Veel plezier he truttebelquote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had me al verbeterd hoor, check wat je quote snol![]()
NOU EN DAN TOCH NIET JOH PIEPZAK
Dankquote:
Nou he doe je boy de groetjes van dat ene meisje dat naast hem stond in de rij en in de zaal kus xxxxquote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DankIs bday van m'n boy morgennacht dus wordt wel gezellie (hihihi) en TO moet weer draaien
Hahaha hond van een wijf ben je ook hequote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou he doe je boy de groetjes van dat ene meisje dat naast hem stond in de rij en in de zaal kus xxxx
Huh ik had het over mezelf snolletjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha hond van een wijf ben je ook heIk ken die chicks toch allemaal jonge, zijn onze homegirls
En je zei toen alleen in de zaal en dat je alleen d'r rug zag
Oh huahuahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh ik had het over mezelf snolletje
Gewoon een keer niet zo snel conclusies trekken madame.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Dacht dat ze weer liep te klieren over die chick die ze toen bij m'n vriend zag staan
Rot toch op joh stronthoopquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer niet zo snel conclusies trekken madame.
Wow.quote:
haha, ik ben een smurfquote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I got fined yesterday for bein' black on a monday.
Nee niks, de voorzitter van de Pan-Afrikaanse Unie dhr. K. Rioro M'bepe Kodongo is al ingelichtquote:
Stront kan ook groen zijn hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee niks, de voorzitter van de Pan-Afrikaanse Unie dhr. K. Rioro M'bepe Kodongo is al ingelicht.
Al was je schijt paars, ik zou je nogsteeds.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stront kan ook groen zijn hoorNooit meegemaakt, though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al was je schijt paars, ik zou je nogsteeds.Awh zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je volgens mij pas echt zorgen maken als stront zwart is.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hoeft niet persé, als je ijzertabletten slikt wordt je stront zwart.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh zo liefJe moet je volgens mij pas echt zorgen maken als stront zwart is.
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, als je ijzertabletten slikt wordt je stront zwart.
Oh ja hihihhihihquote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik studeer verpleegkunde schat.
Eat some spinach.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stront kan ook groen zijn hoorNooit meegemaakt, though.
Ik heb voor verpleegkundige geopleidingvolgd.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
artsen studeren. verpleegkundigen volgen een opleiding
hihihihihiquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Wat loop je nou tof te doen over je opleiding dan
en condoekoes volgen een cursusquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
artsen studeren. verpleegkundigen volgen een opleiding
Waarom kreeg je die boete pas op dinsdag dan? Kunnen ze onmogelijk bewijzen the day after.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I got fined yesterday for bein' black on a monday.
Ik heb de zaak hoogstpersoonlijk bekeken en gezien het feit dat mevr. Veer een geverifieerd lid van de vereniging van bbc-liefhebbers is, ben ik van mening dat de post geen discriminerende intentie bevatte, en er dus geen strafbaar feit is gepleegd. Edoch heb ik besloten mevr. Veer een onofficiėle berisping te geven. Mevr. Veer, ik verwacht u vanavond in mijn kantoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee niks, de voorzitter van de Pan-Afrikaanse Unie dhr. K. Rioro M'bepe Kodongo is al ingelicht.
kloptquote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en condoekoes volgen een cursus
Waarvan 2 minuten kaartjeskniptechniek en de overige tijd van de 6 maanden omgaan met aggressievelingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klopthalf jaartje werken/leren traject
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
En met aggressievelingen bedoel ik allochtonen.
What up Ricky Ricardo.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |