SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Waar is deze man gebleven?Overreden door een vrachtwagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ai echt waar?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Overreden door een vrachtwagen.
Ja man, was op het nieuws alles.quote:
Fokt op voor hem maar hij was wel beetje flikkertjequote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, was op het nieuws alles.
Inspector Mortax of nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Modus het volgende:
Inb4 Mortax die vraagt of hij Ricardo is..
Nee man, ben veel te oud daarvoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Hoe oud ben jij Chololoform?
Kunnen wel keer chillen
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehequote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ben veel te oud daarvoor.
24 ja? Zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehe
Is echt zo maar ik ben vaak dronken weet je dan gedraag ik mij niet ik denk dat ik nu voor het eerst nuchter op de site zitquote:
Boefje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Is echt zo maar ik ben vaak dronken weet je dan gedraag ik mij niet ik denk dat ik nu voor het eerst nuchter op de site zit
Nee hoor, heb deze al heel lang.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Heb je nou alweer een nieuwe kloon.
hihahoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, heb deze al heel lang.
Goed zo jongen, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Ik laat me trouwens niet meer in de val lokken provocateurs worden genegeerd
Waste of time.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef KanyeWest.LV het volgende:
En hallo allemaal ben nieuw hier
Wanneer moet je weten hoeveel er in een dozijn zit? Nooit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef VeerEli het volgende:
Filmpje op fb voorbij zien komen met de vraag aan een of andere chick hoeveel er in een dozijn zitten. Ze wil eerst niet antwoorden, uiteindelijk komt ze met een antwoord aan: ''Ligt eraan welke je hebt, kan 3 zijn of 20 of 30''.
W-o-w.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 Veer grapjes.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer moet je weten hoeveel er in een dozijn zit? Nooit.
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Nober het volgende:
[..]
12, google is ideaal. Maar ik koop nooit zulke hoeveelheden, ik verwacht geen wereldoorlog.
Nu wel, hartstikke bedankt maar wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?
Ik ga dit gesprek niet eens aanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu wel, hartstikke bedankt maar wat moet ik ermee?
ZO ZUURquote:De Engelsman James Howells gooide afgelopen zomer per ongeluk een harde schijf in de prullenbak met 7.500 bitcoins. De totaalwaarde bedraagt ongeveer 5,5 miljoen euro.
"Toen ik de harde schijf weggooide, dacht ik al dat het een slecht idee was", verklaart Howells. "Ik heb alles gedaan om de sleutel te vinden, maar ik heb niets gevonden. Ook op de stortplaats, die zo groot is als een voetbalveld, kon ik mijn harde schijf niet vinden."
"Op die stortplaats ligt ergens een pot met goud", aldus Howells. "Als iemand anders de harde schijf vindt en het geld houdt, is het gewoonweg mijn eigen schuld."
Die bitcoins staan op je harde schijf na aankoop en als je harde schijf het begeeft ben je je bitcoins kwijt?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/tech/3639941/man-gooit-harde-schijf-weg-met-55-miljoen-euro-bitcoins.html
[..]
ZO ZUUR
Nee, die bitcoins staan overal en nergens, is een gedecentraliseerd systeem. Je hebt een adres en een private key, die key heb je nodig om transacties te maken. (dus jouw geld ergens anders heen verplaatsen, bijvoorbeeld wanneer je iets koopt)quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die bitcoins staan op je harde schijf na aankoop en als je harde schijf het begeeft ben je je bitcoins kwijt?
Die exchanges staan echt in de kinderschoenen. Kijk bijvoorbeeld op btc-e.com. Ontzettend amateuristisch als je het vergelijkt met de normale brokers. Maar mensen naar je exchange krijgen, dat is lastig natuurlijk. Niemand komt als je geen volume hebt. Zelfs alternatieven die geen fee's rekenen trekken niemand aan omdat er niemand zit. Je zou mensen ergens mee moeten lokken. Gratis LTC of 0,1 BTC ofzo die pas vrijkomt na 10 keer handelen. Maar dan heb je wel een startkapitaal nodig.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit bestaat nog niet?
Het liefst zou ik dit overigens in zijn geheel automatiseren. Dat je er wat parameters als 'risico' en 'interesse' percentages in knikkert en dat dat ding dan 24/7 de belangrijkste currencies gaat monitoren en binnen die opgegeven parameters voor je gaat traden om de boel te maximaliseren.
Een leuk project voor wanneer ik weer wat tijd heb!
Toen ze maar een paar cent waard waren snap ik wel dat je niet veel moeite doet om ze terug te krijgen. Zijn wel meer van die verhalen over kwijtgeraakte USB sticks, wachtwoorden. En die paar dollar, ach boeiend. En nu is het miljoenen waard. Wat in principe onzin is want als je iets voor 0,1 koopt had je het nooit tot de 1000 dollar vastgehouden maar allang winst genomenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, die bitcoins staan overal en nergens, is een gedecentraliseerd systeem. Je hebt een adres en een private key, die key heb je nodig om transacties te maken. (dus jouw geld ergens anders heen verplaatsen, bijvoorbeeld wanneer je iets koopt)
Hij is zijn private key kwijt. Want die stond nog op die laptop.
Althans, als ik het verhaal mag geloven. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bitcoins gaat minen en shit en niet eens een backup van zijn private key heeft.Al is het maar in Dropbox ofzo.
Ik wist het ook niet, jij bent gewoon ongelofelijk slim.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?
"Ixora Balootje"quote:Een vriendin van Koorndijk, ChristenUnie-politica Ixora Balootje, plaatste een foto van de mail op Twitter die talloze keren werd geretweet.
Hehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, jij bent gewoon ongelofelijk slim.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds die kak bitcoins gebral?
[..]
"Ixora Balootje"
De forum gebruiker Chloroformquote:
Vooral de neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En die staat bekend om haar neus voor avontuur, of...?
Yoquote:
Chlora the explorerquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:46 schreef n8n het volgende:
Gvd kom net wolvendagen tegen op tinder
Hehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:46 schreef n8n het volgende:
Gvd kom net wolvendagen tegen op tinder
Sanasoufi?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien hier nogal weleens wat scherpe mensen zitten, is dit geen kloon van die joker die hier nog weleens wat drama schopte. Ben haar naam even kwijt.
KLB / Een geblokkeerde persoon Appen
Nee, dan waren wel een paar foto's van die rare zanger voorbij gekomenquote:
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopendquote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien hier nogal weleens wat scherpe mensen zitten, is dit geen kloon van die joker die hier nog weleens wat drama schopte. Ben haar naam even kwijt.
Was dat een zanger ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan waren wel een paar foto's van die rare zanger voorbij gekomen.
Maar ik herken die schrijfstijl en dingen naar aandacht, kan alleen even niet op de naam komen, vervelend is dat altijd.
Ow, nee, dan zit ik fout. Dat zegt me echt helemaal niets.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Haar OP hier is geupdate door modjes die er nog een paar klonen van haar bij hebben gezet. Dus denk het niet.
Ja een zanger en ook nog een acteur uit Bollywood. Het wisselde nog weleens met tussendoor een paar aandachtstopic over lelijke dikke oude zakenmannen uit het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was dat een zanger ja?
Ja shit ok, ik heb ook wel een indruk maar ik kan er ook even niet opkomen. Genoeg vage figuren waardoor het spoor bijster raakt.
Ok? Ja nee, dat ze aan geriatrische balzakken wilde zuigen was me inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja een zanger en ook nog een acteur uit Bollywood. Het wisselde nog weleens met tussendoor een paar aandachtstopic over lelijke dikke oude zakenmannen uit het Midden-Oosten..
Heb nog steeds me twijfels of het nu een troll was of gewoon verknipt want het hield het al 3 jaar consistent vol.
Ze heeft zelfs een topic gemaakt waar ze een aantal kloons bekend maakt. Wel opletten hequote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok? Ja nee, dat ze aan geriatrische balzakken wilde zuigen was me inmiddels wel duidelijk.
Nou ja, veel mensen zullen roepen dat het nep was, maar ik heb zulke mensen wel gekend. Dus ze bestaan.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een topic gemaakt waar ze een aantal kloons bekend maakt. )
quote:
quote:
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopen. Daar krijg je normaal niet altijd wat van mee.
quote:
Ik typte het srs al bij mijn reactie maar haalde het weer weg omdat ik het jullie gun om mij hier op te wijzenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopen. Daar krijg je normaal niet altijd wat van mee.
[..]
[..]
[..]
Awww.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.
Nou ja zeg, dat vind ik nou nog eens sociaal!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik typte het srs al bij mijn reactie maar haalde het weer weg omdat ik het jullie gun om mij hier op te wijzen
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.
Oh shit, nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat vind ik nou nog eens sociaal!![]()
oh die, die probeert het ook elke week opnieuwquote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die, die probeert het ook elke week opnieuw
Dat lijkt me echt irritant. Op FOK!?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.
jij hebt een stalker?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.
Op FOK! en daarbuiten. Door haar heb ik geleerd dat vrouwen niet alleen mooi zijn van buiten.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt irritant. Op FOK!?
Gelukkig nooit last van stalkers gehad maar dat gaat je behoorlijk op de zenuwen werken kan ik mij voorstellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op FOK! en daarbuiten. Door haar heb ik geleerd dat vrouwen niet alleen mooi zijn van buiten.
Best wel. Daarom dat ik niet te veel meer deel.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van stalkers gehad maar dat gaat je behoorlijk op de zenuwen werken kan ik mij voorstellen.
Haha, ze kent gewoon die tekst achterop een zak chips uit d'r hoofdquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MissMezzy het volgende:
Terechte klacht dus:
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s Chips)?
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN
Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Succes verder
Gohquote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ze kent gewoon die tekst achterop een zak chips uit d'r hoofd.
Gewoon nog een aantal keer spammenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ik helemaal die pic maken vannacht, heeft ze 'm nog niet eens gezien.
Een hakbijl van de Praxis.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens.. Nog een x. Help ff met ideeën voor sinterklaas cadeautjes rond de 5 euro per cadeau..
Mag van alles zijn; iets leuks, stoms, raars, geils, aparts, moois, liefs, lekkers. WHATEVER
Airzooka.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens.. Nog een x. Help ff met ideeën voor sinterklaas cadeautjes rond de 5 euro per cadeau..
Mag van alles zijn; iets leuks, stoms, raars, geils, aparts, moois, liefs, lekkers. WHATEVER
Even een visje naar binnen hengelen alvorens een viskut aan de haak te slaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef n8n het volgende:
Die gouden hoerenbuurt in den haag met een visboer om de hoek
HAHAquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha kk.!
![]()
Ik vroeg je laatst nog of je deze nog had, nu ga ik 'm opslaan.
[ afbeelding ]
Dat laatste ben ik niet zo van, vond het leuk omdat ik dan een hoer diep in de ogen kon kijken terwijl ik m'n kibbeling naar binnen werkte. Nu ben ik oud en kan dat niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even een visje naar binnen hengelen alvorens een viskut aan de haak te slaan.
Hahaha thanks bby. Moest proesten en lachen tegelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Had die 1e niet meer, dus even opnieuw gemaakt
.
Sowieso is vis wel koning.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag staat er ook een visboer hoormaar deze is de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Hey, dWc, ben met m'n neus in de boter gevallen.
[ afbeelding ]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat
boter
boter met wat
vertel mij wat“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Deuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef n8n het volgende:
[..]
wat
wat is dat
boter
boter met wat
vertel mij wat
brede neusquote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deuk.
Van mijn neus.
Snap je..
Ssht, straks krijg je dreigementen aan je adres.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
brede neus
ben je neger?
in ieder geval niet joods
Nee, gewoon grote neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
brede neus
ben je neger?
in ieder geval niet joods
ik ben met vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht, straks krijg je dreigementen aan je adres.
verzekerd tot de max en ik ben niet op vakantie, ik blufte omdat ik bang wasquote:Op donderdag 28 november 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heel je huis meteen leeggeroofd
Heb je ook een postadres? Mijn dreigbrief is bijna klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
[..]
verzekerd tot de max en ik ben niet op vakantie, ik blufte omdat ik bang was
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2,99
[ afbeelding ]
2,49
m'n academie wel, laat daar toch al m'n pakketjes bezorgen waar de receptie heel blij mee isquote:Op donderdag 28 november 2013 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je ook een postadres? Mijn dreigbrief is bijna klaar.
Oh bedoelde veerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag staat er ook een visboer hoormaar deze is de beste
quote:
lijkt me een geschikte kandidaat voor een OV verbodquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Hey, dWc, ben met m'n neus in de boter gevallen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag is kibbelingdag ja. Maar omdat ik vanavond wegga was de kibbelingdag gisterenquote:
Cheaterquote:Op donderdag 28 november 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Donderdag is kibbelingdag ja. Maar omdat ik vanavond wegga was de kibbelingdag gisteren![]()
Oh ook goed. Nou hij zit op de post hequote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
m'n academie wel, laat daar toch al m'n pakketjes bezorgen waar de receptie heel blij mee is
Oeh gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
bestfriend/boyfriendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerdga je nog fokkers meeten?
Overdag niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank jeNee
We gaan 12 uur proosten bij hem thuis met een groep vrienden en z'n huisgenoten en daarna naar een club om te partyen.
Chill. Heb je pics?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chill. Heb je pics?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Oh vandaar die 'quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.
Vanwege de schoen/laars zelf :squote:
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?
Ga erheen om boos op ze te worden vanwege dat gestalk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.Nu hebben ze voor morgen zelfs Nikkie Plessen ingehuurd om de dag te openen.
wtf is dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Godsamme nog aan toe ik verslikte me zowatquote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat zij zei.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is in het echt mooier dan op de foto, hoor.
Mijn trein gaat niet via Amersfoort maar via Zwolle-Lelystad-Almerequote:Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.
M'n koffiequote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MMGYMCMB op 28-11-2013 13:25:02 ]![]()
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga erheen om boos op ze te worden vanwege dat gestalk.
En Nikkie.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
![]()
![]()
Niet weten dat sletten verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En Lil' Wayne danquote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
![]()
![]()
Wou dit quoten maar quote mezelfquote:.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
ze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
![]()
Yeah voor sommige mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
En ze is nog steeds geobsedeerd met jou, wat is je punt Nootmans.
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.quote:Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Dag schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over. Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.mazzeltje voor jou dan. Ik moest daar naar luisteren en m'n wallpaper veranderen.
![]()
Geobsedeerd met? maar dat is ook wel logisch ik ben ook niet getintquote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah voor sommige mensen.En ze is nog steeds geobsedeerd met jou, wat is je punt Nootmans.
[..]
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
punt heb ik verder niet, just sayin'.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef krioro het volgende:
een geverifieerd lid van de vereniging van bbc-liefhebbers is![]()
.
![]()
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef Modus het volgende:
Denken dat CY niet liever op 22 cm black meat gaat zitten..
quote:![]()
![]()
Awwwwwwwquote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
She like her guys below average.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.![]()
![]()
kopje koffie dan maar![]()
![]()
Pijn is fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
[..][ afbeelding ]
Inb4 haha Panzer heeft een kleintje.![]()
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
Maar in werkelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mazzeltje voor jou dan. Ik moest daar naar luisteren en m'n wallpaper veranderen.
En zodra de screensaver aanspringt begint het te schreeuwen.
![]()
![]()
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.En zodra de screensaver aanspringt begint het te schreeuwen.
Ik voel je trobbels broeder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 13:36:17 ]![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja blijf dat maar geloven.
Maar in werkelijkheidGelukkig wel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt man, dat voelt fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op geven
Ik voel je trobbels broeder.![]()
![]()
Natuurlijk vriend!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt man, dat voelt fijn.![]()
Vind scapino.nl wel prettig idd om te shoppenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef VeerEli het volgende:
Zo, heb mijzelf weer even verwend met online shoppen.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind scapino.nl wel prettig idd om te shoppenIk koop stijlvolle shit
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Bij boohoo.com ofso zekerquote:
Wut?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een collectie witte pleisters voor op je wangB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
En wat is dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, nelly...B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gebruiken vaak leuke modellen in hun reclamesquote:
quote:___________!!!!!!!!!!! dat taal gebruik.
Hebben ook een enorm uiteenlopende stijl qua kleding. Dat vind ik er zelf wel chill aan. Zowel qua stijl dus als prijsklasse. Staat echt bizar dure shit bijquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruiken vaak leuke modellen in hun reclamesNu staat er een plaatje bij, ja. En wat nu?quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ach ja, het moet allemaal zo ''bijzonder'' en ''hip'' zijn hequote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]___________!!!!!!!!!!! dat taal gebruik.
Ik kijk niet eens naar die shit, zit gewoon lekker door de kleding te snuffelen en heb weer wat mooie dingen gevonden
Uitlopende stijl?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben ook een enorm uitlopende stijl qua kleding. Dat vind ik er zelf wel chill aan. Zowel qua stijl dus als prijsklasse. Staat echt bizar dure shit bij
[..]
Nu staat er een plaatje bij, ja. En wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Je wil wel up geleatherd worden!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitlopende stijl?Godsamme nog aan toe, wou net edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is het meid, gewoon skitta aan die image en halen wat je wilt toch. Als je er maar lekker uit ziet hahaha nice ok ;Dquote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach ja, het moet allemaal zo ''bijzonder'' en ''hip'' zijn heIk kijk niet eens naar die shit, zit gewoon lekker door de kleding te snuffelen en heb weer wat mooie dingen gevonden
Hahahah hou je toch bek manquote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het meid, gewoon skitta aan die image en halen wat je wilt toch. Als je er maar lekker uit ziet hahaha nice ok ;D
Taalgebruik.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Hahahahaquote:![]()
Wow........... Dit is echt niet meer normaalquote:Die was niet eens met opzet gewoon
![]()
![]()
Shut up man, die was zo obviousquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow........... Dit is echt niet meer normaalDie was niet eens met opzet gewoon
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shut up man, die was zo obviousIk ben verdomme serieus gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit hier met tranen in mijn ogen
![]()
![]()
Er is geen redden meer aanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben verdomme serieus gek![]()
![]()
![]()
![]()
Dat shoppen doet nou eenmaal wat met een vrouwspersoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben verdomme serieus gek![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent van je apropos door de aanwezigheid van deze boiquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp ook gewoon niet waar het mis gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent van je apropos door de aanwezigheid van deze boiLijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, z'n oma verslikte zich zowat in d'r eten
Hadden het over dingen eten met een lepel, want m'n vriend at z'n rijst etc met een lepel.
Dus ik zei toen iets in de trant van ''Ik eet alles gewoon met mes en vork. Behalve soep, dan.'' Dead serious, maar toen ik z'n oma stuk zag gaan besefte ik pas hoe dom dat geklonken moest hebben.
"Waarom smeer je aldoor leverworst op mijn macaroni?"quote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van me* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jezusquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Oh ja, z'n oma verslikte zich zowat in d'r eten
Hadden het over dingen eten met een lepel, want m'n vriend at z'n rijst etc met een lepel.
Dus ik zei toen iets in de trant van ''Ik eet alles gewoon met mes en vork. Behalve soep, dan.'' Dead serious, maar toen ik z'n oma stuk zag gaan besefte ik pas hoe dom dat geklonken moest hebben.![]()
Eet btw rijst ook altijd met lepel.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus![]()
Eet btw rijst ook altijd met lepel.Ja maar hij ook het vlees en groenten enzo die erbij lagen. Maar dat doen ook wel meer mensen, ik zelf vind het alleen helemaal niet chill.
Huh?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja maar hij ook het vlees en groenten enzo die erbij lagen. Maar dat doen ook wel meer mensen, ik zelf vind het alleen helemaal niet chill.
ja rijst, nasi eigenlijk alle gerechten met rijst er in eet ik met lepel. Veel makkelijker toch, zo hop dikke schep en in je bakkes gooien
Dat soort eten flikkert er bij mij altijd af voor ik het in mijn mond heb als ik met vork doe
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ja rijst, nasi eigenlijk alle gerechten met rijst er in eet ik met lepel. Veel makkelijker toch, zo hop dikke schep en in je bakkes gooien
Ja maar ik eet gewoon met m'n vork.. Dan neem ik eerst een hapje rijst, dan een hapje groente, dan een hapje vlees. Ik vind dat prettiger
ik ook. eigenlijk alles van de chinees lukt wel met een lepelquote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ja rijst, nasi eigenlijk alle gerechten met rijst er in eet ik met lepel. Veel makkelijker toch, zo hop dikke schep en in je bakkes gooien
en macaroni ookReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
haaievinnesoep dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. eigenlijk alles van de chinees lukt wel met een lepel
en macaroni ookOh god wat onlogisch en vrouwelijk weerquote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja maar ik eet gewoon met m'n vork.. Dan neem ik eerst een hapje rijst, dan een hapje groente, dan een hapje vlees. Ik vind dat prettiger
nooit gehad. maar soep met een lepel moet ook wel lukken.quote:
of een sporkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Veersyndroom?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad. maar soep met een lepel moet ook wel lukken.
of een spork* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Oh god wat onlogisch en vrouwelijk weer! Nou, beter dan dat ik als een vent loop te schrokken toch.
ik snapte bij veer al niet wat er fout aan was, dus ja. denk hetquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hoboiii
begrijpelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van me![]()
![]()
ik zal wel iets gemist hebben
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gelukkig compenseer ik dat met al mijn andere eigenschappen en competentiesquote:
Wat zit er dan in die slang?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Geen idee, misschien wel een mens hoor.quote:
http://www.hoax-slayer.com/giant-snake-swallows-woman.shtmlB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ja, het kan sowieso wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel een mens hoor.
http://www.hoax-slayer.com/giant-snake-swallows-woman.shtml
Deze is nog het meest zieke die ik had gezien
Wtf manquote:Op donderdag 28 november 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het kan sowieso wel.
Deze is nog het meest zieke die ik had gezien
[ afbeelding ]
Kan inderdaad, ik heb een keer op national geographic gezien. Echtquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel een mens hoor.
http://www.hoax-slayer.com/giant-snake-swallows-woman.shtml![]()
![]()
Iemand een tip voor eten voor straks? simpele maaltijd
patat met frikadelquote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand een tip voor eten voor straks? simpele maaltijd![]()
quote:
Geregeld.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Pizza in de oven doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand een tip voor eten voor straks? simpele maaltijd![]()
Ja, was ook mijn idee eerst maar gisteren lasagne gehad. Beetje hetzelfde straatje.quote:
Kijk jij btw dat programma? sporen naar de dader ofzo? op rtl7?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ah vandaar. Nee, is het leuk? Misschien maar eens terugkijken. Ik kijk wel van god los op bnn, dat vind ik serieus wel interessante serie. Spelen ze waargebeurde misdrijven na en dan vaak vanuit het oogpunt van de dader.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn idee eerst maar gisteren lasagne gehad. Beetje hetzelfde straatje.
Kijk jij btw dat programma? sporen naar de dader ofzo? op rtl7?![]()
Zit ik een beetje te zappen zie ik opeens een programma titel Top Hooker dus ik denk geyl en dat op dit tijdstip! Gaat het over vissen![]()
![]()
Ze moesten wel zo'n titel verzinnen om de kijkcijfers een beetje bij te trekken.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
Zit ik een beetje te zappen zie ik opeens een programma titel Top Hooker dus ik denk geyl en dat op dit tijdstip! Gaat het over vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 16:10:27 ]![]()
Ik ken alleen de filmquote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nee, is het leuk? Misschien maar eens terugkijken. Ik kijk wel van god los op bnn, dat vind ik serieus wel interessante serie. Spelen ze waargebeurde misdrijven na en dan vaak vanuit het oogpunt van de dader.
En ja, wel interessant...
Plaats Delict: Sporen naar de Dader
In de RTL5 reality-serie Plaats Delict: Sporen naar de Dader zien we het werk van de Forensische Opsporing van de politie.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh klinkt wel interessant ja, ik krijg binnenkort ook zo'n vak waar je over forensisch bewijs en opsporing enzo leert. En volgend jaar ga ik master forensische criminologie doen, dus nog meer dat soort dingenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken alleen de film
En ja, wel interessant...
Plaats Delict: Sporen naar de Dader
In de RTL5 reality-serie Plaats Delict: Sporen naar de Dader zien we het werk van de Forensische Opsporing van de politie.Maar Van God Los is elke zondagavond op tv en je kan altijd terugkijken op uitzending gemist
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh klinkt wel interessant ja, ik krijg binnenkort ook zo'n vak waar je over forensisch bewijs en opsporing enzo leert. En volgend jaar ga ik master forensische criminologie doen, dus nog meer dat soort dingenMaar Van God Los is elke zondagavond op tv en je kan altijd terugkijken op uitzending gemist
Op zondag kijk ik altijd sbs6
Maar denk wel dat jij dat programma dan wel leuk vind. Gezien je studie.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Put my hands up? Fuck you sayin' bruh
Cause I'm a black man, in a Phantom
Or is it cause my windows tinted
Car cost 300 thou' and I blow Indo in it
You mad cause your daughter fuck with me on spring break
Well, I'mma fuck her 'til the springs break![]()
![]()
I don't like gold diggers.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I don't like gold diggers.Ja daarom zei ik het ook. Snap echt niet dat mensen die vrouwen zo dom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou bij jou op de tractor stappen als je me spontaan een lift aanbiedt. =$quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I don't like gold diggers.Ik zou jou en je auto opblazen met rpg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeej, dinsdag mag ik weer werken! Kan mijzelf eindelijk weer nuttig gaan voelen.
Leuk! Succesquote:Op donderdag 28 november 2013 18:10 schreef VeerEli het volgende:
Jeej, dinsdag mag ik weer werken! Kan mijzelf eindelijk weer nuttig gaan voelen.![]()
![]()
Is helaas maar voor enkele keren hoor. Had afgelopen dinsdag een job en dacht dat het eenmalig was, maar ze wilden me voor as dinsdag weer hebben. Dus wellicht voor vaker, maar dat is niet helemaal zeker. Maar goed, beter dan niks en het verdiend vet goed zulke opdrachtjesquote:
Wat voor opdrachtjes spreken we overquote:Op donderdag 28 november 2013 18:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is helaas maar voor enkele keren hoor. Had afgelopen dinsdag een job en dacht dat het eenmalig was, maar ze wilden me voor as dinsdag weer hebben. Dus wellicht voor vaker, maar dat is niet helemaal zeker. Maar goed, beter dan niks en het verdiend vet goed zulke opdrachtjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Modellen jobsquote:Op donderdag 28 november 2013 18:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat voor opdrachtjes spreken we overB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nu blijkt dat je schijnbaar een goed hoofd hebt ben ik geïmponeerd en kan ik niet meer op normale wijze reageren. Excuses.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu blijkt dat je schijnbaar een goed hoofd hebt ben ik geïmponeerd en kan ik niet meer op normale wijze reageren. Excuses.Mijn foto staat gewoon in m'n fobo hoor
![]()
Maar het is niet met gezicht, gaat om beenmode en shapewear.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nee, ze mag plaatsnemen op de castingcouchquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoef geen casting meer te doen want ben al gekozen dus nee hihihihihquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ze mag plaatsnemen op de castingcouch
Foto's van je beenmode en shapewearquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]Mijn foto staat gewoon in m'n fobo hoor
![]()
Maar het is niet met gezicht, gaat om beenmode en shapewear.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb ik nog niet, shoot was eergisteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto's van je beenmode en shapewearB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Echte pro.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoef geen casting meer te doen want ben al gekozen dus nee hihihihih
Wat pak je nu zo per opdrachtje?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar Veer, ik heb een belangrijke vraag voor je"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voor dit is het 300 euro excl. reiskosten en dan shoot je van 9 tot half 6 incl. pauzes. Is voor modelbegrippen niet veel, maar /care want het is makkelijk cashen en ik heb het nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte pro.
Wat pak je nu zo per opdrachtje?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Shootquote:Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef Dven het volgende:
Maar Veer, ik heb een belangrijke vraag voor jeB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik wou dat ik mooie lange stelten hadquote:Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor dit is het 300 euro excl. reiskosten en dan shoot je van 9 tot half 6 incl. pauzes. Is voor modelbegrippen niet veel, maar /care want het is makkelijk cashen en ik heb het nodig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of spreek je geen pools he"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Weet ik ervan, zoek het lekker zelf uitquote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.amam.bg/index-(...)on=13856588093529220
Wat moet ik kiezen naast m'n pizzaB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: