SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen klonen meer openen. Ik hou van jullieOok van mezelf. Al duurde dat 20 klonen, honderden topics en duizenden posts en nog meer PM's en DM's. With special thanks to: Canillas, Sylvesterrr, ZarGon, Lienekien, FormerJelly-iets, Weissman en co. Deze leden die ik het meest en intensief gesproken. Ongetwijfeld hebben wel meer leden een bijdrage gehad aan mijn positieve ontwikkeling
![]()
Leermoment: je kan niet met een schone lei beginnen. Je kan je rugzak accepteren zodat het voelt als een schone lei. Ik ga niet langer wegrennen van mijn verleden of mezelf
[ Bericht 5% gewijzigd door MaidensTower op 28-11-2013 05:45:37 ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 05:21 schreef MaidensTower het volgende:
Heeeeeeeeeeeeey lieve Fokkers,
Ongetwijfeld kennen jullie mij langer dan vandaag. Ik wil wat kwijt!
Onderhand heb ik wel 20 klonen aangemaakt in 3 jaar tijd. Ik begin maar:
4SP
IHA
Helplesssss
Vergeten
Vergeten
Vergeten
Mijn reden:
Onzekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen klonen meer openen. Ik hou van jullieOok van mezelf. Al duurde dat 20 klonen, honderden topics en duizenden posts en nog meer PM's en DM's.
With special thanks to: Canillas, Sylvesterrr, ZarGon, Lienekien, FormerJelly-iets, Weissman en co.
Zou ongetwijfeld wel kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 05:43 schreef Woutjeh het volgende:
Heb ik jou ooit ergens mee geholpen?
Ik heb een aantal Fokkers vrij intensief geholpen maar ik zou echt niet meer weten wat hun usernames waren.
Neuh wees niet bangquote:Op donderdag 28 november 2013 05:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, je vond mij leuk hè? Geef toe...
OP aangepast
Jij ook bedankt trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 05:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh wees niet bang
Goodluck anyway.
Zo behulpzaam ben ik niet geweest volgens mijquote:
Jawel hoor. Door mij af te zeikenquote:Op donderdag 28 november 2013 05:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo behulpzaam ben ik niet geweest volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |