dat het niet verstandig is om 's ochtends je spieren te trainen. Zeker niet als je net wakker bent.
Klopt dat?
Iets verhoogde bloeddruk, maar verder prima hersteld. Wel nagekuurd met ZMA en Vit. D natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:40 schreef fathank het volgende:
Heb je wel je bloed en leverwaarden laten prikken bij de dokter? Want dat is toch erg hepatoxisch?
Maar je gaat dat allemaal weer verliezen omdat ZMA je testosteron levels verhogen ver boven de normale waarde en wanneer je ermee stopt dan verlies je die gains weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iets verhoogde bloeddruk, maar verder prima hersteld. Wel nagekuurd met ZMA en Vit. D natuurlijk.
Valt mee, hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nadeel is met wat alleen wat db's kun je niet heel veel. Zeker de echte compounds doe je niet zo makkelijk thuis zonder goede spullen zoals dead lifts, squats, bench press, bb row etc. Pull ups kan wel, maar dat is dan ook bijna de enige. Misschien nog wat OHP.
Idd na 2 maanden zat ik zeker op 40kg squat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef fathank het volgende:
Als man zijnde ben je heel gauw uitgespeeld met 40 kg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |