Veel plezier he truttebelquote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had me al verbeterd hoor, check wat je quote snol![]()
NOU EN DAN TOCH NIET JOH PIEPZAK
Dankquote:
Nou he doe je boy de groetjes van dat ene meisje dat naast hem stond in de rij en in de zaal kus xxxxquote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DankIs bday van m'n boy morgennacht dus wordt wel gezellie (hihihi) en TO moet weer draaien
Hahaha hond van een wijf ben je ook hequote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou he doe je boy de groetjes van dat ene meisje dat naast hem stond in de rij en in de zaal kus xxxx
Huh ik had het over mezelf snolletjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha hond van een wijf ben je ook heIk ken die chicks toch allemaal jonge, zijn onze homegirls
En je zei toen alleen in de zaal en dat je alleen d'r rug zag
Oh huahuahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh ik had het over mezelf snolletje
Gewoon een keer niet zo snel conclusies trekken madame.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
Dacht dat ze weer liep te klieren over die chick die ze toen bij m'n vriend zag staan
Rot toch op joh stronthoopquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer niet zo snel conclusies trekken madame.
Wow.quote:
haha, ik ben een smurfquote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I got fined yesterday for bein' black on a monday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |