Met een avond kom je harstikke ver als je van niks afkomt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met een avond kom je er sowieso niet.
Dat dacht ik ook! Iets is altijd nog beter dan niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met een avond kom je harstikke ver als je van niks afkomt.
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Iets is altijd nog beter dan niets.
Ik hoef ook geen bodybuilder te zijn, maar het lijkt me wel prettig om aan m'n fysiek te werken.
Hier zal ik ook tijdens het voetballen profijt van krijgen.
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...
Ik bedoel, beetje makkelijke buikspier oefeningen... Beetje kloten met dumbells.... Beetje opdrukken...
Ik heb hier ook 2 dumbells liggen en ik raap ze ook soms op als ik er om een of andere reden oog voor heb.
Bij de Decathlon kun je sets van 10kg kopen. Prima voor beginners, gebruik ze zelf ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??
Ik heb 2 opschroef dumbells van beide tot 15 kilogram.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik wil best dumbells aanschaffen, maar ik zie op internet zoveel verschillende soorten, maten & gewichten??
Als je dus op schroef dumbells koopt ben je veel langer zoet en heb je veel meer vrijheid om andere oefeningen te doen waarvoor 10 kilo te zwaar of te licht is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Bij de Decathlon kun je sets van 10kg kopen. Prima voor beginners, gebruik ze zelf ook.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 2 opschroef dumbells van beide tot 15 kilogram.
Gewoon die aanschaffen bij de goedkoopste aanbieder... En je kunt je biceps - triceps trainen en ermee opdrukken (dat is ook wel fijn) schouders trainen etc...
Klopt, die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dus op schroef dumbells koopt ben je veel langer zoet en heb je veel meer vrijheid om andere oefeningen te doen waarvoor 10 kilo te zwaar of te licht is.
Help ons eens even op weg door een plaatje op te zoeken van het fysiek dat je evt. zou willen bereiken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bodybuilder te zijn, maar het lijkt me wel prettig om aan m'n fysiek te werken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
je gaat nix bereiken zonder kk hard te gaan in de gym vriend.
Ik bedoelde meer: heb je een merk/type die ik kan op zoeken?quote:
Alsof je ineens een bodybuilder bent als je 3x pw in de gym hangt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zul jij even gespierd zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt genoeg dingen gewoon thuis doen in een kwartiertje per dag ofzo...
Ik bedoel, beetje makkelijke buikspier oefeningen... Beetje kloten met dumbells.... Beetje opdrukken...
Ik heb hier ook 2 dumbells liggen en ik raap ze ook soms op als ik er om een of andere reden oog voor heb.
Alleen kun je prima afvallen zonder sporten maar gespierd worden zonder sporten wordt knap lastig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
spieren zonder sportschool is het nieuwe afvallen zonder sporten
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef Waaghals het volgende:
spieren zonder sportschool is het nieuwe afvallen zonder sporten
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.
Vandaar dat je een topic opentquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn genoeg manieren om fysieke training te doen, zonder naar een sportschool te gaan.
Ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. Maar het is zeker mogelijk! Iedere simpele zoek opdracht via Google laat dat weten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Vandaar dat je een topic opentover hoe en wat.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.
Iets in deze richting: http://www.canstockphoto.(...)nge-man-5544406.htmlquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen erg gespierd ga je er niet van worden post eens een pic van je goal fysiek.
Het gaat niet zo zeer om geld, meer om tijd. Ik ben al 4 avonden per week kwijt aan voetbal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:27 schreef Travel. het volgende:
Maar je wilt niet betalen voor de sportschool want dat is te duur(16 euro bij Fit for Free) maar wel dumbells aanschaffen?
Die kerel heeft keihard gewerkt (in de sportschool) voor dat fysiek hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Iets in deze richting: http://www.canstockphoto.(...)nge-man-5544406.html
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die kerel heeft keihard gewerkt (in de sportschool) voor dat fysiek hoor
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef DonJames het volgende:
Met de Ab Solution Pro natuurlijk! Geen moeite, toch spieren! Het werkt echt! En als je nu bestelt krijg je een miniversie die je om je pener kan doen!!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.
Die armen zal een ander verhaal zijn, maar laten we niet doen alsof deze manier dag in dag uit in de sportschool te vinden zal zijn.
Voor de duidelijkheid: erikkll heeft dit bericht gepost vanaf een hometrainerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:18 schreef erikkll het volgende:
[..]Als je die vetlaag weghaalt heb je nog steeds niet zo'n fysiek. Kijk even naar zijn borstspieren. En zijn buik is niet mager, zijn buik is ontwikkeld. Deze man staat dag in dag uit in de sportschool.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: erikkll heeft dit bericht gepost vanaf een hometrainer
Tuurlijk, een 'sixpack' hebben omdat je vel over been bent, telt nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef erikkll het volgende:
[..]Vanaf m'n werk. Maar aangezien ik wél regelmatig in de sportschool sta weet ik gewoon hoeveel werk het is om zo'n fysiek te krijgen.
Wat doe jij buiten fysieke training? Als jij namelijk alleen maar aan gewichten loopt te trekken, duurt het inderdaad eeuwen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef erikkll het volgende:
[..]Vanaf m'n werk. Maar aangezien ik wél regelmatig in de sportschool sta weet ik gewoon hoeveel werk het is om zo'n fysiek te krijgen.
1 middagje per week ga je never nooit je Gepostte fysiek mee bereiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om geld, meer om tijd. Ik ben al 4 avonden per week kwijt aan voetbal.
Ik begin toch te twijfelen over Fit-For-Free inderdaad. Ik heb elke donderdagmiddag vrij, dus misschien is dat een optie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel weer mee. Iedereen heeft buikspieren. Je moet alleen de vetlaag die hierboven zit weg zien te krijgen. Dit lukt al voor een deel door te hardlopen, te fietsen en gezond te eten.
Die armen zal een ander verhaal zijn, maar laten we niet doen alsof deze manier dag in dag uit in de sportschool te vinden zal zijn.
Kak, ik heb ineens Tell Sell bannersquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef DonJames het volgende:
Met de Ab Solution Pro natuurlijk! Geen moeite, toch spieren! Het werkt echt! En als je nu bestelt krijg je een miniversie die je om je pener kan doen!!
Ik weeg toevallig 71,3. Ik ben niet erg mager, maar oo kzeker niet dik. Hoezo zou ik boven de 2750 kcal willen komen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Gregor1994 het volgende:
Je moet veel gaan eten, je kan thuis opdrukken, push ups doen. Daarnaast dumbells kopen en een stang.
Zelf vind ik de sportschool ook ergens overschat wanneer je dun bent. Er komt namelijk geen verandering als je dun bent en gaat sporten en niets eet, je voeding is belangrijker dan al dat gewichtheffen.
Maak een voedingsschema waarbij je boven de 2750 kcal komt. Ben zelf 11 kilo aangekomen sinds september, van 60 naar 71.
Ik klaag toch niet? Ik ben tevreden met mijn fysiek hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wat doe jij buiten fysieke training? Als jij namelijk alleen maar aan gewichten loopt te trekken, duurt het inderdaad eeuwen....
Zo bedoel ik het ook niet. Maar je schrijft dat het heel erg moeilijk is om tot zo'n fysiek te komen uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet? Ik ben tevreden met mijn fysiek hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |